Naletěli jsme na turistickou past! Příběh, ze kterého vás bude mrazit! - Kanáry 63

• čas přidán 2. 09. 2023
  • Máme tu další video z Lanzarote! Co uvidíme tentokrát? Nechali jsme se napálit v národním parku Timanfaya, potom vás čeká zajímavá legenda, ze které vás bude mrazit až na zádech. Nakonec vám ukážeme, jak se na Lanzarote pěstuje víno a zajedeme si do vinařství. No je toho hodně, tak dost kecání a jdeme na videjko 🥰
    Chceš nás podpořit? Chceš extra obsah? Mrkni na náš Patreon nebo Herohero!!!
    ► / livemorecz
    ► www.herohero.co/LiveMoreCZ
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    [ TERČINY KNIHY + NÁŠ MERCH ]
    ►►► www.livemore.cz/shop
    ▬▬▬▬▬▬
    [ PODPORA ]
    ► www.livemore.cz/donate
    Chcete nás podpořit v naší tvorbě? Běžte na odkaz výše, kde nám můžete poslat donate i se vzkazem, který se zobrazí ve streamu a který vždy čteme. Donaty využíváme především na nákup lepší techniky na natáčení videí i streamování. Moc děkujeme!
    ▬▬▬▬▬
    [ HUDBA ]
    Nico Rengifo - Manantial
    ---
    Stahování videí z CZcams kanálu "Live More! CZ" je bez písemného svolení autora zakázáno.
    život v usa,češi v usa,vlog z usa,vlogy z ameriky,zábava,jak žijí američani,do usa aneb,do usa cz,do usa aneb žijeme jen jednou,live more,live,more,live more cz,zábava,život v americe,ceny v americe,ceny v usa, karavan, novinky, kupujeme karavanu, koupě karavanu, sháníme karavan, život v usa zkušenosti, cestování do usa, vybíráme karavan, koupili jsme karavan, mame karavan, život v karavanu, karavaning, caravaning, camping, cestování usa, život v usa zkušenosti, vlog usa, vlog usa cz, jsou policisté v usa rasisté, rasismus v usa, rasismus v americe, tohle by měl vidět každý, protesty v usa, protesty v americe, policie usa, ochutnávka, ochutnávka sladkostí, ochutnávka nechutností, ochutnavka, ochutnavka sladkosti, ochutnavka sladkosti z islandu, ochutnávka sladkostí z islandu, ochutnávka nechutností z islandu, ochutnáváme, ochutnavame, ochutnáváme sladkosti, cestování, spacex falcon, spacex launch, start rakety falcon, titusville, cape canaveral, vlog, ceska restaurace v usa, česká restaurace v usa, česká restaurace v americe, česká restaurace na floridě, zadost o ruku, žádost o ruku, jupiter florida, stalo se to, spousta novinek, novinky, letíme po 4 letech do česka, letíme do čr, letime do cr, letíme do česka, letime do ceska, letenky usa levně, cestování se psem, cestovani se psem, letadlem se psem, let se psem, do usa se psem, návrat do čr, navrat do cr česká republika, ceska republika, cesko, česko, sraz s fanoušky, srazy s fanoušky, kdy bude další sraz, co nás nejvíc šokovalo, co nas nejvic sokovalo, po 5 letech v usa zpet v cr, největší rozdíly mezi USA a ČR po 5 letech života v USA, nejvetsi rozdily mezi USA a CR po 5 letech zivota v USA, proč nelinka umřela, jedeme si pro nové štěně, nový pes, nove stene, border kolie, border kolie štěně, silvestrovský ask, budeme žít v dodávce, kdy se vrátíme do USA, budeme zit v dodavce, kdy se vratime do usa, silvestrovsky ask, cestovani s dodavkou, cestovani v dodavce, deprese z česka, deprese z ceska, deprese, italská kuchyně, italské jídlo, italska kuchyne, italske jidlo, trajekt tenerife, trajektem na kanárské ostrovy, lodí na kanárské ostrovy, trajektem na tenerife, trajektem na gran canarii, trajektem na lanzarote, trajektem na fuerteventuru

• @annar624
    @annar624 Před 8 měsíci +11

Boli sme tam vlani v marci, absolvovali sme autobusom celodenný výlet za cenu 65 eur , aj so sprievodcom a skvelým výkladom, videli sme asi všetky zaujímavé nádherné miesta na Lanzarote hlavne v národnom parku Timanfaya. Bolo to úžasné, doporučujem.

