I Love Utazás
Lakóautóval Szardínián - 2. rész
Szardíniáról szóló videónk második részében a lakóautónkkal egy sztegoszaurusz (igen, egy őshüllő) mellett parkolunk le, majd átmotorozunk egy újabb gyönyörű, sziklás tengerpartra, ahol ezúttal már meg is mártózunk a tengerben. Utána ellátogatunk egy hófehér homokos, kristálytiszta vizű tengerpartra. Végül ellátogatunk Szardínia vélhetően legszebb városába, és egy újabb különleges tengerpartra. Tartsatok ezúttal is velünk!
***** Tanulj velem angolul naponta 5-10 percben! *****
Naponta 1 mondatot küldök neked teljes részletességgel feldolgozva. Minden egyes szóhoz találsz egy képes, hangos szókártyát, valamint az eszközöd mikrofonjával be is gyakorolhatod külön a szavakat és a teljes mondatot is.
Ha rendszeresen követed ezeket a mondatokat, néhány hónapon belül érezni fogod a fejlődést.
Ne hagyd elveszni a már megszerzett angoltudásodat! Inkább fejleszd tovább!
A rendszeresség az egyetlen titok a nyelvtudáshoz.
Próbáld ki most!
www.iloveangol.hu/napi-online
#lakóautó #lakókocsi #lakóautózás #utazás #szabadélet #szardínia
zhlédnutí: 2 505

