🚌PODLASIE KAMPEREM• Najmłodsze uzdrowisko w Polsce i wspaniały pieszy szlak groblą wzdłuż rzeki💚🥾

• čas přidán 27. 08. 2024
  • Nie zliczę nawet ile razy przejeżdżaliśmy przez Supraśl chcąc dostać się w inne- wydawałoby się ciekawsze- rejony Podlasia. I nigdy nie przyszło nam do głowy żeby zatrzymać się tutaj na dłużej!
    •Cześć! Z tej strony Łukasz i Weronika. Na tym kanale pokazujemy jak podróżujemy kamperem na dziko z trójką małych dzieci. Lubimy miejsca nieoczywiste, piesze wędrówki, przyrodę i przygody. Chcemy zainspirować Cię do wyjścia na zewnątrz🌲•
    ZASUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ I ZOBACZ WIĘCEJ😊
    ✨SUBSKRYBUJ✨ żeby nie ominąć naszych nowych filmów:)
    Nie zapomnij nacisnąć w 🔔 żeby być zawsze na bieżąco!
    Podobał Ci się nasz film? Będzie nam miło jeśli go polubisz i zostawisz komentarz😊
    📚BLOG: stadonawypadzi...
    📸INSTAGRAM: / stado_na_wypadzie
    📽FACEBOOK: / stadonawypadzie
    Kontakt ✉️ stadonawypadzie@gmail.com
    Jak się cieszę, że podczas tego pobytu na Podlasiu udało nam się naprawić ten błąd!
    Chociaż w duchu jestem zadowolona, że przyjechaliśmy tutaj dopiero po utworzeniu wspaniałego 7-kilometrowego Supraskiego Szlaku Bioróżnorodności czyli fantastycznej ścieżki edukacyjno- przyrodniczej ze wspaniałą infrastrukturą, wieżą widokową, parkami tematycznymi i przede wszystkim urzekającą przyrodą Puszczy Knyszyńskiej.
    Supraśl jest malowniczo położony nad rzeką Supraśl i można nawet pokusić się o stwierdzenie, że gdyby nie rzeka, miasto nigdy by nie powstało. A to byłaby ogromna strata! Niemożliwe bowiem ile wspaniałości mieści się na tak niewielkiej przestrzeni. Spędziliśmy dwie noce na parkingu przy samych bulwarach i cóż- dwa dni to zdecydowanie za mało żeby dokładnie wszystko zobaczyć. No chyba, że chce się zwiedzić samo miasto, a nie jego otoczenie. Ale to właśnie poza miastem zaczynają się najpiękniejsze szlaki.
    Oprócz przechadzki supraskimi bulwarami i podziwianiem krajobrazu z wieży widokowej, odbyliśmy wspaniały długi spacer groblą biegnącą wzdłuż rzeki Supraśl i muszę przyznać, że nawet nie spodziewaliśmy się jak czarująca i magiczna będzie to wędrówka. Nadprogramowo zrobiliśmy mnóstwo kilometrów żeby tylko jak najdłużej cieszyć się absolutnie przepiękną naturą. Ścieżka jest wspaniale przygotowana- są ławki, wiatki, romantyczne kładki i mostki.
    Supraśl jest najmłodszym uzdrowiskiem w Polsce i zdecydowanie dobrze spełnia swoją rolę. Nam dusze uzdrowił😉
    Oczywiście odwiedziliśmy także słynny prawosławny monaster odbudowany praktycznie od zera i naprawdę polecamy tutaj zajrzeć, zobaczyć przepiękne wielobarwne malowidła zdobiące wnętrza i wysłuchać ciekawej historii tego miejsca.
    Pozdrawiamy Was serdecznie i zachęcamy do zostania z nami na dłużej😊
    Będzie nam bardzo miło jeśli zostawicie po sobie ślad pod filmem- to pozwala nam rozwijać kanał i trafiać do nowych widzów😊