Roc de Madres - 100 CIMS FEEC

Sdílet
Vložit
  • čas přidán 6. 09. 2024
  • Track:
    ca.wikiloc.com...
    Música:
    My life feat HiTydes Broken Elegance
    No copyright music
    Descripció:
    Ruta circular que, sortint del Coll de Sansa, ens permet accedir al cim del Puig Pelade, Roc Negre i Roc de Madres, per aquest ordre.
    Accedirem al Coll de Sansa per la pista que surt de la part alta del poble de Matemale ( a la comarca del Capcir, a la Catalunya Nord). Haurem de recórrer uns 4 km de bona pista, que podem fer sense la necessitat d'un tot terreny, tot i que si el teniu molt millor.
    La ruta, que no és complicada, si que a vegades es fa una mica costosa pel terreny, en que moltes vegades l'haurem de seguir sense un camí definit. La major part del recorregut es fa per corriols, que es van perdent i recuperant al llarg del camí. També hi ha un bon tram en el que, sense tenir el corriol marcat, haurem de travesar una zona plena d'arbusts i pedres, que no ens permetran caminar de manera còmode. Sobretot cal tenir en compte que, en els darrers kilometres de la ruta es perd el corriol i anirem bosc a través fins empalmar amb la pista, que en uns 500 metres ens torna al Coll de Sansa.
    Això si, des de qualsevol dels tres cims podreu gaudir d'unes vistes espectaculars de la comarca del Capcir i del massís del Carlit.
    Desitjo que gaudiu d'aquesta ruta que és molt poc transitada i permet la millor de les desconnexions.
    Salut i cames!!
    ❀~✿ ❀~✿ ❀~✿ ❀~✿❀~✿ ❀~✿ ❀~✿ ❀~✿
    Ruta circular que, saliendo del Coll de Sansa, permite acceder al pico del Puig Pelade, al Roc Negre y al Roc de Madres, por orden de acceso.
    Accederemos al Coll de Sansa por la pista que se encuentra en la parte alta de la población de Matemale (en la comarca del Capcir, en la Cataluña Norte). Hay que recorrer 4 km de buena pista para la que no será necesario disponer de un todo terreno, aunque si lo teneis mucho mejor.
    La ruta, que no es complicada, si que a veces se hace un poco costosa por el terreno, en que a veces deberemos seguir la ruta sin un camino definido. La mayor parte del recorrido se hace por senderos, que se van perdiendo y recuperando a lo largo del camino. También hay un buen tramo que, sin tener el sendero marcado, cruzaremos por una zona llena de pequeños arbustos y muchas piedras, que no nos permitirán caminar de forma cómoda. Sobre todo, hay que tener en cuenta que en los últimos kilómetros de la ruta se pierde el sendero e iremos bosque a través hasta empalmar con la pista, que en unos 500 metros nos devuelve al Coll de Sansa.
    Eso sí, desde cualquiera de las tres cimas podemos disfrutar de unas vistas espectaculares de la comarca del Capcir y del macizo del Carlit.
    Deseo que os guste esta ruta que es muy poco transitada y permite la mejor de las desconexiones.
    Salud y piernas!!

Komentáře • 1