The most shocking first pitches in history 😳

Sdílet
Vložit
  • čas přidán 19. 09. 2022
  • (via @demibagby)
  • Sport

Komentáře • 888

  • Cole Stewart
    Cole Stewart Před 5 dny +184

    Simone does the most athletic thing I’ve ever seen. And then proceeded to do the most unathletic thing I’ve ever seen by stepping with the wrong foot

    • SlimHazy
      SlimHazy Před 7 hodinami

      @Jomskylark sure but the greats dont crumble thats why they are the greatest because they do it better than the rest

    • Jomskylark
      Jomskylark Před 13 hodinami

      @Paddy Stash Crypto Crumbling under pressure at the *Olympics* is bad? Bro many people crumble under pressure just talking on the phone, I think pressure at the freaking Olympics is understandable lmao

    • chris
      chris Před 16 hodinami

      Yah but she could not hold the ball while flipping

  • Seblol NVP
    Seblol NVP Před 14 dny +1400

    Guys we must stay focused

    • KayEsPea
      KayEsPea Před 7 hodinami

      Too late.

    • Snikerz123
      Snikerz123 Před 13 hodinami

      @MAN!C same he must be thinkin we were focusing on something else... Shame on him 😕 👀👀

    • Snikerz123
      Snikerz123 Před 13 hodinami

      Ahh yes yes stay focus 👀👁👀😳

    • MAN!C
      MAN!C Před 14 hodinami

      Trust me I'm focusing

  • LeBron James
    LeBron James Před 13 dny +621

    “The crowd looking mad crowdly today.”

    • H2W
      H2W Před 22 hodinami

      _Who won dad?_
      _We all did son…we all did._

    • Binod Tharu 2.0
      Binod Tharu 2.0 Před 2 dny

      @Memesbleams which battyy?? 😂😂

    • adin prasetio
      adin prasetio Před 3 dny +1

      @Memesbleams i thought its "that bat shit smells bat shitty" ✌️

    • Jon D
      Jon D Před 3 dny +1

      Indeed mad crowdly.

    • Shane Lewis
      Shane Lewis Před 3 dny +1

      I was once a landscaper and my boss got a complaint about there being grass in the grass.
      I understand. 🤝

  • Faptain America
    Faptain America Před 4 dny +30

    Simone: "How does a gymnast throw in the first pitch? I'm not a baseball player"
    Random Guy: "Do a flip or something"

  • iAm MB
    iAm MB Před 7 dny +34

    And it was this day the cameraman never complained again 😂😂

    • Chip Graham
      Chip Graham Před 5 dny

      I heard this in Morgan Freemans voice.... for real. 😆

    • whereuatbro
      whereuatbro Před 6 dny

      Should of left 'again' off 🤣🤣🤣

  • Mack Deen
    Mack Deen Před 6 dny +41

    Shocking!!!!!!!!! A gymnast doing a gymnastic maneuver. The world will never be the same. I’m without words. Can barely breath. The shock…..

    • SCRATCHING FOR CASH
      SCRATCHING FOR CASH Před 4 dny

      Yeah and tbh it wasn’t a great flip.

    • Michael Cavallacci
      Michael Cavallacci Před 4 dny +1

      @bounceitbaby she raises my BMI 😉

    • bounceitbaby
      bounceitbaby Před 4 dny

      @Michael Cavallacci Yes, sir. They normally take girls with a lower BMI for cheerleading.

    • Michael Cavallacci
      Michael Cavallacci Před 4 dny

      @bounceitbaby could be. She has some body bro.

    • bounceitbaby
      bounceitbaby Před 4 dny

      @Michael Cavallacci Truly sportive and talented. Maybe a cheerleader?

  • Cj Flowers
    Cj Flowers Před 14 dny +52

    It's truly shocking that they can't throw from the mound

    • Vicky
      Vicky Před 13 dny +4

      I mean yeah but these two both also didn't want to do their tricks on the uneven mound, so they could have just set up put there and that's where they threw from

  • a24396
    a24396 Před 4 dny +3

    Don't know if it's "THE most shocking" but it was impressive...

