Podróż POLSKA 🇵🇱 - GRECJA 🇬🇷. Jedziemy na PÓŁWYSEP CHALCYDYCKI 🏖️

• čas přidán 18. 09. 2021
  • Relacja z podróży samochodem z Krakowa do miasta Ouranoupoli na Półwyspie Chalcydyckim
    w Grecji w 2021 roku.
    Serdecznie zapraszam do podróży razem z nami :D
    ☕Jeśli podobają Ci się nasze filmy i MASZ OCHOTĘ fundnąć nam w podróży wirtualną KAWUSIĘ , wspierając przy tym powstawanie nowych odcinków, to będzie nam bardzo miło! buycoffee.to/notolecimy
    Muzyka:
    Utwór Cryin In My Beer autorstwa Audionautix jest dostępny na licencji Licencja Creative Commons - uznanie autorstwa 4.0. creativecommons.org/licenses/...
    Wykonawca: audionautix.com/

• @mariomario3538
    @mariomario3538 Před rokem +4

Astra dwójka z takim przebiegiem to jak nówka, biały kruk ;)

• @piotrkurdziel187
    @piotrkurdziel187 Před 15 dny +1

Jak byłem młody 😂 to zrobiłem z buta 2800km, oststnie 400km poniżej 160km/h zasypiałem i klima max w twarz plus bardzo głośna muzyka, dzisiaj bym już tego nie powtórzył, zbyt wiele wypadków widziałem.

@NoToLecimyPL  Před 15 dny

O Panieeeeee, 2800 kilometrów to jakiś kosmos 😱😱😱 No niestety, to jest sekunda i można sobie skomplikować albo zakończyć życie. Najważniejsze zachować zdrowy rozsądek😎 Pozdrawiam!

• @mariawojcik4394
    @mariawojcik4394 Před 2 lety +4

Super video, pozdrawiam milutko i cieplutko 🤗 Powodzenia samych pogodnych dni zycze 🌞❤️🌹

• @NaszeCaravanAdventures
    @NaszeCaravanAdventures Před 2 lety +6

Super wypad, jak na razie droga, droga, jest co jechać. Grecja jest na naszym bucket list. Pozdrawiamy z Walii 👋

@NoToLecimyPL  Před 2 lety

Z Walii do Grecji to bylaby dopiero trasa😎 Pozdrawiamy!

• @someone-rr7cy
    @someone-rr7cy Před rokem +3

Fajny film. Myslę, że kiedyś i my wybierzemy sie do Grecji autem. W tym roku jedziemy do Chorwacji, za rok planujemy Bułgarię zatem za dwa lata Grecja. Dziekuję za fajny klimatyczny film.

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

Dzięki za miłe słowa😉Udanych wakacji życzymy ☀🏝☀ Pozdrawiamy!

• @kazimierzdonchor1763
    @kazimierzdonchor1763 Před 7 měsíci +1

Szegółowe informacje pełny luz DZIĘKUJE.

@NoToLecimyPL  Před 6 měsíci

Dzięki za miłe słowa☺️Pozdrawiamy!

• @kurawpodrozy
    @kurawpodrozy Před 2 lety +1

Bardzo przydatne informacje 👍😊Pozdrowionka, Kura w podróży

• @ukaszdwer5085
    @ukaszdwer5085 Před 2 měsíci +1

Teraz wystarcza dowody osobiste na wjazd do Grecji.

• @dariuszsiano7260
    @dariuszsiano7260 Před 2 lety +1

Dzieki z informacje.

• @marcinrembiesa8548
    @marcinrembiesa8548 Před 2 lety +2

Super sprawozdanie z drogi. Ja jednak z doświadczenia powiem że wybieram zawsze drogi szybkiego ruchu. Jechałem kilkukrotnie już na Chorwacje różnymi drogami i teraz tylko dwa pasy. Jeszcze raz dzięki za relację bo u mnie Grecja najprawdopodobniej lato 2022. Pozdrawiam z Oświęcimia.

@NoToLecimyPL  Před 2 lety +1

Dziękujemy za miłe słowo☺️ Parę lat temu jechałem przez Chorwację do Czarnogóry, większą część drogi Magistralą Adriatycką🙂 Nie spieszyło nam się więc jechaliśmy spokojnie podziwiając widoki, ale trzeba przyznać że to męcząca sprawa. Trzeba się trochę nakręcić kierownicą i zachować dużą ostrożność🙂 Też wolę nieraz nawet nadrobić parę kilometrów ale jechać dwupasmowymi drogami, bezpieczniej i szybciej🙂 Pozdrowienia!

