Între umilință și iubire - CFR Călători

• čas přidán 11. 09. 2024
  • Vorbim pe Instagram: / cristiandascalu93
    Eu pe facebook: cristia...
    Nu uitați să dați un thumbs up, subscribe, follow. Toate chestiile posibile. Și aștept părerea voastră în comentarii ;)
    De unde îmi cumpăr trotinete electrice: www.evomag.ro/...
    Toate episoadele in ordine: • Toate episoadele in or...
    P.S.
    Spiritul conteaza!

• @modalitate2489
    @modalitate2489 Před 5 lety +180

Și mie îmi place la fel de mult să merg cu trenul, probabil se trage de când eram mic și mergeam mereu cu bunicii de la Brașov la Buzău. Mă fascinau toate lucrurile ce țin de tren, plus că îmi și plăcea să mă plimb, știam toate stațiile pe de rost până la Buzău. Pe mine, sincer, m-a durut sufletul când am intrat pe Institutul Național de Statistică și am văzut că CFR deține jumătate din vagoanele și locomotivele din 1990. Tot ce pot să fac e să sper că odată și odată ceva se va întâmpla și totul va fi mai bine, până atunci mă bucur de lucrurile mărunte și și puține oferite de CFR, cum ar fi călătoria din 21 decembrie 2018:
    „21 decembrie, dimineață, ora 10:30, sunt în trenul Inter-regio Brașov-București Nord, am bilet la clasa a 2 a, vagon 424, loc 61, lângă geam. Acopăr șoaptele celorlalți călători cu muzica din căști dată foarte încet, încât să aud sunetul roților de tren făcut pe șine, sunet ce îmi stârnește nostalgia copilăriei, când călătoream des cu trenul împreună cu bunicii. Am trecut de Timișu de Sus. Pe geam e un adevărat peisaj de iarnă, afară sunt -6 grade, iar zăpada e așternută pe copaci, acompaniată de chiciură. Mai văd ici-colo câte o casă risipită ce își asortează perfect fumul ieșit pe horn cu cerul. Trenul merge atât de încet, încât pare că se plimbă, fapt ce mă încântă, deoarece pot savura mai mult momentul.”

• @trainspotting_and_tech2023
      @trainspotting_and_tech2023 Před 5 lety +1

Same!

• @razvan7355
      @razvan7355 Před 5 lety +1

Si oricum Romania o sa o vedem la muzeu in paragina , si acolo va ramane , cat despre CFR , ei bine ... cu noi la muzeu in cativa ani .

• @madalincornateanu4879
    @madalincornateanu4879 Před 5 lety +90

Eu am întâlnit acum 2 luni un bătrânel în tren...de care îmi aduc aminte cu drag!. Foarte jovial și plin de viață.. Eu eram cam apatic în ziua aia.. Si sincer.. Îmi era rușine sa fiu eu cel apatic și fără vlagă.. Stand lângă el.. Am reușit sa vorbim multe.. Dar o fază tare a fost când a zis "e de ajuns ca sunt bătrân, dacă eram și vreun nesuferit sau morocănos...ăla eram" :)))
    Mi a plăcut mult de tot acest personaj.. Mai ales pt ca la 83 de ani ai lui face lucruri pt sănătatea fizica și psihica ->citește zilnic și face mișcare (gimnastica și abdomene).. 😳

• @sabinbaica7708
    @sabinbaica7708 Před 5 lety +43

Altii cu posibilitatile tale, nici nu voiau sa auda de tren sau de transportul in comun. Respect !

• @cibuana7054
    @cibuana7054 Před 5 lety +2

Eu am fost cu trenul din Alba Iulia pana in Iasi(un drum de 8 ore,desi au fost intarzieri si la plecare si la intoarcere).Am dormit la cuseta cu alte 4 fete si un baiat in compartiment,toti ne indreptam spre Iasi pentru etapa nationala a olimpiadei de limba romana.Chiar daca la plecare nu am prea comunicat,pe durata sederii in Iasi am legat prietenii stranse,si la intoarcere trebuie sa recunosc ca a fost una dintre cele mai frumoase experiente(muzica,dezbateri,etc.)Am fost placut surprinsa si trebuie sa recunosc ca mi-a placut mult leganatul trenului(le-am spus parintilor ca se simtea la fel ca vaporul,dar pe sine :)))).Bine,baia era deplorabila,dar experienta a meritat!✌💖

• @adrianilie5889
    @adrianilie5889 Před 5 lety +1

Anul trecut mi-am petrucut o parte din concediu la Roma. Am preferat sa merg cu trenul, dus -intors.La Viena aveam o pauza de aproximativ 12 ore si la dus si la intors. Era o oportunitate sa vizitez orasul . M-am gandit si la celelalte avantaje ale trenului.Am luat bilete la vagon de dormit, cuseta cu trei paturi: eu , sotia si fiica noastra de 17 ani.A fost bine. La nivelul asteptarilor.La intoarcere , de la Viena am luat un tren C.F.R.( acesta era programat in bilet, ca si la ducere pana la Viena). In acea noapte am avut o experienta groaznica. Eu dormeam in patul de la mijloc, sotia jos si fiica noastra sus.Noaptea in bezna s-au auzit urlete din cuseta noastra ! Patul meu s-a prabusit peste sotie. Multumesc lui Dumnezeu ca ne-a protejat si am cazut oblic , am cazut pe podea cu pat cu tot , doar am atins-o razant cu patul la frunte. S-au rupt suruburile ce tineau patul. Si am 90 kg. nu mai mult. Nu mai spun ca toate reclamatiile si sesizarile la C.F.R. au ramas fara nici un raspuns. Ar fi trebuit sa angajez un avocat , sa cer despagubiri si returnarea pretului platit pe bilet. Dar neavand siguranta unui proces castigat , doar siguranta platii unui avocat, am renuntat...

• @violaknight1989
    @violaknight1989 Před 5 lety +84

Ba da , e rău ,e foarte rău .O spun cu o durere mare . Am fost un călător fidel iñainte de 90 și puțini ani după. Am văzut cum această structură pusă la punct în detaliu și cu o rețea atât de bine împânzită pe o suprafață mare și foarte diversa ca forme geografice a fost pur și simplu distrusă cu intenție fără ca cineva să plătească pentru așa ceva . Am avut cea mai mare rețea feroviară raportată la suprafață . Ai putut ajunge cu trenul din orice punct mare in toate colțurile țării și în toate haltele . Am avut în familie care au lucrat în CFR călători până în 2000 și cunosc foarte bine cum a fost distrusă această infrastructură de importanță strategică de către nemernicii ajunși la putere .
    Dar cum spui ..lucrurile se schimbă ,lumea evoluează dar această infrastructură cu tot ce înseamnă ea auxiliar va fi foarte greu de refăcut. Va fi aproape imposibil . Traim vremuri în care importanța națională strategică este secundară iar profitul repede și cat mai mult este pe primul loc .
    CFR călători a oferit socializarea față în față și tot felul de povești și bancuri împărtășite in orele de răsunet al rotilor ce lovesc macazul șinelor de tren .
    Vacante de vară cu trenul ..înrolarea in armată cu trenul , vacanța de iarnă tot cu trenul samd . Trenul de călători a fost singurul mijloc de transport la nivel mare pe care societatea românească în mare parte cea de mijloc și submedie se deplasa .viteza medie de deplasare a trenurilor in anul 2019 este mai mică cu cca 30 până 40 km/h față de anul 1990 .
    Cine a cunoscut CFR călători înainte de 90 știe despre ce vorbesc.
    Bravo pentru clip .