  • Quintin Tarantino
    Quintin Tarantino Před 12 dny +31

    Being on the olympics really helped her brother out of some hard times

  • AV
    AV Před 4 dny +1

    Good to see they still retained their cheer / gymnastics skills

  • Vikas Bishnoi
    Vikas Bishnoi Před dnem +3

    “There are no oogways” - Master Accident.
    Focus my fellow brothers, focus.

  • Fook-Jo By-Den
    Fook-Jo By-Den Před 7 dny

    Pretty sure I pulled a hammy just watching those splits. Many moons ago I was fairly flexible for a 6’7” 295lb guy with 12% body comp who could easily lay my chest on my legs or reach 20-24”+ past my toes. These days if I can put my shoes on w/o pulling something it’s a win.

  • David Zak
    David Zak Před dnem +8

    Very impressive 👏 still waiting for that pitch

  • Xyere
    Xyere Před 2 hodinami

    All that talent medals 🏅🥇🥈and still throws like a girl. Love ❤️ her

  • Zeke N
    Zeke N Před 10 dny +13

    Throw it from the actual mound. That would be more impressive

    • Family Jay
      Family Jay Před 3 dny

      Ha. Mound...

    • 74 Nova
      74 Nova Před 7 dny

      Impossible. Also don’t be toxic, it’s too fair!

  • Xclusive Carter
    Xclusive Carter Před dnem

    That's the BEST CATCH I've ever seen from a catcher bro. I'm not even sure if that's his position dude.

  • CodeTheArtist TV
    CodeTheArtist TV Před dnem

    When you’re trying to bag one of the players but didn’t get backstage access only first pitch

  • Ron C
    Ron C Před 20 hodinami

    Need to clarify. Most shocking “first pitch” in USA history.

  • Zioneer
    Zioneer Před 3 dny

    Men of Culture… Always focused on sports!

  • itn0es
    itn0es Před 13 dny +50

    We must stay focused brothers 🙏

    • Voclas_El_Malevolo
      Voclas_El_Malevolo Před 5 dny

      @Baldy Fade 😂😂😂… I like it.

    • Baldy Fade
      Baldy Fade Před 12 dny +2

      Hey my name is Nicholas, and this is ridiculousness. Got mad gummy money and it is deliciousness.

  • IBangMoms
    IBangMoms Před 3 dny

    She stepped with the wrong leg to throw 🤣

  • Caitlin Myriah
    Caitlin Myriah Před dnem

    The second one was better than the first. Though I do love Miss Simone!! ❤

  • Mythagoras
    Mythagoras Před 3 dny

    How is that first flip even physically possible

  • SCRATCHING FOR CASH
    SCRATCHING FOR CASH Před 4 dny +1

    What’s so amazing?
    She didn’t pitch the ball while doing those flips
    So if I tie my shoe and then throw the ball does that make it amazing?

  • Mathias4tw
    Mathias4tw Před 3 dny

    Just An athlete doing stuff out of her own sport and then throwing a ball... Impressive 😂😂

  • galewinds
    galewinds Před 17 hodinami

    They just warming up, like all pitchers do when they are going to the mound.

  • Mr Firesave
    Mr Firesave Před 4 hodinami

    Nice flip but you throw with the opposite foot anyone that grew up with a dad should know this

  • The Question
    The Question Před 4 dny

    No bs that standing flip in the beginning is ridiculous watched it like 10 times lol

  • Xurtic
    Xurtic Před 11 dny +297

    Damn that… grass is lookin fine.
    Stay strong brothers. Resist it

    • Rishabh Singh
      Rishabh Singh Před dnem

      @Androids Collective O YEA😜

    • Androids Collective
      Androids Collective Před dnem

      @Rishabh Singh you the most desperate of all.

    • Rishabh Singh
      Rishabh Singh Před dnem

      @Marisa P Ignore them Marisa, let's hang out😜

    • Marisa P
      Marisa P Před dnem

      @Chris Perry ha, predictable! Nope, they’re certainly not hotter than me 😌 Imagine calling people gay and ugly because they disagree with your opinion.

