Podróż POLSKA 🇵🇱 - CZARNOGÓRA 🇲🇪. Jedziemy do Petrovac na Moru! 🏖️

• čas přidán 8. 10. 2022
  • Relacja z podróży samochodem z Krakowa do miasta Petrovac na Moru w Czarnogórze w 2022 roku.
    Link do filmu z naszej wizyty na Jeziorze Szkoderskim w 2018 roku:
    • Jezioro Szkoderskie Cz...
    Serdecznie zapraszam do podróży razem z nami :D
    NoToLecimy
    ☕Jeśli podobają Ci się nasze filmy i MASZ OCHOTĘ fundnąć nam w podróży wirtualną KAWUSIĘ , wspierając przy tym powstawanie nowych odcinków, to będzie nam bardzo miło! buycoffee.to/notolecimy

• @robasjusi
    @robasjusi Před 22 dny +1

👍👍👍

• @magdanowak3854
    @magdanowak3854 Před rokem +3

Dzięki za bardzo fajny odcinek!!! Też planujemy pojechać do Czarnogóry i chyba dzięki temu odcinkowi pojedziemy przez Serbię😉Pozdrowienia😚

@NoToLecimyPL  Před rokem +3

Ja kolejny raz jadąc do Czarnogóry, też pojechałbym przez Serbię😋 Pozdrawiamy!

• @jadwigabzdziuch3744
    @jadwigabzdziuch3744 Před rokem +1

Czarnogora cudowne miejsca ....byłam i mam nadziejẹ że jeszcze kiedys bedeutet tam...a warto i polecam;)

• @karolp5026
    @karolp5026 Před 6 měsíci +1

Cześć. Piękne widoki z trasy. My w przyszłym roku planujemy wakacje w Czarnogórze. Pozdrawiam.

@NoToLecimyPL  Před 6 měsíci +1

Witam! Super, zazdroszczę😍 Sam bym chętnie znowu wrócił do Czarnogóry. Gdzie planujecie jechać? Pozdrawiam☺️

• @karolp5026
      @karolp5026 Před 6 měsíci

@@NoToLecimyPL Cześć. Docelowo okolice Ulcinj, jednak trochę zamierzamy pozwiedzać też rejony górskie Czarnogóry. Pozdrawiam.

• @romanromann2470
      @romanromann2470 Před měsícem

Witam! W tym roku na początku lipca też planujemy podróż do Chorwacji, do Budvy. Ale na kilka dni. Później Baśka Voda.
      Którą drogą będzie państwo jechać?
      Nie mogę zdecydować się.

• @9999Marat
    @9999Marat Před rokem +4

Swietny odcinek. Jechałem podobna trasa tyle ,że drogą 21 w Serbii. Polecam też przez Bośnię. Widoki bardzo ładne.

@NoToLecimyPL  Před rokem

Dziękuje😊 Powiedz mi proszę, jaki stan dróg w Bośni? Bo słyszałem, że widokowo trasa piękna ale stan nawierzchni bardzo słaby. Pozdrawiam!

• @9999Marat
      @9999Marat Před rokem +2

Ja jechałem przez Bośnię w 2019 roku. Drogi do przeżycia. Najgorzej było jak się zbliżaliśmy do granicy z Czarnogóra tam było wąsko i gruntowa droga była ale polecam. A jechałem Budapeszt, Osijek, Dakovo, Sarajevo, Scepan Pole granica,Pluzine,Podgorica,Petrovac.

@9999Marat Před rokem +1

Przede wszystkim nie stoi się na przejściach granicznych. Pozdrawiam

@NoToLecimyPL  Před rokem

Dzięki za informację! Może następnym razem, choć w jedną stronę pojedziemy przez Bośnię🙂 Pozdrowienia!

• @elmano4328
    @elmano4328 Před rokem +1

W tym roku będę w Czarnogórze dwa dni niedaleko zatoki Kotorskiej w miejscowości Rijeka Crnojevica, chcę małą cząstkę zobaczyć tego pięknego kraju, jadąc przez Czarnogórę od strony Bośni będę jechał drogą P14 (Durmitor), a potem kierunek Albania. Pozdrawiam

@NoToLecimyPL  Před rokem

Szykuje się super wyjazd! Zazdroszczę😍 Myślę że na pewno będziesz zadowolony! Czarnogóra to magiczne miejsce😉 Pozdrowienia!

