Pescuit PĂSTRĂV în VALEA IERII cu EXCAVATORUL! Oameni care distrug râul IARA jud Cluj!

• čas přidán 28. 07. 2021
  • Înainte sa încep cu descrierea videoclipului va rog frumos DISTRIBUIȚI, sa ajungă la câți mai mulți oameni!
    Acest videoclip nu este monetizat!
    Făcând parte din organizația ANCBP - CLUJ, (antibraconaj si antipoluare), am decis sa încarc și acest videoclip, sa vedeți incompetenta, și hoția de a distruge un habitat piscicol natural sub ochii noștri!
    Locuiesc în comuna Valea ierii județul Cluj, dar din cauza celor întâmplate încă nu am reușit sa practic un pescuit la pastrav în zona mea natala, din cauza ca toți îsi bat joc de raul respectiv, fiind nevoit sa fug pe alte râuri din apuseni!.... Asta pana azi!......
    Am reușit sa prind câțiva păstrăvi, am văzut și o vidra!....
    Videoclip cu impact emoțional!
    Videoclipul este încărcat după ce sesizarea GĂRZI DE MEDIU, precum a APELOR ROMANE, de către agenția ANCBP - CLUJ având link-ul și pe pagina oficiala / antibraconaj.cluj cu poze/videoclipuri/martori și dovezi!
    Vizionare plăcută!

• @alinmoigradean2405
    @alinmoigradean2405 Před 3 lety +7

Păcat mare. Un rău superb și faună pe măsură, dezinteres din partea magnatilor care îl exploatează. În felul acesta rămânem fără râuri de pescuit în toată țara, doar pârâuri prin fața vilei/cabanei/pensiunii. Succes în lupta pe care o duci!

• @doruciaciru2420
    @doruciaciru2420 Před 3 lety +5

Salutare,adevărat ce spui de râurile care sunt poluate de gunoaie ,cred ca in toată România ne confruntăm cu asa ceva din păcate, și autoritățile nu vad sau nu au ochii sa vadă....păcat!

Autoritățile publica cazurile după rezolvarea lor!... Iar un caz durează mulți ani, în care se și uita de ele! Dar asa, dacă postezi sesizarea înainte de rezolvarea cazurilor, cineva va lua o măsură!.. Fiecare instituție are o sarcina, iar nerespectarea ei duce la alt caz! Ca unele persoane sunt mistuite, aici este alta treaba, aici avem lege .. La urma urmei, noi cetățeni formam un stat, nicidecum o lege!...toti adunați, putem schimba totul!.. Salutari!

• @doruciaciru2420
      @doruciaciru2420 Před 2 lety +1

@ Eu sincer a-și ieși la un protest in strada împotriva poluări tuturor apelor din România, și nu numai apelor....și tot se înseamnă poluare!

• @BogdanFlorinPescuit
    @BogdanFlorinPescuit Před 11 měsíci

👍👍👍👍 Bravo, bravo!

• @fishingandtravel
    @fishingandtravel Před 3 lety +3

Pacat, ma gandesc cum e, mai ales cand se intampla la tine acasa. Am fost in tara pentru doua saptamani, am decis sa fac un pescuit la pastrav in apuseni, fiind de loc din Cluj, surpriza mare, drum aproape impracticabil, apa tulbure, fara sa fi plouat. Am decis sa urc mai in amonte, baietii trageau lemne prin albia raului. Pacat de natura din Romania, locuri foarte frumoase pe care nu stim sa le apreciem. Te felicit pentru vlog, de departe cel mai bun prin continutul si mesajul pe care il transmiti. Sper sa fie vazut si auzit de catre cei care au putere de decizie.

