Pe poteci, spre inima ta! Ep 5: Aventura de iarna - singur în Muntii Grohotis cu dormit la stana

• čas přidán 23. 08. 2024
  • Episodul 5 al emisiunii de munte de la TVS Brasov a fost filmat in muntii Grohotisului. Am urcat si am filmat singur o traversare frumoasa, din Valea Doftanei pana la Slanic Prahova. Excursia a durat 3 zile, dar emisiunea prezinta mai mult doua dintre acestea. Este cel mai lung episod de pana acum (aproape 50 de minute) si sper sa va transmita putin din greutatile si bucuriile unei astfel de excursii. Cu viscol, cu zapada, cu toamna - iarna - primavara si... animale salbatice!
    Este primul episod pe care reusesc sa-l postez in format HD (daca nu se afiseaza automat, selectati de la butonul dedicat din bara de meniu, sub video)
    Pentru a fi la curent cu noutati despre emisiune, urmariti pagina de facebook: / pepoteci
    Si blogul meu: www.ioanstoenica.com

• @dreamusica2011
    @dreamusica2011 Před 10 lety +5

Stiu ca avem o tara frumoasa si ca merita sa fie cunoscuta atat de straini, cat si de cei mai sedentari dintre noi. Felicitari pentru peisajele salbatice si pentru curajul tau, Ioan!

• @andreearey1954
    @andreearey1954 Před rokem

Respect, ce suflet frumos ești Ioan! 👏👏👏👌🌟🤝

• @naturevideos1952
    @naturevideos1952 Před rokem

super tare! am vazut episodul asta de cel putin 5 ori... imi place tare mult atmosfera asta asa mai mohorata cu ceata. sa mai faci tura din astea pe viitor. Succes pe mai departe!

• @gabbib55
    @gabbib55 Před 8 lety +1

Minunate filmele tale draga prietene... Iti multumesc mult! Celor care nu mai sunt suficient de tineri si sanatosi sa faca astfel de drumetii,le deschizi o lume de vis.Apreciez mult tot ce faci,incluzand filmele... Mult succes pe mai departe!

• @MDr984
    @MDr984 Před 8 lety +11

Foarte faina emisiunea, foarte fain intregul demers! Felicitari! Abia ce am descoperit canalul si nu ma pot dezlipi de el! Iar episodul asta ii absolut fabulos! Jos cu palaria.

@IoanStoenica  Před 8 lety +2

+MDr984 Multumesc de apreciere! Intr-adevar, episodul 5 e unul din cele mai patrunzatoare :D Detalii despre emisiune gasesti si aici: ioanstoenica.com/2014/10/07/pe-poteci-spre-inima-ta/

• @ciprianmihail
    @ciprianmihail Před 9 lety +7

Imi place ca ti-ai topit zapada.superb filmul,muzica se potriveste de minune.felicitari!

• @alexandrubalulescu8545

Fabulos..... Magnific...... Cui îi place toată STIMA.....
    Respect..... Bravo....... Felicitări.....
    Muntomanul...... Montarniardul..... Munteanul...... nu-l poate oprii NIMIC....

• @anamariafernea9695
    @anamariafernea9695 Před 2 lety

Absolut fabulos

• @alexandrubalulescu8545

..... l - am văzut încă o dată. încă o dată rămân entuziasmat de...... țara mea.... de tine..... de pasiunea noastră ptr...... munții noștrii.....
    .... Felicitări, bravo, respect.....
    ...

• @loveantique3131
    @loveantique3131 Před 8 lety +1

Am vrut sa revad acest episod fantastic si f special ....care m-a captivat prima oara....iar cadrele cu vulpita l-au innobilat...ce sa mai....
    Excelent!

• @craita
    @craita Před 10 lety

Felicitari Ioan pentru aceasta adevarata aventura pe munte !Pacat ca suntem putini cei care ne bucuram de splendorile naturii,dar poate acum vor descoperi si altii farmecul iesirilor in natura ,cel mai la indemana ,,medicament ''pentru trup si suflet.

@IoanStoenica  Před 10 lety

Hei, multumesc de mesaj! :) Da, sper si eu sa descopere si altii bucuria mersului pe munte cu ajutorul emisiunii :D

• @antalfekete8835
    @antalfekete8835 Před 7 lety

Foarte frumos ,cu ajutorul tau si acum la batranete ma pot aventura printre munti..multumesc mult. !

