Ręczny MOVER 😉 Trudny wjazd na kemping MARE PINETA - Włochy

• čas přidán 21. 06. 2024
  • Na tym Vlogu znajdziesz kemping w Villach, nasz karawaning do kolejnego kempingu we Włoszech o nazwie Mare Pineta. Pokazujemy jazdę z przyczepą kempingową, wjazd na kemping oraz podstawowe czynności związane z ustawieniem przyczepy, zorganizowaniem biwaku i podłączeniem mediów. Podróżujemy na razie we dwoje - Ojciec z córką. Pozostała część rodziny doleci za kilka odcinków. Jeśli lubicie karawaning, szukacie inspiracji, fajnych kempingów, ciekawych miejsc do zwiedzania. Jeśli podoba wam się taki vlog rodzinny, to zapraszam do oglądania i subskrybowania naszego kanału.
    UWAGA!!! Zmiana dni publikacji VLOGÓW od 04.02.2024. W 2024 będziemy publikować 2x w tyg.
    NOWY VLOG: Środa i Sobota godz. 17:00, a w 2025 zamierzamy publikować nasze vlogi raz w tygodniu.
    Informacje o nas:
    Rodzinsonada to kanał lifestylowy. Opowiadamy w nim o naszym stylu życia. Uwielbiamy podróże, dlatego kręcimy dużo filmów z naszych robinsonad. Jeśli możemy to jedziemy z naszą przyczepą campingową. Jesteśmy fanami caravaningu, biwakowania i wszelkiego rodzaju aktywnego życia. Czasami gdzieś lecimy, czasami idziemy w góry, zwiedzamy miasta, a czasami nawet coś smacznego gotujemy. Realizujemy różne pomysły wykończeniowe w naszym domku oraz ogrodzie.
    Historia naszego kanału:
    Na kempingi jeździliśmy od wielu lat. Od kilku lat oglądaliśmy także kanały Kiki Świat, Nasz Karawaning, Jacaki, Kapitan Przyczepa, czy Podróżovanie. Kilka lat temu kupiliśmy przyczepę kempingową. Na początku nagrywaliśmy dla siebie. Jednak podczas epidemii Covid było sporo czasu na zmontowanie materiałów jakie mieliśmy. Tak zaczęła się nasza przygoda z filmami na youtube.
    Graphics: Designed with the Vecteezy Editor: www.vecteezy.com/
    Car vector created by macrovector - www.freepik.com
    Music Intro:
    Music from Bensound: www.bensound.com/royalty-free...
    Tavern by PeriTune | peritune.com Music promoted by www.free-stock-music.com Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) creativecommons.org/licenses/...
    Music Outtro:
    Silly Intro by Alexander Nakarada | www.serpentsoundstudios.com
    Music promoted by www.free-stock-music.com
    Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
    creativecommons.org/licenses/...
    VLOG Music:
    Music from: www.epidemicsound.com/
    #włochy #austria #villach

• @tonaszlak

Już odliczamy do takiego kempingowego życia i do drogi :) Pozdrawiamy mocno

To jest to.. właśnie taka rozkmina, ile zostać, co wypakować. Najbardziej lubimy 5, 6 dni na kempingu.

• @WeekendJanusza

Witam w niedziele oglądamy! :)

• @MotoQnikCamp

Mover ręczny całkiem dobrze sobie radzi😂. Pozdrawiamy serdecznie 😉🖐

• @tonaszlak

Cześć dzień dobry :)

• @RCH-iw1oq

Tak właściwie nasz sposób podróżowania przedstawiłeś😊 My tak po 3-4 dni stoimy i dalej. Podlogi to już od dawna nie rozkładamy. Stolik, krzeselka, czasem markiza i już mieszkamy. My dużo zredukowaliśmy, dużo rzeczy powyrzucane, bi się nie używało. Jeszcze jedną klapę sobie założyłem (sam💪) pod podkową i tam dlugie rzeczy (maszt do anteny, stelaż do markizy, suszarka) które nie zawsze potrzebne są powkładałem. Bo stale przerzucać musiałem, choćby po to, żeby do krzesełek się dostać. W aucie nie mamy nic, co musielibyśmy do przyczepy przekładać , wszystko tak rozmieszczone, że zatrzymując się od razu możemy mieszkać. Ale to przez to że naprawdę wiele graciarstwa się pozbyliśmy. Jedziemy na urlop dobre 200 kg poniżej DMC, więc nic do auta przekładać nie muszę. Tam skrzynia stoi gdzie rzeczy na wycieczki leżą (jakiś parasol, kąpielówki, ręczniki, lodówka i inne pierdoły). Więc na wyjazdy tylko jakieś zimne napoje i wypad.

• @Hobbynahaku
    @Hobbynahaku Před 28 dny +1

Takim zestawem z naczepą kempingową to z samej ciekawości by się człowiek chciał przejechać,my tak samo tylko najpotrzebniejsze rzeczy na czas podróży przenosimy do przyczepy,a wszystko co wejdzie to jedzie w samochodzie

• @cieszsiechwila

Z tą przyczepą to myślałam, że ostatecznie zatoczysz koło 😂 kręcisz się taki niezdecydowany.

Dzień dobry. Wróciliśmy z imprezy i startujemy z twoim filmem.

• @mariolaszwed7368

Byliśmy kilka lat temu na tym campingu w namiotach z Vacansolei. Pożary wtedy były i paliły się wzgórza po drugiej stronie autostrady, camping zadymiony, nad głowami latały śmigłowce ze zbiornikami wody. Nie wiadomo było czy uciekać czy zostać. Też mieliśmy w przyczepie "ręczny" mover, bardzo często ludzie sami podchodzili, żeby pomóc. Pozdrawiamy i czekamy na dalsze filmy.

• @piotrpiotrpiotrekkusz7161

Movrl trzeba mieć jednak

• @cieszsiechwila

Ale wielki jes ten kemping 🫣 tam to jest potrzebna mapa.

Chyba ci się przyjaraly te pierogi 😬