  • TallCoolDrink
    TallCoolDrink Před 3 dny

    They bounce really well. 😂

  • Bryan Bistodeau
    Bryan Bistodeau Před 10 hodinami

    I gotta say Simone did a better job she was farther away and put the ball in a better spot
    Granted the second one did a splits and still at least made the ball make it across homeplate

  • Victimize Aka boomsta
    Victimize Aka boomsta Před 7 dny +2

    Here I am still waiting for that 100+ mph pitch…🤔

  • Gods'Redeemed
    Gods'Redeemed Před 4 dny

    Thought they'd be throwing curve balls, nonetheless they hit me with the curveball.

  • Josh Ferguson
    Josh Ferguson Před 4 dny

    Simone can do that yet she can compete in the Olympics and own other nations

  • Paul Smith
    Paul Smith Před 12 dny +16

    We gonna ignore the fact that the first girl was 1 foot tall

    • LeMickey
      LeMickey Před 8 dny

      @shrimpandsilver I’ve met Simone biles at her gym before actually I live close to her

    • James Barrett
      James Barrett Před 8 dny

      @shrimpandsilver yeah, but she’s cheating. She’s doing miniature jumps and all the rest…

    • shrimpandsilver
      shrimpandsilver Před 8 dny +5

      That's Simone Biles, dude. One of the best Olympic gymnasts ever. We already know she's short cuz we all know who she is.

    • Thomas S
      Thomas S Před 9 dny +1

      Also known as, "a spinner".

    • James Barrett
      James Barrett Před 9 dny +1

      🤣

  • Brother4rmAnother
    Brother4rmAnother Před 21 hodinou

    Watch Suni Lee’s first pitch as well!

  • In Black America Radio
    In Black America Radio Před 13 hodinami

    I think people forgot so let me remind you of the bar set in throwing the first pitch and who you must do better than.
    The ONLY thing you have to do when throwing the first pitch is to throw the pitch better than 50 cent……….

  • Cancer Stelli
    Cancer Stelli  Před dnem

    Simone is so tiny the player looks like a giant from 10 fr away 😂

  • mufuliramark
    mufuliramark Před dnem

    More like the most , “look at me, l’m A star”, pitch

  • Crystal Willmore
    Crystal Willmore Před 4 dny

    Hell yeah. You get it girl ❤️❤️❤️❤️❤️

  • 4LeafTayBlack
    4LeafTayBlack Před 3 dny

    Built like NFL running backs.😂

  • Michael keys
    Michael keys Před 4 dny +9

    After watching this 500 times I can confirm this is the best first pitches in the history of the mlb

  • Jr Bacon
    Jr Bacon Před 7 dny +1

    I seen them do the stunts before the pitch and thought the pitches would be just as amazing lmao 😂 still pretty cool tho

  • Nero Esparda
    Nero Esparda Před 13 dny +2

    If they throw the ball during the flip that would be the *most shocking*

  • BearNBA
    BearNBA Před 14 dny +4

    I threw a first pitch one time ( On a travel ball tournament😂)

    • BearNBA
      BearNBA Před 14 dny

      I’m actually the starter but it made a decent joke because I’m kinda known for not being very funny

    • Greatness Pros
      Greatness Pros Před 14 dny

      Ill take it

    • Sharky_YT
      Sharky_YT Před 14 dny

      bruh😂

  • SPARTA CUZ!!!
    SPARTA CUZ!!! Před 4 dny

    Whoever has to mowe the grass is going to leave that part untouched 🥴

  • Death Angel
    Death Angel Před 10 dny +1

    Lmao you can def tell Simone has never thrown a ball before lmao the other woman threw better than her while doing the splits!!