• @roromil2441
      @roromil2441 Před 5 lety +5

Nu cred ca va fi refacuta in intregime vreodata. Costurile sunt uriase, nr pasagerilor in scadere constanta in ultimele decenii (transportul auto e baza), populatia e si ea in scadere, chiar nu mai are cine, cu ce si de ce sa refaca totul cum a fost odata.

@zeeteavathepipe3184 Před 2 lety +1

Măcar să refacă liniile importante.
      Pentru mine, deşi sunt mai mic decât cei care scriu pe aici, nimic nu se compară cu trenul. Nu suport vagoanele necompartimentate, în afară de cele bar (dacă stau la taclale) şi etajatale pe linie de munte.

• @maianuvaleriu8947
    @maianuvaleriu8947 Před 3 lety +6

Sunt mecanic de locomotiva.Am urmarit 2 clipuri video realizate de tine! Ai tot respectul meu! Imi doresc din suflet ca in scurt timp sa fie o schimbare in bine! O schimbare pe care o dorim si noi,salariatii, dar si voi care sunteti calatori si aduceti profit acestei companii! Si inca ceva..Circula in continuare cu trenul!

• @logisticro622
    @logisticro622 Před 5 lety +1

Super tare, continua cu CFR este de viitor. Aer conditionat, priza 220V. Si sunt curate.
    In "EU" nu sunt trenuri particulare, inca. La noi da "EU" a facut teste pe noi, pe industrie, pe infrastructura, pe salarii, pe oameni, si nu s-a terminat.

• @putzi6977
    @putzi6977 Před 5 lety +9

Între anii 2006 și 2017 județul Suceava a pierdut toate liniile secundare
    Floreni-Dornisoara, Dornești-Siret și Vama-Moldovița sunt doar câteva

• @stayhungrytiz2762
    @stayhungrytiz2762 Před 5 lety +3

Bravo Cristiane! Foarte bine sumarizat in 6 minute tot ce inseamna CFR'ul in ziua de azi. "Lucrurile se schimba. Nu e alta solutie!"

• @lupualbert8946
    @lupualbert8946 Před 5 lety +4

Wow
    Sunt uimit in bine
    Si mie imi plac trenurile si am dus plecerea asta la un nou nivel
    Filmând trenuri si postand pe youtube clipuri cu trenuri

• @antoniasilvia866
    @antoniasilvia866 Před 3 lety +1

Revăd clipul asta după un an . Acum sunt in tren spre Constanțaaaa

• @stratsorin7588
    @stratsorin7588 Před 5 lety +42

E o încântare sa te ascult. Ești un băiat elevat bro!

• @dragosphoenix8625
    @dragosphoenix8625 Před 5 lety +316

Pretentios mai esti Cristi...In loc sa fii recunoscator ca mergi si tu cu aceleasi trenuri ca strabunicii tai...Lipsa de respect se cheama asta....

• @KeWeD
      @KeWeD Před 5 lety +19

Sper ca esti sarcastic.

• @dragosphoenix8625
      @dragosphoenix8625 Před 5 lety +66

Nu, chiar sunt foarte serios. De asemenea, sunt susţinător PSD și consider că era mai bine în comunism.

@dragosphoenix8625 Před 5 lety +23

^also sarcasm, în caz că nu e sigur cineva :)))

• @KeWeD
      @KeWeD Před 5 lety +3

@@dragosphoenix8625 Faci misto de mine, este?

• @Renektoyabuser
      @Renektoyabuser Před 5 lety +7

@@KeWeD IRONIE, SARCASM, ai auzit de ele?

• @karinadiaconu
    @karinadiaconu Před 5 lety +1

Un clip superb, sunt de aceeași părere! Iubesc trenul de când mă știu, de la 4 ani visez la acel zgomot de joante care m-a cucerit. E cel mai bun mijloc de transport și cel mal sigur după părerea mea. Indiferent câte minute de întârziere ar avea cât de plin ar fi și cât timp aș sta în gară s aștept tot le voi iubi mereu, și am stat și la 1 noaptea și la 5 dimineața să aștept și am fost și rute lungi Mangalia-Cluj, Brasov-Cluj, Brasov-Mangalia, cine are o pasiune pt. ele va ignora ce spune x,y a CFR e jegos, la pâmănt și așa mai departe, pasiunea mereu va invinge ❤

• @OvidiuBostan
    @OvidiuBostan Před 5 lety +2

5:45 asta e bună de pus pe "repeat" în fiecare dimineață!
    👍👍👍

• @jmekeru4915
    @jmekeru4915 Před 5 lety +2

acum un an, am plecat cu trenul pe una dintre cele mai lungi rute din tara: Bucuresti - Baia Mare; distanta parcursa in vreo 14 ore - fara intarzieri. in seara de dinaintea plecarii, stateam sa ma gandesc cat de tare ma voi plictisi, insa nu a fost asa. era in jurul zilei de 1 august, ceea ce insemna ca era in preajma Untold-ului. trenul trecea prin Cluj-Napoca, asadar toata lumea care s-a dus la Untold a mers cu acel tren. a fost o experienta unica, in care am cunoscut oameni noi, am avut parte de momente super tari, cu niste oameni pe care nu-i cunosteam, si nu in ultimul rand, timpul parcurgerii distantei pana la Cluj a trecut foarte repede. in schimb, drumul de la Cluj la Baia Mare s-a dovedit a fi lung, in ciuda faptului ca distanta era de vreo 3-4 ori mai mica decat cea parcursa pana la Cluj. in concluzie, CFR-ul este pentru experiente si oameni (asa cum ai specificat si tu), nu pentru altceva.

• @NokiaNokia-dh3oz
    @NokiaNokia-dh3oz Před 5 lety +22

Noi mergeam cu trenul la mare, tocmai din Cluj...frica mea cea mai mare era atunci când cobora bunicul meu sa umple sticlele cu apa...îmi era frica sa nu plece trenul fara el,nu mă dezlipeam de fereastră....dar îmi amintesc cu drag de acele călătorii.

@zeeteavathepipe3184 Před 2 lety

Erau ţâşnitori sau acele "chiuvete-bazin" pe peroane. Şi nu cred că erau vânzători abmbulanţi.

• @descoperanatura7916
    @descoperanatura7916 Před 5 lety +1

Man! Aproape toti suntem de vina si totusi unii nu, sunt unii care abia suporta populatia acestei tari, dar poate sunt cateva lucruri importante care ii mai tin aici. Nu e de vina CFR pentru cum arata tualeta aceea, ci e de vina fiecare roman care a intrat in ea si nu a curatat-o dupa utilizare. Si tot asa putem sa dam mii de exemple cu mizeria aruncata aiurea cu muzica data tare si alte cocalareli de genul, asa ca sa nu mai incercam sa dam vina pe companii sau persoane, fiindca nu e de vina o singura persoana.

• @rezistrezist7306
    @rezistrezist7306 Před 5 lety +1

Bravo Mai copile ma bucur ca esti o minte luminată mergi înainte.... si asa o sa deschizi si celorlalti ochii....

