Moje pády a faily na koloběžkách 😅🤦‍♂️

• čas přidán 13. 10. 2021
  • Laotie Ti30 koupíš nyní z Polského skladu, doručení do týdne. Posledních 9ks - www.banggood.com/custlink/vDK... . Zadej kupon BGTI30PL10 pro snížení ceny.
    🥕Sleduj mě na FB - / karotkaelektrokolobezky
    🤝Přidej se do skupiny na FB - / elektrickekolobezkyczsk
    Mrkni na doplňky na koloběžku 👇👇👌
    ➡️Brutální klakson - s.click.aliexpress.com/e/_A827j3
    ➡️Brašna z Nami - s.click.aliexpress.com/e/_97WInS
    ➡️Mini brašna - s.click.aliexpress.com/e/_9J9e20
    ➡️Čepičky na ventilky - s.click.aliexpress.com/e/_AORaT2 / s.click.aliexpress.com/e/_A80BXm
    ➡️Kvalitní skládací řídítka - s.click.aliexpress.com/e/_9vkzO4
    ➡️Bestie do 20k - s.click.aliexpress.com/e/_9hNaQk

• @vladimirkermitdvorak2241
    @vladimirkermitdvorak2241 Před 2 lety +13

Můj crasch byl, když jsem manželce koupil laoite es 10 tak jsem ji přitáhl do obýváku a chtěl jsem ukázat jak svítí brzdové světlo no a místo páčky brzdy jsem zmáčkl plyn nastavení bylo z nuly a koloběžka vystřelila jako kůň zbořil jsem skříňku kde byly skleničky potom víte co následovalo.😀👍

• @ceramicservicepraha9237
    @ceramicservicepraha9237 Před 2 lety +10

Moc díky👍🏼 a já se poučím od tebe a už se nemusím válet po zemi a léčit rány😁

• @miros1524
    @miros1524 Před 2 lety +4

Skvele a poucne video :D Vdaka :)

• @konstantinsekula7168
    @konstantinsekula7168 Před 2 lety +3

Ahoj super video...mal som dva pády na svojej starej kolobežke Lamax S7500, také light..Ale zatiaľ najj mám na Vsett 10+ presne 30 augusta som dostal vobling cca v 70km/h..Prilbu aj chrániče som mal našťastie,ale nemal som korytnačku, takže si to odniesli 9 zlomených rebier a vyklbena kľúčna kosť, ešte teraz mám bolesť..

• @pedroalcivar6044
    @pedroalcivar6044 Před 2 lety

Hola amigo, a qué voltaje tienes tu patinete laotie ti30? Gracias un saludo

• @evarehorkova3647
    @evarehorkova3647 Před 2 lety +4

Jela jsem za známým, který mě ukazoval pro mě novou cykloztezku. Před jízdou mi xiaomku heknul na 30/h super. Jedu za ním a najednou jsem si nevšimla že trochu uhnul z cesty... já jela rovno a předemnou najednou v 30 hrb. Nadskočila jsem tak tak jsem to chytla jak jsem se lekla, seskočila jsem bokem abych to nohama ubrzdila. Dobrý, ale nohy mě boleli ještě celý večer a gratulovala jsem si za pevnou obuv a děkovala všem svatým že jsem se tam nerozplácla. V místě kde jedete poprvé čtěte pořádně terén i na hezké cykloztezce můžou být hrby od kořenů topolů.

souhlas ja dopadl hůř taky na hrbu v 25

• @e-kolobezkyostravaafrydek-6716

ahoj ja měl zatím "jen" dva pády oba na cyklostezce jedn když se mi odpojila motorova brzda a ja ji hodně používám a cekal jsem az zabere a než jsem si uvědomil že nefunguje byl jsem v malinách :) a druhý když mi cyklista v zatačce vjel do protisměru a ja se musel vyhnout v pravo a ještě zazmatkoval a zmačkl plyn skončil jsem metr od řeky zlomený nos modřina přel celeho půl já :) všechny držaky zlomene ale jinak v pohodě ...nejhorší že ten blbec ani nezastavil když jsem tam ležel...ve všech případech jsem měl helmu ..ale po tom posledním jsem si koupil fullface :)