    • Scott Sommers
      Scott Sommers Před 8 dny

      yup even had the wrong foot forward. Classic girl throw lmao

  • Em Barrased.
    Em Barrased. Před 5 dny

    I wish I could backflip but I'm one of the people whose body just shuts down half way lol

  • Elias G
    Elias G Před 4 dny

    Man yo I was expecting some fast solid throws, you know cause like in baseball how they throw the ball and not do flips

  • Eddie Diedericks
    Eddie Diedericks Před 4 dny

    How is this shocking? It's inspiring

  • hr1meg
    hr1meg Před 8 dny

    So, what made these pitches the "most shocking in history"?

  • Cord Crimble
    Cord Crimble Před 11 hodinami

    Lets distract the fans that were only throwing from around 25 feet from home plate

  • Richard Wingard
    Richard Wingard Před 14 dny +20

    Glad she showed up to do this first pitch. She must of been having a good day.

  • Miguel angel Jimenez arriaga
    Miguel angel Jimenez arriaga Před 18 hodinami

    Que fuerza y condicion

  • Michael Santillo
    Michael Santillo Před 16 hodinami +1

    The first girl all that athleticism and she still throws like a girl 😂😂😂

  • Jam Ram
    Jam Ram Před dnem

    Instead of practicing for their stunts they should have had use that time to learn to pitch

  • L.L. Jobean
    L.L. Jobean Před 6 dny

    Simone is so tiny compared to that catcher lmao

  • Earthman117
    Earthman117 Před 6 dny

    I just want to see a good baseball pitch. Enough with the theatrics 😅

  • MuckCity13
    MuckCity13 Před 8 dny

    The second one was 1000 times better than the first one

  • Drop Topp
    Drop Topp Před 7 dny

    Sunisa lee pitch was also good too, better than that second one

  • C L
    C L Před 12 dny

    Still threw it weak and outside.

  • BeLoW_aBoVe
    BeLoW_aBoVe Před 7 dny

    Once again Ohashi outshines Biles

  • Ozzy Roll
    Ozzy Roll Před 11 dny

    Also, the box was well drab in that field, brothers.

  • budman30k
    budman30k Před 4 dny

    I tried a kip again at 60 years old . It’s now called the 0 Shit but I was close

  • Master Shifu
    Master Shifu Před 17 hodinami

    I’m surprised she didn’t back out of the first pitch invitation

  • Bonus Baby
    Bonus Baby Před 2 dny

    I love Simone Biles...But that was a "balk". Batter take 1st base please😂

  • big chungus
    big chungus Před 7 dny

    THE most shocking was Dr Fraudci, hands down!!

  • Geodude 7771
    Geodude 7771 Před 8 dny

    Choking? Nah that was just "look what i can do"

  • Robson Lourenço
    Robson Lourenço Před 13 dny +3

    I was shocked by the first girl until I realized that was Simone Biles lol
    That Girl being doing this like nothing for years!! The standard.

  • Trauma
    Trauma Před 36 minutami

    dam so athletic even did a kung fu stand up

  • OceansZx14
    OceansZx14 Před 5 dny +10

    “But can she do it ……” 😂😂

  • Jill Wilkerson
    Jill Wilkerson Před 13 dny +7

    I just wanna know why a baseball team has a monk as a mascot. That team has got to be the meekest team ever

    • Daniel West
      Daniel West Před 10 dny +1

      San Diego Padres. Named after all the missions in the area.
      Gotta stay on brand and have the “Swinging Friar” as the mascot.

  • Transgenderific
    Transgenderific Před 12 dny

    So incredible they cant make it from the mound...lol

  • Douglas Moore
    Douglas Moore Před 13 dny +3

    I missed the part where she threw the ball

  • Scott Casey
    Scott Casey Před 12 dny

    The need to do that, because they can't throw the 55 ft from the mound.

  • Jesse Morales
    Jesse Morales Před 9 dny

    Wasn’t expecting such a girly throw from Simone lol.

  • jpmc271
    jpmc271 Před 8 dny

    Obumble's was the most shocking.

  • Paul Howard
    Paul Howard Před 10 dny +2

    Wow! Those girls have talent 👏

  • Galaxy264
    Galaxy264 Před 5 dny +12

    Men of culture, we meet again.