• @andreiparaschiv9915
    @andreiparaschiv9915 Před 5 lety +93

ce stil interesant
    mai fa cateva videoclipuri de genul, ca chiar sunt curios ce iese

• @andreiparaschiv9915
      @andreiparaschiv9915 Před 5 lety

@@gabriel.1081 dezvolta

@@gabriel.1081 de acord, puteam, dar nu mi-a sunat neaparat neplacut. are limba romana cuvinte si alaturari de cuvinte mult mai rele de atat :))

• @andreeaiacobus5916
    @andreeaiacobus5916 Před 5 lety +1

La început nu am simțit nicio plăcere în călătoriile cu trenul, dar sa zicem că m-am obișnuit cu timpul și aproape nimic nu mă mai șochează cand vine vorba de cfr. Însă ultima dată când am mers cu cfr ul a fost chiar șmecher. Deși a avut o întârziere de o oră că na, s-a stricat minunata locomotivă exact înainte să intre în București, am cunoscut câteva persoane, am povestit, am glumit super mult (pe seama întâmplării, logic) si am râs și deși mai erau niste persoane mai în vârstă au fost super drăguțe și nu s-au supărat sau ceva, chiar la un moment dat rădeau cu noi. Timpul a trecut relativ repede pentru că am discutat cu oamenii și nu am stat cu telefonul în mână și căștile în urechi ca de obicei și chiar a fost fain. De așa călătorii sa tot am parte, și până la urmă si cfr ul are farmecul lui.:))

• @isusestecalea921
    @isusestecalea921 Před 5 lety

Si mie mi place sa merg cu trenul, totul este sa ti alegi mai atent trenul, sa fie mai scuturat. Ce vrei frate, nostalgii!

• @david14exe
    @david14exe Před 5 lety +7

Foarte buna exprimarea și felul de a explica lucrurile să înțeleagă toti. Bravo ai respectul meu și tine o tot așa în continuare!! Multă bafta!

• @bodeaalexia3393
    @bodeaalexia3393 Před 5 lety

Daca oamenii de la conducere ar avea talentul, dorinta de schimbare, creativitatea si inteligenta ta, nemtii, englezii, americanii si toate tarile lumii ar face plecaciuni in fata noastra...Cristi, eu te admir enorm de mult! Cat despre CFR, nu ma pot declara un client fidel, dar uneori mai fac drumuri din Bistrita pana la Cluj impreuna cu prietenii. Chiar daca mediul este jegos, amintirile ce se cladesc in acele cateva ore sunt memorabile! Dar din pacate, nu cred ca se va produce o schimbare in viitorul apropiat....

• @viccentyu
    @viccentyu Před 5 lety +3

Îmi place cum îți alegi cuvintele. Și că nu faci greșeli de exprimare. Și mi place și felul în care ai vorbit despre CFR. Eu cred că mă enervam in timp ce vorbeam. :)

• @ionutdiaconu6836
    @ionutdiaconu6836 Před 5 lety +1

Foarte bun clip! Bravo! E adevarat, numai pe rute scurte se potriveste CFR-ul din zilele noastre......

• @GabrielSGI
    @GabrielSGI Před 5 lety +1

Nu esti singurul si mie mi se par fascinante trenurile

• @stefancelmare7165
    @stefancelmare7165 Před 5 lety +1

Foarte bine descris CFR-ul. Perfectă analogia între CFR și societatea noastră actuală ! Bravo Cristi ! 👍

• @mariancatalin1866
    @mariancatalin1866 Před 5 lety +1

Unul dintre putinii oameni open-minded. up!

• @irinaro6525
    @irinaro6525 Před 5 lety

Wow! Am ramas fara cuvinte! Un mesaj cu esenta spus in cel mai relevant mod cu putinta! Jos palaria!

• @mariadianalupean5450
    @mariadianalupean5450 Před 5 lety +70

Te-ai intrecut pe tine la modul in care ai filmat clipul asta. Foarte tare! Imi place tot, in special partea cu harta

• @thealyadyfamilylifevlog3859

Are dreptate omul! CFR e groaznic, cei care sunteți mulțumiți cu el nu doriți progres. De la A-Z CFR jale!

• @stefanv9660
    @stefanv9660 Před 5 lety +1

Foarte fain cu trenu'.....multe fete faine intalnesti pe el :D

• @sterea16
    @sterea16 Před 5 lety +14

Wow! Cata munca, cat efort pentru CFR desi nu e vorba doar despre CFR si trenuri aici.
    Felicitari pentru material!

• @MrSyvar
    @MrSyvar Před 5 lety +3

Pentru a incepe , a little backstory , calatoresc cu trenul de cand eram in pantece iar tatal meu lucreaza de 25 de ani la cfr deci am calatorit cu trenul de 22 de ani si inca sper sa o mai fac . Cred ca cea mai jenanta experienta am avut-o cand eram ciutan probabil undeva pe la 11 12 ani in preajma craciunului intorcandu-ma de la Bacau catre Constanta , veneam de la bunici . Multi nu stiti dar in anii 2000 de la Bacau pana la Constanta faceai aproape 8 ore cu un tren direct . Am asteptat 2 ore pe peron la probabil -5 sau mai multe grade cu bagaje etc. abia asteptam sa vina odata trenul ,for obvious reasons , caldura. Ghici ce , ajuns trenul , urci in el si defapt e aceiasi temperatura ca afara , in compartimentul nostru de clasa 1 (pe vremuri angajatii cfr si familiile mergeau pe gratis la clasa 1) cred ca era 1 grad 2 ? Spre surprinderea mea langa compartimentul nostru era un compartiment in care era caldura data la maxim si chiar mergea dar spre groaza mea se pare ca un domn de la cfr aflat in delegatie isi "inchiriase" tot compartimentul pentru el si nici in cale nu vroia sa ma lase macar pe mine sa stau inauntru pentru ca muream de frig (fiind un copil) .S-a lasat cu politie etc. pana la urma a acceptat sa ma lase pe mine inauntru . Concluzia era ca restul vagonului si probabil trenul avea "probleme" cu incalzirea dar se pare ca tipul asta sus pus avea caldura la discretie . Sincer din cei 22 de ani de calatorit cu cfr si din foarte multe intamplari jenante , asta m-a marcat , cum se putea ca doar un compartiment sa mearga caldura si restul fix 0 cand trenul era aproape full si nimeni nu incerca sa faca nimic , ne lasau sa murim de frig .

• @0v3rcl0ked4
    @0v3rcl0ked4 Před rokem

Am mers pe ruta Timisoara - Bucuresti si retur de multe ori si ce pot spune este ca niciodata n-am avut intarziere mai mare de 10-15 minute. De multe ori, ajungea trenul din Arad in Timisoara cu intarziere si era recuperata pe traseu. Odata am plecat cu 30 de minute intarziere si am ajuns on time in Bucuresti.
    Despre comfort, tot ce pot spune este ca pe timpul iernii, cand treceam pe la Herculane, era asa caldura in vagon ca trebuia sa deschid geamul cate putin ca sa se mai raceasca. Nu pot zice acelasi lucru despre clima dar totusi e suportabil.
    O singura data a intarziat trenul mai mult de 15 minute, mai exact 80 si era pe ruta Timisoara - Oradea dar aia a fost pentru ca un biciclist in varsta a ignorat semnalele luminoase si a fost calcat de tren, intamplare urata dar izolata.

• @thealevelbiologist
    @thealevelbiologist Před 5 lety

CFRul ma duce la bunica... odata o doamna din tren mi-a povestit cum a avut cancer, asa ca si orice alta poveste de duh... parca eram intr-un univers paralel, asa ceva nu s-ar intampla niciodata in alte tari..

