ЯК ЛОВИТИ ТІЛЬКИ ТРОФЕЙНУ РИБУ. Ловля весняного коропа

bit.ly/3xkqJAP - COMPETITION CS-5
    bit.ly/4cnyhTs - ШНУРИ СПОД ТА МАРКЕР CLIMAX
    bit.ly/3VfwuJP - НАБІР СИГНАЛІЗАТОРІВ FLAJZAR SET Q9-RGB 4+1
    bit.ly/49Otqc3 - ПІДСАК SPORTEX CARP LANDING NET 42"
    bit.ly/43fLKbJ - ЛІСКА CULT CARP SPORT
  • Zábava

• @user-zd8vs2rb5c
    @user-zd8vs2rb5c Před 2 měsíci +2

Привіт каналу і всім рибакам і рибачкамнуко з фронту. Колись поїхав на рибалку і коли вже все расклав і накачав лодку . поняв що забув дома весла. Спочатку була паніка . но потім побачив бабушку з онуком і попросив їх подивитись за речами, а сам поїхав додому за веслами. Коли повертався , думки були що ні бабушки ні речей моїх вже нема, але коли приїхав все було на місті і бабушка пильнувала за всім. Отак завдяки бабушці і онуку все обійшлося добре)))!!!

• @somova_elena
    @somova_elena Před 2 měsíci +7

Їздимо на рибалку вдвох з подругою, возить мій чоловік (він підводний мисливець) з нами не ловить тільки пиво п'є. Починаєм вигружатись з машини і бачу що забула дома кораблик. У чоловіка в багажнику раніше лежав маленький човен надувний, на шо він йому не знаю. А ще вітер був метрів 12. І от чоловік замість кораблика нам снасті завозив. Зранку сказав як що ми ще раз щось забудемо, він нас з подругою прям на березі на вогнищі спалить.

• @melisovaa
      @melisovaa Před 2 měsíci +1

Ахахаха, класс!!!

• @user-cz4vv8xf8h
    @user-cz4vv8xf8h Před 2 měsíci +1

Відео супер. Був казус кормив точку шарами( парашутом) і зломав палку розстроївся алє тоді поробив малі шари і закидав рукою правда вже не та дистанція алє ловив і рука боліла довго. Слава Україні

• @user-bh2dn8fx7w
    @user-bh2dn8fx7w Před 2 měsíci +1

Моя ситуація! Вперше вирішив почати рибалити, купив собі складну вудку в 2 метри і рандомну катушку 1500. Закинук з пружиною і почав чекати, на мою вдачу клюнув короп на 4.2 кг. Тягнув дуже весело, зламав ручку катушки, потріскалась вудка, я по всьому березі бігаю і тягну того коропа тікаючи від берега, подсаки немає. Бігав я так десь хвилин 15 але витягнув. Після цього закохався в рибалку і зараз маю все що треба для карпової ловлі. Наразі новачок але гріє душу, що наразі я не зможу нашкодити рибі і можу насолоджуватись спортивною риболовлею.

• @jacklondon8606
    @jacklondon8606 Před 2 měsíci

П'ять днів тому збирався на перший виїзд в сезоні, на дві доби. Місяць готувався, все прораховував, приїхав, вигрузив речі з багажника, бачу чогось не вистачає. Як виявилось, забув вудки😂😂😂 мусив вертатися за 40 км, але відкриття сезону вдалося: короп 4 кг, амур 11,6, карась 1.2 кг і море позитиву. Всім гарної рибалки, Слава Україні.

• @ArtemCherednik89
    @ArtemCherednik89 Před 2 měsíci +1

Доброго дня. Сама цікава ситуація була : їздили майже завжди на одну і ту саму водойму. Домовились з власником іншої, вирішили змінити місцину. Виїзд був о 4й ранку - я за рулем, товариш спав на пасажирському. От я сонний за звичкою поїхав на стару водойму, приїзжаємо ,буджу товариша, починаємо розкладати речі , і тут він стоп - ми ж не тут маємо бути)) А відстань між водоймами близько 200 км - на різних кінцях області. Так ми на той ставок і не попали. Почалась війна і він в Харківській області попав під окупацію, і що там зараз невідомо!

• @user-yf4cs4wq3r
    @user-yf4cs4wq3r Před 2 měsíci +1

Доброго дня. Гарної риболовлі. УВас завжди цікаві відео. А казус стався майже як у вас. Поїхав на риболовлю а кофр з вудками залишився біля воріт.

• @user-vc7jv1zq1y
      @user-vc7jv1zq1y Před 2 měsíci

Добрий день ,один рас було що забув у дома стілец пришлося сидіти на відрі від корму.

• @user-ku8nr8qd9c
    @user-ku8nr8qd9c Před 2 měsíci

Рибалка наче сам побував. Дякую як завжди ❤❤❤

• @user-tq7fq8rx3u
    @user-tq7fq8rx3u Před 2 měsíci +1

Спробував ловити товстолоба на кружки , навіть не брав підсак , він клюнув, гарний , з собою був тільки чохол з лодки , але він його дуже злякався і відірвав мені все. На наступний раз взяв все , і більше він у мене не клював😃

• @user-vl9fb8se4q
    @user-vl9fb8se4q Před 2 měsíci +1

Я полюбляю рибалку, дружина моя також. Порахував я рибалки за минулий рік, коли вона їздила зі мною. І знаєте, не було жодного разу, щоб не клювало. Більше того, коли вона зі мною, завжди попадали хороші трофеї, коли я сам - повний нуль. Ще на коропа цієї весни не їздив, але як поїду дружину візьму обов'язково!!!! А кажуть, що жінка на риболовлі приносить одні лише неприємності, у мене навпаки!!!

