Drabina Wałbrzyska🪜dzień 3. Ostatni.

• čas přidán 20. 05. 2023
  • To już ostatni dzień naszej przygody z Drabiną Wałbrzyską. Aura tym razem prawie zimowa. Zimno, mroźnie i oczywiście mgliście ;)Ale nie poddajemy się i ruszamy z miejscowości Boguszów- Gorce, poprzez Łyse Drzewo, Dzikowiec, Sokółkę, Wysoką i Stachoń by dotrzeć finalnie na Lesistą Wielką i zejść z powrotom do Sokołowska.

• @dedede8675
    @dedede8675 Před 6 měsíci

szacunek paniom się należy 👍

• @jerzykryszczynski4892

Gratulacje dla całej ekipy za piękną przygodę , wyprawę i wytrwałość 🌞 Super film z trasy . Trudne warunki atmosferyczne dokuczliwe i mróz . Świetnie dałyscie radę . Będzie co wspominać na lata . Dzięki za super film i poczucie humoru . Trzymajcie się cieplutko i zdrowo . Chicago 🇵🇱🏕

• @idziemywgory
    @idziemywgory Před rokem

Musimy też się kiedyś wybrać - mamy niedaleko...

@obozerki  Před rokem

Fajne wyzwanie. Polecamy, zwłaszcza jak traficie na lepszą pogodę niż my ;)

Witam
    Obejrzałam filmiki z Drabiną.....no pogoda Was nie rozpieszczała. Nie wiedziałam że taka pętla istnieje i tak się nazywa. Człowiek całe życie się uczy i coś nowego dowiaduje. Sudety to piękne góry, może w tym roku zawitam w jakieś pasmo. Bardzo ciekawie pokazałyście Wasza wędrówkę. Brawo dziewczyny...hym...kobietki. Fajnie ze obie macie taką pasję. Pozdrawiam serdecznie 😊

@obozerki  Před rokem +1

Ciekawy szlak. Marzył nam się zieloną wiosną, ale wyszło jak wyszło ;) Polecamy, niby niskie górki ale potrafią dać wycisk i mają sporo do zaoferowania. Również pozdrawiamy ☺️

@beatarogacka9218 Před rokem

@@obozerki Tak, wiem że mogą dać w kość wchodziłam na Borowa, i Chełmiec i Waligórę do korony...napociłam się i nastresowalam schodząc stromymi zejściami. Zresztą widzę że ten szlak bardzo przypomina mi Beskid Wyspowy...schodzenie i wchodzenie....Ale cóż to góry:) dlatego je kocham. 😀

@obozerki  Před rokem +1

Właśnie o to chodzi. Widoki widokami, ale ten wycisk , który potrafią dać i emocję, które potrafią wzbudzić... Tylko osoby, które chodzą po górach potrafią to zrozumieć. Czasem to taka walka z samym sobą i swoimi słabościami 😉

@beatarogacka9218 Před rokem

@@obozerki Zgadza się....czasami pod nose rzucam piorunami , a później następnego dnia znowu idę. I nie ważne że nie zawsze coś widać ze szczytów, choć zawsze widać....lubię tak jak Wy taka mglistą pogodę, bo wychodzą fajne baśniowe zdjęcia a po za tym widać co innego niż w słoneczny dzień. Fajnie ze potraficie cieszyć się takimi rzeczami aż miło patrzyć i słuchać.

@obozerki  Před rokem +1

W takim razie mamy nadzieję, że do zobaczenia na szlaku 😉

• @borystvuf1714
    @borystvuf1714 Před rokem

ten wzrok Oli pod wiatą 😂😂,uwielbiam te wasze wyprawy,pozdro.

