VYHODILI MĚ Z VLAKU 💀

• čas přidán 11. 09. 2024
  • Vyrazil jsem VLAKEM na západ FRANCIE! 🇫🇷 🚅 Cesta více jak 1200 km a na ní spousta překvapení. Noční vlak, TGV, metro v Paříži a vyhození z vlaku v Německu?! ...no bylo toho nemálo😁
    ✅👕Merch zde: www.pecawashere.cz
    ✅👕 Merch také tu, tady jsou i další CZcamsři a jde to hodit všechno do jedné objednávky: www.realgeek.c...
    ✅Můj Instagram 📸: @peca_yt
    Všechna hudba je z EpidemicSound.com🎸
    Mějte se nejlíp!🏆

• @regmount4734
    @regmount4734 Před 2 měsíci +151

Za normálních okolností v Lipsku totiž končí kmenová souprava - 2,1. třída a restaurační vůz, lehátkový a lůžkový vůz se odpojí a připojí právě k rakouskému Nightjetu do Zurichu, proto tam končil. Co se týče cestování nočním vlakem po Evropě, tak maximálně do stanic, ve kterých zastavuje. Je to pravidelná ruleta co člověk nakonec dostane, protože je tam hodně nepravidelných nepříjemných situací: Mimořádnost na trati, porucha vozu či lokomotivy během jízdy nebo ještě i před vyjetím z počáteční stanice, nepravidelné obraty vozů (zmíněno ve videu) a potom ještě výluky. Jsem průvodčí a sám cestuji po Evropě vlakem, ale zásadně se vyhýbám nočním vlakům a to díky jejich pravidelné nespolehlivosti oproti letadlu.

• @cooldecko9850
      @cooldecko9850 Před 2 měsíci

Ono vlak od vlaku, třeba EN slovakia a lůžko s lehátkem do Budapešti na Metropolu jsou spolehlivostí na velmi vysoké úrovni, ale Canopus hodně skomírá a tam to hodně zabíjejí němci bohužel. Třeba v poslední době se několikrát stalo, že při cestě Curych-Praha se v Lipsku vysrali na přepojení přímých vozů do Prahy a nechali je na vlaku do Berlína. Na to že by od DB čekal člověk vysokou úroveň, tak je to většinou spíše pravý opak.

@Desperoro Před 2 měsíci +3

@@regmount4734 moji rodiče jeli nočním vlakem do Bulharska. V Budapešti je v noci přepojili a ráno se probudili... Zase v Budapešti. Oni je přepojili ke špatnému vlaku 😀

• @OliverTransportChanell
      @OliverTransportChanell Před 4 hodinami

Ten vlak v ten den končil celej protože vagónů do Zurichu nebyly kupé s mistama na kola Bdmz 223 lůžkový vůz WLABmz 826 lehátkový vůz to je vše

• @StudioMoonTV
    @StudioMoonTV Před 2 měsíci +181

veľmi dobre spracovane video big up :)

• @fandysek
    @fandysek Před 2 měsíci +179

Dlouho jsem neviděl tvůj kontent, díky!

• @Karlovicqq
    @Karlovicqq Před 2 měsíci +123

0:16 klasický český pojmenování Francie 😂

• @rafaelfilsak7214
    @rafaelfilsak7214 Před 2 měsíci +115

Za mě jsou noční vlaky něco úžasného. Člověk má šanci tak ušetřit za ubytovaní, například Polsko je na tohle ideální, tam jich mají mnoho a v nočních vlacích se také skvěle popíjí s přáteli:)

• @jankasal1855
      @jankasal1855 Před 2 měsíci +2

Až na absenci včasných jízdenek Evropa zpět z Varšavy do Prahy u EN Chopik

• @helisekk
      @helisekk Před 2 měsíci +4

zrovna v Polsku je ubytovaní strašně levné

• @lukasnovak1246
      @lukasnovak1246 Před 2 měsíci

A popíjet jedině načerno donesenej chlast za kterej tě muzou z vlaku vyrazit...
      Jop je tam zákaz jak prodeje tak konzumace alkoholu.

@Desperoro Před 2 měsíci +2

Jen v Polsku se pít ve vlaku nesmí 😅

• @pernik747
      @pernik747 Před 2 měsíci +2

Ještě kdyby byly spolehlivé tak by to bylo ideální 🙃

• @kuba_2jz
    @kuba_2jz Před 2 měsíci +18

Řeknu to upřímně. Tvůj kontent provádí celý můj život a provádí mě všemi mými zážitky které jsem zažil. Tvůj kontent je přeně ten, který mě dokáže dovézt zpět do roku 2016 kdy jsem byl malý a cestoval jsem stejně jako ty. pokračuj v tom dál a jestli jde tak dělej i delší videa. Mám tě rád, užívej život.

• @danielpospisil256
    @danielpospisil256 Před 2 měsíci +284

Mezi ČD a DB jsou často neshody, například DB odmítá, aby naše vagóny vjely do Německa kvůli nedostačujícímu technickému stavu, to si vysvětluji, proč ty vagóny občas chybí

• @martinredr
      @martinredr Před 2 měsíci +15

Tak ono je to asi jako ten Railjet, kterej projíždí v noci Českem, ale nikde na něj vlastně člověk nesežene lístek, protože se nedohodli s ÖBB...

• @Luke.Trains
      @Luke.Trains Před 2 měsíci +5

@@martinredrNightjet nikoliv railjet

• @Catglasss
      @Catglasss Před 2 měsíci +4

to je ale fatální selhání ze strany čr , správy železnic a drah, ono je to i dost naopak, nechtěji jezdit k nám, na nezabezpečené tratě ve špatném technickém stavu :)

• @zemos
      @zemos Před 2 měsíci +11

@@Catglasss Bohužel nedostatek vozů je v celé střední Evropě a alespoň okrajově se dotknul každého dopravce. například RegioJet není schopen zajistit objednávané vozy na R23 a R8

• @matthiasherrmann9276
      @matthiasherrmann9276 Před 2 měsíci +4

To mohu potvrdit.