• @Cristian.Gabryel
    @Cristian.Gabryel Před 3 dny

Ieri am fost acolo. Am văzut 3 păstrăvi obosiți . De pescuit nici nu vorbesc. Când eram copil 90 și ceva 2000 și mergeam în tabără acolo prindeam la vierme la plută păstrăvi 😂 acum 0. Păcat ca se distrug locurile

• @Dorian711
    @Dorian711 Před 3 lety +1

Ai dreptate cer banii la turiștii si ei nu ofera nimic adică nici macar coș de gunoi , un wc sau un spațiu amenajată cat de cat. Eu cunosc zona aia ca de mic am crescut pe acolo la ciuperci e cea mai frumoasă zona pentru mine dar altii o distrug si e păcat mare. Si lemne tăiate cu grămezile nu le pasa lor. Păcat de zona aia superba.
    Sper sa porii schimbă ceva dar stiu ca e greu.
    Eu iti urez succes.
    Si toate cele bune.

• @obyybo
    @obyybo Před 2 lety +2

Bun video ul.. Cheama l pe alex bucur la o partida la tine :) eu zic ca va accepta.. Numai bine!

• @ANDreYii44
    @ANDreYii44 Před 3 lety +1

👍👍👍

• @danielcontra1264
    @danielcontra1264 Před 3 lety +1

pacat!

• @petrumariusdemian4496
    @petrumariusdemian4496 Před 3 lety +8

Dezastru mai frate nu se poate asa ceva ... aceste specimene de " oameni cu bani " ar trebui puse la respect dar problema ii ca is apărați chiar de cei care ar trebui să îi pună la respect...iar noi oamenii de rand suntem prea mici în fata lor ...😒 sa ii ardă focul!

Legea este lege pentru toți! Într-adevăr asa nu mai trăim în normalitate, dar întotdeauna vor fi și oameni care lupta pentru dreptate! Salutari!

• @ioantoader6398
    @ioantoader6398 Před rokem

Sa mergeți și pe Someșul rece și racatau acolo se curenteaza dar nu ii prinde nimeni

• @bearandberries3719
    @bearandberries3719 Před 3 lety +1

o simpla recamatie poti sa faci si tu! 112

scuze! acum am vazut si sfrsitul la video si ma bucur ca ai sesizat ( reclama) la garda de mediu. bafta!

Procedurile sunt puțin diferite, dar o sa fie ok. Ms și salutari 👍

• @florin1846
    @florin1846 Před 2 lety +1

Salut!Pana la urma a facut garda de mediu ceva? Sau ai ramas doar cu filmarea si sesizarea?

Desigur și foarte repede! În ziua următoare au fost de la apele romane,unde i-a interzis sa mai între cu excavatorul în râu, și sa curețe malul (molozul scos), iar în ziua următoare a fost un COMISAR șef de la garda de mediu, unde discutile au fost multe! (si în primărie).... Ca urmare avem o apa cristal (prezent)... Desigur intimidare și amenințările sunt multe la adresa mea, 😂.... Nu-i las sa distruga tot!.... In schimb în autorități nu am încredere, dar și acolo exista oamenii care lupta pt dreptate (încet îmi demonstrează asta)..... Sa zicem ca am rezolvat cazul în 3 zile!... Deci se poate sa trăim în normalitate!

• @florin1846
      @florin1846 Před 2 lety +1

@ imi poti spune si mie te rog unde anume as putea face o sesizare in caz ca o balastiera are o teava ascunsa si apa e cacaua mereu, as avea sanse sa se intample ceva sau imi fac sperante degeaba?

•  Před 2 lety

Poți face sesizare gărzi naționale de mediu, și apelor romane! Găsești paginile lor cu o căutare Google,( găsești și adresa mail) unde va trebui sa trimiți un mail cu sesizarea, foarte important este sa atașezi și imagini sau video!..important este sa precisezi locația exacta cu dovezi clare!

• @gabrielm.6399
    @gabrielm.6399 Před 3 lety +1

Salut. Ce fir folosesti? Fir intins!

•  Před 3 lety

Un textil varivas, 0,6# +un monofilament 0,16 ca înaintaș (50 cm)

• @lucianmihaila7077
    @lucianmihaila7077 Před 3 lety +3

Intrarea în albia unui râu cu utilaje este o abatere penală, fără autorizație !