• @ADAM-se7fh
    @ADAM-se7fh Před rokem +1

Fajne filmiki, obejrzałem z ciekawością. Znamy te rejony również. Mała uwaga nie wymawia się nazwy Petrovacz tylko Petrovac przez samo C bez daszka. Pozdrawiam

@NoToLecimyPL  Před rokem

Dzięki za miłe słowa😉 Uwaga bardzo słuszna, jakoś mi się CZ przykleiło i tak mówię😅Podczas następnej wizyty w Czarnogórze poprawię się! Pozdrawiamy!

• @marekgawronski6788
    @marekgawronski6788 Před rokem +1

BRAWO PIĘKNA PODRÓŻ 👍PASZPORT JEST POTRZEBNY CZY NIE 😐BRAK INFORMACJI CEN ZA HOTEL I ŻYCIE NA MIEJSCU 😮KTO CHCE NA ŁATWIZNĘ TO SAMOLOT BEZ PIEKNYCH WIDOKÓW 😮

• @klaudiakapan6636
    @klaudiakapan6636 Před 2 měsíci +1

Witam. W tym roku planuję podróż z Łodzi do Patrovac we wrześniu. Poproszę o kilka wskazówek odnośnie trasy przejazdu (mam zamiar nocować w Siofok w obie strony), może jakieś namiary na fajny apartament w Petovac.
    Pozdrawiam.

@NoToLecimyPL  Před 2 měsíci +2

Piękna trasa się szykuje! Kawał drogi😁 Z Siofok do Petrovac droga prosta i bardzo dobra, w większości autostradami więc luzik, gorzej dojechać do Siofok. Najlepiej chyba będzie z Łodzi pojechać albo przez Słowację ( Żylina, Trenczyn, Bratysława, Gyor) albo przez Czechy ( Ostrava, Brno, Bratysława). Można też pojechać krajówkami przez Słowację przez Bańską Bystrzycę ( ja tak jeżdżę z Krakowa), ale to średnia opcja, no chyba że lubisz krajówki i ograniczenia do 30 - 50 km/h. Co do noclegów w Petrovac to my byliśmy 3 razy w Hotelu Palas; www.hgbudvanskarivijera.com/en/hotel-palas i raz w Vila Koral; www.vilakoral.com/. Oba miejsca mogę z czystym sumieniem polecić, warte każdej złotówki😉 Jak masz jeszcze jakieś pytania, to proszę pisać, postaram się pomóc! Pozdrawiamy🥰

• @EwaSkretowska
    @EwaSkretowska Před 3 měsíci +1

Cześć, wyjeżdżamy do Czarnogóry 29 marca tak po 19:00 na tydzień, jedziemy ta samą trasą, może jakieś wskazówki 😊

@NoToLecimyPL  Před 3 měsíci +1

Cześć😉 Uważajcie na zwierzęta na odcinku ostatnie 100 km Serbii i pierwsze 100 km Czarnogóry, bo pamiętam, że tam było ich bardzo dużo ( szczególnie psów), no i nie jechałbym tego odcinka nocą, szczególnie jeśli jedzie się tamtędy pierwszy raz. Ale po godzinie wyjazdu wychodzi, że będziecie jechać w dzień i dobrze😉Z Roszke nie powinno być problemu o tej porze roku, ale to jest loteria, więc warto mieć to na uwadze. Słowacja oczywiście w miejscowościach bardzo uważać na prędkość, a na Węgrzech na dziury na niektórych odcinkach autostrady😁 Serbia nie jest straszna i nie ma się co bać! Zazdroszczę bardzo wyjazdu i szerokiej drogi! Powodzenia😉

• @ireneuszwalczak1972
    @ireneuszwalczak1972 Před rokem +1

Hej. No to Lecimy. My podobnie jak Wy, ale startujemy z Radomia nocą od około 21-22. Zamierzamy jechać przez Słowację, Węgry, Serbię (tu mamy nocleg po ok 700 km jazdy), później przez P14 tzw Dormitor aż pod Dobra Voda. Planujemy pokonać trasę nie korzystając z płatnych autostrad, z wyjątkiem może tej Czarnogórskiej i to bardziej na powrocie. Czy jest coś co byście sasugerowali ws tych planów. Pozdrawiamy.