• @jananovakova2902
    @jananovakova2902 Před 2 měsíci +29

Krásné video a krásně zpracované. Je to hezké že si to udělal pro Monču a nezvdal si to❤😊

• @danielovivideazdronu685
    @danielovivideazdronu685 Před 2 měsíci +13

Určitě respekt za to že jsi to zvládnul, cesta vlakem může být zajímavá ale hodně těžká, rád cestuji vlakem, letadlem. U cesty vlakem se prostě může víc věcí pokazit. Pěkné video 👍

• @milankulich3245
    @milankulich3245 Před 2 měsíci +9

tak ja som poznal DB v 90tych rokoch a to bolo o niečom inom, z Brém som došiel za 5 hodín do Luxemburgu a to bolo super, vlaky aj bežné dosahovali 130-150 kmh, väčšinou šli presne, čistota, kvalita, veľmi pekne sa cestovalo nočákom z Nice do Reims, pekne sme večer pospali a až ráno pýtal sprievodca lístky, tieto časy sú dávno preč, DB veľmi upadlo, keď som 2015 cca. prechádzal cez nemecký roh do Innsbrucku tak na meter možno vidieť kedy vlak prešiel do Nemecka a potom zas naspäť do Rakúska, OBB kvalitatívne super, stanice všetko OK, Nemecko jedna hrôza

• @jiri183
    @jiri183 Před 2 měsíci +10

Cestování vlakem na dlouhé vzdálenosti a hlavně přes noc daleko lépe funguje paradoxně na východě. Skvělé byly noční vlaky na Ukrajině (snad tedy stále jsou), kde to byl nejlepší možný způsob přepravy mezi dvěma vzdálenými městy. Cena za nejluxusnější kupé ve vlaku byla v řádech stovek a cenově podobně drahé jako hotel. Vždy to jelo na čas, čisté a se správným řazením a byl výběr z nabídky spojů). Podobné zkušenosti mám i s vlaky v Kazachstánu a Uzbekistánu. Je fakt škoda, v jakém stavu jsou noční dálkové vlaky ve střední a západní Evropě (která si navíc zakládá na udržitelné dopravě a neznečišťování environmentu daleko více než ostatní státy). Přál bych si, aby existovala nabídka spolehlivých, levných a pohodlných nočních spojení stejně jako v zemích na východ od nás.

• @tomas3300
      @tomas3300 Před 2 měsíci

To je zajímavé. Kdybyste s tím neměl zkušenost, ani bych tomu nevěřil. Vždy jsem tak nějak čekal, že „vyspělý Západ” s nejmodernějšími stroji bude v cestování vlakem mnohem lepší, než třeba my.

• @radimskopec5132
    @radimskopec5132 Před 2 měsíci +7

Kdysi jsem chtěl jet z Ostravy vlakem do Janova, měl jsem tehdy ještě možnost mít jízdenku za pár korun pro zaměstnance ČD po celé Evropě, pro přítelkyni jsem plánoval koupit normální jízdenku. I s tou jízdenkou pro zaměstnance by mě cesta vlakem vyšla prakticky 2x dráž než cesta autem ve dvou a na dvojnásobný čas a k tomu ještě dva až tři přestupy. No jednoduše, nasrat... Po Evropě buď autem, nebo letadlo a v cílové destinaci auto z půjčovny, mezinárodní železniční doprava je těžce v háji a do doby, než zde bude vysokorychlostní trať, tak nepoužitelná pro normální spojení, leda jako zážitková turistika s přáteli a dostatkem alkoholu...

• @kwikycz
    @kwikycz Před 2 měsíci +7

Taktéž jsem absolvoval přes 1000km dlouhou cestu do francie, avšak na Jih. Cesta začala v domovině odkud jsem jel vlakem ČD do Prahy, z ní nasléze do Vídně Regiojetem. Po celodením výletu po Vídni jsem jel vlakem OBB NightJet (lůžko) do Milána kde sem strávil několik dnů (cestoval jsem metrem a tramvajema) Nasléze Trenitalii z Milána do Pohraničního městečka Ventimigla odkud už jel osobní vlak SNCF přes miláno do Nice kde jsem opět strávil několik dnů (a cestoval po městě tramvajema).
    A samozřejmě to samé ale obráceně z Nice až do Domoviny.
    Jednou bych chtěl tuto trasu zopakovat, avšak z Nice dále pokračovat do Marseile, Paříže, Brusselu, Amsterdamu, Berlína a z něj až teprve domů. Tudíž kolečko napříč EU

• @tamtenjakub
    @tamtenjakub Před 2 měsíci +47

Sám jsem obrovsky pro cestování Evropou po železnici, ale ve videu jsi krásně ukázal jak to ve skutečnosti je. Bordel. Bordel jako prase. A příjde mi to jako neuvěřitelná škoda - všechno je postavené, vnitrostátně to (krom německa lol) funguje velmi slušně, ale jakmile člověk jede dál tak je to příšerně drahý, riskantní a nespolehlivý špás... Kolik peněz se (sice oprávněně) rve do infrastruktury, ale k čemu to pak je když to funguje takhle... Snad se začnou příslušní probírat a udělají z cestování vlakem co možná nejlepší zkušenost, ať to opravdu může konkurovat letadlu, potenciál tam určitě je! Díky za video!

• @vonvildenschwert3045
      @vonvildenschwert3045 Před 2 měsíci +9

Pravda. Je to smutné, ale ta železnice v Evropě jde poslední roky docela dolů. Taky docela mám naježděno po Evropě. A kromě Švýcarska je to bordel. Klasika: v Německu pořád zpoždění a není možné stíhat přípoje, v Británii a Francii neustále stávky a někdy astronomické ceny, rakouské Nightjety mají vždy aspoň 60 minut zpoždění a bývá nepříjemný personál. Mluví se pořád o ekologickém cestování, ale přitom je to opravdu bída docela....

• @hydr1ixmus1c
    @hydr1ixmus1c Před měsícem +3

Já jezdim do Chorvatska RegioJetem a je to SUPER. Vždycky si užiju to nadšení s toho jak to za oknem ubíhá a u toho ležim v tý posteli a jím ten řízek s chlebem. Doporučuju na Krk přes Rijeku. Dlouhá a dobrá cesta a když se pak jede na Krk tak je to i příjemná dovolenková destinace. Já jsem tam byl už 3X a vždy jsem měl s tim dobré zkušenosti. (Jestli si tohle přečteš Peco tak mi tento koment pls lajkni

• @Solarek_Official
    @Solarek_Official Před 2 měsíci +4

Ahoj, cestu vlakem do zahraničí, do Itálie, jsem podnikl včera taky, akorát že cestou z Prahy do Lince jsme jeli vagónem, ve kt. se neukázalo číslo vagónu. Rakouský průvodčí mi řekl, že si mohu sednout, kam chci. Já jsem šel radši na místenkové místo, které jsem si v aplikaci rezervoval, po odjezdu se to změnilo. Ale jinak cesta byla v poho, teda až na vlaky v Itálii, ve kterých chladili jak o život. V night jetu jsem jel v klasickém kupé a roztáhl jsem si sedačku. Ale jinak super akční jízda, teda až na ty přestupy. Zkus to někdy taky natočit. Kdyby ano, tak jeď do Cupramartimma do rezidence, mají tam i delfíny a moc hezký výhled na vlaky, které jezdí kolem.

