Mi-a tăiat calea ATV-ul la Cabana Diham

• čas přidán 7. 01. 2024
  • Bun venit, exploratori și pasionați de aventură, la un episod senzațional pe bicicletă, pe traseul montan de la Cabana Diham! Azi vom pătrunde în frumusețea naturii, vom simți adierea vântului și vom evita la limită pericolele acestui traseu fascinant. Sunt entuziasmat să împărtășesc cu voi o plimbare incredibilă, plină de momente surprinzătoare și întâmplări captivante.
    Începând dimineața cu rucsacul pregătit și inima plină de dorința de explorare, am pătruns în inima munților, înconjurați de peisaje de poveste. Cu fiecare pedalat, am descoperit priveliști spectaculoase și am resimțit adierea proaspătă a vântului, creând o atmosferă de neuitat.
    Însă, așa cum este în natura aventurii, am avut parte și de momente tensionate. La intrarea in curtea cabanei Diham, un ATV a apărut brusc, iar agilitatea și reflexele au fost la încercare. Norocul a fost de partea noastră, iar evitarea unui potențial accident a adăugat un plus de adrenalină acestei călătorii.
    Dar peripețiile nu se opresc aici! În timp ce mă așteptam la o binemeritată pauză la un restaurant local, am fost surprins de un moment comic. O persoană grăbită s-a strecurat în fața mea înainte de a comanda, creând o situație amuzantă și neașteptată.
    Așadar, alăturați-vă aventurii mele pe bicicletă, explorați împreună cu mine aceste peisaje uimitoare și bucurați-vă de întâmplările captivante care transformă o simplă plimbare într-o experiență memorabilă. Nu uitați să vă abonați și să lăsați un like dacă vreți să vedeți mai multe aventuri de genul acesta! Până data viitoare, pedalați cu pasiune și trăiți fiecare moment!
    Alege o plimbare plină de energie cu bicicletele electrice - apasă pe l.profitshare.ro/l/12511175 pentru a explora o alternativă sustenabilă și captivantă pentru călătoriile tale zilnice!
    Strava recording: / strava
    Video camera: GoPro 11 Black
    Drone: Dji Air 2S
    Bike: Cube Stereo SL140 Hybrid 2018
    Facebook: / iontrifuvlog
    Instagram: / trifuion
    Music:
    ------------------------------
    Movie - Alex-Productions (No Copyright Music)
    • Movie - Alex-Productio...
    Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0
    Free Download / Stream: bit.ly/2ZMdeJe
    Music promoted by Audio Library
    ------------------------------
    Y&V- Lune [NCS Release] - • Y&V - Lune | Electroni...

• @alexiftime99

gah damn e e

• @AcasaInNatura
    @AcasaInNatura Před 6 měsíci +2

Intro-urile fac toata spuma ca-ntotdeauna 😂

• @AlexMTBVLOG
    @AlexMTBVLOG Před 6 měsíci +3

Un clip foarte frumos, când începi să faci youtube cu clipuri de ciclism înțelegi mai bine volumul de muncă depus și la ce informații ai acces în mod gratuit 🚵🏻 îmi place setup-ul tău de pe ghidon.
    Mult succes în continuare 👏

@mtbromania  Před 6 měsíci +1

Asa este, efortul este mare, totul e s-o faci cu plăcere. Mult succes cu canalul tău de youtube. 🤝

• @silviu.filipescu
    @silviu.filipescu Před 6 měsíci +1

Saracul Jean, ce s-a mai chinuit sa urce pe asfalt pana la Paraul rece!

@mtbromania  Před 6 měsíci +1

Vrei sa zici ca "s-a antrenat", nu puturos ca noi cu electrica. 🤣

• @iftimirobert5996
    @iftimirobert5996 Před 6 měsíci +1

Primul❤

✌️✌️✌️✌️✌️

• @detailingoradea8282
    @detailingoradea8282 Před 6 měsíci +1

Salutare, La mulți ani! și spor la pedalat, dar unde e bicicleta nouă? Ride safe! 🚴

@mtbromania  Před 6 měsíci

Salut! La mulți ani! Bicicleta nouă este de doua luni în garanție, sa vedem când e gata, o sa fac un clip sa va povestesc cum a decurs reparația. Bafta!

• @lucasboia183
    @lucasboia183 Před 6 měsíci +1

Salut ion Ni la Oiiiiii 😂😂😂😂😂😂

@uncle90 Před 6 měsíci +1

7090 km am făcut anul trecut pe bicicletă. Într-adevăr, doar pe asfalt. Asta dacă tot ai întrebat "pe unde ne-am mai plimbat". Prin locuri cunoscute de mine deja. Dar km cu km s-au tot adunat.

@mtbromania  Před 6 měsíci +1

Ai făcut ceva, nu gluma. 😁😁
      Super!

@uncle90 Před 6 měsíci +1

​@@mtbromaniapuțin fata de un nenea pe strava care la 71 ani a făcut 13.000 km tot anul. Am rămas mut, la cum arata ii dădeam 50 și ceva ani. Oricum asta nu înseamă ca au fost km fericiti pentru ca am avut și incidente din cauza infrastructurii ( o groapă în asfalt și am stat cu coastele fisurate), apoi un nene cu portiera care nu s-a uitat în oglindă. In rest 100 km i-am făcut pentru Hospice, și altele de recreere pentru mine... Doar solo am fost. Înainte mergeam și eu de nebun prin păduri,pe coclauri de unul singur... Dar am constatat ca îmi place mai mult asfaltul.