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

Hej! Jesteście pewni, że chcecie jechać tylko drogami krajowymi? Węgrom to się autostrady powoli zaczynają rozpadać i trzeba uważać żeby koła nie urwać, a drogi krajowe w wielu miejscach są naprawdę słabiutkie. Na Słowacji nie jest lepiej, tak naprawdę tylko autostrady trzymają poziom. Nie wiem jak jest w większości Serbii, ale przy tak tanich autostradach nie wiem czy warto się pchać krajówkami ( sporo zwierząt, kamieni na drodze i wariackich akcji lokalsów). Widokowo i poznawczo na pewno ciekawiej jechać krajówkami ale dla bezpieczeństwa, czasu przejazdu i zdrowia auta myślę że autostrady będą chyba lepsze . Udanego wyjazdu i szerokości!

• @mirek5242
    @mirek5242 Před rokem +1

ciekawa relacja,,

• @radosawmajewski6523
    @radosawmajewski6523 Před 2 měsíci +1

Mała uwaga nie wymawia sie cacak tylko czaczak.

@NoToLecimyPL  Před 2 měsíci

Racja, w drodze powrotnej już widziałem jak się mówi poprawnie, po tym jak mi to Serb uświadomił 😛

• @grazynaknor3420
    @grazynaknor3420 Před rokem +1

W przyszłym roku planujemy pojechać do Czarnogóry. Narazie,, rozglądam,, się po miejscówkach i szukam czegoś spokojnego. Jak wasze doznania w Petrovaca na Moru, wiem że też raczej szukacie mniejszych i spokojniejszych mieścinek? Pozdrawiam i czekam na kolejne czarnogórskie odsłony.

@NoToLecimyPL  Před rokem

My z całego serca polecamy Petrovac na Moru! Były to nasze trzecie wakacje w Czarnogórze i po raz trzeci byliśmy bardzo zadowoleni z Petrovaca. Zjechaliśmy prawie całą Czarnogórę i to miejsce najbardziej nam się podoba pod każdym względem! Jeżeli pojedziemy kolejny raz do Czarnogóry, a tak się zapewne stanie to też będzie to Petrovac😍 Pozdrawiamy serdecznie!

• @ukaszsyr3412
      @ukaszsyr3412 Před rokem +2

Ja też pojadę w przyszłym roku do czarnogóry do budvy nocleg w Budapeszcie i sarajewie i po drodze zwiedzamy mostar

@NoToLecimyPL  Před rokem

Mostar też muszę w końcu odwiedzić, dużo słyszałem o nim dobrego😉

• @zbyszekgorecki
    @zbyszekgorecki Před rokem +1

Heyka Przydała by się informacja taka ogólna o kosztach podróży, kosztach pobytu. Można też podesłać nazwę apartamentu, czy z właścicielami można się dogadać - w jakim języku. Dziękuje

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

Cześć! Co do kosztów, to nie robię takich dokładnych obliczeń kosztu wyjazdu ale oczywiście orientacyjnie koszty noclegu czy podróży mogę podać😊 Z tego co pamiętam i zerknąłem na konto podróż autem do Czarnogóry przez Serbię ( paliwo, winiety, bramki, ubezpieczenie) spokojnie zamykamy się w kwocie 1500 -1700 złotych. Koszt noclegu w tym roku w willi Koral wyniósł nas za 10 dni około 2000 zł. Do tego trzeba doliczyć kasę wydaną na miejscu (jedzenie, knajpki, sklepy, wycieczki) myślę około 2500 złotych. Można oczywiście taniej, można też wydać duużżoo więcej. To taka kwota bez zbędnego oszczędzania , ale też bez szastania eurasami😎 Co do noclegu to tym razem w Petrovacu byliśmy w www.vilakoral.com/. Byliśmy bardzo zadowoleni, za tę cenę rewelacja! Świetny gospodarz Mikan! Można się w nim porozumieć w podstawowym słownictwie po angielsku. My znamy biegle rosyjski, wiec spokojnie rozmawialiśmy po serbsko-rosyjsku. Poprzednie dwie wizyty w Petrovacu byliśmy w Hotelu Palas, który też możemy z czystym sumieniem polecić! Super miejscówka, super jedzonko, ogólnie bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Ogólnie w Czarnogórze z dogadaniem nie ma większego problemu, coraz lepiej zaczynają mówić po polsku. Jakbyś miał jeszcze jakieś pytania to śmiało, postaram się pomóc! Pozdrawiam! 🙂🙂🙂