• @addy5414
    @addy5414 Před 2 měsíci +6

Díky za zlepšení večera, skvělé video!❤

• @kikuskagajdosova
    @kikuskagajdosova Před 2 měsíci +3

Máš geniálne videá, poučné, zaujímavé, baví ma to ❤

• @lukashertl8969
    @lukashertl8969 Před 2 měsíci +3

já mám už dlouhý léta takový plán. Jet vlakem z Prahy do Aten. Tak snad třeba jednou.
    5:10 jen když vidim tohle místo tak mám osypky. DB informační centrum (v mém případě teda v Mnichově). Řešil jsem když mi nejel bus z Mnichova do Prahy kvůli poruše. Jak jsem kliďas, tak takhle naštvanej jsem nikdy nebyl. Absolutně se s něma nedalo mluvit. Mařena neuměla skoro anglicky, do toho se tam na zemi válely uřvaný německý děti. Mařena mi furt nabízela vlak, který vycházel mnohem dráž. Nakonec pochopila, že chci místo do pozdějšího busu. Tak se to vyřešilo. Ale bylo to šílený.

• @SortenDK
    @SortenDK Před 2 měsíci +10

Dodám další způsob dopravy, autobus, samozřejmě ten komfort moc vysoký není, ale FlixBus nabízí trasu z Prahy do Le Havre v čase 18:30h a s cenovkou od 1878Kč (dynamické ceny, takže lepší koupit trochu dopředu). Přestupuješ většinou jen jednou v Paříži a čekáš třeba dvě hodiny na stejném místě, nemusíš nikam po Paříži jezdit, takže defakto nasedneš v Praze a chilluješ.

• @darkpilsen5605
      @darkpilsen5605 Před 2 měsíci

Děkuji za typ

• @ofranek
      @ofranek Před 2 měsíci +2

Bus je ten úplně nejvíc nejhorší nápad 🙂 Smard z lidí i směsi jídel, co každý táhne, vydýchaný vzduch, místa míň než letadle a x hodin sezení bez pohybu. NEVER MORE.

• @vitezslavvrany6635
    @vitezslavvrany6635 Před 2 měsíci

Dálku jsem naposledy absolvoval v roce 2013 z Prahy do Kodaně a zpět. Šlo o přímý lehátkový vůz. Servis sice nic extra, ale dal jsem to. V Hamburku vůz při obou cestách přepojovali z vlaku na vlak takovým způsobem, že lidi z lehátek málem padali na zem. To jsem ještě dělal na dráze. Dnes už na dráze nedělám a vlakem nejezdím. Jedině autem nebo letadlem. Ještě bych dodal, že při zpáteční cestě se nevědělo, zda ve Flensburgu (první stanici na území Německa) bude lokomotiva, která vlak poveze dále, protože ta dánská už dál nejela. Naštěstí tam nějaká lokomotiva dojela buď strojně nebo na vlaku, takže asi s hodinovým zpožděním vlak mohl pokračovat do německého vnitrozemí. Ale ty NOHABky v Dánsku, to bylo něco.

• @danielmoravec5516
    @danielmoravec5516 Před 2 měsíci +7

Tohle mi připomíná můj trip Děčín - Brusel předloni v létě. Lidi dost (a právem) nadávají na Český dráhy, nicméně DB je uplně stejnej shit, na to, jaký má Německo budget a pověst. Tehdy se mi zpozdil už první spoj z Děčína do Drážďan a rozsypalo se mi to celý :D Tehdy o letních prázdninách se v Deutsche Bahn s*ralo snad všechno, hodně špačkovali i samotní Němci. Musel jsem improvizovat a nakonec jsem do Bruselu dojel přes šílených 7 přestupů lokálkama + ICE. Jel jsem přes Lipsko, Erfurt a Fuldu až do Frankfurtu. Jakmile jsem se dostal do Frankfurtu, bylo už jasný, že do Bruselu se člověk vždycky dostane - další přestup, další ICE přes Bonn do Kolína nad Rýnem a konečně v Cáchách přestup na Thalys (to je TGV, akorát od belgických drah) konečně do Bruselu. Teď už jedině lítám nebo autem, vlaky mám rád ale tohle už bylo moc a přiznám se, že i ty European Sleeper vlaky jsou docela dost vopruz, nedávají smysl ani ekonomicky/časově.

• @limedka1904
    @limedka1904 Před 2 měsíci +2

Hahahaha, pařížské metro :D tam jsem byla tady. První kam se vlezla, tak to nebylo klasické metro, ale nějaké to jejich spešl, takže jsem neježe dojela jinam, než jsem chtěla, ale málem jsem se ani nedostala z nástupiště, páč tam měli brány na lístek. Akorát že mě ho to nechtělo vzít, jak jsem byla blbě (a přitom tam jsem prošla, sic) :D pak už jsem to naštěstí zvládla, ale hrozně matoucí bylo, že oni nemají na soupravě jméno konečný stanice, ale ty ze který vyjížděli. Pro nováčky je to peklo, ale po nějaké době se tam dá celkem dobře zorientovat.

• @davidedeqq1277
    @davidedeqq1277 Před 2 měsíci +24

A já už myslel, že jsi zmizel. Rád tě vidím zpět 😄

• @Tucnakova
      @Tucnakova Před 2 měsíci

nejak zestarnul ten chlapecek

• @markorunner4221
    @markorunner4221 Před 2 měsíci +3

Den před tím než toto video vyšlo, jsem cestoval ze Zlína do Ostravy. Pohodová cesta, to si asi řekne skoro každý. Akorát, že vůbec. Cestoval jsem společností Regiojet, ze Zlína jezdí Regio autobusy, na ten jsme museli čekat o 15min déle, navíc to byl nějaký náhradní bus, asi ten náš prostě nedojel. 😂 No, ze Zlína jsme úspěšně dojeli do Přerova, kde nás měl čekat přesun na Regio vlak, díky jeho zpoždění, jsme ho měli stihnout. 😂❤ Rychle jsme koupili jízdenku na dřívější (již zmiňovaný, zpožděný spoj) a najednou se jeho zpoždění zvedlo na 50min. Důvod: bouřka. Jeho zpoždění se natahovalo, souběžně s jeho následovníky (další vlaky stejné společnosti ve stejném směru). Zpoždění: 70, 90, 130, 180, 220min a nakonec, spoj zrušen. 😂 Nakonec jsme vyjeli s vlakem, který vyjel původně 2h později než ten náš spoj (taky měl zpoždění, 120min), nakonec jsme tedy dorazili úspěšně do Ostravy. Ze Zlína jsme měli vyjet 18:15 (vyjeli jsme až kolem 18:30) a do Ostravy jsme dojeli něco málo po půlnoci. 😂