• @STEVE_SUBSCRIBE
    @STEVE_SUBSCRIBE Před 2 lety +5

A to sice že jsem jel jen asi 20 za hodinu na hlavní silnici ( naštěstí moc aut nejezdilo) a já jsem si nějakým způsobem zabořil přední kolo do štěrku co byl hned vedle silnice ( byl to asi určitý druh chodníku) a já jsem prostě přepadl přes řídítka. P.S. kdybych neměl helmu tak už jsem bez zubů, bez nosu a bez části čela., Takže lidi: NOSTE HELMU!

• @pauldandy5537
    @pauldandy5537 Před 2 lety

S tim nedrzenim jednou rukou a zavadenim o plyn znam moc dobre.Nalomene rameno prave.Cca 30km/h,pad na asfalt...Laotie ES18P...Mel jsem ji druhy den,moje chyba...Ale uz najeto 2500km...Stane se :)

• @JURAJk007
    @JURAJk007 Před 2 lety

Také sem připíšu svoji spíše drobnou nehodu, kterou naštěstí odnesla jen koloběžka a to tak, že jsem zrakvil nabíjecí konektor (Kugoo M4 ho má fakt blbě umístěný). Já rozjetý do kopce, kdy cesta zatáčela doleva a na levé straně stály dvě auta zaparkované za sebou, tím pádem přes ně nebylo vůbec vidět nahoru. Nejel jsem nijak rychle, asi 20 km/h, protože kopec prudký a já ho chtěl vyjet rozumnou rychlostí, v tu chvíli se vyřítil mladej kluk na kole, co letěl z kopce tak 40 a vůbec se nedíval, jestli náhodou někdo nejede směrem nahoru. Zadupnul jsem brzdy a uhnul doprava, protože mi vjel přímo do cesty, ale už nebylo kam uhnout, tak koloběžka vzala pravou stranou obrubník, div jsem z ní nevyletěl. Skončilo to ohnutým kotoučem brzdovým (ten se srovnal), odřenými kryty a servaným konektorem na nabíjení. Při nárazu došlo také zřejmě ke zkratu, protože druhý den koloběžka nešla zapnout. Museli jsme odpojit baterku, konektor se provizorně srovnal a opatrně jsme nabili baterku, která to naštěstí přežila a jede dál. Tohle byla vyloženě chyba toho kluka, který měl NA SVÉ STRANĚ překážky v silnici a tím pádem dává přednost protijedoucímu, takže měl zpomalit a podívat se, jestli náhodou někdo nejede a ne že tam vletí plnou. Ono výkon 500w není moc a chce to trochu vyšší rychlost při nájezdu do takového kopce, abych ho vyjel.

• @jansemansky
    @jansemansky Před rokem

Hezký. Já měl menší crash na začátku, kdy jsem si nedocvakl skládací řídítka na mé E-twow. Sranda byla, že když jsem šel pak do metra proti mě šel někdo s koloběžkou také a taky trochu od krve... jsme se na sebe tak vtipně podívali ... bylo to úsměvné. Od té doby nic. Občas, když jen podklouzla tak jsem seskočil a doběhl... no já nejezdím víc jak těch 25, tak to bude asi i tím :-)

• @wind0us
    @wind0us Před 9 měsíci

Mam kaabo mantis 10 plus , na blátě je to divoky . S prednim motorem v lese je to taky divoky a chce mi utect pod nohama . Super to tady cist , snad me nepotkaji zlomeniny a operace . Ale nevlezl bych na to bez integraly jeste jak to tady ctu musim objednat rukavice a paterak . Jezdim Karlovy Vary tak porad nekde v lese nebo v kopcich

