Eco horgászat - 69. rész - Leiskoláztak minket... nem kicsit... (Pilismaróti öböl)

• čas přidán 17. 08. 2022
  • Gyakran előfordul, hogy horgászunk valahol, és a mellettünk ülő horgász jóval több halat fog nálunk. Ilyenkor hajlamosak vagyunk minden okot kitalálni, hogy ez miért van. De sajnos be kell látnunk, hogy az esetek többségében a hiba a "mi készülékünkben" van. Ezen a napon egy nagy leiskolázást kaptunk mi magyarok a busa otthonából származó horgászoktól. Az okot, megoldást továbbra sem tudom sajnos, aki sejti ossza meg velünk :).
    A videósorozat elsősorban azért készül, hogy a jól bevált olcsóbb termékeket is megismerjék mind a kezdő, mind a régebb óta horgászók.
    This series is to show well-tried technics, cheaper groundbaits, baits for both of starter and advanced fishermen.
  • Zábava

• @basserpatya8182
    @basserpatya8182 Před rokem +2

Sajnálom hogy te nem fogtál busát de majd leközeleb fogól!! Várom a következő horgász VIDEó!

• @seclast2412
    @seclast2412 Před rokem +1

Ugyanaz a szitu, mint annó a Bodrogközben még élt megboldogult nagyapám, lementünk egy csatornára horgászni, 20 méter széles, 2 méter mély, 1 csukát sikerült fogni. Tőlünk 25 méterre ugyanolyan helyen 2 gyerek pecázott ugyanolyan szerelékkel és kb 12 csukát fogtak, mind az a 1-2-3-4 kilós példány. Egymástól pár méterre is nagy a halállomány eltérése, mármint mozgásilag.

• @karolykacso6646
    @karolykacso6646 Před 5 měsíci

Hogy bánsz a hallal?

• @robertondrejcsik4358
    @robertondrejcsik4358 Před rokem +1

A válaszom egyszerű és érthető. A kapástalanság oka a fenekező horgászat. A busa nappal általában vízközt, nagyobb vízmélység (6 méter feletti) esetén is a vízoszlop felső harmadában tartózkodik. Éjszaka pedig a vízfelszín közelében, rövid eresztékkel fogható jól. Nyáron állóvízen az úszós szerelék mindent visz, a fenekező horgászat felesleges időtöltés.
    A fenekezésnek nagyon sok hátránya van. Nem lehet tudni, hogy iszapba, nagy kövek közé, fák és gallyak közé (ez inkább folyóvízre igaz) dobja be az ember a szerelékeit és a csalogatásra szánt akár több kiló etetőanyagot, ekkor hiába várhatjuk a kapást. A fenekező horgászat egyetlen előnye, hogy más halfajokat (ponty, amur, keszegfélék stb.) is foghatunk.
    Az úszós horgászatnál a fenéken lévő ólom megakadályozza a szerelék sodródását, akár lassan folyó folyóvízen is. A vízoszlop felső harmadában lévő etetőkosár, busázó tabletta mindig jó helyen van és folyamatosan csalogatja a busákat. Ha törpeharcsa mentes vízen tudunk horgászni és nem a parthoz közel horgászunk (20-30 méternék távolabb), akkor az időnként horogra felakadó küszöket is elkerülhetjük. Remélem tudtam segíteni.
    Üdvözlettel: a békéscsabai busahorgász.

@ecohorgaszat  Před rokem +1

Igen, egyet is értek, ez általános igazság a busákra. Viszont Pilismaróton meglehet fogni őket fenéken, nem is akárhogy. A kövek, iszap itt nem probléma, főleg ha ismerjük a medert. De persze itt sem mindig megy a fenék, sőt a mindennap ott horgászó magyar sporik sem értették mi történik, pedig ők ugyanott, ugyanúgy úszóztak. Van ilyen. Ettől függetlenül amit írtál a busa horgászatáról az mind igaz.

• @colinmcferi
    @colinmcferi Před rokem +1

Így,hogy keveset jársz ki, esélyed sincs "ellenük". Ők szinte minden nap kint vannak, ami hatalmas előny. Ráadásul a vérükben van annak a halfajnak a horgászata... A Tass-i zsilipnél figyeltem meg szintén ázsiai pecásokat. Busáztak, úszóval. De olyan etetőkaját a használtak, ami a bedobás után UV zöld felhőt alkotott.Minta felrobbant volna a kosár, akkorát terített. Mondanom sem kell, ők sem unatkoztak...

@ecohorgaszat  Před rokem

Elhiszem... Az ottani horgászok is tátott szájjal nézték őket. De nem baj, valamihez legalább értenek 😅.

• @valkuratekszaszikopo9618

Nekik sem mindig sikerül. Volt nemrégen, hogy fenekén volt két kapasom, a kínai srác meg uszoval és fenekén is nullazott. 4 óra után hazament.

• @OndecsKrisz_horgaszBro
    @OndecsKrisz_horgaszBro Před rokem +2

Azért ez elég érdekes volt és kicsit bosszantó is,de a peca ilyen....

@ecohorgaszat  Před rokem +2

Ez nagyon bosszantó. Bizonyíték, hogy amikor nem fogunk nem biztos, hogy azért van, mert nincs ott a hal...

• @andrascsik5512
    @andrascsik5512 Před rokem +1

utánad voltunk 1 nappal kb kinaiak csak 1 amurt fogtak egésznap ,mi 3busás 1 method bol csak a 3as ponty jött

@ecohorgaszat  Před rokem

Gratulálok, az szép eredmény. Akkor ők lehet nem busáztak.

• @andrascsik5512
      @andrascsik5512 Před rokem +1

@@ecohorgaszat ugyan az a uszós szöld kaja ment nekik

@ecohorgaszat  Před rokem

@@andrascsik5512 na ez is érdekes...

• @sandorbesenci6606
    @sandorbesenci6606 Před rokem +2

Sose bankodj. Lennél itt az RSD-n. 53 éve vállalom ezt a vizet. 6 nap alatt 3-an nem tudtunk egy sutesre való halat fogni. Mi den csődöt mond. Párom unokam uszoval én fenekén pontyra harcsara. Balin a speci cuccommal. Pedig itt a hal . Látjuk és nem csak az apraja. Legalább Te szorakoztal. Talán most a front változást hoz. Mellesleg amit használtál dcb kenyeres vafter hozott egy szép devert. Na ennyi fenekén.

@ecohorgaszat  Před rokem +1

A mostani aszályos időszakban nagyon nehéz vadvízen halat fogni. De igen, ez a hétvége talán megváltoztatja a helyzetet. Görbüljön!

• @zolopzs1897
    @zolopzs1897 Před rokem

Mit pecàznak itt kínaiak??

@ecohorgaszat  Před rokem

Úszóztak nagy távolságra sima Szilvásis kajával. Biztos volt még valami finomság, de az nem derült ki.