@Pecawashere  Před 2 měsíci +1

Fenomenální trip :DD Možná i na kole by to bylo rychlejší

• @adela.p22
    @adela.p22 Před 2 měsíci +1

Super video! Já mám zajímavou zkušenost s nočním vlakem z minulého roku. 😂 V létě jsme s mamkou jely taky do Francie, do Paříže. První vlak, kterým jsme jely, byl od Českých drah a jel z Prahy do Curychu (Švýcarsko). Byly jsme v lůžkovém vagóně a musím říct, že tahle cesta byla celkem dobrá. Bez problému, přijelo to na místo včas, není co vytknout. Jen se tam celkem blbě spalo, rušil nás ten hluk z jízdy, ale to tak asi bývá, přece jenom je to vlak. 😅 V Curychu jsme byly ráno a za pár hodin nám jel vlak do Paříže, TGV. Tam taky není co vytknout, jízda proběhla bez problémů, a jelo to fakt rychle. No, ale teď k tomu hlavnímu - cesta zpět... Jely jsme Nighjetem od rakouských OBB. Ten jel z Paříže do Vídně, kde jsme pak měly přestoupit na normální vlak k nám domů. Ale... V tom nightjetu byly už od začátku cesty nějaké problémy. Nefunkční wifi, plné koše... Ale tohle by se ještě dalo zvládnout. Po pár hodinách jízdy ale vlak najednou zastavil někde uprostřed ničeho ve Francii, už byl večer, byla tma a my jsme stáli, přestože vlak měl mít další zastávku až někdy brzo ráno. Nikdo nám vůbec nevysvětlil, co se děje, kde jsme a proč nejedeme. Ještě k tomu všemu najednou ve vlaku zhasla všechna světla a taky se uzamkly záchody, nebylo možné na ně jít. Personál nemluvil anglicky, česky samozřejmě už vůbec ne, jen německy a francouzsky. Když jsme se i s dalšími cestujícími snažili aspoň trochu zjistit, co se vlastně stalo, pokusili se nám to nějak vysvětlit, což bylo celkem složité, ale nakonec jsme pochopili, že se pokazila lokomotiva. Říkali, že musíme několik hodin počkat, že přijede nová. Nebyli jsme nadšení, ale co se dalo dělat. Asi po hodině se ale najednou vlak rozjel, tak jsme si říkaly, že už je to asi dobré, že to opravili. Tak jsme šly spát. No a najednou, uprostřed noci... nás někdo vzbudil. Říkali nám, že musíme všichni ven. Vůbec jsme nechápaly, co se děje, kde jsme a proč máme uprostřed noci jít ven na nějaké nádraží. Myslela jsem si, že to bude jen na chvilku, a že se pak zase vrátíme zpátky. Ale ne - bylo nám řečeno, že si máme sbalit všechny věci, že vlak dál nepojede. Zřejmě se ta lokomotiva nakonec pokazila úplně. Byly asi čtyři ráno, a jak jsme zjistili, byli jsme pořád ve Francii, i když vlak měl už dávno být dál. Tak jsme teda všichni vystoupili a čekali na nádraží, až nám někdo řekne, co vlastně máme dělat. Byl tam obrovský chaos a zmatek. Začali nám tam rozdávat balíčky s jídlem a lahve s vodou, někdo rozdával papíry, na kterých bylo napsané, jak máme jet dál. Vlak měl původně mít příjezd do Vídně někdy ráno, ale podle těch papírů, co nám rozdali, jsme tam měli dorazit snad kolem šesté večer. Měli jsme se rozdělit do několika skupin, část měla odjet autobusy, o kterých nám ale nikdo neřekl, kde vlastně budou přistavené a kdy, druhá část měla jet vlakem asi za hodinu a půl, a zbytek až někdy za několik hodin. Všechny ale čekalo několik přestupů. Já s mamkou jsme se vydaly hledat ten vlak, kterým jsme měly jet. Našly jsme ho jen díky tomu, že tam šlo hodně lidí - nikde nebylo jasně napsané, kde ten vlak vlastně bude. Bylo nám řečeno, že nám tam uznají jízdenky z toho nočního vlaku, což tak naštěstí bylo. Nastoupily jsme do prvního vlaku a za chvíli nás čekal jeden z mnoha přestupů. Na ten bylo jen pár minut, ale bylo nám řečeno, že vlaky na nás budou čekat, což se naštěstí taky potvrdilo. No, abych to zkrátila - do Vídně jsme dorazily asi pátým vlakem někdy kolem šesté večer - a těsně nám ujel poslední vlak domů. Tak jsme si koupily jízdenky aspoň do Brna s tím, že odtamtud snad něco pojede. Tam ale zrovna byla výluka, takže jsme musely jet náhradní dopravou - autobusem. Nikde nebylo napsané, odkud vlastně autobusy jedou, na různých místech se dokonce lišily i informace o tom, v kolik jedou. Nakonec jsme ale dojely do města, odkud nám za chvíli jel další vlak, který už nás dovezl domů. Nakonec jsme teda dorazily domů asi kolem půlnoci. Byla to hrozná cesta, ale naštěstí jsme to přežily. 🤣 Ale nočním vlakem už asi radši víckrát ne. 😂 (jo a jinak, nakonec nám teda vrátili peníze za jízdenky v plné výši - ale až potom, co jim mamka napsala)

@Pecawashere  Před 2 měsíci

Musím ti progratulovat, vyhráváš titul za nejdelší komentář! :DD Epický příběh 🙌🏻

• @majka3631
    @majka3631 Před 2 měsíci +2

Kedže som z východného Slovenska a študujem v Prahe takže som sa na trase Praha→Košice cestovala často ale priamo bez prestupu. Na dlhšiu vzdialenosť mám skusenosť iba s diaľkovými autobusmi a to Flixbusmi Praha Kodaň vždy s prestupom niekde (Hamburg, Berlin) a s silničným kolom. A teda prestupy boli vždy fajn a na tej istej zastávke. Takže no stress a ešte som si v medziprestupe mohla pojazdiť okolie. Prestup Berlín nič moc (bol ďaleko od centra) ale Hamburg priamo v centre bol super. Len taká rada, pozor na sedátko na kole. Jednému cestujúcemu niekde na diaľnici zrejme upadlo a prišli sme do Berlína a bez sedátka mal trochu nepoužitelné kolo. :D

• @supermi_cool_maty6148
    @supermi_cool_maty6148 Před 2 měsíci +1

Díky za tvůj dlouho očekávaný kontent. Je to super

• @kubifkuba
    @kubifkuba Před 2 měsíci +2

Mega super video😮

• @Therbxb0y
    @Therbxb0y Před 2 měsíci +9

Hezké videjko❤

• @douba123456
    @douba123456 Před 2 měsíci +11

Anomálie to moc nebyla. Personál v Německu je dost jiný, než ten náš. Ale člověk si zvykne a pak se rád vrací domů.