• @misorepa878
    @misorepa878 Před 2 lety +1

Ahoj, ešte som z Landbreaker-u Ti30 nestihol spadnúť, prišiel mi len včera (cesta ku mne mu trvala 86 ! dní). Ale, skúsim sa polepšiť. :)

• @bercophoto
    @bercophoto Před 2 lety +1

Vysekal som sa asi 3x a zato som kolobežku daroval švagrovy. 1x narazené rebrá a asi 4 týždne seriozna bolesť ...nebudem vravieť o tom že keď som si kýchol chcel som umreť radšej :) 2x hrča na hlave jako tenisová loptička. No a 3x takmer zlomené prsty o obrubník. Dodnes mám vačšiu ruku ako som mal :). Ako zvádza to ako super dopravný prostriedok. Ale za mňa v celku zákerná vec.

• @orciw
    @orciw Před 2 lety

Taky na sebe něco prásknu.. :D
    První "pád" jsem chytnul, když jsem jel v noci (tehdy ještě s čerstvě přezutou Xiomkou) a hned v první zatáčce byla námraza. Takže kolobka šla hned pod nohy a já si rychle seskočil. Naštěstí až na odřenej rám decku se nikomu nic nestalo.
    Další (a snad už poslední) incident se mi stal nedávno, když jsem jel podruhý na novým Dualtronu mini, kdy jsem stál na semaforech na přejezdu pro cyklisty. Omylem jsem zavadil o páčku pro akceleraci. Jelikož tam z výroby byl nastavenej start z nuly, tak Mini se vydal na cestu do silnice. Naštěstí tam v tu chvíli nic nejelo, takže se zase nic nestalo, ale hned jsem šel do menu to přepnout.. :D
    Docela se těším až nám tu v Praze napadne sníh. :D

• @ZakyDavid
    @ZakyDavid Před 2 lety

Ahoj,jel sem v noci z obcerstveni "mrk" ...janobike T85,temer rovina,asfalt.... 30-40km/h wobbling...v duchu si rikam "preci me tu ku.va nezahodis",no neshodli sme se,ona jela doleva a ja letel v pravo...dopadl sem na pravou stranou tela,nastesi sem mel aspon helmu s predkusem,ale i tak od bryli rozseknute oboci(4stehy),koleno loket sedreno,a bud narazena zebra,nebo natrzeny sval,protoze sem se tyden nemohl pomalu hybat a zakaslani ci psiknuti byla neskutecna bolest na hrudi...vsem preji stastnou cestu :)

• @David-my6gu
    @David-my6gu Před 2 lety +2

8" kolečka na Mantisu sou smrt, staci vystoupla kachlicka a predni kolo se sekne. Letel sem pres riditka a celem sem pozdravil chodnik. Otres mozku jinak nic. Helma nepomohla nebyla integralni 🤙

• @pYkolYk
      @pYkolYk Před rokem

Přesně. Mám Mantis 8 a ty kolečka jsou fakt malé :(

• @michalpacovsky9586
    @michalpacovsky9586 Před 2 lety +1

Takže se mám na co têšit. Na jaře si chci koupit Vsett 10+. Díky za videjko.

• @davson1203
    @davson1203 Před 2 lety +4

je tam moc hoven
    xd

• @jakubsindelar7043
    @jakubsindelar7043 Před 2 lety +1

Ahoj Já jsem za tři roky co používám elektrické koloběžky spadl asi 3x. Asi nejzajímavější pád byl když jsem jel karlinsko-ziskovskym tunelem směrem Karlín, jel jsem jako prase a najednou tam chyběla kostka. Z tunelu jsem vyletěl vzduchem a xiaomka zamnou. Nechápu to ale nic se mi skoro nestalo. Nějaké odřeniny jen

@bikecrow4233 Před 2 lety

tak to mám podobné akorát jsem si zlomil obě ruče a vyrazil zub od té doby jsi dávám strašný pozor na vše

• @vsettovi-elektro-kolobezky823

No já naštěstí jenom jeden pád...na K100...cca. rychlost 20... i to stačilo na přeraženou vřetení kost v předloktí .-) Vyřešilo 8 titanových šroubů a za týden jsem jel 30 km na koloběžce do špitálu ať mi vyndaj stehy, ale byla tam fronta tak jsem jel 30 km zpět a stehy vyndala pani Vsettová :-) Všem doporučuji co nejlepší chrániče ,rukavice ,oblečení a hlavně přilbu...

