Hike - Prenj, Erač, Lupoglav, Ovča i dr. , 20.06.18.

• čas přidán 8. 11. 2018
  • Malo avanture i istraživanja novih puteva po Prenju, prelazaka sa vrha na vrh.
    Krenuli iz Tisovice, pa preko Za kantara ispenjali se na Vjetrena brda i vrh Erač.
    E sada slijedi avantura, ovuda nismo išli, kako naći put direktno sa Erača na sedlo prema Lupoglavu. Produžavamo pravo i slijedimo kamenu markaciju (hvala tko je to obilježio) i spuštamo se strmim kamenim padinama prema putu za Lupoglav.
    Onda slijedi klasičan uspon na Lupoglav siparom, sedlom.
    A onda opet avantura. Kuda najjeftinije i najbrže preći na Ovču? Silazimo grebenom između Lupoglava i Ovče što je još jedna lijepa avantura (nikada prošli), pa onda planiramo popeti uski kuloar ispod vrha Ovče gdje ima neka pečina.
    Uspinjemo se do pečine po teškom siparu, pa onda jednom policom do zadnjeg kuloara, kratkog sipara i eto nas na Ovči.
    Istim putem se vraćamo i hvatamo se sedla prema Keraću i Vidinoj kapi. Ispenjemo i taj greben, a Božo i Dragan nastavljaju grebenom do Herača.
    Potom opet avantura, treba se spustiti siparom ispod Vidine kape, pa preko doline Lučina i Mršića dola doći do sedla ispod vrha Soplje. I tu postoje kamene markacije, ali se gube u jednom dijelu, ali postoji optička vidljivost i nije problem u snalaženju. Iz Mršića dola smo opet našli pokoju kamenu markaciju.
    E onda i Prenj pokazuje svoju čud, te iako nenajavljeno od norvežana, opere nas jakom kišom i ledom, uz snažne gromovite zvuke, samo da se pokaže tko je tu glavni.
    Mokrih nogu bauljamo po Rupama, Čemerikovim docima i Za kantarom i u duboku noć dolazimo u Tisovicu.
    A tu nas čeka pivica za proslavu.
    Tek sada se treba vratiti u Konjic i kućama.
    Oko 2.30 smo natrag, skoro 24 h avanture.