@tomaszg5049 Před rokem +2

Cześć,
    Lubię te Wasze filmy z drogi :)
    Ale zapytam czemu nie jechaliscie przez Chorwację? Autostrada a dalej drogą ekspresową dojechalibyscie aż do Ploce.

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

Hej, dzięki za miłe słowo😉 Pojechaliśmy przez Serbię ponieważ w latach wcześniejszych 2 razy jechaliśmy do Czarnogóry przez Chorwację. Droga przez Chorwację jest dłuższa ( chyba około 200km z tego co pamiętam) , jest dużo większy ruch, autostrady nieporównywalnie droższe i tak jak piszesz do Ploce jedzie się fajnie, ale te ostanie 200 km wraz z promem przez Zatokę Kotorską potrafią się bardzo ale to bardzo ciągnąć. Mam teraz porównanie obu tras i gdybym miał jutro jechać do Czarnogóry pojechałbym ponownie przez Serbię😀

@tomaszg5049 Před rokem +1

@@NoToLecimyPL ok, rozumiem. Nie mam porównania więc nie dyskutuję ;) najważniejsze aby szczęśliwe wrócić do domu :)

• @michaa.1162
    @michaa.1162 Před 10 měsíci +1

To ile godzin finalnie trasa zajęła?:) Bo tego sie nie dowiedzieliśmy:)

@NoToLecimyPL  Před 10 měsíci

Ciężko policzyć😉Sporo stawaliśmy, spanko w aucie, granice czy zakupy w Podgoricy. Nie spieszyło nam się w ogóle😊 Licząc godzinę wyjazdu i przyjazdu to 28 godzin, samej jazdy w tym 18-19😉 Pozdrowienia!

• @michaa.1162
      @michaa.1162 Před 10 měsíci +1

@@NoToLecimyPL oki, to u nas się okazało podobnie 10.09 wyjazd Sosnowiec -slowacja-wegry-serbia-petrovac, czystej jazdy około 17 godzin, reszta to postoje, tankowanie i drzemka. Pomocne wideo, dzięki serdeczne:)

@NoToLecimyPL  Před 10 měsíci

Można by szybciej, ale jazda na wakacje to nie wyścigi😊 Pozdrawiamy serdecznie!

@tomaszg5049 Před rokem +1

I inne pytanie: jaki jest koszt serbskiej autostrady?
    P.S. podziwiam że pojechaliście bez noclegu. Mnie trasa z Częstochowy do Gradac, z noclegiem, mocno wykończyła...

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

Dokładnie nie pamiętam, ale myślę że 15 euro to max co mogliśmy płacić w jedną stronę. Ogólnie autostrady są bardzo dobrej jakości i niedrogie😀 A jakoś tak mam że jadąc na wakacje włącza mi się "wakacyjny tryb" w głowie i mogę jechać i jechać a co dziwne po przyjeździe nie jestem zmęczony 😂 Kiedyś braliśmy noclegi tranzytowe ale nie mogłem spać więc teraz z nich rezygnujemy. Oczywiście trzeba bardzo uważać i nawet najmniejszego objawu senności nie lekceważyć, ale wtedy postój, kawka czy 15 minutowa drzemka i jestem jak nowonarodzony 😃Gadanie do kamery też dobrze likwiduje senność! Pozdrawiam!

