Magyar motoros túra 2023 Újra Északi-középhegység

• čas přidán 13. 09. 2024
  • 2023-ban is mint minden évben elindulunk az Északi-középhegységbe, azon belül is Egerbe. Ennek az első részét láthatjátok, ami a Szülőfalunkból indulva Pápán keresztül Bakonybélen át, folytassuk utunkat Zircre, onnan Várpalotára érve, majd tovább haladva elérjük Budapestet, ahol egy rövid szünetet tartunk. Ezután megállunk Hatvanban, hogy egy kellemes ebéddel feltöltődjünk. Utána az Északi-középhegységen áthaladva a Mátrán keresztül eljutunk a Siroki vár lábához. Itt egy rövid pihenőt tartunk, majd folytatjuk utunkat Eger városába, ahol a szállásunk vár ránk.
    Másnap, bár az esős időjárás miatt a motoros túrát elhalasztjuk, úgy döntünk, hogy bérelünk egy autót, és ellátogatunk Aggtelekre, hogy megnézzük az Aggteleki Cseppkőbarlangot. Élvezhetjük a cseppkövek lenyűgöző látványát és felfedezhetjük a barlangok misztikus világát.

• @AlparsMotoAdventure
    @AlparsMotoAdventure Před rokem +2

Jó videó lett. Vagány volt a barlang, és jól kicseleztétek az időjárást is. Menő a BMW-s nadrágtartód 😊. Ja és nemrég teszteltem egy Multistradat, nekem is furának tünt az ahogy indul, de a tulaj is ugyanazt mondta mint a haverod, hogy ezek ilyenek. 😎🤘

@BaliOnRoad  Před rokem +2

Köszi Alpár! Nagyon sokat videóztam ott a barlangba, de nem lettek jók a felvételek. Dehát ez most ilyen lett😊🤷🏻‍♂️
      Igen, a nadrágtartó az nagyon vágány! Azóta elengedhetetlen kellékem😉🙏
      A Multistrada ezek szerint akkor ilyen. De szerintem attól függetlenül nem rossz motor, nekem egyre jobban tetszik. 😉🙋🏻‍♂️

• @tommyj272
    @tommyj272 Před rokem +1

Jó lett a videó ismét. Aggtelek ritkán ilyen kihalt. Akárhányszor arra járok, mindig tele a parkoló.😉

@BaliOnRoad  Před rokem +1

Köszi. Örülök, hogy megnézted! Igen Aggtelek ebben a videóban tényleg kihalt volt vagy most nálunk nem volt annyi ember. De a többiek is mondták, hogy nyáron tényleg jobban pörög. Viszont a hely fantasztikus! Én nekem nagyon nagyon tetszett!
      😊🙋🏻‍♂️

• @lajostasnadi5124
    @lajostasnadi5124 Před rokem +1

Szia Bali.
    Szuper videó lett.
    Gratula.

@BaliOnRoad  Před rokem

Köszi! Most tényleg hamarosan jön a folytatása. De először folytatódik az Alpok túra