• @oanissima
    @oanissima Před 5 lety +1

Mi a placut foarte mult video pentru ca si eu la fel simt, iubesc trenurile!! Eu merg cu trenul in fiecare an cand vin acasa. Aterizez pe Bucuresti si merg 5 ore pana acasa ! Ador!! Multe persoane nu ma inteleg( exact dezavantajele pe care le ai zis) dar eu ador zgomotul si ador cand trenul opreste in fiecare statie, imi imaginez o poveste la fiecare statie!!! ( nu, nu sunt ciudata) Mersi pentru video!!😍😍😍😍😍😍

• @jokerash
    @jokerash Před 5 lety +1

TL;DR : nu urmati turma, si mergeti in vacante nu in iulie ci la sfarsitul lui august, nu in weekend ci de luni pana vineri. Asa, toata Romania e ok: autostrazi ok, trenuri mai putin aglomerate, fara intarzieri, etc. Totul mai ieftin la cazare.
    Acum, o mica poveste de acum 29 de ani, mai exact in 1990, dupa Revolutie,cand Germania a castigat Campionatul Mondial de Fotbal, a cam aprobat vizele de intrare pentru multa lume. Aveam 8 ani, cu mama si bunica-mea, ne-am urcat in trenul spre Budapesta, iar din Budapesat la Munchen. Bineinteles, trenul romanesc a avut intarziere la Budapesta, am pierdut legatura si am stat vreo 6 ore in gara acolo. Asta a fost un caz izolat, dupa aia intre 1996 si 2000, imi petreceam toate vacantele de vara la Vatra Dornei, luam trenul de noapte Bucuresti - Vatra Dornei, la cuseta, la 8 seara pleca din Gara de Nord, la 5 dimineata era la Vatra Dornei. In 2000 am luat permisul si nu prea am mai mers cu trenul, dar am vazut vizibil cum se degradeaza.
    Asta din cauza numirilor politice in varful unor companii care au nevoie disperata de profesionisti. La fel si cu Tarom, ati vazut acel avion la care au explodat cauciucurile. De ce ? Pentru ca nu dau bani pt mentenanta, care e critica, pentru ca sunt oameni care habar nu au, si dadeau vina pe caldura ? Pai eu sunt din 2015 in Dubai, iar aici vara asfaltul e ca un gratar imens, cred ca poti face oua cu usurinta pe el, si la fiecare minut aterizeaza cate un A380, sau B777-300ER, la alea nu mai e cald sa explodeze cauciucurile ?
    Concluzia: tineri, implicati-va in politica, in meserii specializate, ingineri specializati pe domenii, cum ar fi transporturi feroviare,rutiere,aeriene, si duceti-va cu japca sa munciti cu profesionalism, daca vreti altfel tara asta. Eu asta fac acum, in Septembrie 2019 am zbor ONE WAY spre Bucuresti si vin acasa. Nu mai astepti sa vina sa faca altii pentru noi. Nu vine nimeni.

• @soranavicu2603
    @soranavicu2603 Před 5 lety +1

Am intarziat odata cu trenul de Bacau, nu pot sa uit, prima mea calatorie cu trenul de cand sunt eu studenta...S-a oprit in camp iarna, dar nici nu mai stiu daca era frig sau nu, caci am inceput sa vorbim intre noi, sa glumim, o doamna chiar a avut timp sa-mi deseneze portretul...si am pastrat legatura un timp cu oamenii aia, dar cumva prieteniile din tren se pierd intr-un final, fac aceasta constatare cu tristete dupa 4 ani de mers cu CFR.
    Ca idee pot spune ca nici trenul asta spre Suceava nu prea intarzie, cel putin de cate ori am mers eu cu el, destul de des dat fiind faptul ca am avut gratuitate din anul 2 (desi zilele astea nu mai e asa o certitudine, haha), maxim o ora, foarte des 10-15 min. Uneori ajunge si la timp, dar e un fenomen la fel de rar ca tornada din Calarasi.
    In concluzie, nu cred ca e cineva destul de nebun pe lumea asta incat sa recomande CFR-ul, daca nu as avea gratuitate nici nu m-as gandi sa apelez la serviciile lor. Bineinteles, lucrurile pot sa se schimbe, dar pana atunci...cfr, csf.
    Bravo pentru video, inca o data o treaba foarte bine facuta! Keep up the good work! :)
    P.S.: imi place senzatia de mister de la final. :)) >:D

• @NenitaEusebiu
    @NenitaEusebiu Před 5 lety +7

Pe ruta Barlad-Iasi (trenul IR care vine de la Bucuresti) trebuie sa iti iei bilet cu o saptamana inainte si de multe ori intarzie.

• @ccrazeck7736
    @ccrazeck7736 Před 5 lety +1

De la Bucuresti pana la Galati sunt 4 ore si un sfert (cel mai rapid tren), si de cand sunt student in Bucuresti (2 ani) doar de 4 ori nu a avut intarziere. In rest a avut intarzieri de 10-30 minute cel mai frecvent, si s-a mai intamplat sa aiba de 50+ min atunci cand se defecta locomotiva (am venit cu trenu acum o luna si am avut intarziere 2 ore). Locomotivele de acest tip au fost fabricate incepand cu anul 1965, deci cu vreo 4 ani inainte ca americanii sa trimita primul om pe luna, si cele mai multe modele au fost fabricate in anii 70. Sunt locomotive foarte bune avand in vedere ca inca functioneaza dupa atatea milioane de ani, si in caz ca se strica pe drum e foarte bine ca CFR poate sa intervina oricand cu locomotivele de rezerva pe abur din secolul 19, oricum probabil mai au pregatiti niste cai si boi deci eu zic ca e okay, si daca trag tare mai prindem un secol asa

• @florinamardare7292
    @florinamardare7292 Před 5 lety +2

Ai dreptate, cel mai bun video al tau pt. Ca ai spus adevarata problema a noastră în esență toti suntem vinovati. Sper sa mai faci video de genul cu STB si altele.

• @lancerul1
    @lancerul1 Před 5 lety +1

Nu vreau sa vorbesc despre intamplarile rele...au fost prea multe si nu are sens sa vorbesc despre ele pentru ca pe majoritate le stim cu totii, vreau sa vorbesc despre intamplarile faine si una din ele a fost calatoria din Iasi la Cluj la festivalul Untold. In acea zi tot trenul era plin de tineri si voie buna... mai o chitara, mai o boxa portabila, mai un karaoke ...toata lumea se distra si efectiv am uitat de timpul imens al calatoriei. A frumos... cu unii din cei cu care am calatorit am devenit prieteni si chiar a ramas o amintire pe care nu o voi uita niciodata.

• @a.p548
    @a.p548 Před 5 lety +6

Te felicit :) si eu la randul meu sunt pasionat de trenuri si imi expun pasiunea si printr-un canal de youtube ;)

• @antoniopelmus1560
    @antoniopelmus1560 Před 5 lety +11

Am mers prima oara cu trenul acum vreo doua saptamani, eram singur in tot vagonul si aveam aer conditionat, 100% would try again

• @adyBady78
    @adyBady78 Před 5 lety +3

Si mie me plac trenurile

• @gabrielpopa1424
    @gabrielpopa1424 Před 5 lety

Prea tare si adevarat din pacate frate..

• @dorinaciocea6293
    @dorinaciocea6293 Před 5 lety +1

Super videoclipul! Esti un reporter extraordinar,chiar de la prima fraza iti dai seama,se simte ca ai spirit analitic,de observatie dar si de exprimare!Felicitari!

• @AtelieruldeDetailing
    @AtelieruldeDetailing Před 5 lety +1

Excelent!