• @Rasvan_Popa
    @Rasvan_Popa Před 8 lety +1

Stimate domn, bravo! Ma inclin!

• @gideon3497
    @gideon3497 Před 3 lety

Mult succes .👍👍👍

• @adrianl5154
    @adrianl5154 Před 10 lety

Felicitari pentru emisiune si pentru promovarea acestor minuni ale naturii, care sunt destul de numeroase in aceasta minunata tarisoara !

• @catalinmosgoreanu3408
    @catalinmosgoreanu3408 Před 10 lety +12

Stimabile esti FABULOS . Deci “ tu nu nu ai toate tiglele pe casa” . Cum ai luat-o tu asa singurel pe coclauri la propriu .......:) . Primul episod pe care l-am vazut a fost cel de pe Jepi unde acum 20 de ani coboram si eu in nebunia mea impreuna cu inca 3 prieteni . Acolo tot mai ai semnal la telefon , tot mai e un salvamont, dar in muntii Grohotisului .... tu , mistreti si vulpile ......:) . De curiozitate aveai semnal la telefon ? Ma bucur sa vad ca mai sunt tineri indragostiti realmente de munte . Si asta se vede pe fata ta foarte clar . Si se mai vede si din modul sincer si tineresc in care te bucuri de orice peisaj , de orice raza de soare iesita din nori . In loc sa arunce Guvernul banii pe “ frunza magica “ mai bine ar plati un cameraman pentru tine , niste scule performante si macar un Aro . Si ati face de 100 de ori mai multa publicitate turismului romanesc decat orice strateg “ de birou “ . M-am bucurat foarte tare de imaginile din episodul 5 . Intamplarea face ca eu sa-mi fi petrecut toate vacantele pe celalt versant al Tesilei spre DN1 , in Comarnic . Superba zona . De curios te intreb cam cat ar costa niste scule cu care sa-ti faci treaba asa cum iti doresti tu ? Ai avea un cameraman care sa poata sa tina pasul cu tine ? Ca am vazut ca tu esti antrenat . Mult succes in continuare , putere de munca si sa nu-ti pierzi niciodata increderea si dragostea de munte . Respectele mele .

@IoanStoenica  Před 10 lety +6

Salutare si multumesc pentru comentariul cuprinzator! :D Si pentru aprecieri! :) Intr-adevar, avand in vedere stana unde am dormit in aceasta excursie, nu aveam "tigle pe casa" - aveam tabla :)) In unele zone era semnal, dar rar dadeam de el. E foarte important sa stii ce faci, sa fii echipat si pregatit, inclusiv pentru situatii neprevazute. Si daca reusesti sa te si bucuri in conditiile astea, e cu atat mai bine! :D
      Legat de partea tehnica, momentan imi place sa filmez singur - chiar daca au fost cateva episoade pe care le-am filmat cu un cameraman de la TVS (ep 3, 4, 7, 8). Aparatul meu (Nikon D90) e destul de limitat in privinta filmarii, dar pana acum m-am descurcat si cu el. De curand mi s-a stricat si trebuie sa vad ce voi face mai departe. In principiu o sa imprumut ceva mai bun de la Nikon, ca nu-mi permit sa-mi cumpar ceva. Un aparat potrivit pentru mine ar costa intre 1000 si 2000 de euro. Si pana nu ajung cu emisiunea la vreun post national, nu-mi permit sa-mi cumpar asa aparat :) Dar sper sa reusesc sa fac emisiunea sa creasca chiar si asa - si sa fie tot mai multi oameni care sa o urmareasca si sa o aprecieze! :)
      (s-ar putea sa va placa si jurnalele de pe blogul meu: www.ioanstoenica.com )

• @alexandrupatru4961
    @alexandrupatru4961 Před 10 lety +1

Frumoasa emisiune, o urmaresc cu mare interes, la cat mai multe editii!!!

• @Proiectediversediy
    @Proiectediversediy Před 10 lety +1

Vreau sa vad foccccccccccccccccccccccc,vreau sa vad cum se gateste in natura.Felicitari pentru filmare.Superb.

• @florintudor2506
    @florintudor2506 Před 3 lety

Salut .Am mai imbatranit cu 7 ani,,,,, amintiri frumoase,numai bine!!!