• @marcinrembiesa8548
      @marcinrembiesa8548 Před 2 lety +2

@@NoToLecimyPL dokładnie tak jest. Wole zrobić te 100km więcej niż jechać przez jakieś wioski. Za pierwszym razem tak miałem jadąc przez Węgry- zaoszczędziłem 100 km a przyjechałem 2h później niż zawsze ( tak teraz na to patrzac) a jadąc z 2 letnim dzieckiem to robi ogromną różnice. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

Dzięki! Pozdrawiamy🙂

• @pejoniart3643
    @pejoniart3643 Před 2 lety +1

Danke das du hunde 🐕 was zum essen gegeben hast. Sie haben eine gute ❤️ .Außerdem gute video👍pozdrawiam

• @Kamil_Cool
    @Kamil_Cool Před 15 dny +1

Piękna podróż. Również w tym roku wybieramy się na półwysep Athos. Z jakiej opcji internetu korzystacie poza unią europejską?

@NoToLecimyPL  Před 15 dny

Dzięki wielkie😊 Jak jedziemy tylko przejazdem przez Serbię i Macedonie to wyłączam internet na ten czas, a jak spaliśmy w tych krajach to WiFi w miejscu spania. W Czarnogórze kupowałem numer u operatora miejscowego, są specjalne pakiety internetu dla turystów więc jest super! Pozdrawiam

• @elmano4328
    @elmano4328 Před rokem +1

Oglądam któryś twój film i cały czas ci się udaje w dobrym czasie przejechać granicę Weg.-Serb. praktycznie z biegu, w zeszłym roku jadąc w kierunku Macedonii przechodziłem przez przejście Granični Prelaz Đala równoległe przejście do Röszke nikogo na tej granicy nie było mój znajomy który jechał tego samego dnia tylko 1 godz. później stał na Roszke 6 godzin, ale na powrocie nocowałem w Nowym Sadzie i myślałem że pojadę tym małym przejściem wstałem ok 3.00 ale coś mnie tknęło spojrzałem na google maps a to przejście czynne od 7.00 no to pojechałem na Roszke, byłem na przejściu ok 4.30 stałem prawie 6 godzin. Ty to masz farta z tymi przejściem😁😁 tylko ja jeżdżę w szczycie sezonu, następne Serb-Maced. tam była kolejka na 5-7 godzin tylko ja znowu boczkiem piękna droga dojazdowa bardzo małe przejście Граничен премин „Прохор Пчински“ i tym samym wracałem.

@NoToLecimyPL  Před rokem

Tak jak mówisz, szczęście mam póki co niesamowite do przejść i odpukać żeby tak zostało😂 Myślę że w tym szczęściu pomaga mi tak jak słusznie zaznaczyłeś to że jeździmy we wrześniu! Moi rodzice na Roszke w lipcu stali z tego co pamiętam 5 godzin, a znajomi rok temu też koło 6🤫 Dużo zależy niestety od humoru celników i to jest najgorsze. Ale niewiele można z tym zrobić, trzeba to wpisać w urok wyjazdu😉 Pozdrawiamy serdecznie!

@marioplus321 Před 2 lety +4

Dobrze , że nie elektrykiem , wtedy 3 dni w 1 str....
    Dzięki za film !

@NoToLecimyPL  Před 2 lety +1

Ale za to więcej przerw na odpoczynek😁😀😁 Dzięki za obejrzenie i komentarz! Pozdrowienia!

@marioplus321 Před 2 lety +1

@@NoToLecimyPL jasne ! Tylko kto chciałby podróżować jak za króla Świeczka 🤣 i tracić dni urlopu.
      Czekam na cz.2

@NoToLecimyPL  Před 2 lety

Ja też wolę zapach benzyny i 3 minutowe tankowanie do pełna kiedy chce a nie kiedy muszę😎 ale coś czuję za za parę lat możemy nie mieć wyboru, choć póki co infrastruktura dla elektryków po drodze do Grecji marna a wręcz niezauważalna...

@marioplus321 Před 2 lety

@@NoToLecimyPL a właśnie! Nie ma jej.
      Zobaczymy co będą mówić właścicielkę elektryków po 1.1.22 ...