@tomaszg5049 Před rokem +2

@@NoToLecimyPL dzięki za info :) my w tym roku jechaliśmy z Częstochowy do Gradac przez Słowację i Węgry. Z perspektywy czasu myślę że nie odpocząłem wystarczająco przed jazdą, niestety przy małym dziecku kolejne wczasy (o ile inflacja i działania NIErządu nas nie wykańcza) trzeba planować inaczej :/

@tomaszg5049 Před rokem +3

Doszedlem do wniosku że brakuje mi na Waszym kanale pewnych informacji które byłyby przydatne dla wielu osób.
    Przemyslcie na przyszłość aby że stacji benzynowych gdzie się zatrzymujecie podać krótkie info czy stacja jest przyjazna dla małych dzieci tzn czy jest dostępny czysty przewijak oraz czy jest gdzie usiąść przy stoliku i nakarmić małego pasażera :) aha no i czy dana stacja jest czynna całodobowo.
    P.S. Nie traktuj powyższego jako zarzuty, obejrzałem przed naszą trasa wiele filmików i nigdzie takowych informacji nie widziałem...
    Pozdr!!

@NoToLecimyPL  Před rokem

Wiesz co nigdy nie zwracałem na to uwagi, pewnie dlatego że nie mamy jeszcze malucha☺️ Ale dzięki za sugestie będę pamiętał! Na tych nowych dużych stacjach, szczególnie przy autostradach toalety są zazwyczaj porządne, jest też zazwyczaj jakiś bufecik gdzie można coś przekąsić. Problem jest na starszych, mniejszych stacjach przy drogach krajowych. Tam nie ma co liczyć na udogodnienia. Pod tym względem polskie stacje benzynowe to klasa sama w sobie👌 Pozdrowienia!

@tomaszg5049 Před rokem

@@NoToLecimyPL odgrzeje kotleta :)
      Potwierdzam to co napisałeś. Jednak zaznaczę, że MOP przy drodze M86 na Węgrzech to masakra, a z przewijaka na OMV w Kormend skorzystaliśmy tylko dlatego że musieliśmy. Aż żałuję że nie nagrałem kilku filmików ze stacji gdzie się zatrzymaliśmy.

• @radosawmajewski6523
    @radosawmajewski6523 Před 2 měsíci

🇵🇱🇸🇰🇭🇺🇷🇸🇲🇪

@radosawmajewski6523 Před 2 měsíci +1

18:42 - 21:18 O proszę, to jest ta autostrada, którą Chińczycy wybudowali biorąc pod zastaw port w Barze.

@NoToLecimyPL  Před 2 měsíci

Autostrada poprowadzona przepiękna trasą, wykonana też bardzo dobrze🙂 Wiem, że zadłużyli się na nią na kosmiczne jak na Czarnogóre pieniądze, bo gadaliśmy z właścicielem o tym, ale że aż port w Barze był w grze to pierwsze słyszę😜 Fajnie wiedzieć!

• @magdalenlenarczyk7449
    @magdalenlenarczyk7449 Před rokem +1

Jak wygląda przekraczanie granic? Czy byliście sprawdzani co przewozicie, są różne limity i zakazy i jestem ciekawa czy faktycznie ktoś to sprawdza.

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

Różnie bywa☺️ Raczej sprawdzane są tylko paszporty i dokumenty auta🙂 Dosyć często proszą też o otwarcie bagażnika w celu sprawdzenia czy nikogo się nie przewozi🙂 Jednak w tym roku przy powrocie, na granicy czarnogórsko - serbskiej, celnik serbski sprawdzał bardzo dokładnie bagażnik. Łącznie z otwieraniem walizek i szperaniem po bagażniku. Jednak nie liczył na przykład alkoholu którego miałem troszkę na wyrost😛 Więc nie ma reguły! Zależy na kogo się trafi, jaki celinik będzie miał humor itp.. Pozdrawiam!

• @magdalenlenarczyk7449
      @magdalenlenarczyk7449 Před rokem +1

Dziękuję za informację.

@darijusbogdevic9644 Před měsícem +1

Cześć, a jak płacicie za drogi W Słowacji i Wegrach?

@NoToLecimyPL  Před měsícem +1

Na Słowacji I Węgrzech są winiety elektroniczne. Kupujemy je przez internet, na oficjalnych stronach😊 Szybko i niedrogo.