• @ragnarlothbrok8838
    @ragnarlothbrok8838 Před 3 lety

Esti un om minunat,abia acum vad video-ul,am fost si eu pe vf.Grohotis.
    Tine-o tot asa!te sustin!

• @anda-ansheen
    @anda-ansheen Před 10 lety +6

Pfuai, nu imi vine sa cred ca nu e decat un comentariu, la cel mai fain episod de pana acum :D Muzica foarte bine aleasa, atmosfera faina, cadrele ca niste opere de arta... Si sa nu mai vorbim de vulpea.. dar nu mai zic, ca sa nu stric surpriza celor care inca nu l-au vazut! :D Astept si urmatoarele episoade!

@IoanStoenica  Před 10 lety +1

Uite că după al tău, au mai apărut și alte comentarii! :D

• @dorinagiurge6294
    @dorinagiurge6294 Před 4 lety

Ioan ești unic ....adică stiu Oricum esti unic da esti unic ......👍👍👍multumim frumos

• @fieracarmen4713
    @fieracarmen4713 Před 3 lety

Felicitări pentru acest episod, care mi-a mers la suflet! Toate sunt minunate, dar ăsta mi-a plăcut foarte mult!

• @nataliadumitru3833
    @nataliadumitru3833 Před 8 lety +9

Draga Ioan, e minunat ce faci! m-am deconectat doar uitandu-ma la emisiunile tale.

• @marijanakristian1034
    @marijanakristian1034 Před 4 lety

FOARTE FRUMOS!! MUNTII TE INALTA,TE PURIFICA!! SA VA BUCURATI DE TINERETE SI SA " PROFITATI" DE EA!!!

• @madalinmunteanu7806
    @madalinmunteanu7806 Před 8 lety +4

Esti the best si nu te opri pentru ca de fiecare data cand vreau sa imi pun un film ma razgandesc si vizionez cu mare placere un episod din Poteci spre inima Noastra.La cat mai multe.De data asta ai avut ceva parteneri de tura :)

@IoanStoenica  Před 8 lety +5

+Madalin Munteanu He he, sper sa iasa si de-acum episoade reusite, ca sa concureze tot mai mult cu alte filme sau emisiuni in drumul spre inima oamenilor! :D

• @vasilealexandru8482
      @vasilealexandru8482 Před 5 lety

Partea trista este cu adaposturile. Chiar nu se poate infiinta o finantare ptr. Repararea acestora? Pacat pentru minunatele peisaje . Poate va citi si cineva care ar fi in masura sa faca acest lucru

• @HandleNotAvailableEver
    @HandleNotAvailableEver Před 9 lety +1

Într-adevăr, o aventură frumoasă! Este primul episod la care m-am. Foarte de acord cu spusele tale legat de echipament si oamenii cu care mergi. Singurul dezavantaj in filmarea de unul singur este timpul cumulat făcând asta. Dar știi că nu este timp pierdut. Spor!

• @eugensialina
    @eugensialina Před 10 lety +4

super episod,cred ca ti-a afost greu sa te opresti sa filmezi/sa te filmezi sg,dar a meritat,multumim pentru fiecare episod in care ne apropii mai mult de natura minunata,bravo,si la cat mai multe episoade

• @4lecx91maria9
    @4lecx91maria9 Před 6 lety

Felicitări și Mulțumim pentru tot

• @noroceaoutdoor1423
    @noroceaoutdoor1423 Před 7 lety +1

Foarte tare,bravo

• @danpetcu288
    @danpetcu288 Před 10 lety +2

Ce amintiri rascolitoare ! Dupa ce-am batut ani buni acesti munti cu coasa in spate insotit decat de credinciosul meu Haiduc-cobanesc mioritic,revad cu placere aceste pasuni unde am dormit nenumarate nopti de vara. Dealtfel la min.15 faci o pauza chiar in adapostul construit de bunicul nevesti-mi -Ion Oceanu- in apropierea vf. Clabucet. La min.20 te afli la stana din Radela (Radila) si filmezi unul din adaposturile de pe proprietatile familiei noastre. Am facut acest traseu in mtb vara trecuta si-n apropiere de vf. Grohotis- vf.Cucioaia Mica ,mi-am luxat definif si iremediabil clavicula. Vara asta incerc din nou dar in sens invers culmea Grohotisului in mtb ( plecand din Valea Neagra- Valea Dintesei, spre Grohotis-Radela-Clabucet-Negras ) Felicitari pentru frumosul documentar, si daca n-ai avut parte de urs (doar urme), macar ai surprins vulpea la vanatoare de soareci.

