EŠERIŲ ŽVEJYBA MARGIO EŽERE 2023

• čas přidán 27. 09. 2023
  • Filmas kaip aš Marius ir draugai Vilius ir Gytis ešerius žvejojome. Atrodo jau ir ruduo, bet oras kaip vasarą, vandens temperatūra 19,5 laipsnio ir šiam metų laikui tai labai jau nebūdinga, nors kaip sakoma šiluma kaulų nelaužo :) Kadangi buvome tryse, tai gaudėme visi skirtingais spiningais ir skirtingais stiliais ir tas leido kiekviename taške, gan greitai rasti ešerius, tad gero visiems filmo žiūrėjimo :)
    #zvejyba #fishinglife #zvejybafws

• @eugenijusliutkus1462
    @eugenijusliutkus1462 Před 8 měsíci +2

Ešeriū žvejyba,smagi tik mažoki, video liuks.👍

• @justasjustas3797
    @justasjustas3797 Před 8 měsíci +1

gaila sukriukiu neturéjot, sauleta diena mane jos labai gelbeja. Grazus video, aciu❤

Bandėme Tail Spinerius…. Bet nieko gero… Nueko tokio, kitą kart bus geriau🤝

• @xmister9952
    @xmister9952 Před 8 měsíci +1

👍🤝🙋super

• @rolandaska7885
    @rolandaska7885 Před 7 měsíci +1

Toks tas ten ir zinovas Margio ezero ,jis labai sunkus ,jam atiduota 3 metai ir nereik vien maltis aplink sala

@zvejybafws  Před 7 měsíci

Mes nesimem vien aplink salą😀 Apiplaukem jį visą, radom tik aplink alkanus, bet vietų ten yra tikrai ešerinių ne viena ir ne dvi

• @saukasauka1194
    @saukasauka1194 Před 8 měsíci +1

Labas😎😎😎😎😎😎😎😎

• @statybupjuvis8231
    @statybupjuvis8231 Před 8 měsíci +1

Sveiki, per maži masalai šiuo metu ir pravedimas per lėkštas, todėl tokie ir laimikiai :) Bet lašinių grožį užskaitau :D

@zvejybafws  Před 8 měsíci

Lašiniai liuks🤝 Skonis buvo nepakartojamas😀 Naminė kiaulaitė tai pasaka☝️ Dėl pravedimo bandžiau aštriai ir gan visaip bet… Esmė matomai buvo rytinis didelis maitinimasis ešerių, nes didesnius kuriuos pagavom atrijo žuvytes visi… Todėl gal tą dieną ne ant vakarinio reikėjo, o ant rytinio

• @statybupjuvis8231
      @statybupjuvis8231 Před 8 měsíci

Būna ir taip, bet ežeras nemažas, vienas būrys gali ryte maitintis, kitas vakare, kitas dieną. Sunku surasti šiuo metu, nes stipriai laksto dar. Šiltas užsitęsęs vasariškas vanduo. Ešerys susiburiavęs, bet juda greitai, nesilaiko vienoj vietoj, todėl marmilinimas pats netinkamiausias būdas siekiant geresnių rezultatų. Reikia daug plaukt, pamatai būrį, meti, pora ar viena žuvis ir vėl dairaisi kur nuplaukė, arba lauki, kol atplauks patys, nes dažnu atveju arba suka ratą arba pirmyn atgal palei kokį šlaitą. Žodžiu sunkios žvejybos ežeruose dabar su džigu, geriau silkes gaudyt :D

• @nerijuskatlauskas6141
    @nerijuskatlauskas6141 Před 8 měsíci +1

O koks metu laikas, oras, vejas, dienos metas skaitosi eserinis? Aisku sunku pasakyti tiksliai, bet apskritai kaip yra? Like uz video!

@zvejybafws  Před 8 měsíci

Kad sunku pasakyti pritariu🤝 Bet esmė tokia, kad kuo giliau rudeniop tuo ešeriai daugiau susibūriuoja ir juos pagauti sekasi geriau tada🤝 Oras kiekvienam telkiniui manau yra skirtingas, vienas saulę mėgsta, kitas dargana, kita kada debėlis, kitam oras geras visok, bet svarbi vėjo kryptis ne ta… Žvejojant vienam ežere vienaip, kitame kitaip čia faktas

@gedasastrauskas8955 Před 8 měsíci +2

Ziurim ka turim😁

@zvejybafws  Před 8 měsíci +1

Sveikas:) kaip buvo taip ir matysi😉🤝

@gedasastrauskas8955 Před 8 měsíci +1

@@zvejybafws kad ir nediždkiai,bet smagiai pavaret,laukiu ir as kada pareis solidesni dydziai,geros dienos🙂

@zvejybafws  Před 8 měsíci

@@gedasastrauskas8955 pagausim ir didesnių 🤝 Ne visada jie kimba👌 Kaip sakoma tuo ir smagi ta žūklė, kad visada tikiesi didelių, o ką pagauni tą pagauni