• @Cryptopaja
    @Cryptopaja Před 8 měsíci +10

Na Lanzarote jsme byli pred 12 mesici a bylo to super hlavne protoze veskere informace o vsech turistickych atrakcich se daji v klidu najit na internetu. Je tam jasne napsano o AUTOBUSU ( ktery byl super klimaticovany a naprosto bezpecny ). No a protoze Lanzarote je hodne turisticke je potreba na atrakce zajet rano nebo tak 2 hodinky pred zavrenim a je to uplne v pohode. Na Teide se plati lanovka ale na uplny vrchol je extra vstup ( myslim , ze to bylo €5.00 ). Jinak preji hezke cestovani ✌️

• @petrushka78
    @petrushka78 Před 8 měsíci +7

To je šílený. Já tam byla v roce 2002 a žádný moc turisty si tam nepamatuju a že bychom něco platili už vůbec :D. Ale jinak paráda to vidět znovu...měsíční krajina😍...a lávové víno si pamatuju, že bylo vynikající !

• @brigitakoziskova1886
    @brigitakoziskova1886 Před 8 měsíci +4

Byly jsme loni v říjnu, turistů málo a moc děkuji za krásnou vzpomínku ❤,🤗

• @marcelahoudkova9457
    @marcelahoudkova9457 Před 8 měsíci +11

Objevila, jsem vás nedávno. Sjíždím vaše úžasná videa, jste boží 🤗Mám vás oba moooooc ráda😘

• @verazales8308
    @verazales8308 Před 8 měsíci +4

Krasne video...velice zajimave...diky Balu za legendu...zazraky se deji tem smrtelnikum kteri na ne veri! Ja verim....nesplne sliby Buh tresta...lepe neslibovat...nez nesplinit....O tom jsem se presvedcila..na vlastni kuzi....Jsem z vinarske oblasti...ten zpusob pestovani vina je neuveritelna drina.Ucinili jste dobry skutek..vyprostit auto...Jiste se vam to vrati znasobeno mnohokrat.Diky za pekny cas straveny ve vasi spolecnosti.😺💝😻

• @karolinak3216
    @karolinak3216 Před 8 měsíci +26

Projeli jsme NP autobusem s organizovanym zajezdem z cestovky a byl to naprosto uzasny zazitek. Ta krajina je tam uchvatna. Celou tu kolonu osobnich aut jsme diky tomu mohli predjet, ale take me napadlo ze by rovnou ty autobusy mohli vypravovat nekde z centra, nez tam tahat osobaky a pak vsechny ty lidi prekladat do autobusu. To je ale vec o ktere se da asi spatne informovat a nebyt tam se zajezdem taky se napalime. Osobne si ale nedovedu predtavit kdyby tam ty auta pousteli, tvorily by se kolony, lidi by porad zastavovali, vychazeli z aut. Busem to byla plynula jizda, ridic jezdil uzkymi prusmyky, delegatka vypravela ruzne zajimavosti. Byl to nevsedni zazitek a melo to sve kouzlo.

• @verajanik1089
    @verajanik1089 Před 8 měsíci +5

Krásné video, vyprávění, věřte, taky věřím, jako mladá hloupá, v práci, v duchu, Bože jestli vypneš proud budu věřit, že jsi, po chvilce bylo po proudu, všichni si sedli, nešlo dělat a já v šoku, do dnes, věřím.

• @hankakalendova2906
    @hankakalendova2906 Před 8 měsíci +6

Paráda- nádhera 🎉 Díky za vlog a Baluovo okénko je nejvíc 🎉🎉 A ty vinice??? Mazec... záběry z dronu vše vystihnout dokonale😇😊👍💙🐕

• @janajanina8455
    @janajanina8455 Před 8 měsíci +5

Díky za video, aspoň člověk ví co stojí za to navštívit nebo naopak..
    Jste skvělí pipiňáci 🤗😄

• @user-hi9hi8hb4o
    @user-hi9hi8hb4o Před 8 měsíci +4

Děkuji a přeji vše něj.... ❤️.