@NoToLecimyPL  Před 2 lety

A co się wtedy stanie? 🤔

• @island251
    @island251 Před rokem +1

Kilka lat temu,jechałem autobusem do Nei Pori w Grecji. Nogi miałem tak spuchnięte,że masakra.Droga przez Słowację,Węgry,Serbia,Bułgaria,Grecja.Od tego czasu nigdy nie jechałem autobusem,nawet miejskim🤣🤣🤣Ps.trochę lipa wstrzykiwać sobie jakieś gówno,by jechać na waksy.Zdrowia życzę

@NoToLecimyPL  Před rokem

Znam sprawę...Parę lat temu jechaliśmy autobusem do Sankt Petersburga. Jak wysiadłem z autobusu w Petersburgu to musiałem od nowa nauczyć się stać na nogach😋 Na szczęście jak jadę samochodem takiego problemu nie ma, nawet jak do Hiszpanii jechaliśmy nie było kłopotu😁 Częste postoje, parę skłonów, spacerek po parkingu i jest super! Pozdrawiamy serdecznie!!!

• @tomsz9022
    @tomsz9022 Před 22 dny +1

fajny film. a nie lepiej samolotem było lecieć? pozdr

@NoToLecimyPL  Před 19 dny

Dzięki! Na pewno szybciej, ale jakoś lubimy jeździć na wakacje samochodem🙂 Może kiedyś się to zmieni, bo wcześniej dużo więcej lataliśmy! Pozdrawiamy!

• @tomaszbiel2011
    @tomaszbiel2011 Před 2 lety +1

Super. Szkoda że już nie dodajecie ;)

@NoToLecimyPL  Před 2 lety +1

Dzięki! Kolejne odcinki z GRECJI będą już na dniach! 😃 Niestety, życie wymusiło przerwę w dodawaniu ale wracamy i mam nadzieję że odcinki będą jak znalazł na smutna i szara zimę☺️ Pozdrawiamy!

• @kisooyeung
    @kisooyeung Před 2 lety +2

Fajny film. Droga nocą na pewno męcząca i dzień po przyjeździe z bólem głowy. Ale nie o tym... Czym rejestrujesz dźwięk? Bo dosyć dobra jakość nagrań :)

@NoToLecimyPL  Před 2 lety +1

Dzięki🙂 Ja wole nocą jeździć i jak tylko mogę wybieram noc. Nagrywam Dji Osmo Pocket i jestem bardzo zadowolony! Jak na takie poręczne maleństwo, nagrywa super szczególnie nocą. Pozdrawiam!

• @kisooyeung
      @kisooyeung Před 2 lety +1

@@NoToLecimyPL No ja nagrywam GoPro hero 8 i dźwięk jest ale zbiera wszystko wokół :( czyli słabo. Tu masz jakość jak z mikrofonu studyjnego :) 👍
      Co do jazdy nocą to Chorwacja na strzała jak najbardziej- Grecję wolę na 2 dni z noclegiem po drodze. Widoki są świetne i niezapomniane✌️
      Pozdrawiam

@NoToLecimyPL  Před 2 lety +1

Trzeba tylko pamiętać żeby stosunkowo blisko trzymać mikrofon, bo z dalszej odległości zbiera słabiej. Podobno następczyni czyli model 2.0 jest jeszcze lepsza! Co to jazdy to racja👌 w dłuższych trasach warto jednak nocleg brać, człowiek wyspany to i bezpieczniejsza jazda!

• @barwak3917
    @barwak3917 Před 2 lety +4

Z przyjemnością Was subskrybuję. No to lecimy (dalej) :)

• @bartka8
    @bartka8 Před rokem +1

Z Krakowa skoro już jedziecie nocą, to polecam start dużo wcześniej - np. wieczorem lub popołudniu. Tak aby do Macedonii dojechać nad ranem.
    Przez Serbię się jedzie dobrze, więc tym bardziej warto ją pokonać w nocy :) - bo nie ma się co oszukiwać, jest po prostu nudno.
    Urozmaiceniem może być np. wjazd do centrum Belgradu (zamiast za drogowskazami na Nisz, jedziemy w kierunku lotniska), wbrew pozorom taki wariant jest szybszy, krótszy i ciekawszy.