• @MiaPflegerova
    @MiaPflegerova Před 2 měsíci +1

Miluju tvoje videa
    (Nejvíc mě baví s Monikou)
    Seš nejlepší CZcamsr na světě mám tě moc ráda máš u mě respekt
    Mám se fajn😊

• @DragonSK
    @DragonSK Před 2 měsíci +2

Najdlhšiu cestu vlakom som absolvoval z Bratislavy do Ogulinu (Chorvátsko, okolo 13 hodín) a bez prestupu a moje skúsenosti sú len pozitívne, za to cestovanie z Trnavy do Žiliny ktoré absolvujem velmi často, je z 99% super ale stalo sa aj že namiesto 1.5hod to bolo 3.5 :D takže je to podľa mňa štastie keď sa niečo pokazí, inak super video

• @mafo7850
    @mafo7850 Před 2 měsíci +7

Konecne nove video

• @CzeSmazak
    @CzeSmazak Před 2 měsíci +3

Extrémně se mi líbí tvůj styl videí.

• @marketaa2899
    @marketaa2899 Před 2 měsíci +1

V létě jsem si docela zacestovala a třeba právě ve Francii jsem jela místním vlakem z Paříže do Grenoblu. A nejtěžší bylo teda koupit jízdenku a najít vlak. To jsem potřebovala pomoct od personálu i kolemjdoucích. Jinak samotná cesta vlakem rychlá a super. Docela se mi osvědčily i noční autobusy. Jsou levnější a s trochou štěstí se i člověk chvíli vyspí :D

• @komandant6421
    @komandant6421 Před měsícem

Tak to si zkus cestování vlakem v Japonsku. Z Tokia do Sappora a zpět jsem absolvoval nejprve shinkansenem a pak v Shin-Hakodate-Hokuto Station přestup na Sapporo expres. Na to jsem použil JR Pass, pro cestování po Japonsku nutnost pokud chcete cestovat po Japonsku vlakem. Ale cestování Tokijským metrem jsem měl přehledné a na nástupištích jsem se vůbec necítil ztraceně. V Japonsku jsem byl od 27.06. 2024 do 14.07. 2024 (poprvé v Japonku) a plánuju se tam zase někdy vrátit na dovolenou a procestovat tentokrát jižní část Japonska. Ze Sappora jsem pak jel půjčeným autem do Wakkanai a od tama pak na Cape Sōya. To vše jsem absolvoval sám a jen s překladačem v telefonu.

• @lb549
    @lb549 Před 2 měsíci +2

Moc zajímavé video, díky za tvoji tvorbu👍

• @b-mansk98
    @b-mansk98 Před 2 měsíci +1

Akurát včera som sa vrátil z 14 denného výletu vlakom po Beneluxe, vlakom som prešiel takmer 6000 km v celkovo 56 vlakoch a čo môžem povedať je, že... nemecké vlaky sú naozaj strašné. Mešká im tam naozaj všetko. Ale keď sme o pol druhej v noci na stanici zistili, že náš vlak si DB len tak odriekli bez náhrady, to potešilo. Hlavne, keď pán na DB informáciách na otázku, či pôjde aspoň ďalší vlak odpovedal "I hope". To je krížový manažment v praxi 😆. A náhodou chcem vrátiť peniaze za miestenky na vlak, ktorý zrušili? Výplň formulár a pošli poštou, také "jednoduché" to v Nemecku je. My sme mali lístok Interrail, ktorý umožňuje cestovať vlakom skrz celú Európu a v týchto západných krajinách to vychádza oveľa lacnejšie, ako si kupovať lístky samostatne.
    Precestovať západnú Európu vlakom bolo úžasné a sú z toho super zážitky, ale rozhodne to nie je pre každého. Ale určite neľutujem a v auguste idem po druhýkrát vlakom do Bulharska 😊

• @leaslizova5002
    @leaslizova5002 Před 2 měsíci

Skvělé video 🤍. Upřímně jsem se dost pobavila, jelikož zmatky s německými vlaky jsem sama na vlastní kůži zažila během Erasmu v Mnichově víckrát, než bych chtěla 🙃😄. Bohužel, zpožděné vlaky a nějaké další komplikace typu “vlak zde jízdu končí, musíte přestoupit” i když měl původně jet ještě další dvě hodiny, to je s Deutschebahn na denním pořádku… nikdy asi nezapomenu na noční cestu z Budějovic do Mnichova, kde jsme měly s kamarádkou absolvovat dva přestupy (v Lindau a Pasově) - ze kterých se nakonec vyklubalo asi pět. Nejdříve nám ještě v Česku řekli, že se v Rakousku koná výluka, takže musíme na hranicích přestoupit na jiný vlak a o několik zastávek později znovu na autobus. Naštěstí spolucestující byli milí, ochotní nám pomoct a navíc se s námi zakecali o tom, odkud jsme a co tady děláme 😅. Jenže tyto přestupy samozřejmě znamenaly zpoždění, takže jsme nestihly vlak v Lindau a asi hodinu mrzly na nástupišti, kde jsme si udělaly kamarády s nějakým asijským párem, který se také snažil dostat do Mnichova a vypadal podobně zmateně, jako jsme byly my. V tu chvíli už nám nezbývalo nic jiného, než smát se vlastnímu zoufalství. Společnými silami jsme našli vlak, který měl konečně dojet do Mnichova… nicméně, v polovině cesty nám bylo opět oznámeno, že vlak zde jízdu končí - v nějaké zapadlé vesnici uprostřed noci jsme tedy čekali na autobus, který nepřijížděl téměř hodinu (už jsme se smiřovali s tím, že na nádraží přenocujeme, a asijští kamarádi nám mezitím utekli autobus hledat - s baterkou na mobilu pobíhali po vesnici a pak se na poslední chvíli vrátili zpět, zrovna když náhradní autobus přijel). Poslední vlak, do kterého jsme nastoupily, byl totální mišmaš - jeden z vagonů v tomhle vlaku byl z českých drah - nastoupily jsme do něj, a poprvé za celou cestu se nám v něm podařilo připojit k wifi 🥹. Do Mnichova jsme dorazily unavené, zmrzlé, smějící se vlastnímu zoufalství, a asi o tři hodiny později, než jsme měly původně dojet. Alespoň ale máme o čem jednou vyprávět vnoučatům 🙃😄

• @TomNobilis
    @TomNobilis Před 2 měsíci +3

Po dlouhý době super video

• @ellarybecka8833
    @ellarybecka8833 Před 2 měsíci +2

Hrozně hezké video, pokračuj ve své tvorbě.