@IoanStoenica  Před 10 lety +1

Ce tare ca cineva a recunoscut zonele din filmulet :D Cred că senzatia a fost foarte interesanta... Eu m-am bucurat ca am gasit atatea adaposturi pe traseu - stiam ca sunt, dar nu mai fusesem din 2009 pe-acolo, nu știam în ce stare mai sunt și dacă voi ajunge la timp la un adăpost bun. A fost foarte bine totul din punctul ăsta de vedere :D
      Munții Grohotișului chiar se pretează pentru MTB, am zis că voi face și eu creasta pe bicicletă dacă voi avea vreodată una de teren (acum am doar de șosea). Succes la noua traversare! Mulțumesc de mesaj! :)

• @manuelgyarmati7390
    @manuelgyarmati7390 Před 6 lety

Tare frumoasa vulpita

• @ClaudiuConstantin
    @ClaudiuConstantin Před 10 lety +2

Foarte tare, nimic altceva de zis!

• @paulpatratanu
    @paulpatratanu Před 10 lety +6

Cea mai faină emisiune de până acum! Chiar mi-a plăcut mult, și nu pentru faptul că celelalte ar fi fost mai puțin reușite, ci datorită faptului că e prima în care ai stat mai multe zile, și ai prezentat și activitățile obișnuite unei astfel de ture: căutarea adăpostului, schimbatul hainelor, gătitul, dormitul :D. Chiar mă gândeam că ai putea să faci o emisiune separată (sau o rubrică în cadrul acestei emisiuni) cu rețete de mâncăruri ”de munte” :)).
    Mi-a plăcut și cum ai ales cadrele, și faptul că ai folosit trepiedul (mai ales la scenele cu animalele contează mult). Cadrul de la 41:58 e demn de un film de artă, cu frunzele duse de vânt, și mai ales, cu pădurea care se leagănă pe fundal. :)
    Am lăsat la urmă desertul: imaginile cu vulpițele sunt incredibile!! (dacă nu cumva o fi fost aceeași vulpe în ambele zile :D). Când am văzut prima vulpe alergând așa frumos prin zăpadă, mi-a umplut sufletul de un sentiment așa de frumos! Iar faptul că ai reușit să filmezi o vânătoare, și mai ales, o astfel de vânătoare, e incredibil! Într-adevăr doar în documentarele wildlife vezi așa ceva! :) De când îmi doresc și eu măcar să fiu părtaș așa ceva!
    În final, vreau să mai spun că, dacă o fotografie face uneori cât o mie de cuvinte, un filmuleț face uneori cât o mie de fotografii, mai ales când e vorba de animale sălbatice. :)
    Ah, și era să uit: ai transmis foarte bine trăirile tale (de bucurie) cu privire la diferitele momente ale turei (de la cel de a te afla în mijlocul naturii sălbatice, la bucuria oferită de un ceai cald băut în adăpostul unei stâne).
    Spor și putere de la Dumnezeu să faci cât mai multe episoade, din ce în ce mai frumoase!
    Mulțumim!

@IoanStoenica  Před 10 lety +1

Multumesc Paul, mi se umple si mie inima de bucurie citind comentariul tau :D Plus ca e foarte placut si interesant de aflat ce cadre au placut mai mult :) Poate la urmatoarea "vanatoare" mergem impreuna - am vazut ca am noroc la ciute cu tine :)) Bine, si la mistreti...

• @paulpatratanu
      @paulpatratanu Před 10 lety

IoanSto Da, și eu sper să reușim să mai ieșim la o ”vânătoare” cât mai repede. :)

• @We12Travel84
    @We12Travel84 Před 5 lety

Foarte tare episodul asta , face foarte bine asta Ioan , mi-ai facut ziua mai frumoasa . O zi buna iti doresc

• @e.adriana3349
    @e.adriana3349 Před 6 lety

te felicit din tot sufletul OMULE frumos!