@NoToLecimyPL  Před rokem

Dzięki wielkie za rady🙂Najgorsze wycyrklować z czasem przejazdu przez te przeklęte granice, nieraz bez kolejek a nieraz kilka godzin czekania😥 Dobrze, że we wrześniu mniejszy ruch, póki co nam się udawało...

• @ryszardkozowski2622
    @ryszardkozowski2622 Před rokem +2

Samochód masz na kieleckiej rejestracji, Pozdrawiamy

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

Jestem Scyzoryk😎 Kielce to moje miasto rodzinne🙂Pozdrawiam!

• @ryszardkozowski2622
      @ryszardkozowski2622 Před rokem +2

@@NoToLecimyPL Witam, Pięknie opowiadałeś, 20 czerwca jedziemy z Kielc do ; noclegi, Subotica , Plav, Thet, Vielipoje,Dures, Saranda i Saloniki, na razie noclegi mamy do 9 lipca. Pozdrawiam Was z Kielc

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

Super trasa! Szykuje się piękna wyprawa😍 Zazdroszczę że na tak długoooo i życzę super wyjazdu! Szerokości!🙂

@sylwester6651 Před 2 lety +3

Trafiłem na Wasz kanał przypadkowo. Bardzo fajnie, że sobie jeździcie na takie wycieczki. Ja też bardzo lubię jeździć jednak nie wiem czy dałbym radę tyle kilometrów jechać? Jaki koszt orientacyjny takiego wyjazdu? Piękne widoki. Zostawiam suba i łapkę w górę. Pozdrawiam.

@NoToLecimyPL  Před 2 lety +1

Myślę że bez problemu dałbyś radę jeśli lubisz jeździć☺️ Można sobie podzielić trasę na krótsze odcinki i na spokojnie pojechać z jednym czy dwoma noclegami😃 co do kosztu to dokładniej nie zliczalem ale orientacyjnie myślę że okolice 8 tysięcy🙂 Serdeczne pozdrowienia!

@sylwester6651 Před 2 lety +1

@@NoToLecimyPL Bardzo dziękuję i pozdrawiam, życzę wszystkiego najlepszego na Nowy Rok. Aby wróciło normalne życie.

@NoToLecimyPL  Před 2 lety

@@sylwester6651 Dziękujemy!!! Oby 2022 był już normalniejszy!

• @Rabidurbian
      @Rabidurbian Před 2 lety +1

Hejka. Ja podobną podróż odbyłem w 2018. Jechałem z Warszawy przez Czechy, Słowację, Węgry, Serbię, Macedonię i finalnie na prawo od Athos ( tuż za półwyspem Chacydyckim ). Mi mapy pokazywały do przejechania 2100 km i faktycznie tyle wyszło. By to wykonać podróż podzieliłem na 2 etapy - Warszawa - granica Węgiersko-Serbska ( spaliśmy na Węgrzech, domek za 50 eu za noc ) oraz drugi etap czyli granica do celu. Tyle że na granicy Węgiersko - Serbskiej straciłem 2:30. W samej Serbii także nie uświadczyłem żadnych problemów na postojach, choć na autostradzie było dużo, znacznie więcej aut niż na poniższym filmie. Generalnie podróż bardzo fajna, szczególnie odcinek od Belgradu aż do granicy Mecedońsko-Greckiej. Wspaniałe widoki :D
      Pozdrawiam

@sylwester6651 Před 2 lety

@@Rabidurbian bardzo fajnie. Trudno się jeździ za granicą? Dzięki za info i pozdrawiam serdecznie.

• @adamlida7363
    @adamlida7363 Před rokem +3

Ciekawy film. Powiem szczerze iż tak długa jazda autem jest mówiąc delikatnie nieodpowiedzialna. Ja jeżdżę sobie do Grecji i Albanii podobną trasą ale mam długi urlop i zatrzymuję się w Budapeszcie, południe Serbii i w Grecji . Hotele nie są drogie od 50 do 80 euro ze śniadaniem za dwie osoby. Jechać tyle km bez odpoczynku to przepraszam totalna głupota.

@NoToLecimyPL  Před rokem

Dzięki🙂 Racja, też uważam że dużo lepiej jest jechać z noclegiem! Kiedyś braliśmy za każdym razem jak jechaliśmy ponad 1000 km, a teraz decydujemy w drodze w zależności od zmęczenia. Mamy zazwyczaj 2 noclegi wybrane w różnych odległościach i zawsze możemy sobie zjechać. Jakoś dobrze mi się jeździ ostatnio i dlatego nie bierzemy🤔 Pozdrowienia i szerokości!