• @He.Mi35
    @He.Mi35 Před 2 měsíci +1

Zdarec, narazil jsem na toto video a tvůj kanál úplně náhodou a teď už sjíždím všechna cestovatelská videa 🙂Pěkná práce a dobře se na to dívá a poslouchá. Odběr je samozřejmost 🙂

Díky, vážím si toho! 🙌🏻

• @jirkavrchota7304
    @jirkavrchota7304 Před 2 měsíci

víc takových videí jde vidět že ty vlaky v tom mají fakt zmatek prostě čekáš na svůj vagón v Praze a on se ti objeví někde bůh ví kde v Německu a jak jsem viděl mapu toho metra ve Francii starý dobrý metro v Praze jak říkáš těším se na další videa🤗😊

• @Rafi-wp5ce
    @Rafi-wp5ce Před 2 měsíci

Pecka jak furt dík pekné ozvláštnenie dovči v grécku. A všetkým odkazujem majte sa fajn a majte takú pozityvnu energiu ako peca

@Desperoro Před 2 měsíci

Cestu vlakem je možné doporučit, ale prostě to není univerzální vždy a všude. Třeba V Německu máme deutschalndsticket 49eur na měsíc na všechno regionální a regionální vlaky tam jezdí 160 za hodinu. Takže se dá i těmi dojet daleko. Na noční a dálkové vlaky jde najít slušné slevy, ale je to nákup hodně dopředu a chce to flexibilitu. Při cestě vlakem na takovou vzdálenost, ale musí platit :
    - spíš mít víc času, prostě počítat s tím, že cesta může zabrat o den vic
    - co nejméně těsných přestupů, hlavně mezi vlaky, kde jsou extra jízdenky a mistenky, např. na ten rychlovlak do Paříže.
    - chce to klid, prostě počítat s tím, že si třeba prohlédneš město, kde měl být krátký přestup
    - mít vždy plán B co a kde jak jde udělat. Třeba blablacar, flixbus na kus cesty apod.
    Není to ideální. Do zahraničí bych cestu doporučil spíše přímým spojem nebo do sousední země, jinak spíš kombinaci letadlo + vlak. Případně i auto + vlak. Typicky autem někam, odkud jede TGV. Např. z Mnichova už to jde

• @Kuba1o
    @Kuba1o Před 2 měsíci +1

Já vyzkoušel zatím jen noční vlak Regiojetu do Chorvatska a byl jsem spokojený. Samozřejmě se to vůbec nedá srovnávat se spaním doma/v hotelu, ale byl to super zážitek a mělo to skvělou atmosféru🤩 (stahovací okna ve vlaku jsou prostě paráda 😀). Jen škoda, že je to stále poměrně drahé ve srovnání s letadlem a ostatními typy dopravy. Jinak u tvého videa při cestě do Košic bych chtěl také vyzkoušet to kupé s vlastní sprchou 😀

• @morceci_svet
    @morceci_svet Před měsícem

Také se nám před pár lety stalo něco podobného.Meli jsme jet lehátkovým vozem z Prahy do Itálie už si nepamatuji kde byl přestup no a cesta tam byla v pořádku ale cesta zpátky
    ... také jsme marně hledali náš lehátkový vůz a nakonec jsme museli spát na běžných sedačkách které se nedali vůbec sklopit byl tam opravdu hrozný hluk a nepříjemná světla které nešli úplně zhasnout a prostě nulové soukromí...Byla to opravdu dlouhá cesta a proto tam ten večer co jsme nastupovali byla celkem velká hádka všech těch zoufalých lidí kteří nedostali to za co si zaplatili s velmi arogantním průvodčím.Fakt katastrofa ,vím že tam byla nějaká maminka s několika měsíčním dítětem se kterým neměla ani soukromí ho nakojit a malé děti..
    Je pravda že jsme za tuto cestu nakonec dostali slušné odškodné ale ta hrozně nekvalitní noc skoro beze spánku za to fakt nestála.

• @Oliv_ia_fan
    @Oliv_ia_fan Před 2 měsíci +1

to je ta vase ,,chill mistnost" v kanclu😂❤

• @ddaniel129.vlakovynadsenec
    @ddaniel129.vlakovynadsenec Před měsícem

12:25 Právě na tom letišti jsem jednou přistával. Sice tam jezdí každou chvíli autobusy, ale pak musíte jít na metro.Zlaté metro v Praze v Paříži je staré, nepřehledné (až na linku 14, která je nová, ale i tak nepřehledná). Navíc to v těch stanicích často i smrdí.

• @tomajjs
    @tomajjs Před 2 měsíci +2

Hlavní je, pokud ti to nezkazí dovolenou. Jinak je to jenom zážitek a dobrodružství při cestování, které jsi zvládl a výrazně tě to neomezilo, takže si myslím že ve výsledku to je v pořádku. 👏

• @morceeeok3695
    @morceeeok3695 Před 2 měsíci +2

Mě stačí už jen těch pár kilometru vlakem když jedeme s táborem nebo na nějakou víkendovku.Nejhorší je to ale na těch víkendovkách,protože nacpat cca. 30 lidí s krosnama do vlaku s dvěma vagony s tím že jeden je plný a druhý jen poloprázdy je teda něco...Někdy prostě jdeme na vlak a jelikož je všude plno ve vlaku,tak těch 30 unavených,spocených,od bahna zablácených děcek pošlou do první třídy :) (Nejlepší je sledovat ty lidi co si za to zaplatili).Overall je to za mě ještě v pohodě,pokud tedy necestuje člověk hodně daleko a nemá hodně zavazadel.Jinak jsem ráda že jsem se mohla kouknout na další úžasné video.Strašně se mi líbi tvoje tvorba a ještě víc když si uvědomím,že u nás v česku tohle tolik lidí nedělá :)

• @VojtikJ
      @VojtikJ Před 2 měsíci +4

jestli jezdíte skupinovky hodně často, bylo by dobré toto nahlašovat dopravcům, ty na to mohou reagovat, zvýšením kapacity. Proto že pokud se takhle rozhodne víc skupin že nikomu nic neřeknou, budou se divit že se nevejdou. Bohužel né vždycky jde zvětšit kapacita. Ale nahlásit je to nejmenší co se může udělat.

• @barborazurkova1738
    @barborazurkova1738 Před 2 měsíci +2

Jezdím často Praha Morava (ještě kus dál než ty).. A naprosto nenávidím české dráhy.. A aktuálně už mě sere I regio jet.. Prostě zpoždění kam se podíváš... Jako v téhle variantě je to nejlevnější varianta.. A taky pohodlnější než pořád řídit. Ale ty zpoždění skoro pokaždé me fakt mega štvou 😢

• @user-kb5op6es9s
    @user-kb5op6es9s Před 2 měsíci +4

nutně potřebuju další videjka

• @JanaHarryUp
    @JanaHarryUp Před 2 měsíci +1

To vyznání lásky je boží.... Jinak teda respekt👀

• @tvalentik02
    @tvalentik02 Před 2 měsíci +2

14:15 ještě by mohlo nahrávat pokud se v uvozovkách stěhujete a nemáte auto a potřebujete převést velké možností zavazadel a nechcete použít bus a nebo platit za x zavazadel v letadle atd..

