Pylos - piękne plaże i lokalne jedzenie | Z namiotem przez Grecję odc. 5

• čas přidán 12. 09. 2024
  • Cześć i czołem!!!😁
    Po zwiedzeniu starożytnej Olimpii ruszyliśmy dalej. Uznaliśmy, że trzeba zrobić przerwę od oglądania wykopalisk i muzeów.😜
    👉 Kolejnym przystankiem był Pylos. Wybraliśmy to miasto ze względu na piękną plażę "Voidokilia Beach", która była położona około 6 km od naszego campingu " Erodios", na którym zatrzymaliśmy się na dwa dni. 🏕
    Plaża ma kształt greckiej litery omega . Woda była tam bardzo ciepła i było dość płytko w porównaniu do innych plaż.🏖
    Na miejscu znajdowało się sporo kamperów. Wydaje nam się, że śmiało można tam nocować na dziko. Z campingu można też dojechać rowerem.🚴‍♂️
    👉Zwiedziliśmy również Pylos, która jest dość mała, portową miejscowością. Znajdują się tam dwie Twierdze " Neo Kastro" i "Paleokastro". Pierwsza twierdza zachowała się najlepiej i to właśnie ona jest głównym celem turystów. Została zbudowana przez Turków w XVI wieku. Ciekawostką jest to, że jeszcze w XX wieku twierdza służyła jako więzienie.
    👉Na obiad spróbowaliśmy Saganaki z krewetkami w restauracji "Four Seasons", której taras graniczył bezpośrednio z zatoką. Restauracja bardzo lokalna z mega pozytywną obsługą, także serdecznie polecamy to miejsce.
    Znajdziecie nas jeszcze na:
    FB: / kappodroze
    Insta: / kappodroze
    ------------------------------
    Zapraszamy do oglądania naszych vlogów z podróży. Filmiki nagrywaliśmy przede wszystkim dla siebie, mając dużo frajdy podczas ich kręcenia i oglądania 😀 Jeśli się podobało, polub film i subskrybuj kanał ✌