Na kole (13dní - z Kolína směr Jižní Morava) 10.díl - Zlínský kraj ?

• čas přidán 7. 09. 2024
  • Na kole aneb NECYKLISTÉ V SEDLE 2020
    Další rok za námi a další malá Velká cesta před námi.
    14.dní volna...Sedli jsme na kola a vyrážíme.Pojedeme z kolína někam směr Jižní Morava a pak se uvidí.
    Nejsme žádní cyklisté a na kole jezdíme jednou dvakrát za rok tak uvidíme jak to půjde :-) No a když už na to kolo sednem tak nikdy ne jen na jeden den ..

• @petrbatek9308
    @petrbatek9308 Před 3 lety +1

Ahoj.
    Opět povedené videjíčko z povedené cykloakce. Musím říci, že Vás obdivuji už jen pro to, že jste schopni být již desátý den na cestě. Ujet každý den minimálně 50 kilometrů na kole, spát pod stanem ( až na noc z 9. na 10. dne ), snášet útrapy počasí a vůbec si ještě po tomhle všem udržet pozitivní náladu. Smekám. Já bych s tím fláknul už po týdnu. Před pár lety jsme byli s přítelkyní na týden na Sázavě a měli jsme toho "plné brýle". Moc rádi jsme odjížděli natěšeni na normální postýlku a režim. No, smekám. Holt jste ještě mláďata. Za mého mládí jsme také jezdili na čtrnáctidenní puťáky. A moc se mi to líbilo. Ovšem s přibývajícími lety a kylogramy už je to náročnější, ne-li nemožné. Zrovna loni v září jsme jen tak na víkend vyrazili do kempu. Taková spontání věc. No, z pátka na sobotu jsme ve stanu ještě, zuby nehty, vydrželi. Ale v sobotu ráno už jsem běžel na recepci objednat nám na další noc chatku s postýlkou, ledničkou a tak. To, že jsem v té chatce v noci propadl roštem na zem, pominu. Protože jinak to bylo, oproti páteční noci, maximálně komfortní. Ale to už odbočuji. Co dodat. Jen tak dál.... Báťa

• @jakalen-maleVelkecesty
      @jakalen-maleVelkecesty  Před 3 lety +1

Ahoj Báťo 😊
      No je to kolikrát o nervy ne že ne 😁ono spíš než to počasí a nepohodlí nám kolikrát dává zabrat to že na tom kole opravdu rok nesedime a pak jedeme něco takového. Takže zadek trpí a fyzicka není vůbec žádaná. Ale je to dobrodružství i když se člověk placa jen po té naší krásné zemičce. Jen takovej malej spoiler:budou asi ještě tři díly a tam už ve stanu nebudeme 😁jeden kemp byl zavrenej kvůli covidu. A další bude lehce dobrodruznej silenej hotel..
      Jinak jsme zvědavý co tento rok bude. Zatím je ta situace dost na kokot. A nezdá se že by se zlepsovala. No uvidíme. Snad se to brzy zlepší a my všichni zas budeme moci někam vyrazit..
      Moc děkujeme za krásný komentář. Bo i ta zpětná vazba nám dodává sílu na cestách a vážíme si toho.