Jedziemy Przyczepą Kempingową na Kemping Łęg Frydman - Jeden z naszych ulubionych. [Vlog #17]

• čas přidán 5. 09. 2024
  • PS . Mały błąd w czytaniu cennika sorry.
    Witamy. Kontynuacja naszego wyjazdu, tym razem zawitaliśmy na kemping Łęg w miejscowości Frydman. Ogólnie jeden z naszych ulubionych kempingów, jest on trochę taki półdziki niezliczona ilość polanek małych i dużych. Mimo swojej dzikiej natury na kempingu znajduje się sklep, na całym terenie dostępny jest prąd, woda. Toalety i prysznice też w bardzo dobrym stanie.
    Zapraszam do oglądania.
    Łęg - www.frydman.pl/
    #przyczepakempingowa #frydman #łęg
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Kontakt z nami - naszkarawaning@gmail.com

• @mariolakniaziuk676
    @mariolakniaziuk676 Před 4 lety +4

O... i nawet trochę naszego busa bylo widać. Jesteśmy tam parę razy w roku uwielbiamy ten kemping pozdrawiamy☺

• @Adam-vi2fq
    @Adam-vi2fq Před 9 dny

Ogladam od początku filmy bo poznałem kanał dopiero wczoraj i to przez Marinę Karo szukając miejscówek na jeziorze Gwiazdy na Borowym Młynie ❤

• @daniel84daniel44
    @daniel84daniel44 Před 5 lety +3

Witam, Kolejna kamperowa rodzinka, super bo jest co ogladać. Obejrzałem wszystkie filmiki dziś jednym tchem także proszę o wiecej. Pozdrawiam.

• @xkacperxx8429
    @xkacperxx8429 Před 5 lety +4

Jestem pierwszy raz na tym kanale inanim zostanę pozdrawiam 😀😀

• @ChinesFPV
    @ChinesFPV Před 5 lety +2

Aż mi zrobiłeś smaka na grilla.😁👍

• @olomanolo8996
    @olomanolo8996 Před 5 lety +1

Witajcie, subik leci. Czekamy na następne odcinki.

• @Vanka7
    @Vanka7 Před 5 lety +1

Oczywiście bardzo fajny vlog 🙂👍🏻

• @Damiano69DK
    @Damiano69DK Před 3 lety

Pozdrawiam i dziękuję za film👍 😆👍

@konica-minolta-serwis Před 4 lety

A, propos wyginających się (tandetnych) szpilek. My kupowaliśmy w sklepie metalowym taki długi nagwintowany do końca pręt. Ponoć kupowany/ używany do budowlanki. Do tego nakrętki z podkładkami (do pręta). W garażu diaksem ciąłem na krótsze, zaostrzone (pod kątem) z jednej strony. Na końcach nakrętki z podkładkami pod wiązanie linki (spring-ów). Mięliśmy sytuację na Mazurach (nad samym jeziorem) jak w czoło rozstawionego namiotu nagle przywiał ("przywalił") biały szkwał (potężny wiatr od jeziora). My schowani w przyczepie czekaliśmy aż przejdzie drżąc ze strachu żeby nie porwało namiotu, nie wyrwało szpilek (dorabianych) z ziemi. Szkwał trwał ok: 5 minut i nie wyrwało szpilek. Co ciekawe położyło 3 drzewa obok. 1 przed i 2 za nami. Jedna sosna położyła się na naszych oczach w odległości 25m od namiotu (patrzyliśmy na to z okien przyczepy) , druga za nami. Jak się okazało centralnie na samochód sąsiada (centralnie - auto do kasacji). Od tego czasu oryginalne (Niemieckie) szpilki poszły w kąt.