Lakóautóval Szardínián - 1. rész
zhlédnutí 6KPřed 21 hodinou
Szardínia egy csodálatos olasz sziget a mediterrán térségben, amely kiváló nyaralási célpont, akár az aktív, akár a tengerparton fekvő nyaralási formára vágyók számára. Gazdag természeti szépségeivel, hófehér és aranyszínű strandjaival, a kék minden árnyalatában pompázó tengerpartjaival, lélegzetelállító szikláival egyszerűen rabul ejti az oda látogatókat. A szigeten rengeteg lehetőség nyílik t...
Lakóautós kompozás Szardíniára
zhlédnutí 2,7KPřed měsícem
A Grimaldi Lines 2 legmodernebb komphajója közül a Cruise Barcelonával utaztunk át Barcelonából Szardínia szigetére. Az út 16 óráig tartott. Éjfélkor indultunk és délután 4 óra körül szálltunk ki. A komphajó 3500 utast, 3700 folyóméter gördülő rakományt és 271 autót képes szállítani. Videónkban megmutatjuk hogyan történik a beszállás és milyen vendéglátó egységek találhatók a kompon, illetve me...
Caminito del Rey - A halálút
Ezúttal a Caminito del Rey csodálatos sziklahasadékai és függőhídja kerül bemutatásra, valamint egy festői táj közepén lévő víztározó. A Caminito del Rey egy híres spanyolországi túraútvonal Málaga tartományában, amely lenyűgöző sziklafalak mentén halad. Az elnevezése a Camino del Rey (A király útja) kifejezésből származik, és az eredeti nevét II. Alfonz spanyol király után kapta. A túraútvonal...
Spanyolos hangulat egy futóversenyen
Többször előfordult már, hogy ahol parkoltunk, egyszer csak egy rendezvény közepén találtuk magunkat. Ezúttal egy hangulatos futóverseny közepébe csöppentünk. Tanulj velem angolul naponta 5-10 percben! Ha szeretnéd fejleszteni angoltudásodat, akkor próbáld ki ezt az új lehetőséget! Naponta 1 mondatot küldök neked teljes részletességgel feldolgozva. Minden egyes szóhoz találsz egy képes, hangos ...
2024. április 14.
Córdoba talán a legszebb város Andalúziában. Ha nem hiszitek, nézzétek meg a filmünket, de még jobb, ha személyesen, magatok győződtök meg róla igazat beszélünk-e vagy sem! Tanulj velem angolul naponta 5-10 percben! Ha szeretnéd fejleszteni angoltudásodat, akkor próbáld ki ezt az új lehetőséget! Naponta 1 mondatot küldök neked teljes részletességgel feldolgozva. Minden egyes szóhoz találsz egy ...
Ezért imádunk lakóautóban élni
Ebben a 2,5 perces videóban bemutatunk egy csodálatos tengerpartot, és közben elmeséljük, miért imádjuk a lakóautós életet. :) Tanulj velem angolul naponta 5-10 percben! Ha szeretnéd fejleszteni angoltudásodat, akkor próbáld ki ezt az új lehetőséget! Naponta 1 mondatot küldök neked teljes részletességgel feldolgozva. Minden egyes szóhoz találsz egy képes, hangos szókártyát, valamint az eszközöd...
Don Quijote nyomában
Ezúttal a híres-neves Don Quijote nyomába eredtünk. Találkoztunk Miguel de Cervantes-szel, a regény írójával, és megnéztük az "óriásokat" is. Puerto Lápice utcáin még magával Don Quijote-val is összefutottunk. 🙂 Tartsatok velünk! Tanulj velem angolul naponta 5-10 percben! Ha szeretnéd fejleszteni angoltudásodat, akkor próbáld ki ezt az új lehetőséget! Naponta 1 mondatot küldök neked teljes rész...
A varázslatos Toledo
Toledo Spanyolország egyik legszebb városa, a Római Katolikus Egyház spanyolországi központja. Történelmi belvárosa 1986 óta az UNESCO Világörökség része. Tartsatok velünk ebben a kis ékszerdobozban is, egy városi sétára! Tanulj velem angolul naponta 5-10 percben! Ha szeretnéd fejleszteni angoltudásodat, akkor próbáld ki ezt az új lehetőséget! Naponta 1 mondatot küldök neked teljes részletesség...
Randevú az új szerelmemmel - Veronika nélkül - Madrid
Miről lesz szó ebben a videóban? Most kivételesen nem áruljuk el. Minden kiderül, ha megnézed. Jó szórakozást kívánunk hozzá! :) Tanulj velem angolul naponta 5-10 percben! Ha szeretnéd fejleszteni angoltudásodat, akkor próbáld ki ezt az új lehetőséget! Naponta 1 mondatot küldök neked teljes részletességgel feldolgozva. Minden egyes szóhoz találsz egy képes, hangos szókártyát, valamint az eszköz...
A spanyolországi Zaragoza
Zaragoza (kiejtése kb. „Szaragósza”, katalán nyelven Saragossa) a spanyolországi Aragónia autonóm közösség székhelye. Az Aragóniai Királyság egykori fő- és koronázó városa. Nézzetek körül velünk Spanyolország ötödik legnépesebb városában! Tanulj velem angolul naponta 5-10 percben! Ha szeretnéd fejleszteni angoltudásodat, akkor próbáld ki ezt az új lehetőséget! Naponta 1 mondatot küldök neked te...
Lerántjuk a leplet Andorráról
A mostani filmünkben egy édes középkori városba, Besalúba viszünk el titeket, majd átruccanunk Andorrába, végül velünk tarthattok egy csodás kirandulásra, amikor is egy vízesést kutatunk fel Organya városka közelében. Tanulj velem angolul naponta 5-10 percben! Ha szeretnéd fejleszteni angoltudásodat, akkor próbáld ki ezt az új lehetőséget! Naponta 1 mondatot küldök neked teljes részletességgel ...
A nagy mentőakció
Marseille, Cassis és egy csodaszép tengeri öböl
Lencse helyett szőlő? - Ez a spanyol hagyomány
Tengerparti Karácsony Malagán
Nézd, mire ébredtünk a lakóautóban!
Fény, csillogás, Monte-Carlo
Szürke hétköznapok a lakóautóban
Egy napunk a lakóautóban, Spanyolország felé
Indul a 4. évad - újra útra keltünk
Maya mesei - rövid interjú velünk
Mi van velünk? - Friss infók az elkövetkező időszakról
Eső elvezető utcák Spanyolországban

• @istvanbarcsanits8566
    @istvanbarcsanits8566 Před 15 hodinami

Szardínia az a hely ahova még el szeretnék jutni. Szerintem az egyik legszebb hely a világon ❤️

• @rakosipeter7446
    @rakosipeter7446 Před dnem

Csúnya dolog volt az első parkolóban a rózsabokor nyirbálása! Remélhetőleg más is szeretne benne gyönyörködni, hacsak nem vagdos belőle minden arra járó jött-ment, kedvére. Kár, hogy nem jött akkor egy helybéli, mert a nagyságos asszony megérdemelt volna, minimum egy fenékbe rúgást.

