Chorvatsko Orebič - dovolená 2022

• čas přidán 10. 09. 2024
  • Chorvatsko Orebič na poloostrově Pelješac - dovolená 2022
    Letos jsme opět vyrazili do Chorvatska.
    Tentokrát navštívíme Primošten, Orebič, Senj a Omiš.
    Dále máme v plánu navštívit nově postavený Pelješki most na poloostrov Pelješac, Pelješacký most se 26.7. slavnostně otvírá a cestou domů navštívíme městečko Omiš, kde se podíváme jak pokračuje stavba mostu Cetina, přes kaňon řeky Cetiny.
    V Chorvatsku chceme podniknout pár výletů a hlavně relaxovat na plážích, protože letos má být velké teplo.

• @petrbacak5961
    @petrbacak5961 Před rokem +1

Miluju Chorvatsko,zase letos hura k Jadranu.Nejlepsi dovolena.

• @janahamzova7087
    @janahamzova7087 Před 2 lety +6

Krásné video,jste dobří 👍.Dušane, ale tolik masakrů jsem ještě neslyšela 😅....ale naprosto vás v tom parnu chápu.Točte dál,vaše videa sledujeme pravidelně.

• @jajajanku180
    @jajajanku180 Před 2 lety +6

Obdivuji vás, jste dobří v tom horku to dát . Asi jste zvyklí chodit po horách. 👍🙂

• @yvettahornova4532
    @yvettahornova4532 Před 2 lety +1

Opět děkuji za krásné video. Prožívala jsem s vámi každý okamžik. Klobouk dolů při pokoření nejvyšší hory. Otevření mostu musel být nádherný okamžik. Byla jsem v Orebiči loni na dovolené v září 14 dnů. Připomněli jste mi známá a krásná místa. Stojí za to se tam vydat. Krásná místa, hory i moře. Přeju hodně sil do dalších cest.!!!!!😄😄😄😄😄😄😄

• @pavelskrabal2918
    @pavelskrabal2918 Před 2 lety +3

Na Orebiči jsme byli v r. 2006- nádhera , jeli jsme kolem hradu Ston -z Orebiče výlet na Korčulu , později na Dubrovník , Vše je Italského střihu , nádhera , jak to dokázaly postavit -hlava nebere,,S´koda že se rozpadlo Rakouzko-Uhersko , co Nás čeká je Hrůza , Pavel 74+ .

• @juckasams5534
    @juckasams5534 Před 10 měsíci

• @ivetablazkova6210
    @ivetablazkova6210 Před 2 lety +1

Bože to je taková krása a nádhera🏝🏖💗až u toho trochu slzím😍my lets nemohli tak mám trochu absťák😊děkuji za krásná videa vždy jsem duchem zase tam👌🏼🏖🍹💓💓💓

@malaaja  Před 2 lety +1

Také jsme letos málem nejeli, naštěstí jsme pak získali aspoň pár dní volna, na rychlou dovolenou.

• @adamkaplar8361
    @adamkaplar8361 Před 2 lety +1

Super videa baví mě je sledovat. Jedn a mensi připomínka. Tolikrát slovo masakr jsem v životě neslyšel 😀

@malaaja  Před 2 lety +2

Ano tolikrát to manžel neřekl neřekl za celý život, jako letos.

• @marketanovakova2759
    @marketanovakova2759 Před 5 měsíci

Jste skvělí:-) Hodně štěstí.

• @helenakratka5357
    @helenakratka5357 Před 2 lety +1

Konec září 😍nejkrásnější 😀

• @jmalyska
    @jmalyska Před 2 lety +1

Super video, ostatně jako každé další :)

