ČVRSNICA: Veliki Vilinac

• čas přidán 10. 10. 2023
  • Subota, 30.09.2023.godine. Polazak iz Tuzle ujutro u 4:30h. Idemo Alen i ja, kupimo Arnelu i Zaima u Sarajevu, na Dobrinji. Mala pauza u Jablanici da uzmemo još šta nam treba za ture i krećemo prema polaznoj tački ture (Vitlenica). Ubrzo nakon Sovićkih vrata skreće se na makadam i još nekih 3-4 km makadama ima do polazne tačke, odnosno do Vitlenice gdje se nalazi ulaz u planinarsku stazu. Još dok smo se vozili makadamom već vidim da će danas biti gužva na stazi. Ispred nas je, pored automobila, cijelo vrijeme vozio i jedan autobus pun putnika. Toliko je bilo vozila da smo jedva našli mjesto za parking. Na stazi smo bili negdje oko 9:30h. Prvi dio staze vodi kroz šumicu, neka 3 km i tu nema nekog uspona. Nakon neka 2 sata hoda dolazi se do mjesta gdje se lijevo odvaja put za Hajdučka vrata, jezero Crvenjak te vrhove Trinjača (2038 mnv) i Velika Oštrovača (2020 mnv), a desno je put za Planinarski dom Vilinac i vrh Veliki Vilinac (2118 mnv), naše današnje odredište. Od križanja možda još nekih sat do vrha. Sa vrha je izuzetan pogled na ostale dijelove Čvrsnice, Vran; Prenj i okolne planine. Zadržali smo se i duže od sata na vrhu i na povratku smo prvo svratili do doma Vilinac pa nazad prema Vitlenici.