• @TrenuleteleMele
    @TrenuleteleMele Před 5 lety +1

1. In clasa a 7-a am plecat inopinat cu trenul de la Slobozia la Bucuresti doar sa mananc merdenele din Gara Obor. Si sa ma plimb, bineinteles. Dar am luat din greseala bilet intreg, si nu as fi avut bani sa ma intorc asa ca am schimbat biletele in timp record dand la o parte niste babe si m-am suit in tren imediat dupa ce plecase. Asta dupa ce nu gasisem cheia sa incui usa si am lasat-o deschisa si am alergat spre gara sa prind trenul. Merdenelele au fost excelente.
    2. Intr-un ajun de Craciun din 2003 sau 2004, am plecat dimineata cu un personal si am ajuns seara cu un Intercity la Bucuresti. A fost singurul tren care a ajuns la Bucuresti de la Constanta in acea zi si nici un tren nu a ajuns de la Bucuresti la Constanta. Toata lumea a facut schimb in tren de carnati, toba, vin si alte bunatati. Vagonul restaurant a ramas fara paine si lumea era suparata ca nu are cu ce sa manance friptura :)
    3. Am vrut sa plec azi dimineata cu trenul pana la Sinaia si nu am gasit bilete de cateva zile, asa ca am luat la Regio Calatori. S-a stricat locomotiva si trenul a sosit cu intarziere de o ora si 20 de minute. Trenul nu a mai plecat. Ne-am mutat in alt tren Regio Calatori si am plecat dupa doua ore si jumatate. Desi e sistem push-pull si locomotiva ne impingea, in Campina am stat mult sa ii mute locomotiva la capatul din fata ca nu era in stare sa urce trenul impingandu-l.

@zeeteavathepipe3184 Před 2 lety

Aşa de bune erau acele merdenele?
      În 2003 sau 2004 s-au rupt firele?

• @TrenuleteleMele
      @TrenuleteleMele Před 2 lety

@@zeeteavathepipe3184 asa de mare era pasiunea pentru trenuri/aventura. Si merdenelele erau foarte bune. Da, s-au si rupt firele. Erau si inghetate pe alocuri.

• @entartainmentnon-stop349
    @entartainmentnon-stop349 Před 3 lety +1

Am iubit sa calatoresc cu trenul in Romania 🇷🇴 si iubesc trenurile in general. Marea Britanie are infrastructura f buna in comparatie cu a noastra.
    Sotia e din Filipine si acolo nu exista retea de cai ferate in interiorul tarii.
    Filipinezii încearcă din greu sa construiască o retea de cai ferate dar nu prea le permite asezarea geografica (au peste 7.100 de insule).
    Noi o avem si nu o intretinem.
    Cu caile ferate Romania 🇷🇴 in comunism a construit o întreaga industrie si am fost peste primele locuri in lume.
    Dar acum?
    Au muncit enorm bunicii si strămoșii nostrii impreuna cu inginerii sa avem trenurile noastre facute in România si nu cumparate de la rusi sau chinezi.....
    Nepăsarea a distrus si o sa distruga tot....

• @aureliantudorie2128
    @aureliantudorie2128 Před 3 lety +2

Dar trenurile sunt preferatele mele

• @mariuscatalin2113
    @mariuscatalin2113 Před 5 lety +1

Foarte buna abordarea asta...mi.a placut materialul...Cred ca de vina suntem cumva noi toti...ca ani la rand tara asta a fost furata si nimeni nu a luat atitudine decat foarte tarziu...dar e o vorba: mai bine mai tarziu decat niciodata

• @bogdan.p
    @bogdan.p Před 5 lety +1

Bine zis..calatoresc si eu cu trenul..si intradevar, multe lucruri sunt jalnice..doar locurile frumoase strabatute de caile ferate ma bucura si ma incarca pozitiv. Cat despre video, vad o evolutie a cadrelor. Mi-a placut cadrul de sus cu drona. Era fain daca prindeai si un tren care trece in acel moment. De asemenea, cadrul in care trece trenul peste camera..am vrut sa incerc si eu asta insa parca n-am curaj sa las telefonul acolo :))

• @gabriel.ivan5795
    @gabriel.ivan5795 Před 5 lety +1

Povestea mea speciala CFR suna cam asa aprox. 3.000 de lei economisiti in 4 ani pe bilete. Da intarzieri si conditii jalnice dar mi-am facut treaba cu acest mijloc de transport in comun.

• @jokerash
      @jokerash Před 5 lety

Adica in 4 ani ai facut economie de 2.05 lei pe zi, calculat la 30 de zile pe luna (ca sa fie rotund). Extraordinar... Si n-am pus inflatia la socoteala, daca acum 4 ani iti puteai cumpara 2 covrigi cu 1 leu, acum nu mai sunt asa de sigur ca iei vreo unul.

• @dany2685
    @dany2685 Před 5 lety +1

Big like! Noi tinerii suntem viitorul tarii si putem schimba aceste lucruri! Multumim pentru acest video ! Esti un om super si ai tot respectul meu!

• @ngimusic1425
    @ngimusic1425 Před 3 lety

Anul trecut,când am fost la mare,am fost cu Regio Călători. Arăta mult mai fain decât CFR-ul!

• @PolarisScramblerBoy
    @PolarisScramblerBoy Před 3 lety

Superb, bine ai spus!!!

• @Razvan806
    @Razvan806 Před 5 lety +1

Odată când am mers cu CFR ul, trenul a întârziat 1ora 30 și calatoria mea dura 1ora 45 (Pitesti-Bucuresti), sau altădată aveam loc lângă o satra de indieni și toți erau cu ochii pe ghiozdanul și buzunarul meu și trebuia să țin mâinile pe buzunare și lipit de scaun cu ghiozdanul și nașul a văzut ca n au bilete și nu le au zis nimic... Din pacate o situatie pozitiva nu am gasit și merg aproape saptamanal cu CFR ul de un an..

@zeeteavathepipe3184 Před 2 lety

Păcat că nu pun paznici ca pe Bucureşti - Olteniţa. Era plini de blatişti când era la CFR, acuma plătesc.

• @tstgm927
    @tstgm927 Před 5 lety +2

Super video! Bafta in continuare:D

• @Gabriell-wv5zt
    @Gabriell-wv5zt Před 5 lety +2

Aici e problema mentalității oamenilor. "Cum sa merg cu trenul când am mașină personală?"
    Problema e că nu întreținem ce avem, sunt sigur că vagoanele cu tapiseria ruptă și mizeria lăsată în vagoane nu sunt făcute de vreun director. Într-adevăr, lipsa investițiilor e marea problemă, dar din moment ce tu aduci 2-3 vagoane de la modernizare și în câteva luni ajung sa arate în ultimul hal, nu prea mai e vina conducerii. Situația asta se aplică și cu locomotivele. Urcă pe o locomotivă sa vezi coji de semințe lăsate de mecanici, mucuri de țigară, scaune rupte, tetiere furate. În unele nu exista nici cuier, fiind tot furate.
    Cum era aia?..."omul sfințește locul". Dacă ție nu îți convine să lucrezi in niste condiții cât de cât ok, și lași în urmă dezastru, atunci nu mai e vina conducerii.

• @robmaxx100
    @robmaxx100 Před 5 lety +8

Superb sa mergi cu trenul prin muntii din Romania. Ghimeș-Miercurea Ciuc ;)

• @emanuelabuia5046
    @emanuelabuia5046 Před 5 lety +1

Superba abordare ! M-a bucurat mult acest video, la fel ca toate celelalte !