• @stevo-xg4oy
    @stevo-xg4oy Před 11 měsíci

Ja som z moje blbosti padol len raz aj keď to nebol celkom pád keďže som sa snažil odbočiť v 20kmh v mokrej podzemnej garáži a hodil som sa o betónovú stenu 😅 ďalšie 3 prípady boli všetko prednosť z prava prví krát mi nedalo auto prednosť dopadlo to vyklbenym prstom na ľavej ruke a utrhnute zrkadlo a pár škrabancov na aute druhí krát nedanie prednosti od dôchodcu na bicykli asi v 10kmh som ho zobral za zadné koleso a poslal k zemi a posledná nehoda nedanie prednosti auto len pribrzdilo takže som mu vletel do dverí v 20kmh ohnuté dvere narazené koleno hlava ruka rameno kolobežka prežila len zlomené sklápanie predný blatník svetlo display zvonček a páčka brzdy

• @Spaidy96
    @Spaidy96 Před 2 lety

Já dva pády na Vsett 10+ . Poprvé 35km/h auto predemnou zabrzdilo zničehonic (chtělo parkovat) tak prudké brzdy a letěl přes řidítka a rukama na cestě skončil takže jen ruce odřené a truchu koleno, dohromady nic vlastně . Druhý už byl horší. Jel jsem asi 28km/h na levé straně cesty byli zaparkované auta, dvě jsem předjel a třetí mi vjelo do cesty , chtěl jsem jej objet ale to už jsem nestihl a ani jsem nebrzdil z toho šoku. Narazil z boku do auta a přes řidítka letěl a skončil na kapotě auta . Helma zachránila hlavu, odřené rameno ale hlavně zlomená nejhorší možné kosti v zápěstí takže 9 týdnů sádra (příští týden jdu na kontrolu, snad už mi ji sundají) pak měsíc rehabilitace . Ještě mě bolí krční páteře ale ta mě vždy bolela jen teď bolí více a jinak nemůžu se podívat, otočit za sebe ani na rentgenu ale nic nenašli. Tak jsem ji prodal a buď koupím míň výkonný stroj a tím i míň nebezpečný nebo Elektrokolo s ním jsi myslím že buď bych to zbrzdil nebo aspoň bez zlomené ruky a za to mi to nestojí už.

• @jirisvoboda27
    @jirisvoboda27 Před 2 lety +1

1 pád byla ještě sranda,s 1 brndou kugoo s1(malá mrcha s tvrdými kolečky)jsem se sklouzl po barevnym kluzkym pruhu v garáži a natloukl si bok.....po 2 to už byl jano t10 a vlítl mě do cesty pes a ztuhl jako srna ve světlech...obě brzdy nadoraz,zadní kolo ve vzduchu a já vystoupil...bylo to ve 40/h a naražená pata,sedřený lokty ,boky a šrám na helmě,rukavice děravý,ale dlaně zachránili...(pata se lečila 2 měsíce,naštěstí ne zlomená) a 3 pád byl nej..ve 30 km/h zajel do díry předním kolem(vůbec nebyla vidět ze směru jízdy)a už ležel během mžiku...prostě jedu a naráz ne,taková šipka přímo do asfaltu,zadek vyilítl snad až na uroven ramen :-)...měl už komplet výbavu na kolena a lokty,ale i přes rukavice naražený dlaně tak hustě,že lečení bylo na 3 měsíce..(svaly pod palcem oteklý jak stehna z KFC :-) ).ani se nenažral pořádně :-) ihned jsem zaměnil kokos za fullface....nedat před xicht ruce....ani nemyslet...od tý doby se už necítím na těch mini kolečkách komfortně a přemýšlím o velkých kolech....do děr zapadl i párkrát v 0 rychlosti v terenu(bratrovy zkratky)a svalení se člověk neubrání,ale už nic hroznýho...jen ta jistota zmizela a objíždím každý podezřelý flek na cestě :-(( a to nedopadl tak jako mnozí tady co píší o zlomeninách apod.---