• @veronikazapecova3345
    @veronikazapecova3345 Před 8 měsíci +3

Miluju vaše videjka, toto bylo zajímavé a jako vždy s perfektními záběry a perfektní atmosférou.. ❤

• @sarkakeilova4058
    @sarkakeilova4058 Před 8 měsíci +7

Super záběry z dronu 👍 Balůůů je šikulka ❤. Čau Šárka 🌞.

• @nikyjuricova580
    @nikyjuricova580 Před 8 měsíci +5

Jééé nové video 😇. Tak to se mi bude hodit na Lanzarote. ☺Moc děkuji že tu jste !!

• @ruzenanovakova8652
    @ruzenanovakova8652 Před 8 měsíci +6

Decka to bylo supr,moc ráda vás sleduji❤❤❤❤

• @sarkasouckova9543
    @sarkasouckova9543 Před 8 měsíci +4

Super zajímavé video👏❤️děkuji🙋‍♀️

• @kiamilacaverova8986
    @kiamilacaverova8986 Před 8 měsíci +1

jeee...koukám poprvé... nějak jste mi naskočili😊a super ...jste sympoši... máte video ..které baví ...jste moje krevní skupina...to se hned pozná.... budu sledovat... krásný večer...

• @denisas1339
    @denisas1339 Před 8 měsíci +2

❤ Bublinke sa to páči moc 😊 pozerá na všetky strany malaaaa ❤

• @hanapospisilova5504
    @hanapospisilova5504 Před 8 měsíci +2

Supiš záběry 👌🏻😇 a Balůho výklady jsou nejvíc 🎉🎉 díky za tyhle videa momentálně se jen tak nikam nepodivam

• @ninakasparova8022
    @ninakasparova8022 Před 8 měsíci +2

Skvělé, moc zajímavé video milá Teri a Balu👍👍🌈💓💓💓🌞🐕👩‍❤️‍💋‍👨🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

• @michalizera9434
    @michalizera9434 Před 8 měsíci +3

Super 🙂

• @petragroulikova1692
    @petragroulikova1692 Před 8 měsíci +8

Vy jste top, hned příjemnější neděle 🙂

• @sarkakeilova4058
    @sarkakeilova4058 Před 8 měsíci +2

❤ Hurááá nové video 👍 a jde se koukat😁jsem sice v práci ale pšššt 🤫 nikomu ani muk 😁 čau Šárka 🌞.

• @vojtiskmladek
    @vojtiskmladek Před 8 měsíci +1

❤❤❤

• @pavlinavesela7908
    @pavlinavesela7908 Před 8 měsíci +2

Děkuji moc za pohodové a naučné videjko 😊. Jste super a samozřejmě za klimatizaci jsem se pomodlila 😂. Carpe diem a všichni pipipindy a pipiňáci spojte se 🙋🏻‍♀️.

• @gabcafolto5233
    @gabcafolto5233 Před 8 měsíci +2

No ty blaaho😢tak to je mazec s těmi davy !!
    Já jsem popravdě úplně na tom stejně jako vy...,jsem ráda že už tam nebydlim
    Jeeee,od mého kamaráda strejda je vlastnik veskereho vinarstvi😅tak super❤to mě potěšilo

• @jirikosek6383
    @jirikosek6383 Před 8 měsíci +3

Ahoj a diky Terko a Balu

• @mM-gl1rp
    @mM-gl1rp Před 8 měsíci +4

Ahóóóóój!!!👋😊Aj keď ste mi potentononc krásnu predstavu o Lanzarote( zamilovala som sa vďaka filmu a drží ma tá naivná predstava o nádhernom živote stále) ☝️😄To hrozno- réva má takú chuť práve vďaka sopečnému teplu. ( to mam práve z toho filmu😄) MOC ĎAKUJEM za krásne video. A ĎAKUJEM i za kódík ( hlavne teraz v jeseni prídu sviečky vhod) Všetko dobré prajem,✊😊na klímu a vlastne nech sa darí nielen na cestách a srdečne pozdravujem 👋😊 🍷Maťa💕

• @renatavartik7456
    @renatavartik7456 Před 8 měsíci +3

❤❤❤❤❤❤

• @vlastimilwaic8504
    @vlastimilwaic8504 Před 8 měsíci +1

Pěkné vzpomínky na Lanzarote. Díky 🙂 Mimochodem ty zídky u ďolíčků s vínem (a vlastně spousty políček po celých Kanárech) nejsou kvůli stálému ani severnímu větru, ale kvůli horkým větrům ze Sahary.