• @dariusdareme
    @dariusdareme Před 5 lety +56

De ce e unlisted? :-)
    Este un reportaj bun despre CFR de la "Romania te iubesc - Romania tot inapoi" - e pe youtube.
    Se aloca prea putini bani de la stat si se fura multi din ei. Si asta acum, cand concurenta e foarte mare, cand o masina e 1000 de euro si un zbor la bucuresti 100.
    Singura solutie - privatizarea.
    +1 pt 60fps

• @trainspotting_and_tech2023
      @trainspotting_and_tech2023 Před 4 lety +1

Nu orice trebuie privatizat. Doar pentru că statul a administrat prost calea ferată în ultimii 20 de ani, NU înseamnă automat că statul e un prost administrator în mod inerent.

• @suzikaname
    @suzikaname Před 4 lety

Foarte tare filmat si pus la punct tot videoclipul, ma bucur ca mi-a aparut in recomandari! Mie si prietenilor ne place sa luam trenul cand vrem sa facem excursii de o zi, de exemplu o fuga pana la Brasov, sau Sinaia, sau Constanta etc. Cred ca cel mai des am folosit CFR ul in primii ani de facultate si cu un an inainte de acesta. Doar de vreo 3 ori am avut intarzieri putin mai mare de aproape o ora. Imi placea in tren la ora 5 dimineata, e mai liber. Dar cand pleci cu el din bucuresti dupa-miaza sa zicem, e full, chiar enervant. Chestia care ma indispune este lipsa spatiului personal, fie cel de langa mine se extinde cam mult cu picorul, fie cei din fata se lovesc cu genunchii de mine. De toaleta sa nu mai zic nimic. Ultima data cand am mers, trebuia sa ajung in 3h30 la Slatina (care e un interval destul de lung, avand in vedere ca in masina poti sa faci si 2h si putin in conditii bune de trafic). Cred ca a durat peste 4h sa ajung. S-a oprit trenul in camp, undeva dupa Pitesti, si cineva a zis ca s-a spart o apa sau ceva. Pana la urma am repornit, dar a fost dubios putin zis.Parintii nu prea au mai fost de acord de atunci sa mai folosesc CFR-ul si fiind mai ocrotitori, vin ei cu masina la Bucuresti sa ma viziteze, sau sa ma ia acasa la Slatina cu ea.

• @oneincrediblelife6619
    @oneincrediblelife6619 Před 5 lety

te urmaresc si te ascult cu cea mai mare placere.spre sa faci cat mai multe vloguri!

• @chronicallyVirgo

- true&raw
    - etc
    ...din Romania
    (Completati voi la acel "etc")

• @culorimov
    @culorimov Před 5 lety +3

Buna Cristi
    Te urmaresc de ceva vreme, mai bine zis inca dinainte sa atingi 5000 de abonati.
    Nu vreau sa eman energie negativa pe aici, dar ma macina zilnic si nu glumesc cand zic asta.
    Fac 13km cu bicicleta in drum spre serviciu, nu e cel mai rau drum, nu e nici cel mai bun. Per total nu de drum ma plang ci de oamenii cu care ma intalnesc pe el. Oameni carora daca le zici ceva sar la tine la bataie si daca te mai vad si fata in trafic ai cam pus-o.
    Problema e asa: educatia! Arunca pe jos chistoace iar ultima data era sa arunce in poala mea ca eram in dreptul geamului, arunca pungi, pachete de tigari, scuipa, nu respecta nici o regula de buna purtare. Ce m-a dus cu gandul la toate astea? Wc-ul din CFR. Acea toaleta arata asa si din cauza oamenilor care il folosesc, nu e 100%vina cfr.ului.
    Cum se poate educa o populatie la modul la care s-a ajuns in afara?
    Simplu. Prin amenzi, dar sa fie date, nu doar scrise in lege. Ai gresit, platesti. Am vorbit cu oamenii legii pt mizeria de pe strada se da 1000 de lei. N-am vazut pe nici unul sa opreasca pe cineva sa amendeze. Apoi daca opreste isi ia bataie de la populatie ca de ce l-a oprit.
    E greu sa traiesti cu ochii acoperiti intr-un Bucuresti asa "frumos".
    Prin popularitatea pe care ai castigat-o mi-as dori daca s-ar putea face niste campanii de educare in masa, de reimpaduriri, oameni care stiu legislatie sa trimita petitii sau alte lucruri de genul la primari sa reimpadurim trotuarele din Bucuresti. Sunt atatea lucruri mici pe care le putem face si ne pot imbunatati calitatea vietii considerabil. Apoi pentru traficul asta infernal sa fie incurajate metode alternative.
    Liniile de tramvai ar putea deveni linii prioritare pt RATB si sa nu se mai astepte atata autobuzele in statii.
    Am zis ideile pe care le aveam. Sper acolo undeva sa se intample ceva.
    Mult succes in continuare!

• @CozMyN
    @CozMyN Před 5 lety +2

Recent am mers cu trenul la mare, mai exact Eforie Nord, eu stand in Bucuresti. Am plecat luni, 8 iulie si m-am intors joi, 11 iulie. Trenul de dus a fost la ora 3:30 noaptea. Sincer trebuie sa fii putin nebun sa mergi cu trenul la ora aia, dar pentru ca cica nu mai erau locuri disponibile la celelalte trenuri l-am luat pe acesta. Total fals... Si trenul de 3:30 si cel de intoarcere care a fost la 14:00 au fost complet goale, IN AFARA de vagonul in care am stat... Vagonul 6, clasa a 2-a la ambele, vagonul nostru era full, iar prin celelalte batea vantul. Totusi, am mers mai departe. Cel de dus a fost un tren de tip supraetajat, cu niste scaune facute din plastic, foarte incomfortabile, dar am zis ca na, clasa a 2-a platesti, clasa a 2-a primesti. La intors scaunele pareau mai comfortabile, iar trenul nu era supraetajat. Ce vorbesti? Niste scaune mai mediocre n-am mai vazut, nici macar in autocar sau maxi-taxi. Aerul conditionat spre mirarea mea dadea si el acolo din cand in cand cate o miscare de evantai, dar cam atat. Controlorii au fost cam ciudati, amandoi si la dus si la intors, au venit langa mine si asteptau sa scot biletul, eu dormind. Deschid un ochi, il vad pe domnu' langa mine, el nimic, astepta sa fac eu ceva. Nici vorba de clasicul "biletele va rog", doar statea eu mai stiu de cand langa mine si se uita, efectiv, statea pe loc si se uita la mine, nu zicea nimic. Pana la urma i-am dat biletele, se uita cred ca vreo 2 secunde la el, il capseaza in scarba si mi-l arunca tot in scarba. Inteleg ca esti obosit, dar sa nu uitam ca esti platit sa faci asta, ca noi toti la job. Tu ai ales sa fii controlor, nu eu. In fine, poate o fi o fita de a mea. Sa nu mai zic de vecinii de calatorie, la 3:30 puneau manele la boxa portabila si nimeni nu zicea nimic. La intoarcere la fel. Aici pot spune ceva si despre tine Cristi, cum ai cantat la chitara in tren, parerea mea e ca e o lipsa de respect fata de ceilalti, poate lor nu le place chitara sau nu vor sa auda nimic. Mie personal imi place, n-am nimic de zis, ba chiar as fi cantat si eu cu voi, dar nu toti sunt la fel. La fel si cu manelele, lor le plac, mie nu. Probleme cu locul ocupat sau cu intarzieri spre mirarea mea n-am avut, macar atat. Per total, nu a fost cea mai placuta calatorie a mea, se putea mai bine, dar am stat stramtorat tot drumul si m-au durut urechile de la manele, la sfarsit am ramas cu un gust amar. Am mai mers cu CFR si nu a fost chiar asa rau, sa speram ca a fost doar acum, a one time experience. O sa continui sa merg cu CFR, cum ai spus si tu, pentru ca ideea in sine e foarte buna, dar serviciile lasa de dorit. O zi faina sa ai!