• @kazimierzwojcik1538
    @kazimierzwojcik1538 Před rokem

Film jak zawsze wspaniały mimo warunków. Ale macie w sobie tyle energii i optymizmu, że pozazdrościć. Szkoda że pogoda spłatała takiego psikusa. Mam trochę dalej ale uwielbiam te strony. Ostatnio oglądałem film na CZcams o Sokołowsku. Koniecznie muszę je zobaczyć. Pozdrawiam gorąco 😊 i czekam do kolejnego filmu 🖐️

@obozerki  Před rokem

Sokołowsko nam się bardzo podoba. Ma swój niepowtarzalny klimat. Czasem coś idzie nie po naszej myśli, ale potem jest co wspominać. Pogoda kapryśna w tym roku 😉 Pozdrawiamy ☺️

@tuitam5179 Před rokem

W końcu doczłapały Drabinę! Szlak trudny, warunki nie najlepsze, nocowałyście w terenie i nie uciekłyście po pierwszym dniu, kiedy było ciężko. Trochę zabrakło do całości, ale dobra robota 🙂

@obozerki  Před rokem +1

Dokładne streszczenie tego jak było ;) Na pewno popełniliśmy trochę błędów na początku co skutkowało skróceniem trasy. Ale i tak jesteśmy z siebie dumne ;)

@tuitam5179 Před rokem

@@obozerki Sokólka, Stachoń i ten wielki kamień chwilę wcześniej to piękne widoki, wróćcie tam kiedyś Niejeden facet by się poddał, duma zasłużona 🙂

@obozerki  Před rokem +1

Ogólnie przez większość czasu niewiele widziałyśmy, więc pewnie będziemy wracać. Jak nie na całą trasę to jej fragmenty. I pomimo że nie dawno robiłyśmy Trójgarb to nie weszłyśmy na wieże bo bardzo wiało. Też musimy to nadrobić ;)

@tuitam5179 Před rokem

@@obozerki Z wieżami to problem, albo nic nie widać albo wieje jak w piekle i już nie masz ochoty nic oglądać 😉 Może za chwilę tam się wybiorę.
      Życzę powodzenia i pozdrawiam 🙂

Dokładnie tak jak piszesz. Również pozdrawiamy i życzymy powodzenia ☺️

• @martinmax8425
    @martinmax8425 Před rokem

Gratulacje 👏. Ja planuję Drabinę na jesień. Ale będzie orka...! Pozdrawiam 😉

@obozerki  Před rokem

Dzięki ☺️ Myślę, że jak się dobrze rozłoży siły to spokojnie da się przejść 😉 My nie do końca zrealizowałyśmy plan, ale i tak jesteśmy zadowolone.

• @Stan23-we8if
    @Stan23-we8if Před rokem

Przypominacie dwie młode jaskółki w gniazdku przytulone do siebie z zimna. Pozdrawiam

• @zwiatremipodwiatr.8621

Podziwiam Was panie za taką wytrwałość w tak brzydką pogode wybierać sie w góry.

@obozerki  Před rokem +1

To też ciekawe doświadczenie, będzie co wspominać kiedyś 😉 Pozdrawiamy serdecznie.

@zwiatremipodwiatr.8621 Před rokem +1

​@@obozerki Oczywiście że takie doświadczenia procentują na innych wycieczkach .A tak z innej beczki kiedy Panie wybieracie na trasy rowerowe po Polsce.

@obozerki  Před rokem +1

@@zwiatremipodwiatr.8621 Krótka historia. Po Drabinie Wałbrzyskie miałyśmy parę dni wolnego miał być szlak Orlich Gniazd rowerem, ale ponieważ było zimno i chciałyśmy wypocząć po drabinie to były Włochy. We Włoszech był jeden bardzo deszczowy dzień przemokały mi buty i przez miesiąc nie mogłam się doleczyć, więc na majówkę zamiast Małej Pętli Beszczadzkiej, była Turcja. Także teraz nie jestem w stanie określić bliższego terminu trasy rowerowej, gdyż wcześniejsze plany uległy sporej metamorfozie, a dni urlopowych nie przybywa ;). Mam nadzieję, że może uda się coś zrobić w czerwcu, ale nic nie obiecujemy ;)

@zwiatremipodwiatr.8621 Před rokem +1

​@@obozerki To znowu ja trochę marudzę ale jestem ciekawy czy z takich wycieczek będą filmiki ?.😊

@obozerki  Před rokem +1

@@zwiatremipodwiatr.8621 Może jakieś krótkie migawki.
      Kiedyś miałyśmy taki plan aby dodawać nasze zagraniczne wyjazdy. Trochę coś tam wpadło że Słowenii na kanał. Reszta materiału jednak nie została wykorzystana. Może kiedyś znajdzie się czas na ogrniecie tematu😉 Pozdrawiamy.