• @razvancostin6144
    @razvancostin6144 Před 7 lety

Vazut si asta! Scena pe care ai suprins-o cu vulpea este intradevar demna de Discovery/National Geographic! Ai ajuns la 50 de episoade deja, deci am ce vedea!:) Felicitari pentru ce faci!

• @Bogdan-ez4gd
    @Bogdan-ez4gd Před 10 lety

Episodul meu preferat. Felicitari! astept sa vad un episod din muntii Fagaras.Stiu ca e mai complicat, dar se poate. TVR-ul a facut acolo un documentar de 13 episoade si a iesit ceva incredibil. Daca ei au putut sa filmeze acolo de pe cele mai mari varfuri din Romania, nu am nici o indoiala ca puteti si voi. Felicitari inca o data si sa aveti viata lunga cu emisiunea.

@IoanStoenica  Před 10 lety +1

Salut! Episodul 5 cred ca e preferatul multora (inclusiv al meu) :D Cu siguranta imi doresc sa fimez si-n Fagaras, momentan singurul lucru care ma cam tine pe loc e bugetul și faptul ca nu am aparatura mai performanta sa filmez. Si daca tot cheltuiesc mai multi bani sa merg in munti mai indepartati ca sa filmez, as prefera sa o fac cu aparatura mai performanta. Probabil se va intampla si asta in timp :)

• @Bogdan-ez4gd
      @Bogdan-ez4gd Před 10 lety

IoanSto Da, inteleg. Oricum, emisiunea e super tare. Keep up the good work!!

• @anukanuk7649
    @anukanuk7649 Před 3 lety

Super Stoe (: imi place mult cum ti-a iesit tura asta .

• @livrad7008
    @livrad7008 Před 5 lety

esti top . multumim pentru tot ce faci frate

• @cristinamarinache8026
    @cristinamarinache8026 Před 4 lety

Se vede cu ochiul liber ce mult te-ai bucurat de intalnirea cu mistretii si vulpita. Daca si eu am fost foarte incantata ieri pentru simplul fapt ca am intalnit doi sticleti( pasari, nu altceva) care au aterizat pe trotuar, in fata mea, si au topait vreo doua minute, cred, apoi au zburat la cativa metri departare, tot pe asfalt. Iar vineri e posibil sa fi vazut o prigorie. Avea pene portocalii si verzi, a zburat pe deasupra mea. Initial am zis ca e vreun papagal fugit de undeva. Pana acum n-am vazut in oras zburatoare asa interesant colorata! Cred ca s-au relaxat foarte mult pasarile din oras in perioada cand noi, oamenii, n-am mai avut voie sa ne plimbam trela-lela. Ce liniste o fi fost si pe cele din padure...

@cristinamarinache8026 Před 7 lety

Vremea e mohorâtă, dar culorile celor trei anotimpuri tot impresionează când vrei cu adevărat să le vezi! Peisajul acela încrețit din final mi s-a părut că aduce cu Vulcanii Noroioși. Poiana cu "perne" a fost de efect. Și vulpița cam tare de urechi. Nu te-a auzit cum o ademeneai cu ton!

• @kpdramit5934
    @kpdramit5934 Před 2 lety

Mișto episodul ăsta vechi, cu vulpea care a prins șoarece.
    Chiar că numai pe Discovery vezi. 😂 sau Animal Planet.

• @gideon3497
    @gideon3497 Před 3 lety

Asi da ori-ce sa merg odata cu tine pe munti, esti foarte interesant.

• @aurelialuca1310
    @aurelialuca1310 Před 3 lety

💚

• @celtic155100
    @celtic155100 Před 7 lety

Foarte tare frate...vreau si eu, d'ala d'al tau, de la minutu '28.

• @Vasile10012
    @Vasile10012 Před měsícem

👍

• @cristinamarinache8026
    @cristinamarinache8026 Před 7 lety +1

Printre alte lucruri bune, am învățat de la tine să mă bucur mai mult de ceaiuri. Mai ales că am și o tuse cam sâcâitoare. Elevii mei au rămas tablou când au văzut termosul. Sper să se molipsească și ei. Mă refer la ceai bineînțeles, nu la tuse.

• @Bogdan.Muntean
    @Bogdan.Muntean Před 9 lety +7

Asta e una dintre cele mai tari drumetii pe munte. Ca detaliu mic. Ce carte citeai?

• @incautare8387
    @incautare8387 Před 5 lety

O inspirație. Absolut genial.