@darijusbogdevic9644 Před měsícem +1

Dziękuję za odpowiedź:) Może jeszcze Pan podpowie w kierunku jakiego przejścia jechac do Słowacji? :)

@NoToLecimyPL  Před měsícem

A z jakiej lokalizacji będzie start podróży i jaki będzie cel?

@darijusbogdevic9644 Před měsícem

@@NoToLecimyPL Startujemy z Litwy i do Žablaku przez Serbię. A pozniej juž dalej. Jakie przejścia Pan poleci Polska-Slowacja i Serbia-Czarna Góra ?

• @aniapaw4917
    @aniapaw4917 Před 11 měsíci +1

Podaj miejscowość lub stacje gdzie kupiłeś kartę sim ?

@NoToLecimyPL  Před 11 měsíci +1

Kupowałem w Podgoricy, dokładnie tutaj: goo.gl/maps/Jqazpnzz5dJpU4F98

• @aniapaw4917
      @aniapaw4917 Před 11 měsíci

A czy na stacji przy granicy tez się kupi ? Jak to jest z rejestracja karty żeby chodziła ,
      Najbardziej nam chodzi o internet wkładam kartę i i czy tez trzeba jakieś kody na internet jak u nas czy tam jest za darmo lte
      Nie mogę się z tym połapać każdy pisze co innego

@NoToLecimyPL  Před 11 měsíci

Na stacji właśnie nie wiem, bo kartę trzeba z dokumentem zarejestrować przy zakupie. Ja dlatego pojechałem do salonu sieci komórkowej, żeby mi nikt danych z paszportu nie wykorzystał potem gdzieś. Jakoś mi się wydawało że w salonie będzie bezpieczniej, plus Pani mi od razu wsadziła kartę do telefonu i aktywowała pakiet🙂

• @robertbiaowolski7335
    @robertbiaowolski7335 Před rokem +1

Co z nawigacją, używasz google ale co z roamingiem ?

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

W UE korzystam z roamingu z polskiej sieci. Na Serbię zgrywam sobie mapy googla na telefon ( nawigacja wtedy działa normalnie nie pokazuje tylko czasu przejazdu i korków), a w Czarnogórze od razu jak wjeżdżam kupuje kartę z ich sieci. Mają specjalne pakiety dla turystów koszt bodajże 10-15 euro na miesiąc z dużymi pakietami danych. Szczerze mówiąc drogi są dobrze oznakowane, spokojnie można śmigać też bez nawigacji. Ale dla spokoju odpalam z przyzwyczajenia🙂

• @robertbiaowolski7335
      @robertbiaowolski7335 Před rokem +1

@@NoToLecimyPL słyszałem o zgrywaniu miast ale może podpowiesz jak zgrać w Google mapę państwa?

Bardzo proszę🙂
      1. Na telefonie otwórz aplikację Mapy Google .
      2. Kliknij swoje zdjęcie profilowe lub inicjał Mapy offline.
      3. Kliknij Wybierz własną mapę.
      4. Zaznacz na mapie obszar, który chcesz pobrać.
      5. Kliknij Pobierz.
      Jest ograniczenie wielkości pobieranego terenu, więc jak na przykład masz duży kraj to trzeba go sobie podzielić na dwie części przy pobieraniu ale to nie ma znaczenia potem przy korzystaniu.
      Pozdrawiam!

• @mICON88
    @mICON88 Před 3 měsíci +1

Meka… dlaczego nie lot i wynajem samochodu na miejscu?

@NoToLecimyPL  Před 3 měsíci +1

Kiedyś tak właśnie robiliśmy, ale teraz jakoś lubimy jeździć autem😊 Jedno i drugie rozwiązanie ma plusy i minusy👌Ja bardzo lubię jeździć przez te kraje, zawsze coś ciekawego po drodze można zobaczyć. Pozdrawiamy!