• @user-et4so1ln2g

@attila40 Před dnem

😊

• @szigethigabriella1356

Azt hallottam, hogy Szardínia hűvösebb a víz, mint pl Adria. Ez igaz lehet?

•  Před dnem

Szerintünk igen. A mesterséges intelligencia ezt írja erre a kérdésre: A Tirrén-tenger és az Adriai-tenger hőmérséklete közötti különbségek számos tényezőtől függhetnek, beleértve a földrajzi elhelyezkedést, az évszakokat és az áramlatokat. Általában elmondható, hogy: Adriai-tenger: Sekélyebb, különösen az északi részen. Nyáron viszonylag melegebb lehet, mivel a sekélyebb vizek gyorsabban felmelegednek. A hőmérséklet nyáron általában 24-28°C között mozoghat, télen pedig 10-14°C körül. Tirrén-tenger: Mélyebb, és az Atlanti-óceán felől érkező áramlatok hatására hűvösebb lehet. Nyáron a hőmérséklet általában 23-27°C között mozog, télen pedig 13-16°C körül. Általánosságban elmondható, hogy az Adriai-tenger sekélyebb és ezért hajlamosabb a nagyobb hőmérséklet-ingadozásokra, míg a Tirrén-tenger mélyebb és hűvösebb maradhat, különösen a nyílt tengeri részeken. Azonban a pontos hőmérsékleti viszonyok az adott időszaktól és helytől függően változhatnak.

• @user-yd8rj7qi6u
    @user-yd8rj7qi6u Před dnem

Köszönöm. Csodálatos Szardínia, máris várom a folytatást!

Köszönjük!

• @HME-po4cf
    @HME-po4cf Před dnem

Mindig élmény Veletek utazni, köszönöm a videót!

•  Před dnem

Mi is köszönjük, hogy megnézted és, hogy írtál!

• @fkzadori8810
    @fkzadori8810 Před 2 dny

Csodás!

• @sagimiklos3838
    @sagimiklos3838 Před 2 dny

Úgy látom májusban nincs nagy autóforgalom, kíváncsi vagyok milyen lehet most. Szívesen motorozgatnék ezen a gyönyörű vidéken.

•  Před dnem

Most már biztos többen vannak, de természetesen az augusztus a legzsúfoltabb. Nagy élmény itt is a motorozás.

• @sagimiklos3838
    @sagimiklos3838 Před 2 dny

Színkavalkád, gyönyőrű tenger, itt én is gyermek tudnék lenni.

• @zsuzsannahegedus5435

Sziasztok!!! csütörtökön indulunk Porto Tavernaba😊 köszönjük a videót gyönyörű szép helyken jàrtatok várjuk a következő videòt😊

De jó lesz akkor nektek is. 🥰 Érezzétek jól magatokat! Jöhet egy-két kép az I Love Utazás messengerre.

• @juliannamolnar2187
    @juliannamolnar2187 Před 2 dny

Hát nahát, ezt a gyönyörű élményt már megint!!!!!!!!!!!

Szia Janna! Puszilunk.

• @gyongyihomoki328
    @gyongyihomoki328 Před 2 dny

Nagyon köszönjük megint a Csodát! Miattatok fogunk mi is egyszercsak elindulni az igazi Élet felé! 🚌❤

•  Před dnem

Óóó, erre igazán büszkék vagyunk. Sok szép kalandot kívánunk hozzá. Majd jelezzétek, ha elindultatok!

• @ezilyen
    @ezilyen Před 2 dny

Gyönyörű, kedvet is kaptam hozzá... 😎

•  Před dnem

Ennek igazán örülünk! Nem bánjátok meg.