• @_adelag1_
    @_adelag1_ Před 2 měsíci

Dobře zpracované video!a hodne povedený ❤ Mam hrozne rada tvé videa a celkově tvoji tvorbu! si hrozně fajn člověk když jsem měla možnost tě potkat v Pardubicích na hl n 16.6

• @nedbicz922
    @nedbicz922 Před 2 měsíci

Klobouček před tímto a všemi videi co natáčíš! Super zpracované ale hlavně... Neskutečná inspirace pro všechny lidi, kteří tě sledují! 😀Mě osobně tvé "heslo": Mám se fajn. ukázalo veliký rozměr, jak si všechno zpříjemnit, jak si život vybudovat tak, aby i přes všechny cíle, které se nepodařilo dosáhnout, byl život stále takový jaký chci! 😉

• @sniperxd7115
    @sniperxd7115 Před 2 měsíci

pokračuj v tvim kontentu s vlakem

• @Toge_99
    @Toge_99 Před 2 měsíci +1

Na co jineho se divat, kdyz se ti spozdilo letadlo o 3 hodin. Diky ze furt natacis svoje videa❤❤

• @Tactical_Peter
    @Tactical_Peter Před 2 měsíci

Nádherné spracované a kreatívne video, nech sa darí ďalej

• @tomashalouzka2724
    @tomashalouzka2724 Před 2 měsíci

Taky noční vlaky doporučuju párkrát jsem měl možnost s nimi jet a minimálně jako zážitek dobrý, pokud nejste náročný zákazník, je to velice příjemné jít spát a ráno se probudit ve vaší cílové destinaci 👍

• @simondobes01
    @simondobes01 Před 2 měsíci +2

a jsem rad ze konecne nove video

• @Random987-1
    @Random987-1 Před 2 měsíci +4

Já mám zkušenost: jeli jsme do Německa vlakem z Chebu do Norimberka, ale najednou v nějaké stanici v Německu zahlásili že vlak končí jízdu a nikdo nám nic neřekl, skončili jsme sami ve vlaku a když jsme vyšli ven tak tam jsme hledali a hledali až jsme nakonec našli personál a ten nás odkázal do autobusu náhradní dopravy. Ten nás někam dovezl a pak jsme museli přestupovat do ještě asi dvou vlaků než jsme se dostali do Norimberka s asi hodinovým zpožděním. Navíc cestou jsme potkali nějakou jinou Česku co jela za přítelem někam ještě dál do Německa a ona uměla jen česky tak jsme jí tam pomohli se na něco zeptat personálu atd. a našli jsme jí další spoj kterým pokračovala dál. V Norimberku ten vlak co jsme jí našli málem nestihla protože jí průvodčí řekl že si má nasadit respirátor, který jsme jí museli dávat protože ho neměla (bylo to za covidu) a navíc měla ještě někde potom přestupovat na další spoj a ten vůbec nevíme jestli stihla (protože jsme si od ní nevzali tel. č.) takže tak. Jinak super video jako vždy!❤

@Pecawashere  Před 2 měsíci +2

Dobrá divočina :D

• @clarewinter8651
      @clarewinter8651 Před 2 měsíci

Ty jo, tak to jsem ráda, že mi tato cesta vyšla bezproblémově. Taky jsem jela s přáteli za covidu do Norimberku a jeli jsme v 16 letech poprvé samy. Nevím, co bychom dělali, kdyby byly komplikace :D

• @emakupkova4381

Jedes za Monicou?❤

• @Oliverkrcma11
    @Oliverkrcma11 Před 2 měsíci +1

Tohle je fakt děs. DB nám odmítá vlaky že jsou prý nemoderní, a oni sami tam maj takovej bordel. Jinak super vlog!

• @user-lu5rv9mj7u
    @user-lu5rv9mj7u Před 2 měsíci

Ahoj Peco, my rádi cestujeme nočními vlaky a řekla bych že poměrně často. Samozřejmě já mám in kartu takže se mi to hůře počítá ale řekla bych to tak to normálně většinou pořizuji lůžka někdy také lehátka a ono když je člověk kupuje tak cca měsíc do předu tak jsou ceny určitě jiné. Doporučuji si tyto lístky a lehátka či lůžka pořizovat nějaký ten čas do předu, také záleží na tom kam se cestuje, ku příkladu jsem docela nedávno jela nočním vlakem do Polska a tam jsem ta lůžka pořídila za nějakých 650,- což mi nepřijde nijak hrozné. Ale mrzí mne že ti vyšli takto špatné spoje. To se mi opravdu ještě nestalo. Snad tvé další zkušenosti s vlaky budou už jenom pozitivnější. A také většinou jsou ve vlacích docela příjemní lidé. Což je docela fajn nebudem si kecat. Tak děcka cestujte a výletům zdar 👋.

• @natasa212
    @natasa212 Před 2 měsíci +2

Už sem se těšila na nové video a tohle bylo to co mi dodalo energii😅

• @ddaniel129.vlakovynadsenec
    @ddaniel129.vlakovynadsenec Před měsícem

4:03 Mně se to taky stalo, když jsem byl poprvé v Německu. Jel jsem západním expresem do Mnichova a ve Schwandorfu nám řekli, že vlak tam jízdu končí kvůli zpoždění, aby se stihl vrátit do Prahy. Tak jsem jel nějákými dvěma německými vlaky

• @lajk_10
    @lajk_10 Před 2 měsíci +1

Jednou jsme takhle jeli vlakem z Olomouce do Prahy normálním vnitrostátním vlakem a jen tak tam nezařadili dva vozy 2. třídy. Takže uličky vlaku byly naprosto plné a dostat se do jídeláku z pravého konce vlaku byl nadlidský úkol

• @ninak8370
    @ninak8370 Před 2 měsíci

Naozaj trochu drahé dobrodružstvo,😊 ale mne sa stále potvrdzuje, že všetko zlé je na niečo dobré. Je to pre teba super skúsenosť a tvoje video je o to zaujímavejšie 😊

• @Honza368
    @Honza368 Před 2 měsíci +3

Klasická komunikace DB. Vždycky s nimi vznikají trable, bohužel.