• @LiveMoreCZ
      @LiveMoreCZ  Před 8 měsíci

Ahoj, díky...dovolil bych si jen rozporovat, co píšeš ohledně těch zídek. Už, než jsme točili to video,, tak jsem si to zjišťoval a teď znovu ověřoval - opravdu jsou tam kvůli pasátům - stálým větrům vanoucím ze subtropického pásu jižně-jihozápadně směrem k rovníku. Proto i ve videu říkám, že jsou ty konkrétní, které ukazujeme, nasměrované k severu, odkud příchází právě tyto stálé větry. Ty tam foukají prakticky nepřetržitě den co den. Teplý vzduch od Sahary přichází jen s calimou a to jen několikrát do roka.

• @leyla434
    @leyla434 Před 8 měsíci +5

❤😊❤

• @alenmary3435
    @alenmary3435 Před 8 měsíci +4

💯💞🐕🍀

• @danielherrmann9857
    @danielherrmann9857 Před 8 měsíci +2

Balu oprav to naříkání (pískání) auta už, chudák bolí ho to :D

• @lenkak.7041

🍀🍀💞💞

• @kristynahrochova7925
    @kristynahrochova7925 Před 8 měsíci +1

Za nás to žádná turisticka past nebyla, přijeli jsme ráno kolem oteviračky lidí nebylo hodně v pohodě jsme si projeli park autobusem z kterýho nemáme takový osypky, i když se psem se to nedá ale jinak to rozhodně nebyl hrozný výlet.

• @LiveMoreCZ
      @LiveMoreCZ  Před 8 měsíci

Tak kazdy jsme zvykly na neco jineho a mame jine preference. Ja znam lidi, kterym nedela problem jet autobusem treba do Chorvatska. Me to problem dela, nerad jezdim jako spolujezdec. Mam za sebou pomerne vazne autonehody, pri kterych jsem neridil. A kdyz vidim, jak jezdi ridici autobusu na Kanarech, tak o to vice nemam duveru v jejich schopnosti. Kazdy to mame jinak a to je naprosto v poradku. :)

• @JirRad
    @JirRad Před 8 měsíci +2

Si pořiďte lucernu k venkovnímu posezení a vítr nemá šanci 😀🤷🏻‍♂️

• @Stormik123
    @Stormik123 Před 8 měsíci +1

uplne si nedokazu predstavit, ze by si tu cesticku kazdej projizdel autem.. je to fakt uzounka silnicka a ridici autobusu na to musi prodelat vycvik... v autobusu je i vyklad (ale dost trapne udelanej), ale vyhledy jsou fajn... kazdopadne toto klidne muze kazdej vynechat, zas takovej zazrak to neni.. a kdyz uz, tak jet brzy rano pred otvirackou a pockat jen chvilku pred branou u vjezdu, aby se nemusela cekat ta silena fronta :D

• @myrinaa22lalala51
    @myrinaa22lalala51 Před 8 měsíci +1

Belveder Balu 😂

• @hanacerna5563
    @hanacerna5563 Před 8 měsíci

😅😅❤1👋

• @kristinamalinalapesova9748
    @kristinamalinalapesova9748 Před 8 měsíci +3

Ja chci s vami degustovat 😄😄😄

• @tomasbehro
    @tomasbehro Před 2 měsíci

Už zdražili na 20€ na osobu+bus

• @kristinamalinalapesova9748
    @kristinamalinalapesova9748 Před 8 měsíci +1

🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵

• @stridercz8182
    @stridercz8182 Před 8 měsíci +2

Výlet za všechny peníze...doslova...