@alexevo8016 Před 5 lety +13

Si in Bavaria sunt intarzieri, Regio-urile din Germania au vagoane exact ca ale noastre, doar ca au infrastructura mai buna si sunt mai curate.
    Schimbarea vine si de la noi!

• @gucciterry8201
      @gucciterry8201 Před 5 lety +4

Germania este cunoscuta pentru masini si autostrazi.

• @petrutzgabriel
      @petrutzgabriel Před 5 lety +2

pai toate trenurile din Romania,de stat sau private sunt trenuri regio

@alexevo8016 Před 5 lety +1

@@petrutzgabriel Regio este fostul Personal, avem si InterRegio, cat si alte clase.
      Cat despre garnituri si cum arata ele, avem mai multe tipuri de vagoane, avem si producatori locali, Atelierele CFR Grivita SA, Astra Vagoane Arad, altii care au ramas cu licente de reparatii: Cluj, Craiova.

• @petrutzgabriel
      @petrutzgabriel Před 5 lety +1

@@alexevo8016 da,merci,stiam asta.Eu ma refer la confort,sunt putine vagoane de la cfr care ofera confortul de interregio,cele mai multe vagoane au confortul de regio.Iar la privati sunt putini cei care au trenuri noi si care circula in siguranta,doar Astra Transcarpatic are niste vagoane de clasa,ramase de la cehi care ofera un confort peste CFR.Sotronic produce rame regio si nu interregio.

@alexevo8016 Před 5 lety

@@petrutzgabriel Da, am inteles. Multumesc si eu pentru reply. Eu am o parere buna sa stii, nu sunt pro CFR pentru ca acolo este o clica care suge bugetul si directorii sunt pusi pentru interese, dar pe principalele magistrale, plecand de la Bucuresti -> Timisoara, Arad, Cluj, Brasov, Galati, Iasi, Constanta, mi se par vagoane mai mult decat decente, problema se pune ca nici noi calatorii nu le intretinem.
      Intr-adevar, ce spui tu, se aplica pe cursele Regio din tara, unde sunt vagoane jalnice, dar multe dintre ele, ajunse asa tot din vina calatorilor si a lipsei de intretinere in Depouri.
      Sa speram ca programul de modernizare al vagoanelor o sa tina, vor sa modernizeze cca. 200 de vagoane. Primele 20 au ajuns deja in curtea Craiovei.

• @kaida29
    @kaida29 Před 5 lety +2

Sunt surprinsa sa vad cata lumea iubește trenurile. Nu am mai auzit la nimeni live chestia asta credeam ca sunt printre putinii nebuni uitați de lumea care e pe un forum CFR istic la 2 dimineața. Am totuși un of unu mare. Merg ft des pe ruta buc Buzău și mare maj a trenurilor din buc spre Moldova ajung la timp pentru ca recuperează întârziere. În schimb în zona Buzău Făurei Focșani merge cu 30km la ora și mereu are inatarziere de 10 min aprox. Este extrem de frustrant

@zeeteavathepipe3184 Před 2 lety

Şi eu sunt suprins că mai există fete sau femei cărora le plac trenurile, într-o lume a maşinilor.

• @sebycarol
    @sebycarol Před 5 lety +1

Am si uitat ce inseamna tren in romanika! Sunt peste 10 ani de cand am mers cu Sageata Albastra (mai bine spus putoarea bleu). Am preferat sa inchiriez masina si sa imi rezolv problemele decat sa pierd zile cu caruta cefereului.

• @aiti5464
    @aiti5464 Před 5 lety

Boala societatii noastre - nu stiu domne, nu-s eu de vina :):):) bine punctact

• @maxel5155
    @maxel5155 Před 5 lety +1

Prea underrated...

• @AdiMNET
    @AdiMNET Před 5 lety +2

Felicitari pentru acest video! Sper sa ajunga si la urechi mai importante.
    Intuisem cumva din postarile trecute ca ai o atractie pentru trenuri. Prea te deplasai cu ele.
    Ma bucur ca iti place in continuare sa alegi trenul (evident pe rutele care formeaza trinitatea pt tine). Si eu fac la fel de aproape 10 ani de zile, de cand incepusem facultatea. De atunci m-am plimbat aproape prin toata tara. Putini ar intelege ce siguranta, confort si contemplare iti ofera deplasarea pe un drum de fier. Unii nici n-ar concepe sa se urce in tren (poate doar gratis cum e moda din ultimii trei ani de zile in cazul studentilor), doar li se pare umilitor sa mearga cu trenul, mentalitatea chiar e o problema. E drept ca la cum merg treburile parca nici nu e suficient de atractiv (exceptand un drum spre mare unde e linia modernizata).
    Super tari cadrele si montajul! Suntem unii care filmam trenuri de ani de zile si nu ne iese ce ai facut tu de prima oara. Mi s-a parut cumva cam neterminat/intrerupt filmul tau spre final. Parca as fi vrut sa mai vad ceva dincolo de mentalitate.
    Povesti am prea multe de spus despre CFR ca n-as mai termina nici pana saptamana viitoare.
    Calea ferata a ajuns in felul asta deplorabil datorita nepasarii guvernelor care s-au perindat la conducere (in toate culorile, nu doar PSD). De la dezbinarea CFR-ului din '98 in mai multe companii separate a inceput declinul tot mai mare. Subfinantari an de an, datorii sterse din pix, abandonari de lucrari feroviare strategice (CF Ramnicu Valcea - Valcele), degradarea infrastructurii si a materialului rulant, gratuitati nelimitate nejustificate la studenti si supraaglomerari pe rutele apropiate de capitala. Tot ce se intampla nu doar recent, ci de mai bine de 20-30 de ani e facut cu ura in directia CFR-ului. Se vrea intentionat distrus si privatizat, vandut strainilor, desi vorba aia, CFR-ul era a doua armata a tarii in vremurile bune. Daca CFR-ul mergea excelent nu o mai duceau bine firmele de autocare. Sunt cu siguranta interese jegoase in spatele acestui declin. Rareori a mai aparut cate un director care a mai incercat o remediere, dar in scurt timp i s-a taiat craca. Se doreste numai incompetenta, nepasare, nesimtire. Toti ministrii de la Transporturi s-au dovedit inutili. Ministerul Transporturilor doar transporta bani in buzunarele /conturile unora total degeaba, in timp ce Romania stagneaza. Viitorul tarii depinde enorm de infrastructura pentru o economie puternica.

• @platoniulian1418
    @platoniulian1418 Před 5 lety

Cel mai dubios a fost prin 2012 sau 2013 a ramas trenul inghetat pe sine in decembrie aproape de Peris. Locomotiva ne-a parasit, frig mare in tren. Am sunat la CFR gara de nord, ei nici nu stiau ca trenul a ramas pe sine fara locomotiva. Apoi la un canal de stiri si in timp ce eram live in jurnalul de 9 dimineata a sosit o locomotiva noua si am repornit.