• @jamespreper4995
    @jamespreper4995 Před 10 lety +1

Bun episodul, felicitari pentru efortul depus pentru filmare. Ne bucuram sa avem o astfel de emisiune in Romania. Ca si sugestii: mi-ar placea daca ai aloca putin spatiu in emisiune pentru sfaturi si recomandari mai detailate despre echipamente sau diferite situatii. Pentru viitor, speram la un cameraman :) , nu ca tu nu ai filma bine, ci doar pentru a avea mai mult timp pentru prezentari, etc. Asa cum te vedem pe tine, totul pare usor si minunat, dar sunt convins ca este greu. Nu te sfii sa spui cat de greu este, cei care vor sa mearga pe munte vor merge si asa, iar cei care gasesc scuze vor continua sa gaseasca scuze. Am vazut ca la sfarsit ai facut mici recomandari, te rog insista mai mult pe ele. Ca se vor trezii uni, care te-au vazut pe tine in bluza de "trening" si pleaca si ei asa pe munte iarna. Ei nu stiu ca hainele tale sunt destul de profi. :) . Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, sunt doar critici constructive, nimic de reprosat. La cat mai multe episoade si deabea asteptam sa vina vara sa te vedem pe munte. Bafta

@IoanStoenica  Před 10 lety

Salut, multumesc de comentariu si sugestii! Cu siguranta e util sa stiu ce considera oamenii ca ar trebui sa prezint mai mult, sau ce-si doresc sa vada :) Legat de echipament, episodul nr 8, care a intrat saptamana asta in premiera la TVS Brasov, este doar despre echipamentul folosit in drumetii. O prezentare pe scurt, dar care sper sa fie utila celor ce sunt la inceput cu mersul pe munte. O sa pun si pe net acel episod probabil peste o saptamana.

Românie..... Românie
    Țară de basm.....

• @zuzaaad
    @zuzaaad Před 10 lety

Uuu, excelent episod! Vulpile alea pufoase sunt atââât de drăgălașe; am avut gura până la urechi când le-am văzut. De frumusețea naturii nu mai zic nimic, pentru că vorbește de la sine. Însă cred că știi care e unul din momentele mele preferate: când ai început să cânți 2-3 versuri din „Felicita”. :)) În concluzie, mi-ai încântat și văzul, și auzul :)), și inima. :D

@IoanStoenica  Před 10 lety

In primul episod cant un pic mai mult :) Dar dacă e cerere, pot să cânt și mai mult în episoadele viitoare! :))

• @zuzaaad
      @zuzaaad Před 10 lety

Da, e o cerere. :)) Voi fi ochi și urechi de-acum înainte (mai ales urechi :)) ).

@IoanStoenica  Před 10 lety +1

Pentru "mai ales urechi", gasesti ceva aici: ioanstoenica.com/2011/12/13/calatorie-prin-stropi-de-furtuna/

• @We12Travel84
    @We12Travel84 Před 5 lety

Poate pe viitor cand mai ajung prin Romania o sa fac o tura pe munte alaturi de cel mai tare ghid montan

• @FLORYNN100
    @FLORYNN100 Před 7 lety

44:39- Frumos

• @icaradu171
    @icaradu171 Před 7 lety

Un film frumos,reusit,dar si foarte muncit!De fiecare data cand il revad,ma intreb, cum reusesti sa razi si sa mai si canti?Esti minunat!

• @imalive19
    @imalive19 Před 5 lety

soareci? mie de purici imi e !.. :D

• @RoGameReview
    @RoGameReview Před 3 lety

frumos, ma cam exaspereaza soseta aia de pe capul tau, in rest foarte frumos realizat

• @valentinbordeiu3687
    @valentinbordeiu3687 Před 5 lety

acelasi autobuz ca si in film!

• @celtic155100
    @celtic155100 Před 7 lety

Minutu '39 ...ca pe Discoveryy!!!

• @mandrei99
    @mandrei99 Před 7 lety

Nu-mi spune, albastru e cularea ta preferata :)

• @HorusOfficialBand
    @HorusOfficialBand Před 7 lety +3

Ce carte citeai? :D

• @diegoandalexcockatiel7540

Mai multe sub scrieri!!!!

• @icaradu171
    @icaradu171 Před 7 lety +1

De ce sperii saracele animale?