• @Sueprvideo
    @Sueprvideo Před 2 měsíci

Peco, jsi super youtuber 😊

• @_sumavacek_
    @_sumavacek_ Před 2 měsíci +1

Já miluji mimořádnosti, protože nikdy nevíš co máš dělat. (Jo btw: tvůj kontent je nejlepší a pokračuj v tom co tě baví

• @user-kf2cr5gj3o
    @user-kf2cr5gj3o Před 2 měsíci

před pár lety jsme jeli vlakem do paříže. Cesta zabrala kolem 12 hodin a bylo to naprosto bez komplikací :) rozhodně jsi ty měl docela smůlu na zmatek atd.. jinak super video!

• @foxik_bushcraft
    @foxik_bushcraft Před 2 měsíci

at už to je nebo není fajn, pojdme se zastavit nad tím, že vubec mame tu možnost takhle cestovat, protože to není samozdřejmost a neměli bychom to takhle brát. (neříkam že to tak Peca bere) jinak super video :)

• @AretoGame_
    @AretoGame_ Před 2 měsíci

jsem rád že jsi vydal nové video, přál sem si, aby vyšlo nové video než pojedu na dovolenou. Už jsem si myslel že už nevíjde, ale opak je pravdou. Zítra jedu na dovolenou a video tu. Děkuji že mě děláš šťastnějším. Tvé videa mě baví. Ještě jednou děkuji.

• @martinafiserova9889
    @martinafiserova9889 Před 2 měsíci +2

Skvělé video

• @aldik7
    @aldik7 Před 2 měsíci

Třeba se někdy dočkáme VRT i v Česku.. teda jako plány jsou, ale uvěřím až stavbu dokončí a spustí provoz. A kdyby se dalo dostat z Ostravy do Prahy třeba za hodinku, tak by to určitě velice pomohlo zastavit vylidňování regionů.

• @Dandys10
    @Dandys10 Před 2 měsíci

Existuji lepší vyhledavače vlakového spojeni do zahraničí, než hloupý IDOS, já používám k vyhledávaní spojeni vyhledavač německých drah a da se to tam přepnout i na češtinu.
    Jinak video super :)

• @Stredoceskysotous
    @Stredoceskysotous Před 2 měsíci

Diky Peco, vzdy me zajimalo jak vlastne vypada takova cesta z ČR do Francie a nejakou dobu jsem to chtel vyzkouset, ted spis premyslim ze radsi ne😂bohuzel tyto veci se stavaji (mluvím o tvem chybejcim voze z Prahy), všiml jsem si také mnohokrat ze presne tyto vlaky mezi Prahou a Zürichem pres Lipsko nemaji ty lehatkove/luzkove vozy a kdyz jede do Prahy tak maji spozneni tak 3-4 hodiny. Pekne video a preji hodne stesti pri cestovani👋😄

• @tiborkoskar235
    @tiborkoskar235 Před 2 měsíci

Ak vravíš ze je takéto vlaky do západu tak ani neviem pomyslieť ako pôjdem do Zurich, ale inak videa sú vždy top kvalite...

• @A.m.a.r.u

krásný videjkooo

• @Komotau4691
    @Komotau4691 Před 2 měsíci

To je dobrý poukázání na nespolehlivost drah :D Německý dráhy jsou děs,to jsem tam viděl. Na poslední chvíli změna nástupišť,rušení vlaku bez náhrad a personál na reklamacích se nestará. To,že ti nepřipojili vůbec vagon,to je další silná káva :D

@Pecawashere  Před 2 měsíci +1

I samotní němci říkali, že úroveň jejich drah bohužel klesá

• @Hockey_reactions1
    @Hockey_reactions1 Před 2 měsíci +1

ano jel Jsem na fotbalový turnaj do Amsteramu jinak super video!

• @farmkeepers_cz

díky super cesta zážitek

• @jankus2161
    @jankus2161 Před 2 měsíci +1

Každý víkend jezdím do Německa nočním vlakem za babičkou a někdy je to fajn a zase někdy hrůza např.přišli turisti a spali na mém místě tak jsem spal ve vedlejším vagóně na sedačce

• @veronikagulova
    @veronikagulova Před 2 měsíci

Konečne video 😆 už ťa sledujem celkom dosť dlho a konečne mi príde merch 🤣🤣 po tých rokoch

• @martinamatt36
    @martinamatt36 Před 2 měsíci

Moc ti děkuji za tohle video! Mám francouzskou kamarádku na západě Francie, která mě zvala k sobě a jelikož se bojím létat, uvažovala jsem o cestě vlakem...
    Po tvém videu jsem zjistila, že tohle tedy rozhodně NE! 😂

• @bascatt
    @bascatt Před 2 měsíci +2

Obdivuji, jak dokážeš vytvořit krásné a poutavé video z takové věci jako jízda vlakem. Jsi borec!!!

• @1hašlerka11
    @1hašlerka11 Před 2 měsíci

Videa jak víno ❤❤❤ Miluju, děkuju! ❤

• @vlastimilmaselnik
    @vlastimilmaselnik Před 2 měsíci

Vlakem z Prahy nejdál Madrid a Londýn a neměnil bych. Pro podobné cestování se dá doporučit stránka seat61, je to nabito informacemi o cestování vlakem všude po světe.

• @fbrczech
    @fbrczech Před 2 měsíci +1

Flixsm by ses do Paříže dostal cca za tisícovku. Škoda žes to ve videu nezmínil 🤪👍

• @RozarkaObecna
    @RozarkaObecna Před 2 měsíci

Typický uživatelský zážitek cestujícího s ČD v zahraničí :D Naposledy, když jsem jela z Německa, tak jsem málem ani nenastoupila. Vlak úplně chyběl chyběl v informačním systému nádraží, nebyl na žádných elektronických tabulích, nikdo nehlásil nástupiště. Nebylo se koho zeptat, byla noc. Naštěstí jsem si vzpomněla, že kdysi v prehistorii byly jízdní řády pro celé nádraží na papírových plachtách v odjezdových halách (ta naštěstí měla otevřeno). Tam jsem vlak našla, ale při příchodu na nástupiště tam svítil úplně jiný spoj. Netušila jsem, co přijede, ale jakmile se vlak objevil, nebylo pochyb. Ve srovnání s ostatními tam přijel skanzen :D

• @jakubsimek6246
    @jakubsimek6246 Před 2 měsíci

Já jel loni v létě Canopusem do Mannheimu. Domluvil jsem se s obsluhou lehátkového vozu, že mě ráno vzbudí. Zapomněl na to a skončil jsem v offenburgu. V 5 ráno jsem musel rychle hledat jak se dostanu zpět na svoji trasu. Nakonec jsem se projel přecpaným ice a svůj lístek na ice jsem využil ve starém regionálním vlaku.
    Zároveň jsem ale měl mnoho úspěšných a příjemných cest jak lehátky, tak lůžky s ČD i ÖBB.