• @worm8500
    @worm8500 Před 5 lety +1

My w planach mamy na ten rok również ten kemping tylko że z namiotem. Teraz sie utwierdzilem że to będzie dobry wybór

@konica-minolta-serwis Před 4 lety

Tak, na marginesie. Mając już przyczepę nabyliśmy kawałeczek ziemi nad jeziorem. By nie płacić za parkowanie na campingu. Troszkę spadek (lekki spadek) w stronę jeziora więc poprosiliśmy Pana z koparką o wycięcie tzw: półki w stoku. zajęło mu to ok: 15 minut a my musieliśmy tylko zagrabić,posiać trawkę. Na początku przywoziliśmy cepkę na polankę (2-4 dni) w lecie. Doszliśmy do wniosku że jest tak pięknie, że ją tam zostawimy. I tak strzeliły 4 lata. Stwierdziłem że kawalątek (dosłownie) trawki (własnej) w ładnym miejscu, na tym przyczepa - bajeczny odpoczynek. Potem już wywierciłem studnię (rura w ziemi), założyłem tanią pompę elektryczną (230V/250w za 150zł), małą (mocą) by pociągnęła instalacja przetwornicy (pełen sinus/ 1000W 12/230v). działało, prysznic był, woda z ciśnieniem. Nawet mini grzałkę założyłem (termę używaną / 25l/ 1200W z przerobioną na 600w grzałką). Woda grzeje się ok: 30-45minut. na prysznic spokojnie wystarczy (nawet na umycie głowy mojej Królewny - Żony). Super sprawa, rozważcie taką sprawę. Zimowanie też później odbywało się na działeczce, na Mazurach, pod plandeką ze stelażem.Przestaliśmy zabierać cepkę do domu.
    photos.google.com/photo/AF1QipMQk4PGH8x_nYY8ob9yUl5sOW1OkS0GMO86YwnW
    www.google.com/maps/place/Kosewo,+jezioro+Juksty/@53.8356409,21.3837001,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1sAF1QipNNS8Tp66Vwu5M_20xizdMgbShUs65zbXzPtkrZ!2e10!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipNNS8Tp66Vwu5M_20xizdMgbShUs65zbXzPtkrZ%3Dw203-h152-k-no!7i1600!8i1200!4m22!1m13!2m12!1sHotele!3m6!1sHotele!2s11-700+Kosewo!3s0x46e21bfcaf267ac1:0xfd2bea127e659722!4m2!1d21.3876617!2d53.8286678!5m3!5m2!4m1!1i2!3m7!1s0x46e21958e76d8c97:0x13c5a8c95d0f160c!5m2!4m1!1i2!8m2!3d53.8356409!4d21.3837001

@NaszKarawaning  Před 4 lety +1

My raczej preferujemy wyjazdu z przyczepą niż stawianie jej stacjonarnie. Ale każdy robi jak mu pasuje dlatego karawaning dla każdego jest inny.

@konica-minolta-serwis Před 4 lety +1

@@NaszKarawaning ;-) Ok, ok. Ja tylko Wam zasiałem w głowie..., tylko! ;-) My po jeździliśmy troszkę po tzw.świecie i w pewnym momencie stwierdziliśmy że spróbujemy na własnej łączce. I nas wciągnęło. Skąd ta myśl? Widzieliśmy wiele,wiele przyczep przywiązanych (nawet na campingach) do punktu. Zaczęliśmy dyskutować, podpatrywać.... I trach, znaleźliśmy kawalątek miejsca który można było nabyć i tak zostało. Co warto dodać. Rozwiązanie nie wiąże na stałe cepki. Parę razy zabieraliśmy ją na wycieczki ale potem wracała na stacjonarną łączkę. Pozdrawiam ;-)

• @alfredotto458
      @alfredotto458 Před 4 lety

super nad jeziorem jo mom działkę w górach i w2szystko gro

• @pawel66krak
    @pawel66krak Před 5 lety

Fajny ten camping!!!! spodobał nam się też ten Wasz grill i kupiliśmy podobny W tymi wszystkimi płytami do grillowania, smażenia, gotowania itp:) pozdrowienia!

@NaszKarawaning  Před 5 lety +1

Grill na pewno się sprawdzi. Kemping jak kto lubi, ale myślę że warto choć raz na niego wjechać.

• @pawel66krak
      @pawel66krak Před 5 lety

@@NaszKarawaning na pewno tam zajrzymy. My byliśmy parę razy na tym następnym, który jest kawałek dalej jadąc w stronę Nidzicy - nazywa się Frydman

@NaszKarawaning  Před 5 lety

@@pawel66krak Tak wiem też na nim byliśmy można dojechać na niego tą ścieżką rowerową.