@mtbromania  Před 6 měsíci +1

De aceea spun in aproape fiecare clip, trebuie sa fim mereu atenți pe traseu, am pățit-o si eu, ajungând la spital, și nu e nicio distracție sau "cool" sa ajungi acolo.

@uncle90 Před 6 měsíci +1

​@@mtbromaniaeu nu am ajuns la spital ( din fericire). Dar sa cad cu bicicleta la 30 km/h pentru ca nu am observat din timp groapa din asfalt nu a fost deloc nice. In schimb asa lovit eu am ales sa duc tura pana la capăt si nici prin casa nu prea am stat apoi chiar dacă aveam dureri de coaste si umăr. La drum drept mergea, dar greu la urcări și trebuia sa merg pe lângă. Apoi nenea cu portiera lui, noroc ca nu a făcut nici prea mare cioc și era interesat de starea mea decât de starea mașinii sale. Atunci nici la politie nu am sunat si m-am ales cu câteva julituri... Si disc îndoit, un pic roata descentrata. Nici mașina lui nu a fost prea ok.. Groapa aceea a fost astupată (printre altele, pentru ca tot dj-ul este plin de gropi) după ce am sesizat eu consiliul de județ. Dar asta după ce am stat eu cu dureri ca doar asa e romania ( cu r mic) : până nu se întâmplă ceva, nu ia nimeni măsuri. In Râșnov ( Brașov) un ciclist și-a rupt clavicula din cauza unei gropi. A avut mai mult ghinion, pentru ca el a ajuns la urgente. Și pe asfalt e periculos la fel ca în pădure. Gropi si șoferi care conduc agresiv,sau pe dj ma trezesc cu mașina in fata mea pentru ca intra brusc în depășire, eu trebuie sa opresc ca sa nu ajung rip. Sau într-o zi când am trecut la mm pe lângă un microbuz întrat în depășire 🤦. M-a ferit Dumnezeu.

• @faranick1
    @faranick1 Před 6 měsíci +2

Cele mai importante 3 ture pe 2023 au fost Sinaia- Piatra Arsa - Ploiesti , Azuga - Muntii Baiului - Lacul Orjogoia - Traisteni - Ploiesti , Predeal - Sacele - Valea Doftanei - Ploiesti . Au mai fost si altele dar astea au fost mai importante .

@mtbromania  Před 6 měsíci

Frumos, astea da ture. Felicitări! 🤝

• @faranick1
      @faranick1 Před 6 měsíci

Facute pe un hardtail simplu de un ,,gras" de 90 kg de 40 ani :)))))

@uncle90 Před 6 měsíci +1

De vreo 3 ani am tot zis ca ajung și eu la Piatra Arsa, na și ghici ce : îmi lipsește motivația.

@mtbromania  Před 6 měsíci +1

@@uncle90 e frumos și traseul acela, poate chiar sa mergi pana la Babele, dacă tot ești în zona.

@uncle90 Před 6 měsíci +1

​​@@mtbromaniaîmi trebuie motivație si pe lângă asta îmi trebuie antrenament pe urcări ce nu prea mai am asta ( doar la drum drept, asfalt si urcări moderate asa la vreo 10% dar scurte). Pentru piatra arsa, sa urc pana în vârf fără sa cobor din sa, ar trebui sa ma antrenez vreo 3-4 luni înainte doar pe drumul poieni (Brașov, ca eu sunt din Brașov). In 2022 țin minte ca am urcat drumul poienii pe asfalt de 2x în aceeași zi. In anul 2021 am făcut cărare tot pe același drum cu bicicleta. Dar na ca anul trecut m-am orientat spre alte trasee cu drum mai plat si urcări moderate și scurte. Acum închei o buclă de 80-90 km în județ fără sa cobor măcar din sa ca sa stau jos pe bancă, asta pentru ca m-am antrenat suficient pe același drum, urcări, diferența de nivel, etc si doar pentru atât am antrenat mușchii. Pentru piatra arsa (sau urcarile alea mortale pe lângă Câmpina, Șotrile, Comarnic ) este deja alt nivel și pentru asta trebuie antrenament calumea.

• @BikeESC
    @BikeESC Před 6 měsíci +1

Ce comenta Jean la final de bicicletele voastre electrice, dar apoi si-a luat si el :)))

• @minutzionel
    @minutzionel Před 6 měsíci +1

salut...ai filmat frumos...banuiesc ca ai mai multe filmulete si in perioada asta doar le editezi..bafta

@mtbromania  Před 6 měsíci +1

salut! multumesc! mai am o filmare toamna, sa vad cand o pun si pe aceea. bafta!

• @callin_p
    @callin_p Před 6 měsíci +1

Da parca si Jean are bicicleta electrica. E mai vechi clipul sau s-a hotarat la aceasta tura sa o foloseasca pe cea clasica?