• @adamlida7363
    @adamlida7363 Před rokem +1

fajny film ale mam dwie uwagi, po pierwsze nie musisz uważać na policję tylko zwracaj uwagę na znaki drogowe a po drugie tyle kilometrów i nie wynajmiesz po drodze taniego hotelu ze śniadaniem-to jakiś żart z Twojej strony

@NoToLecimyPL  Před rokem

Uwierz mi że znaki 30 na godzinę postawione bez powodu też się zdarzają a często za nimi stoi przypadkiem radiowóz z radarem😂 i nie ma to nic wspólnego z bezpieczeństwem🤫 co do noclegów - racja, lepiej na pewno byłoby spać i często mamy zarezerwowany nocleg w dłużej trasie. Problem jest taki, że 2 razy wynająłem przy długiej trasie i po przyjeździe nie usnalem nawet na minutę. Po tym czasie jadę ile mogę, zawsze mając w głowie że zatrzymuje się i śpię jakby mi się chciało😴 Tu nie chodzi przecież o kasę, noclegi kosztują grosze. Ale każdemu polecam nocleg🙂

• @adamlida7363
      @adamlida7363 Před rokem +1

@@NoToLecimyPL wierzę Ci i słusznie czy niesłusznie taki znak stoi i tyle trzeba jechać aby później nie było wpisów o ,,polowaniu,, na polskich kierowców. Od 18 lat jeżdżę na zagraniczne wakacje również przez austrię a tam radarów jak ,,nasrał,, i nie otrzymałem ani jednego mandatu.Nie dlatego że jeżdżę jak dziad tylko dostosowuję się do lokalnych przepisów.A poleżeć to jednak wygodniej w łóżku niż najwygodniejszym aucie i nikt mnie nie przekona do opcji parkingowej.

@NoToLecimyPL  Před rokem

Racja! Kiedyś, wydaje mi się że sporo więcej było Naszych "kamikadze" na słowackich drogach ale z roku na rok jeździmy jeździmy chyba coraz bardziej zrównoważenie🤫Też kilkadziesiąt razy jechałem przez Słowację na południe Europy czy też zwiedzałem Słowację i nigdy żadnego mandatu💪🏼 Obyśmy utrzymali takie konto przez kolejne lata - bo płacenie za mandaty to chyba najgorszy sposób pozbywania się pieniędzy! Pozdrawiamy serdecznie i szerokości!

• @tomaszskotarczyk2148
    @tomaszskotarczyk2148 Před rokem

W sumie żadnych istotnych informacji. Ciągle mówi tylko mówi o ciężarówkach (to nie TIRy) i pogardzie... Nic o opłatach, cenach i sprawach istotnych

• @przemysawjaworski9030
      @przemysawjaworski9030 Před rokem

Dokładnie. Też w Maju wybieram się autem do Czarnogóry i nie dowiedziałem się z filmiku np. jak wygląda kwestia opłat płatnych dróg , czy można płacić kartą czy są winiety , a jeśli tak to w którym miejscu kupić. Kolejna kwestia internetu bo w Czarnogórze i w Serbii nie działa roaming więc jak korzystac z nawigacji itp. ...

@NoToLecimyPL  Před rokem +4

Panowie, ja nie jestem informacja turystyczna. Nagrywam swoją drogę i rzeczy na które ja zwracam uwagę. Każdą z tych informacji można uzyskać w 5 minut w internecie. Zawsze chętnie odpisuje, jeśli ktoś pyta o konkretne informacje w komentarzu🙂Pozdrawiam!

• @maciej1338
    @maciej1338 Před rokem +2

W tym roku pierwszy raz Czarnogóra i Zastanawiam się czy naprawdę warto tłuc się przez Serbię....???

@NoToLecimyPL  Před rokem

Ciężko powiedzieć🤔 Jechałem 2 razy przez Chorwację i raz przez Serbię. Mam porównanie obu tras i gdybym miał kolejny jechać do Czarnogóry to pojechałbym przez Serbię. Obie trasy mają plusy jak i minusy.

• @maciej1338
      @maciej1338 Před rokem

@@NoToLecimyPL dzięki....

• @marekgawronski6788
      @marekgawronski6788 Před rokem +1

PASZPORT CZY JEST POTRZEBNY I JAKA CENA HOTELU 👍BRAWO PIĘKNA PODRÓŻ Z WIDOKAMI 👍KTOŚ CHCE NA ŁATWIZNĘ TO SAMOLOT 😮