• @timeahadik281
    @timeahadik281 Před 2 dny

👍❤️

• @mariacsimanehegyi8230

Köszönöm Nektek a fantasztikus szép videót! Virtuálisan is fenomenális! A napkelte, és napnyugta is csodálatos volt!

•  Před 2 dny

Mi is köszönjük, hogy ismét velünk tartottál.

• @gabilencse6866
    @gabilencse6866 Před 2 dny

Köszönöm..

• @mariafeherpataky7927

😂

• @alanita1980
    @alanita1980 Před 2 dny

Nagyon szépen köszönöm nektek ezt az újabb gyönyörű élményt!! Gyönyörű partok vannak a szigeten! Misi lelkesedése pedig irigylésre méltó!! 🥰🤗🥰❤

•  Před 2 dny

Köszönjük szépen ezeket a kedves szavakat!

• @gluki32
    @gluki32 Před 2 dny

Ismét egy szuper videó, köszönjük!

• @KrisztinaKovács-t4k

Szia. Megtudnád adni annak a parkolónak a pontos helyét Porto San Paolo (dinós), ahol megaludtatok? Szeptemberben mi is megyünk. Köszönöm

Jaj de jó lesz nektek is! Majd küldjetek képet! maps.app.goo.gl/139kd194fvAuVPpC6 Ez a koordináta: 40.88239109682569, 9.636798930080534

@KrisztinaKovács-t4k Před 2 dny

Köszönöm szépen

• @satyamama1957
    @satyamama1957 Před 3 dny

Drága Mihály, imádtam ezt a videót is. A 9 éves Fanni unokám szokta így bepanírozni magát homokkal, ahogy Te 😁

•  Před 2 dny

Látod? Ez csinálom, pedig nekem is van már két unokám. 🤣😂 Köszönöm szépen a kedvességet!

• @satyamama1957
      @satyamama1957 Před 2 dny

Imádom, mikor valaki nem szégyelli azt csinálni ami jólesik és megéli a pillanatot. 66 évig tartott amíg rájöttem és már sokszor képes is vagyok rá. Sokkal hamarabb kellett volna, de örülök ennek is 🥰💖

• @csavargonyugdijasok6956

Nagyon klassz hely,,, jó a felvétel,,,Azt kérem hogy ilyen helyeken néhány képen és pár szóban mutassátok meg a helység jellemző, fő ételeit, mit érdemes enni,,szerintetek: Köszönöm,,, -- csavargó nyugdíjasok,,,- (CZcams)... Mi is rengeteget utazunk, lakóautózunk, motorozunk...videózunk..

•  Před 2 dny

Sajnos ezt nem tudom megígérni, mert inkább a látnivalókra koncentrálunk. Látod, szinte sosem mutatunk ételeket vagy italokat. Ha Veronika valami szépet vagy különlegeset készít a lakóautóban, azt szoktam megmutatni. Az interneten ti is rá tudtok keresni, ha ez érdekel benneteket. Én is csak ezt tudnám tenni.

• @simpleguide001
    @simpleguide001 Před 3 dny

FPS!

Ez mit jelent?

• @simpleguide001
      @simpleguide001 Před 2 dny

Frame per second ➡️ képkocka per másodperc Nem jól van megválasztva azért szaggat a renderelt anyag. Azért nem írok konkrét számokat, mert nem ismerem technikai környezetet! Építő jellegű kritika akart lenni!

• @istvankurucz5714
    @istvankurucz5714 Před 3 dny

👍👍👍👍👍

• @mariakaiser7583
    @mariakaiser7583 Před 3 dny

Imádom Misikét,olyan,mint Alice Csodaországban!,megértem. Veronika ne légy féltékeny,84. évemet taposom

•  Před 3 dny

Nagyon kedves vagy Mária! Köszönöm szépen!

• @laszlonetoser949
    @laszlonetoser949 Před 3 dny

Köszönjük ,nagyon tetszett 😍

• @GabriellaLenart-sn1xt

Tényleg csodaszépek a színek, festővászonra illő. A különleges formájú sziklák (inkább kövek) megunhatatlanok! Szuper volt ismét❤

•  Před 3 dny

Nagyon jól leírtad azt, amit én is érzek.