  • Gene Maverick
    Gene Maverick Před dnem

    First one quit after that !! She’s good at it quitting !!!

  • Grandmas_Favorite
    Grandmas_Favorite Před 7 dny

    I mean Simone Biles doing a cool move than throwing a pitch isn’t amazing… The cool flip doesn’t count as “the first pitch”

  • The Tennis Professional
    The Tennis Professional  Před 20 hodinami +1

    Second girl had a whole show going

  • Qawwertyyu GggyiuiuuhinkopookjonvdbhhvgyTreasure

    That first one was a sideways split💯👈✌️👌❤️

  • Alyson Gonzalez
    Alyson Gonzalez Před 12 dny +1

    I was at that Padres game💪🏽

  • Robert Scott
    Robert Scott Před 8 dny

    Simone can do a flip in front of the audience at a baseball game but she can't represent the United States at the Olympics that's BS

  • Michael Sr.
    Michael Sr. Před 2 dny

    Woohoo you go girl!!! Demi Bagby

  • TDeB
    TDeB Před 4 dny

    And they still threw the balls better than most guys. Fitty sent- you out there?

  • Thunder Life Studios
    Thunder Life Studios Před 13 hodinami

    I actually was pretty disappointed. I thought they'd pitch inside their fansy moves.

  • Luis :3
    Luis :3 Před 12 dny

    What a mountain of a man

  • Thomas Bell
    Thomas Bell Před 3 dny

    Why don't they just throw the damn ball? Enough with all the antics already! 🙄🥱😴

  • SCAR
    SCAR Před 12 dny

    I can’t do my pointless trick from the mound; it’s too far.

  • B Deliu
    B Deliu Před dnem

    Impressive flips and yet still throws like a bish

  • yeyoplox
    yeyoplox Před 5 dny

    La primera de suerte no se puso a llorar que no queria hacer el tiro por que se sentía amsiosa, llama la atencion la tipa

  • Mr clean🥱
    Mr clean🥱 Před 12 dny +7

    I was looking at the ball the entire time.. totally 😏

  • Randall Greene
    Randall Greene Před 12 dny

    I do the same thing when I get to stressed

  • Bruce Targaryen
    Bruce Targaryen Před 9 dny +148

    Men of distinction, we gather again

    • Go Bucks
      Go Bucks Před 15 hodinami

      @Voclas_El_Malevolo beta 😳….

    • PIandem¡c XlX
      PIandem¡c XlX Před dnem

      Easy there beta

    • Voclas_El_Malevolo
      Voclas_El_Malevolo Před 3 dny

      @Sbrar • 15 years ago ‘ nah I got you, I see what you mean. Mashalla brotha for your majestic intervention

    • Sbrar • 15 years ago                             ‘
      Sbrar • 15 years ago ‘ Před 3 dny +1

      @Voclas_El_Malevolo yeah but I mean “beta” in my language means son or like child so I was just saying it might’ve meant something else

    • Voclas_El_Malevolo
      Voclas_El_Malevolo Před 3 dny +1

      @Sbrar • 15 years ago ‘ nah, in all seriousness I see what you mean tho. I just woke up and chose violence that day, ain’t gonna delete it tho but I get you.

  • mike sprigg
    mike sprigg Před 13 dny

    How can you be coordinated to backflip yet can't throw a ball?

  • Howie Dew
    Howie Dew Před 10 dny +3

    Omg im sure that was so mentally challenging with so many ppl watching, all that pressure, omg

    • Mack Deen
      Mack Deen Před 6 dny

      Ummm you know they went to the Olympics right? Lmfao. This was just a cameo and really no pressure

  • Dakota Flower
    Dakota Flower Před 7 dny +2

    Bruh you’re not gonna put Fauci’s pitch in there 😂

  • THe "OFFiCial" K.A.M... =P

    Incredible first pitch would consist of a strike. Not a barley make it to the plate. At least they got it to the catcher. Connor McGregor and fauci couldn't even do that.