• @stomasjindra
    @stomasjindra Před 2 lety

To je ten problém že střídáš koloběžky na recenze a nejsi na ně zvyklej takže těch pádů je tím asi víc.No já na Sencoru v dubnu mi to ujelo v nějakých 20km za hodinu pádem na bok trochu rozbitá hlava čtyři zlomený žebra a propíchlou plíci a skoro tři měsíce doma 😀

• @pajavik
    @pajavik Před 2 lety

Mě se stal zajímavej crash jel jsem na kole cca 30 khm a najednoi stoupání cca 10 cm vyaokej obeubník už u domu a na tom bylo prkno jak jsem jel rychle tak jsem přelítl přes řidítka k tomu to vidělo asi 10 lidí kolo se převrátilo na sedadlo celkem na šrot mě se nic moc az na odreniny nestalo

• @milannovak9775
    @milannovak9775 Před 2 lety +2

Tak to zabrání za přední brzdu znám moc dobře, na vsett10 který jsem měl druhý den, holčina zašlápnula brzdu před přechodem,a blbý zvyk z kola že v pravo je zadní,koplo mě to na přední kolo po kterým jsem jel ještě tři metry a dopadl půl metru za nárazník přímo na hubu a ruce,pád tak v 15km před zastávkou plnou lidí

• @Datex_cz
    @Datex_cz Před 2 lety +3

happy jak dva grepy

• @stoficekk9966
    @stoficekk9966 Před 2 lety +2

Natočil bys prosím video jaké koloběžky bych doporučil v nějake rozumne cene např. 10-20k ?

• @vitvaclav
    @vitvaclav Před 2 lety

Zdravím a taky se chci pochlubit pádem, který naštěstí dopadl dobře nic jsem si nezlomil a ruka mě sice bolí ale jak řekl lékař naraženiny bolí .Jel jsem na sraz koloběžkářů a hnedka v úvodu jak je letištní plocha na letišti Hradčany jsem si sice všiml ,že na vedlejší cestě malinko vyčuhuje malá kolejnička spíš úhelník a jak se říká neodhadl jsem dobře situaci pěkně jsem se na techlife6x zhoupnul ,že to pěkně přeskočím ale ouha kolo se zaseklo a už jsem letě l pěkně na hubu.Od té doby si dávám pozor a bacha kdo má malá kolečka 8 a 1/2 "jako já tak je třeba opravdu si uvědomit ,že na malé vlnky na trase se musí dávat pozor. Dodatek .. nemít helmu a rukavice asi bych měl silniční lišej. Zdravím a jízdám zdar.

• @dazzek7223
    @dazzek7223 Před 2 lety

Že pane Mrkvička😁

@bikecrow4233 Před 2 lety

ja spadl jednou na Xiaomi pro 2 ve 25km/h a dopadlo to tak že jsem si zlomil obě ruce a vyrazil zub takže i na Xiaomi jse můžeš brutálně rozbít

• @AngeloPista
    @AngeloPista Před 2 lety

Letěl jsem do práce cca 50kou, zvonil mi mobil, blbec jsem sáhl po něm, wobbling a už jsem byl na zemi :D Odřené koleno,pravá rukavice děravá, holeň naražená od decku :) Kolobka přežila,jen jsem musel vyrovnat křivé kolo,světlo trochu škráblé,páčky řidítek a deck měl trochu škrábance.

• @Karotka_elektrokolobezky
      @Karotka_elektrokolobezky  Před 2 lety +2

Jo, zvonění mobilu je hrozná mrcha, na to si dávám taky bacha.