• @pavli1
    @pavli1 Před rokem +1

Moc hezké videjko 👍👏🍀😘

• @pavelruckauf8691
    @pavelruckauf8691 Před 2 lety +1

Moc Vás zdravím z Plzně,velmi rád sleduji Vaše pěkná a pečlivě natočená videa, která mají navíc i skvělý komentář👍.Již po shlédnutí videa z Primoštenu jsem psal do komentářů, že bláznivější než pěšky na Loretu,by mohlo být jedině jít v letním žáru na sv.Ilju😁.Byl jsem na něm v stejném hicu,ale na přelomu června/července 2009,se svým švagrem ,tak nějak z hecu... ,ale popořádku. Na Pelješacu jsme předtím byli 2x 2007 a 2008 se švagrem a jeho ženou a dětmi a tak nějak nás nenapadlo, že bychom tam v tom vedru měli jít,ale švára je celkem tak trochu horal,(ale i já docela chodím po horách)a pořád přemlouval, ať tam jdem,ale já byl tenkrát z našich ještě celkem malých dětí, plavání a slunce tak utahanej, že jsem řekl, že až někdy příště😁No a jedno ráno jsme s dětmi a ženami vstávali a on nikde...vrátil se odpoledne,měl toho docela dost, (i když tenkrát byl začátek června a nebylo až takové horko)se svou holí proti hadům a pln zážitků o co všechno že jsem přišel.Další rok už mě vyhecoval, nešlo z toho vycouvat a já slíbil že tentokrát půjdu také, (nikdo další z našich rodin s námi nešel).No, celkem jsme to oba dost podcenili..., večer předtím jsme si zvesela dávali s našimi polovičkami vínko na terásce v malebném Podoobuče a spát jsme šli až o po půlnoci,tak jak už to u moře a v té kráse bývá.Vstávačka byla někdy kolem půl čtvrté a pak hr na to.Nahoru nám pak celkem chyběly síly a šlo nám to o dost pomaleji než jsme chtěli a vedro nás kvůli tomu docela semlelo, protože jsme nahoře byli podstatně déle než jsme čekali. Šli jsme úplně stejnou cestu a zejména ten strmý úsek + klouzající kamenné moře nezapomenu 😃, měli jsme navíc každý jen 2 litry vody+plechovku Plzně,což se ukázalo jako dost málo.Ale nakonec jsme vrchol doslova ubojovali.Výhled byl fantastický, hlavně nebyl vůbec opar a dala se tušit i Itálie na protějším břehu,pevnina,Hvar,Malo more a poloostrov táhnoucí se ke Stonu,no prostě paráda, úžasní byli i divocí koně, kteří byli těsně pod vrcholem,nebo ty lesy,a heliport na rovince pod horolezeckou chatou pod vrcholem...Zpátky jsme šli druhou stranou, ta byla o dost lepší, avšak jak jsme šli stále níž ,vedro bylo už ukrutné-počítali jsme s dřívějším návratem,jak už jsem psal.No měli jsme toho opravdu dost,já pak měl navíc trochu úžeh a úpal.No bylo nám tehdy okolo třiatřiceti a odchozeno jsme toho měli sice docela dost,ale tenkrát jsme toho měli opravdu plný kecky.Pak jsme z opravdu z posledních sil dolezli do Orebiče ,skočili do moře, naskákali do auta a frčeli za rodinou. Když nás naše ženy viděly,jak vypadáme, řekly,že si vzaly blázny😁, takže za Váš výkon opravdu velký respekt! Je třeba si uvědomit to, že je tam to skoro kilometrové převýšení,leckde strmá a nestabilní cesta,sem tam had, dotěrný hmyz a vedro!!!A vůbec není divu,že při výstupu na sv.Ilju zemřelo už tolik lidí.Ať se Vám moc daří,přeji pevné zdraví, hodně štěstí a krásných zážitků v životě a i na Vašich cestách 🙂

@malaaja  Před 2 lety +1

Děkujeme za obsáhlý komentář, bylo to poprvé co jsme takhle v Chorvatsku lezli po horách, ale stálo to za to, ale určitě si to někdy zopakujeme, ale až nebude takové vedro a nebude opar z tepla, aby byla větší viditelnost.

• @alenagrmanova4194
    @alenagrmanova4194 Před 2 lety +2

👍👌😅

• @vlastimilsvoboda7699
    @vlastimilsvoboda7699 Před 2 lety +1

Také jsme to lezli, je tomu letos přesně 20let. Šli jsme ve 4h ráno, dolů jsme šli za totálního vedra. Pamatuji, že byl znát rozdíl v teplotě, nahoře bylo o dost chladněji, než dole u moře. Říkali ,že za dobré viditelnosti by měla být vidět Itálie.
    Každopádně určitě chodit ve více lidech, ani nevím jestli je tam GSM signál. Vedou tam 2 trasy, jedna je delší a není tak strmá, ale vede zadem, vy jste zvolili podle mě tu prudší.

• @andrearemiarova1892
    @andrearemiarova1892 Před 2 lety +1

Tak ten výstup na Sveti Ilija tak to bol naozaj masaker a ten zráz dolu pod Vami, riadna strmina, ale dali ste to, jupí. Pekné ubytovanie ste mali, luxusné. Kto chodí ráno do pekárne kupovať pečivo (koblížky)? Prajem Vám veľa zdravia. 🤗

@malaaja  Před 2 lety

Chodili jsme společně do pekárny vzdálené 2 km od apartmánu

• @hrbatam
    @hrbatam Před 2 lety +3

Orebić je Orebić... 🙂

• @amdreasnovak9953
    @amdreasnovak9953 Před 2 lety +3

Asi vaše nejslabší videa letos,v takovém parnu někam jen šplhat... masakr každý má.asi jinou představu o dovolený u moře

• @adamkaplar8361
    @adamkaplar8361 Před 2 lety +3

Bylo byfajn uvest treba adresu na ubytovani atd :)

@malaaja  Před 2 lety

Nechceme dělat reklamu, ale pokud by někdo měl zájem adresu sdělíme.

• @jankohrasko4043
    @jankohrasko4043 Před 2 lety +1

klobuk dole pred tym vystupom, nikdy by som sa na to nedal, dovolenka pri mori je o mori nie o horach, ale klobuk dole este raz