VW T4 #1

Sdílet
Vložit
  • čas přidán 31. 10. 2020
  • Ahoj lidi vítejte u dalšího videa Autoklempíř Brandýs. V dnešním videu vám ukáži jak jsem vyvářel VW T4.
    Přidejte se:
    Instagram: @autoklempirbrandys
    Facebook: / autoklempirb. .
    Mail: autoklempirbrandys@gmail.com
    PŘIHLASTE SE NA ODBĚR!!!
    czcams.com/channels/aDa.html...
    #Autoklempirbrandys #VW #T4
  • Auta a dopravní prostředky

Komentáře • 96

  • @jandanek6976
    @jandanek6976 Před 3 lety +10

    za mě určitě zůstan u sváření,na Tvoji práci je radost koukat,velká inspirace

  • @jakubsvamberg5091
    @jakubsvamberg5091 Před 5 měsíci +1

    Pecka jste sikovnej!

  • @Maxik_Bartos
    @Maxik_Bartos Před 3 měsíci +1

    Sice staré video, ale pěkná práce. 👍👍

  • @honzanyvlt9026
    @honzanyvlt9026 Před 3 lety +5

    Ahoj, za mě sváření, broušení atd. lepší, když Ti koukám pod ruce. Jsem mechanik, ne klempíř, a když můžu opisovat, tak se do mojeho Multivánka pustím. Děláš to dobře chlape ! :)

  • @martinlukas5822
    @martinlukas5822 Před 3 lety +4

    Perfektní poctivá práce. Ať se daří a pevné zdraví přeji. 👍👏😉🚙

  • @jumper3118
    @jumper3118 Před 3 lety +3

    Tvoje videa jsou velikou inspirací, moc mě baví sledovat Tvou práci, děláš to skvěle a skoro 10000 odběratelů o tom svědčí, nic bych neměnil, za mě like.

  • @varok1982
    @varok1982 Před 3 lety +27

    Nechápu. Právě že to vyvařování a výroba dílů, broušení a tmelení o tom ty videa jsou ne? Tohle kecání je o ničem.

    • @raperst4854
      @raperst4854 Před 3 lety +3

      Aj kecanie treba, ale všetko z mierou. 50 na 50

    • @Burys14
      @Burys14 Před 3 lety +3