• @AngeloPista
      @AngeloPista Před 2 lety +2

@@Karotka_elektrokolobezky no ten telefonát byl z práce jestli jsem už na cestě a já jen rozbitý řekl že už tam skoro jsem :D

• @im_avexx_4336
    @im_avexx_4336 Před 2 lety

do řeky :D

• @radekcihi4758
    @radekcihi4758 Před 2 lety +2

Nezvládl jsem řízení na mém inokimu mám ruku po operaci

• @MichalCekota
    @MichalCekota Před 2 lety

Jenom jednou jsem se trošku zapíchnul do bahna, ale v pohodě jel jsem hodně pomalu takže jsem stihl seskočit, koloběžka taky v pohodě

• @relaxacnykoniec4998
    @relaxacnykoniec4998 Před rokem

Heh ja som mal dnes 🤣🥲 išlo auto ja som zastavoval pomaly aby ma predbehol ale ne aby ma celeho obyšiel on bol tak tesne pri mne no ja nemam offroadovu kolobežku takže som išiel na travnik a musel som vyskočit ale ustal som to

• @robertadamik7348
    @robertadamik7348 Před 2 lety

Spadol som do jazera na xiaomi m365 proste ma smyklo na blate a zjebal som sa do jazera jak vrece zemiakou.

• @STEVE_SUBSCRIBE
    @STEVE_SUBSCRIBE Před 2 lety +6

Je zajímavé že já na elektrokoloběžce jezdím asi 1 rok a spadl jsem zatím jenom jednou🤓

• @martinnekoranec9283
    @martinnekoranec9283 Před 2 lety

Já se vysekal na asfaltu na kirinu M4 PRO. Jel jsem cca 40km/h brutální střet s tvrdým povrchem. Fotky zde přidat nejdou, mám ruku v sádře. Jezdím s helmou vždy. Zachránila mi hlavu. Jen jsem dodrženy jak svina a zlomená ruka. Od teď nepodcenuju slabší stroje. 🤣🤣🤣

ja jsme měl obě a bylo to na Xiaomi pro2

• @rxa72
      @rxa72 Před rokem

A jak koukám, ani toho domácího dovádění moc není, což? Soucítím s vámi. Být dodržený, to je k vzteku. Ještě abyste se při tom odřel :-).

• @jakubvesely3620
    @jakubvesely3620 Před 2 lety

A já vím ještě o jednom :D co ten mokrej most? sice to nebylo nic extrémního ale bylo :D jinak rozbil jsem se 2x poprvé hned druhy den co jsem měl koloběžku na mokrem listí a takový ten hladký asfalt , dal jsem plný plyn a prásk :D po druhé jsem řidil jednou rukou že jsem měl mušku v oku a na cestě byl takový den malý kanálek ten mi rozhodil řiditka a ve 40kmh prásk :D sedřenej na kost na pulce těla.

• @Karotka_elektrokolobezky
      @Karotka_elektrokolobezky  Před 2 lety +1

Fů, na ten jsem úplně zapomněl 😂. Pozorný divák 😂. Ty dva pády byly na Ultře? 😅.

• @jakubvesely3620
      @jakubvesely3620 Před 2 lety

@@Karotka_elektrokolobezky nestraš. Na U2 ani jeden :) už tyhle blbosti popsané nahoře nedělám :D

• @mrqwerty3259
    @mrqwerty3259 Před 2 lety

Zdar, dlouhou dobu, co Tě sleduji, jak jezdíš - se řítíš tou cestou vedle vody, tedy mezi vodou a cestou strmý sráz s jistým ponořením.....Teda, že nejezdíš v záchranné vestě???? Odhaduji hloubka přes dva metry. Úplně se bojím, jak se Tvůj kanál, Tvá super tvorba jednou odmlčí.....Bojím bojím Tom

• @tomasandel3795
    @tomasandel3795 Před 2 lety

hlavně je třeba si chránit kolena, když si je zmrzačíte, končíte a jste v prdýlce