• @scyzoryk9369
      @scyzoryk9369 Před 11 měsíci +1

Nie koniecznie , jak ktoś lubi jeździć i dobrze się czuje za kółkiem to taka odległość nie jest problemem . Jeżdżę do Bułgarii z okolic Krakowa 1400 km to jest 18 h z postojami na strzał .

@NoToLecimyPL  Před 11 měsíci

To jest indywidualna kwestia tak jak piszesz😉 Jeden będzie zmęczony po 2 godzinach jazdy , drugi po 20😎 trochę tak jak z alkoholem hehe 😊 Trzeba tylko uważać żeby sobie nie przysnąć!

• @mijaki1
    @mijaki1 Před rokem +1

Dzieki wam wyladowalwm w Asprovalta, czy moge jakis kontakt do was??

@NoToLecimyPL  Před rokem

Fajnie😉 Jak chcesz o coś spytać to pisz śmiało: notolecimyvlog@gmail.com . Wieczorkiem Ci odpiszę!

• @rafalski119
    @rafalski119 Před 2 lety +2

Jedziemy wolniej bo zmęczeni.. Wcześniej zawrotne prędkości 100 km/h, myślę że to główny powód 😉

• @peter09777
    @peter09777 Před 2 lety +1

Tak z ciekawości jaki silnik w tej Astrze i rok produkcji?

@NoToLecimyPL  Před 2 lety

1.4 Twinport 90KM, grudzień 2007☺️ Pozdrowienia!

• @MandaryN_ZS
    @MandaryN_ZS Před rokem +1

Nie było na tym Gazpromie LPG ?
    Jak wyglada lpg na stacjach, jest ?

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

Kurcze, nie pamiętam dokładnie, czy na tym Gazpromie było LPG ale podejrzewam że tak bo to duża, nowa stacja. Ogólnie na LPG nie zwracam uwagi bo nie mam instalacji gazowej, ale z tego co kojarzę na większych stacjach LPG jest dostępne. Nieraz jest to przy dystrybutorach głównych a nieraz z boku stacji. Na mniejszych stacjach może być problem.

• @marcinkosek8580
    @marcinkosek8580 Před rokem

Czy do Grecji potrzebny jest jakiś viaTOLL lub inne dokumenty typu paszport?
    Czy można bez żadnych opłat jechać wsiąść do samochodu i bez problemu ze jakiś mandat przyjdzie za brak opłat?

@NoToLecimyPL  Před rokem

W samej Grecji za autostrady płacimy na bramkach, więc nic oprócz gotówki/karty nie będzie potrzebne 🙂 Serbia, Macedonia też masz bramki na autostradach, a Węgry i Słowacja to winiety 🙂 Paszport koniecznie trzeba mieć bo wyjeżdżasz poza strefę schengen plus do Macedonii potrzebna będzie zielona karta no i oczywiście dowód rejestracyjny auta🙂

• @justynamikolajczyk2178
      @justynamikolajczyk2178 Před 11 měsíci +1

Wystarczy dowód osobisty

@NoToLecimyPL  Před 11 měsíci

Racja! Aż się zdziwiłem, dzięki! Myślałem, że paszport obowiązkowy👌

• @tomaszg5049
    @tomaszg5049 Před 2 lety +3

Mam takie z lekka techniczne pytanie. Czy macie wykupione jakieś ubezpieczenie assistance na wypadek awarii samochodu? A jeśli tak to w jakim towarzystwie?
    P.S. szczęśliwego powrotu do domu 😁

@NoToLecimyPL  Před 2 lety +1

Hey! Zawsze mam wykupione Assistance na cały rok, choć odpukać nigdy w historii nie korzystałem i niech tak już zostanie😉 Ubezpieczenie Assistance WARTA, pakiet Złoty Plus. Koszt na cały rok koło 150 zł tego co pamiętam. Obejmuje Polskę jak i Europę. Serdecznie pozdrawiam!

• @tomaszg5049
      @tomaszg5049 Před 2 lety +1

@@NoToLecimyPL dzięki za odpowiedź. Życzę udanego urlopu no i aby nigdy nie było potrzeby korzystać z tej polisy :)

Dzięki☺️

• @Szymbom
      @Szymbom Před 2 lety +1

@@NoToLecimyPL Czy to ubezpieczenie przypadkiem nie kończy się na 400 km poza granicami Polski?