• @DS93336
      @DS93336 Před rokem

Înseamnă că a trebuit să îi strângi cu ușa pentru a fivtratat omenește.

• @x4zZ1
    @x4zZ1 Před 5 lety +1

Da, in general nu am avut probleme cu trenul, fiindca tot timpul faceam naveta Bucuresti-Cluj si in general trenurile de noapte cel putin nu stiu sa intarzie prea mult. Din pacate in unele situatii si mersul trenurilor e pus prost. De exemplu, fiind student din Tulcea si facand facultatea la Cluj am avut uneori ocazia sa prind in Bucuresti chiar o legatura de 6 minute, deci in unele situatii #sepoate, dar am avut si neplaceri, orele fiind nepotrivite in unele zile, gen trenul de la Cluj ajungea la 6:14 si cel spre Tulcea pleca la 6:10, era imposibil de cerut si bilet asa, da pai de prins trenul, asa ca am gasit o solutie salvatoare sa fac un ocol prin Suceava. In general, fac pana acasa intre 17 si 29 de ore, cu trenul fiind doar intre 13 si 23 de ore. Intarzieri nu am avut niciodata exagerate, cea mai mare intarziere pe care am prins-o a fost de 3 ore pe timp de iarna. In rest, pentru mine cel putin trenul a ajuns ca un stil de viata, iti ofera anumite avantaje, cum ar fi spatiu mai comod, sa ai loc de mai multe bagaje, o toaleta oricând la dispozitie. Mai avem mult de lucru si la schimbarea mentalitatii oamenilor care conduc aceasta companie, dar si a unor calatori care lasa mizerii si jeg in urma lor.

• @rozdeschis7606
    @rozdeschis7606 Před 5 lety +2

Urmaresc cu, curiozitate si interes video urile tale. Observ, printre altele, ca le faci cu pasiune, inocenta si un insight deeper than the average, ghidat de inteligenta si bun simt. imi place titlul la acest clip, foarte sugestiv. poate te gandesti si in viitor vei face si documentare despre Romania/diverse aspecte din cultura/societatea noastra.

• @dededeny1164
    @dededeny1164 Před 5 lety

Ma fascineaza tot ce face acest baiat....Sa sti ca daca te gasesc pe strada te opresc..dupa care spun hello eu sunt tipa care ti am spus ca ma fascinezi...tot ce faci mi se pare interesant ..☺

• @danilaadrian8074
    @danilaadrian8074 Před 5 lety

Nostalgie, atât pot sa spun. Apropo, mi-a plăcut videoclipul!

• @92Dragos
    @92Dragos Před 3 lety

Cu furtul e problema.. Chiar daca înainte era a două armată acuma...praf totul. Mă doare inima! Oricum imi era o plăcere să mă uit la acest video!

• @oviistingaciu387
    @oviistingaciu387 Před rokem

Foarte bine spus 😍😍✌️

• @susmemes9881
    @susmemes9881 Před 5 lety +5

Cam la fel gândesc și eu despre trenuri

• @mariairina7967
    @mariairina7967 Před 5 lety +1

Și eu prefer deplasarea cu trenul. Foarte interesant punctul tău de vedere, ma aștept sa mai abordezi subiecte de genul. Huge like!

• @TrainsInRomania
    @TrainsInRomania Před 5 lety +1

Ai montat și ai filmat superb. Ai reușit să transmiți ce era de transmis referitor la călătoria cu trenul!! Felicitări!

• @LauraM30STM
    @LauraM30STM Před 5 lety

7 ore fac cu trenul din Bucuresti pana acasa, pe un drum care cu masina ar dura 4-5 ore. Preferam sa nu mai merg acasa in weekend fiindca oricum pierdeam 2 zile din 3 pe drum. Iar mizeria e inacceptabila, nu am folosit in viata mea toaleta din tren si am ajuns sa port masca chirurgicala dupa ce m-am infectat de 3 ori cu streptococ dupa mersul cu trenul. O alta varianta de transport ar fi avionul pana la Bacau si dupa sa mai fac 2 ore cu trenul. O singura data am incercat asta, dar s-a anulat zborul si ne-au dus cu autocarul pana in Bucuresti tot pe banii nostri. Mi-am pierdut orice speranta a unui transport in siguranta si in curatenie!

• @littledreamer7893
    @littledreamer7893 Před 5 lety

Ruta Baia Mare-Bucuresti Nord
    Eu si inca 4 prieteni. Cinci adolescenti nebuni, rockeri, pusi pe distractie.
    Am gasit un compartiment gol unde ne am petrecut cateva ore in care am jucat carti, am povestit, am ras.
    Dar a venit nasu si s a cacat in distractia noastra.

• @just_Samuel98
    @just_Samuel98 Před 3 lety +1

Eu merg la bunici vara cu a mai faina bucurie
    Si bunicii mei locuiesc in Suceava
    17 ore de satisfactie pt mn
    Fara prieteni
    Singur 😇

• @alexalex-cn5ii
    @alexalex-cn5ii Před 5 lety

Frate ,am crescut de mic printre vagoane ,mecanicii in special de la manevra ma luau cu ei sa ma plimb ,aveam acea senzatie misto cand ma duceam cu trenul la mare sa ma duc in ultimul vagon si in curbe sa vad locomotiva cand zic CFR ,zic pasiune etc ,bunicul a lucrat la CFR ,tatal meu lucreaza dar mai are cativa ani si iese la pensie , dar am avut norocul sa-i mostenesc pasiunea si sa lucrez la CFR Calatori dar sper ca intr-o zi cineva va investi masiv in infrastructura , material rulant etc si va deveni ce-a fost candva --o doua armata a tarii---....

• @DomnuPuzzle
    @DomnuPuzzle Před 5 lety

Inca un super video marca Cristian Dascalu! Tine-o tot asa frate! Super prezentare, super mesaj, super tot ce vrei! #jmecherie

• @mihaiignat1831
    @mihaiignat1831 Před 5 lety +24

RECORDER ... is that you ?

• @barbustefan4147
    @barbustefan4147 Před 5 lety +1

Felicitări pentru munca!

• @cosmincmz6929
    @cosmincmz6929 Před 5 lety

Va zic eu cine sete de vina...DRAGNEA!!

• @nicolaecioanta8657
    @nicolaecioanta8657 Před 5 lety

Boala societatii noastre, ce frumos ai spus, felicitari Cristian !

• @StefanIlieHuc
    @StefanIlieHuc Před 5 lety

Aoleu, ce amintiri am cu CFR. De la mersul cu Trenul Foamei (Iasi-Timisoara Nord si invers) noaptea, in care mai era o batranica care vindea mancare, pana la trenurile Regio cu vagoane supraetajate.
    Am mai avut si intarzieri de peste o ora, si de 10-15 minute, am intalnit si oameni dubiosi care consumasera alcool in timpul zilei, ba in timpul noptii.
    Offf, CFRRRR.

• @ezrasyn6706
    @ezrasyn6706 Před 5 lety +1

Cum se numeste melodia de inceput?

• @ciprianene3017
    @ciprianene3017 Před 5 lety

Scurt si la obiect ! Bravo, Cristi ! P.s. Si da este si vina noastra! Atata timp cat sunt specimene ( sa nu spun mai dur!) care mananca seminte in tren fara jena lasand in urma un peisaj absolut grotesc, ce pretentii sa avem? Eu cred ca de aici trebuie sa-ncepem sa lucram unpic fiecare dintre noi si sa incercam sa ne vindecam ca natie !