• @inaisewa
    @inaisewa Před 5 lety +2

Ciut więcej energii proszę 😀.
    No i ledwie Pana słychać, więc proszę odważniej mówić - nie mamrotać tak nieśmiało.
    Miło się Was ogląda

@NaszKarawaning  Před 5 lety +3

Idzie w dobrą stronę, zobaczymy z czasem, za dźwięk przepraszam nie mam zawsze na to wpływu.

• @ewelinaszalonek3170
    @ewelinaszalonek3170 Před 4 lety

Polecam

• @piotrnawratowicz249
    @piotrnawratowicz249 Před 5 lety +1

Witam 😎niedawno zacząłem oglądać wasze filmy i spodobało mi się, muszę obejrzeć wszystkie bo szukam opinii o campingach w Polsce, chciałbym wybrać się na urlop do Polski ale jeszcze nigdy nie byłem więc wolałbym coś sprawdzonego, pozdrawiam serdecznie z Remscheid DE i proszę o kontakt.

@NaszKarawaning  Před 5 lety

Witam. My za dużo też nie jeździmy po Polsce zdarza się gdzieś pojechać, ale ze względu na pracę raczej są to wyjazdy weekendowe więc nie za daleko. Ciężko mi coś powiedzieć o kempingach w Polsce, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Jest jeszcze kilka które chętnie odwiedzimy może uda się w te wakacje.

• @piotrnawratowicz249
      @piotrnawratowicz249 Před 5 lety

Ok dzięki za odpowiedź, będę szukał na Mazurach albo w waszym regionie Małopolskim ,będziemy w kontakcie 😎

• @olgak9166
    @olgak9166 Před 3 lety

Z tymi bananami pieczonymi to będę musiała w najbliższym czasie sprobować bo wyglądały obłędnie :D

• @yamaszaa
    @yamaszaa Před 5 lety

przyjemny kemping, mógłbyś bardziej szczegółowo pokazywać sanitariaty, jak wyglądają w środku, jak z czystością itp. Często właśnie one przekonują ludzi do danego kempingu :) Pozdrowienia z Wielkopolski

@NaszKarawaning  Před 5 lety

Ogólnie nie chce też wchodzić ludziom do łazienki jak myją zęby, albo są za potrzebą.
      Akurat leg nie wiem czy czasem nie ma pokazanych łazienek na stronie, można sobie zobaczyć. Jak dla mnie są jak najbardziej ok przynajmniej te przy wjeździe.
      PS. Ja akurat nie patrzę przy wyborze kempingu na sanitariaty bo z nich nie korzystam, albo korzystam sporadycznie.

• @natalialuchowska8191
    @natalialuchowska8191 Před 4 lety

Dobry pomysl z tymi bananami

• @browarwest11pietro43
    @browarwest11pietro43 Před 3 lety

W tym roku będziecie? My początkiem lipca jak coś to 🥃. Pozdrawiam

@NaszKarawaning  Před 3 lety +1

W tym roku już byliśmy, może jeszcze wrócimy na jesień.

• @adamszymski8386
    @adamszymski8386 Před 4 lety

Witam mam pytanie odnośnie waszego grilla na gaz jakiej to firmy i gdzie można go nabyć.Pozdrawiam i łapka w górę oczywiście😃😉😃

• @Kasprzyksc
    @Kasprzyksc Před 4 lety

Cześć, jakim dronem nagrywales w tym vlogu?

• @katarzynaxx563
    @katarzynaxx563 Před 3 lety

Ja w tym roku kupuję swoją pierwszą przyczepkę, ale będę instalować fotowoltaikę, żeby stać wyłącznie na dziko. Nie wyobrażam sobie odpoczynku wśród tych wszystkich ludzi. I najgorsze te piski i wrzaski dzieciaków. Co to za wypoczynek w tłumie.

@NaszKarawaning  Před 3 lety

Zależy kto co lubi. W karawaningu najlepsze jest to każdy może wybrać co mu pasuje.

• @katarzynaxx563
      @katarzynaxx563 Před 3 lety

@@NaszKarawaning Na szczęście w Polsce stanie na dziko nie jest zabronione. Uff :)