@NoToLecimyPL  Před 2 lety +1

Nie, nie :) Holowanie jest do 400 kilometrów. Ubezpieczenie działa w całej Europie. Pozdrowienia!

• @grzgrz1804
    @grzgrz1804 Před rokem +1

Czy dowód rejestracyjny był gdzieś potrzebny?

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

Sprawdzali na pewno w Serbii i Macedonii. W Serbii bardzo dokładnie, w Macedonii bardziej przyglądali się Zielonej Karcie.

• @annawisniewska4126
    @annawisniewska4126 Před 2 lety +1

😆😆😆 az milo posluchac takiego marudzenia😆

@NoToLecimyPL  Před 2 lety

Maruda się nieraz włącza😋 nie da się GO wyeliminować ale staram się ograniczać😂 Pozdrowienia!

• @slonecznagaleriawysin
    @slonecznagaleriawysin Před 2 lety +1

Super relacja.
    Dziękujemy. Czy można prosić nazwę hoteliku u celu?

Dzięki😉 www.ouranoupolisunsethotel.gr 🙂 Proszę bardzo🙂

• @maciekwieczorek3690
    @maciekwieczorek3690 Před 2 lety +1

fajna traska autkiem, a jak asterka sobie radzi bo jednak wiekowe auto ale maly przebieg widze

@NoToLecimyPL  Před 2 lety

Mam ja od nowości, teraz ma 80 tys przebiegu🙂 14 lat bez najmniejszej awarii 🙂 Niczego nie jestem tak pewien jak jej bezawaryjności hehe 😃Po drodze jedyne co leje to benzynę i płyn do spryskiwaczy 😉Pojeździłem w życiu, nowszą motoryzacją i jakoś chętnie zawsze wracam do tej sprawdzonej :) Pozdrowienia!

• @maciekwieczorek3690
      @maciekwieczorek3690 Před 2 lety +1

pozdro dzięki za informację tez lubie starsze autka

🙂

• @whoismartyna
    @whoismartyna Před 2 lety +2

Podziwiam ja bym nie dala rady, samolt only

@NoToLecimyPL  Před 2 lety

Samolotem szybciej, autem ciekawiej☺️ Pozdrowienia!

• @P.i.o.t.r.e.k.
    @P.i.o.t.r.e.k. Před rokem +1

Opowiedz o tym paszporcie covidowym. Bez niego nie wpuszcza ?

@NoToLecimyPL  Před rokem +1

Wtedy było do wyboru albo potwierdzenie szczepienia, albo zrobiony test na wirusa. Teraz już chyba nie ma wymogu, ale to musiałbyś na stronach rządowych zobaczyć jakie na ten sezon są wymagania, bo to może się zmieniać 🙂

• @P.i.o.t.r.e.k.
      @P.i.o.t.r.e.k. Před rokem +1

@@NoToLecimyPL jak byś coś się dowiedział to będę wdzięczny . Za dwa miesiące chce jechać do znajomych do volos z rodziną a nie mamy tych paszportow

Spoko, będę pamiętał 😎

• @nowakowski1975
    @nowakowski1975 Před 2 lety +1

A daj namiary na nocleg

• @izis3802
    @izis3802 Před rokem +1

Nie rozumiem,że nie zawiadomiliscie służb i nie czekaliście na nie by przejęli pieski ...gdy spotkaliśmy na swojej drodze psiaka podzwonilismy szukając pomocy!!

@NoToLecimyPL  Před rokem

W Serbii trzeba by dzwonić co postój🤕Tam bezpańskich psów są dziesiątki, i nikt się nimi nie interesuje. Ale jeśli będzie Pani kiedyś jechała przez Serbię to warto wypróbować dzwonienie i szukanie pomocy, ja mimo biegłego rosyjskiego i dobrego angielskiego nie jestem w stanie się z nimi dobrze dogadać. Ale może Pani się uda - tego życzę!☺️Wożę jedzenie i tak staram się im pomagać, a i tak patrzą na mnie jak na kosmitę Serbowie☺️w Krakowie ostatnio przechodziłem wzywanie pomocy do rannego zwierzaka, też średnio to funkcjonuje. Pozdrawiam!