Reggeli kávé Görögországban

• čas přidán 12. 07. 2018
  • Görögország számunkra azért olyan nagy szerelem, mert a görögök életfelfogása nekünk nagyon szimpatikus. Szeretjük, hogy barátságosak, szeretjük a vendégszeretetüket és szeretjük, hogy jókedvűek. Amit azonban a legjobban szeretünk, amikor látjuk, hogy a görög egy kávézóban ücsörög egy frappé társaságában.
    Sokszor elhangzott már tőlünk és nem győzzük hangsúlyozni, hogy adj magadnak időt a pihenésre. Kitartunk amellett a meggyőződésünk mellett, hogy a kávészünet éppolyan fontos része az életünknek, mint a nyaralás, vagy az egyéb szabadidős tevékenységek.
    Nekünk a kávészünet tökéletes megoldás arra, hogy elmondjuk az előző nap történéseit, ill. hogy megtervezzük az aktuális napi programot. Itt Görögországban egyébként is rákényszerül az ember a sziesztára, mert most, a főszezonban de. 11-től du. 15 óráig (de inkább 17-ig) a nagy melegben semmit nem lehet csinálni.
    Nem, strandolni sem, mert nem szeretnénk leégni. Vannak rossz tapasztalataink ezen a téren, ezért nem szeretnénk, ha a saját történelmünk megismételné önmagát! =P
    Az apartmanunk egyébként a Lido apartman volt.
    #Görögország #Tolo
    ► Előzmény, buszos utazás: • Video
    ► Így pakoltunk be a bőröndbe: • Így pakolunk be a "bőr...

@KetVilagKozt Před 2 lety +1

Olyan cukik vagytok, jó látni az örömötöket és h milyen nagy élmény lehet akár egy friss görög narancs a hűtőben vagy egy tervezett hajókirándulás.

• @VLER9488
    @VLER9488 Před 6 lety +5

Jó szórakozást😊 Pihenjetek. Meg érdemlitek ☺

@KetVilagKozt Před 6 lety +5

Sziasztok! Ha hydra szigetén tovább szeretnétek maradni de szállás nélkül, akkor próbáljatok meg kempingeket nézni a szigeten. Ott általában lehet bérelni sátrat is, és tuti olcsóbb mint egy szállás. Mi is idén ezt fogjuk csinálni egy másik görög szigeten. Mi meglepődtünk mert olyan modern kempinghelyet találtunk, hogy van medencéje is, plusz tengerparton van!

• @Thomasvideok
      @Thomasvideok Před 6 lety +3

Két Világ Közt végül nem maradtunk, de nem is baj, mert voltak egyébb szuper élmények is. :)

@KetVilagKozt Před 6 lety +5

A tahini nem finom, ilyen tömény szezámmagos, olajos izé. Nem éri meg, az a tanácsom, hogy n vegyetek, inkább e gyros-t akkor már ;)
    Jó nyaralást nektek!!!

• @Thomasvideok
      @Thomasvideok Před 6 lety +2

Két Világ Közt Amikor ezt írtátok, akkor már megvettük :) csak azért mert narancsos. Mindent kerestünk, ami narancsos. :) Nagyon jó volt,marmint a nyaralás,