Zona a fost afectata grav de gunoaie! Ca urmare s-a făcut o acțiune de ecologizare a zonei, (în mare) unde conducerea primăriei nu a primit aviz sa între în râu cu buldo, de la apele romane, deoarece în unele locuri oamenii nu puteau curata cu mana!.... In zona vor continua acțiuni de ecologizari, pe viitor. Concluzia este ca nu ai voie cu utilaje în apa, nimeni nu iti da autorizație pt asa ceva chiar dacă ești o instituție publica, dar se pare ca persoanele fizice cu bani, au uitat de bun simt și respect fata de natura!... De legi nu mai zic, pentru ei nu exista legi! (cel puțin asa cred ei)

• @bearandberries3719
    @bearandberries3719 Před 3 lety +1

galbiorii in vatra dornei (sv) sunt 27 lei per kg. pe acolo cat mai este kg? a mai fost?

Momentan nu am mai fost, pe viitor o sa merg 😁

• @gogu007
    @gogu007 Před 2 lety +1

Bună! Am fost duminică în recunoaștere până la Crucea Roșie. Apa curată (cel puțin așa mi s-a părut mie) până în jos de Băișoara. Am văzut și eu casa cu excavatorul. Liniște. Dar toată Valea Ierii era plină ochi de grătăriști. Am mers la apă în câteva locuri, pe porțiunea Caps - Crucea Roșie dar nu am văzut nici un pește în intervalul 13-15. Nici pescari. Întrebare: am înțeles că pe cursul inferior se pescuiește cu Permis ANPA și legitimație AVPS Cluj, iar pe cursurile mediu și superior, de la Caps în sus este în administrarea Romsilva. Cum și unde se obține permis pentru pescuit de la Caps în sus?

•  Před 2 lety

Salutari! Pe sectoarele de râuri Administrate de romvilva va trebuie un permis ANPA pentru ape necontractate! Acesta îl puteți obține online de pe saitul lor permisepescuit.anpa.ro/, care este valabil și în format PDF pe telefon, sau poate fi printat pe foaie! Pe lângă acest permis ROMSILVA îți va cere o taxa/zi (25 lei) acesta taxa poate fi plătită înainte la sediu sau direct pe râu (caz de control), dar taxa nu este obligatorie! De obicei se plătește dacă raul este amenajat și populat (din bun simt) dacă nu, poți refuza taxa! Dreptul legal de a pescui pe ape este acel permis, orice organ cu drept de control îți va cere permisul!

• @gogu007
      @gogu007 Před 2 lety +1

@ Mulțumesc de info! Am deja permisul ANPA pentru ape necontractate și Dunăre. Deci în caz de control plătesc pe loc taxa Romsilva, fain! Probabil așa este și la Doda Pilii /Smida.

•  Před 2 lety

@@gogu007 exact, asa este și la doda pilii! Regula se aplica pe toate râurile de munte(din tara) unde apele sunt administrate de ROMSILVA

• @luciferbaal5927
    @luciferbaal5927 Před 2 lety +3

Trimite garfa de mediu peste ei. Lasa primaru ca ii degeaba. Suna la politie si ei au obligatia sa anunte garda de mediu.

Sa rezolvat repede problema! Următoarea zi au fost aici! Mulțumesc de sfat!

• @petrebibiserban5279
    @petrebibiserban5279 Před 3 lety +1

Păcat mare autoritățiĺe mute oarbe surde rușine sa ne fie ce ziceți

• @valentinsava6787
    @valentinsava6787 Před 3 lety +1

Nu vreau sa fiu rautacios dar oameni ca astia sunt niste mizerii care nu merita 2 bani, cu toata averea lor, credema as vrea sa pot sa vorbesc mult mai urat cu le bag si le fac si le dreg, dar din bun simt pentru ceilalti subscribers incerc sa fiu cu bun simt. Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu nimic in legatura cu acest aspect, dar sper ca cineva competent si cinstit sa vada acest video si sa ia masurile necesare, masurile legale si sa-i arda pe nesimtitii astia care au 2 lei in plus in buzunare si poate sa cumpere orice idiot de primar sau autoritate autorizata sa opreasca asa ceva. Dumnezeu sa te ajute sa rezolvi problema asta dar eu unu am mari retineri...Fire intinse Banditule...