@andrasbiro844 Před 3 dny

Figyi. Titeket nem lehet támogatni egy kávéval vagy ilyesmi, ahogy a Pufiéknál volt lehetőség?

•  Před 3 dny

Nagyon kedves vagy! Van egy Patreon oldalunk, amivel 2 évvel ezelőtt próbálkoztunk, de nagyon nem működött. Ezért nem hirdetjük. www.patreon.com/iloveutazas

• @klarivighne8204

• @andrasnekelemen2643

Nagyon tetszett ez is. Köszönöm

@andrasbiro844 Před 3 dny

Várj. Ezt most nem értem. Oda van írva hogy “azért ilyen hideg a víz mert május közepe van. Közel 2 hónap csúszással teszitek fel a videókat?

Igen.

@andrasbiro844 Před 3 dny

Már akartam mondani, hogy teszik ahogy a térképen menet közben még billeg is a lakóautó amikor az útvonalat mutatja a programban. ✅👍🏻

•  Před 3 dny

Örülök, hogy tetszik, de a TravelBoast App-ot illeti az elismerés.

@andrasbiro844 Před 3 dny

Terjesztés segítése… (most kezdem nézni)

Köszi szépen!

Bocsánat, van egy hiba a videóban, amit már nem tudok javítani. A fehér homokos part neve San Teodoro, La Cinta Beach. A videóban tévesen Salamaghe lett kiírva

• @marikaficze9439
    @marikaficze9439 Před 4 dny

Szervusztok! Lenyűgöző a sziget, de az olajfa egy csoda! Köszönöm az élményt, további jó utazást kívánok! Üdv!🏖

Köszönjük szépen!

• @alajosnebarkovits9633

Velencei álom, nagyon finom.

• @zitakatalinszabo1629

Nagyon szép helyek. A műszaki vizsgáztatását, hogyan lehet megoldani folytonos csavargás közben?

Jó látni, hogy a Grimaldi Line-nak vannak rendes, jó állapotú hajójuk.

• @rabbferenc
    @rabbferenc Před 6 dny

• @juliannamolnar2187
    @juliannamolnar2187 Před 6 dny

Csodálatos élményben van részletek és nagyon nagy köszönet, hogy megosztjátok velünk Tudjátok mit tűnt föl nekem csak úgy "mellesleg" ? Az utakon egyetlen kátyút sem láttam

•  Před 6 dny

Egyébként tényleg egész jó utak voltak a szigeten, de ott is voltak olyan utak, amelyek elég rossz állapotban voltak. Úgy általában Olaszországban elég életveszélyes nagy gödrök és úthibák vannak. Szerintem még Albániában is jobbak az utak, mint általában Olaszországban. Ezt most komolyan mondom.

• @antalnevereckei1038

Tenger színe csodálatos,ès a feher homokos part

• @mentobollakoauto
    @mentobollakoauto Před 6 dny

Imádom az ilyen szép parkolókat 🤭 milyen programmal csináltad ezt az animációt ? 😁

•  Před 6 dny

TravelBoast alkalmazással a telefonomon. Az ikoncseréhez már kell előfizetés is, de sima autókionnal és vízjellel ingyenes.

• @mentobollakoauto
      @mentobollakoauto Před 6 dny

Köszönöm szépen ! Nagyon hasznos info 🤝🤭😁

• @laszlogyurik9919
    @laszlogyurik9919 Před 6 dny

Misi! Köszönöm, hogy megmutattad ezeket a gyönyörű helyeket. :-)

•  Před 6 dny

Én is köszönöm szépen Laci, hogy nézed a videókat!

• @TMK1950
    @TMK1950 Před 6 dny

KÖSZÖNÖM NEKTEK TOSKÁNÁT. CSAK NEM OLYAN RÉGEN VAN OKOSTELEFONOM DE MÁR VILÁGJÁRÓ LETTEM. VIRTUÁLIS VILÁGJÁRÓ. FIATALABB ÉVEIMBEN ÉN IS SOKAT UTAZTAM S MOST ÚJRAÉLEM AZ EMLÉKEIMET S A VÁLTOZÁSOKAT. SZERETETTEL. GABI NÉNI.