KAMPEREM WZDŁUŻ WYBRZEŻA• TRZĘSACZ•KOŁOBRZEG- pierwszy raz w pralni+ serwis w oczyszczalni ścieków😎

• čas přidán 27. 08. 2024
  • • kamperem nad Bałtyk • rodzina podróżująca kamperem z trójką dzieci • Kołobrzeg • Trzęsacz •
    #kamper #camper #camperlife #podróże #podróżezdziećmi
    Wyruszyliśmy w podróż kamperem wzdłuż wybrzeża. Przed sezonem śpimy na dziko, włóczymy się po parkach narodowych, odkrywamy oryginalne kultury. Cieszymy się ciszą i spokojem. Zobacz jak podróżujemy wraz z trójką małych dzieci w przyrodę i po przygodę!
    ✨SUBSKRYBUJ✨ żeby nie ominąć naszych nowych filmów:)
    Nie zapomnij nacisnąć w 🔔 żeby być zawsze na bieżąco!
    Podobał Ci się nasz film? Będzie nam miło jeśli go polubisz i zostawisz komentarz😊
    📸INSTAGRAM: / stado_na_wypadzie
    📽FACEBOOK: / stadonawypadzie
    Kontakt ✉️ stadonawypadzie@gmail.com
    Zdecydowaliśmy się na szybką wizytę w Kołobrzegu, bo domyślaliśmy się, że w tak dużym mieście uda nam się znaleźć pralnię samoobsługową. W oczekiwaniu na pranie wybraliśmy się na spacer, okazało się bowiem, że znajdujemy się w okolicy najciekawszych atrakcji Kołobrzegu.
    Wyjeżdżając z Kołobrzegu zachęceni opiniami postanowiliśmy zrobić serwis na terenie oczyszczalni ścieków! Była to dla nas zupełna nowość i nieco się denerwowaliśmy czy aby na pewno na terenie oczyszczalni będziemy mile widziani😉, ale ostatecznie okazało się, że nie było czym się stresować!
    OPIS JEST FRAGMENTEM WPISU NA NASZYM BLOGU:
    stadonawypadzi...
    ⁃ W przewodniku, który czytałam napisano, że jadąc wzdłuż wybrzeża nie można pominąć tego miejsca- wzruszyłam ramionami, a potem dodałam- a poza tym to całkiem ciekawa historia do opowiedzenia dzieciom.
    •••
    Parking, który znalazł Łukasz był naprawdę spory, co prawda położony przy ulicy, ale zaraz po jej drugiej stronie było zejście na plażę, którą spacerkiem kolejnego dnia doszliśmy do platformy widokowej przy ruinach kościoła.
    Tak naprawdę nie wiele wiadomo o tym, w którym roku kościół wybudowano. Mówi się, że świątynia ta mogła zostać wzniesiona w 1250 roku lub 1270. Wiadomo natomiast, że w XIV wieku budynek kościoła położony był aż dwa kilometry od brzegu morza na najwyższym wzniesieniu.
    I tak, wraz z upływem czasu morze pochłaniało kolejne połacie lądu niebezpiecznie zbliżając się do okolic kościoła. Ponoć w XVIII wieku świątynia znajdowała się jedynie sześćdziesiąt metrów od brzegu. W 1853 roku dystans wynosił jedynie dwanaście metrów, a trzydzieści lat później budowla znajdowała się zaledwie metr od morza. Kilka lat później podjęto decyzję o zamknięciu kościoła.
    Pierwsze fragmenty świątyni runęły do Bałtyku w Wielki Czwartek 1900 roku.
    Zapraszamy do oglądania filmu:) Dajcie znać w komentarzach czy film Wam się podoba i czy macie doświadczenia z pralniami samoobsługowymi.
    PARKING KOŁOBRZEG:
    maps.app.goo.g...
    GPS 54.174738, 15.561329
    ADRES PRALNI:
    Obrońców Westerplatte 22/1, 78-100 Kołobrzeg
    Namiary na oczyszczalnię ścieków znajdują się w filmie😊

• @malgorzatapi
    @malgorzatapi Před 3 měsíci +2

Brawo Rodzinko, uwielbiamy Was oglądać, to co robicie dla swoich dzieci jest cuuudowneee, wspólne wycieczki i rozmowy to jest to co procentuje w przyszłości ( znamy to z autopsji) i już widać to po Waszych dzieciakach 👍. A resztki kościoła w Trzesaczu widzę że stoją bez zmian od 30 lat( wtedy tam byłam na wakacjach) tylko ogrodzenie postawili. Pozdrawiamy i czekamy na CD ❤

@stadonawypadzie  Před 3 měsíci +1

Dziękujemy ślicznie za ten komentarz , naprawdę aż miło się czyta. My kochamy podróżować poznawać nowych ludzi i historie , a i chcemy dzieciom pokazać ten piękny świat i zarazić ich chęcią do odkrywania . Jest to też dla nich nauka bo najstarszy wchodzi w etap szkolny a będzie w Edukacji domowej.
      Pozdrawiamy serdecznie ☺️

• @barbarka1304
    @barbarka1304 Před 3 měsíci +2

Dziękuję za super wycieczkę ❤

@stadonawypadzie  Před 3 měsíci +1

Troszkę pogoda nie dopisała, ale udało się zrealizować plan czyli zobaczyć najciekawsze miejsca w Kołobrzegu . Dziękujemy za komentarz i cieszymy się że wycieczka się podobała:)

• @user-lk2xt5mq1v
    @user-lk2xt5mq1v Před 3 měsíci +2

Witam jak zawsze super rodzinka i super odcinek Kołobrzeg miasto emerytów i rencistów ale miło obejrzec będzie zachwycac po szesdziesiątce pozdrowienia

@stadonawypadzie  Před 3 měsíci +1

Dokładnie takie mieliśmy wrażenie jak chodziliśmy po tym mieście;) no nie nasz klimat ale pranie zrobić trzeba było więc przy okazji coś zobaczyć ,zwiedzić;)

• @xtr5622
    @xtr5622 Před 3 měsíci +2

Hej,hej.
    Przyznajemy szczerze,że zaskoczyliście nas wizytą
    w tak komercyjnym miejscu jak Kołobrzeg, ale rozumiemy, że sytuacja tego wymagała...:)
    Czekamy na Woliński Park Narodowy.
    Tata trzeba zmienić wygląd głowy na sezon letni to odczarujesz lato 😉.
    Dziękujemy za filmik
    i pozdrawiamy Was serdecznie.

@stadonawypadzie  Před 3 měsíci +1

Czasem mamy ochotę odwiedzić jakiś kurort ale później tego żałujemy;) tutaj były też właśnie inne sprawy do załatwienia. I właśnie dlatego ominęliśmy Międzyzdroje i Świnoujście;) coś w tym jest bo jak zgoliłem głowę to słońce wyszło;)
      Dziękujemy i pozdrawiamy

• @BearCamp-RMC
    @BearCamp-RMC Před 3 měsíci +2

Ależ Wy dzielni jesteście, mimo takiej pogody nie odpuściliście, film naprawdę fajny.
    "A co te mewy tam robią tatko?"
    No jak to co?, mewy robią STADKO 🤪

@stadonawypadzie  Před 3 měsíci +1

Jak to mówią nie ma złej pogody tylko nieodpowiednie ubrania:) trzeba korzystać;) ale tym tekstem o STADKU zrobiliście nam dzień, ojjj długo się chichraliśmy 😂jesteście najlepsi;)