• @AlexBaranivskij
    @AlexBaranivskij Před 2 měsíci

Дякую за чудові відео.

• @PashaK-jj7vn
    @PashaK-jj7vn Před 2 měsíci

Дякую що радуєте розіграшем,
    2 роки назад їхав на водойму що знаходиться 40 км від дому, почав рокладати снасті, і зрозумів що забув сумку з катушками (готувався до рибалки два дні). їхав на добу, і вже впринципі багато часу протратив на те щоб дібратись до водойми, зрозумів що додому назад по катушки вже нехочеться їхати. Вирішив якось виходити із ситуації. Виламав три палки десь по 70см, привязав до них жилку з флетом, позакидав(15м від берега).Вже розумів що рибалка невдалась, але посміхнулась удача і під ранок 04:00, вдалось впіймати карася на 600+ грам. (Удача все посміхається тоді коли ти її неочікуєщ)

• @Black_Fox9
    @Black_Fox9 Před 2 měsíci

Поїхали ми з Татом на рибалку, сидимо на мостику переноси речі, і тут замітили що не взяли з собою удочки приїхавши за ними вони лежали на столі біля місця збору😅 Ось так ми поїхали на холосту рибалку

• @user-bj2pf8zm6o
    @user-bj2pf8zm6o Před 2 měsíci

Гарний канал та приємні моменти ! Побільше можливості вам таке знімати!

• @user-eg5nf7sv3o
    @user-eg5nf7sv3o Před 2 měsíci

Минулі вихідні забув антену від кораблика, і знадобилося 3 невдалі спроби завести оснастку щоб зрозуміти що це не з корабликом проблеми. А в голові уже шукав клшти на новий кораблик. Дистанція до точки 150м. на 70 кораблик втрачав зв'язок з пультом.

• @user-wk4rb2eg3e
    @user-wk4rb2eg3e Před 2 měsíci

Якось на рибалці зловив(забагрив) якусь андатру,поки знімав з крючка,вона всі пальці покусала,добре шо п'яний був,не так боляче було.А на другий день рибалки мій брат забагрив ту ж саму андатру з тієї ж точки,ми відрізали волосінь...

• @andrijpilat6577
    @andrijpilat6577 Před 2 měsíci

Як завжди круто,відпочинок супер.

• @ihorverbul5532
    @ihorverbul5532 Před 2 měsíci

Гарна природа,відпочинок,був випадок коли я лишив дружину і сина в секторі(Доброгостів) і поїхав з дочкою за морозивом на 15хв,вертаючись назад метрів 200 спереду мене,зобоксувала машина і я не міг проіхати,а тут звоне син до мене і каже,мама тягне якогось кабана,що аж у воду зайшла,я за 3хв був біля неі,а вона мені каже,коли я тебе прошу підвести мене на роботу не мае часу,а тут як тут

• @Alex.P-V
    @Alex.P-V Před 2 měsíci

Вітаю!
    Довго планували з дружбаном-колегою спільно поїхати на риболовлю на водойму де ніразу жоден не був, поїхали по карті і заїхали в якесь поле, погода була після дощу, я вирішив поїхати першим щоб перевірити чи нормальна дорога, земля дуже волога, коли зрозумів що їхати не варіант далі почав розвертатися і застряг, в напарника американець з алюмінієвою підвіскою і витягнути він відповідно мене не міг, викликали адміністратора водойми той витягнув, через години 3, приїхали і вияснилось що напарник забув сумку з кормом. Але це була неймовірна спільна рибалка з власним рекордом бігфіш😊

• @user-cp4qo9bv7m
    @user-cp4qo9bv7m Před 2 měsíci

Була в мене одна цікава історія 😄
    Їхала я зі своїм хлопцем перший раз на риболовлю, раніше ніколи не ловила та й не цікаво було ,але познайомилась на свою голову з рибаком)). Так от, ми зранку двоє приїхали, хлопець закинув свої вудки в очікуванні коропа. Але на жаль клювань взагалі не було. Як завжди ми щось забули і цього разу це це були сірники, так як на водоймі ми були самі і ні в кого не було позичити, хлопець вирішив поїхати до першої заправки і залишив мене наглядати за вудками, і сміючи сказав, що якщо зловлю великого коропа, то купить мені новий IPhone, так як знав, що я вудку в житті не тримала). І тут я собі на кріслі відпочиваю і чую щось пищить і тріщить і розумію що клює і нікого нема. Досі не знаю як, я підбігаю до вудки і починаю крутити котушкою, так як приблизно розуміла як то робиться. Я кручу, а жилка тікає( так як хлопець сказав, що був попущений фракціон).
    Я якось намагаюся дотягнути ту рибу, але берег був стрімкий і я підсковзнулася і впала у воду на пʼяту точку 😂. Добре, що було літо і вода була теплою). Але якимось дивом, я не випустила вудку з рук, вилізла на берег і вся мокра і брудна продовжувала крутити ту котушку. Я майже вже дотягнула її і тут приїжджає мій хлопець і бачить розумієте яку картину 😂😂. Підбіг до мене з підсаком, ми вже побачили рибу, але вона зірвалася (дивно, що не раніше😂) Хлопець казав, що то був дзеркальний короп близько двох кілограм. Потім, ми одразу поїхали додому. Я спочатку була дуже зла, але потім вже і сміялася з цієї історії. Так як я майже витягнула ту рибу, хлопець купив мені новий телефон і подарував вудку і сказав, що я маю вдачу на коропів і щоб я частіше з ним їхала на риболовлю. Тепер короп - моя улюблена риба і мені вже цікавіше стало їхати на риболовлю і я вже краще витягую рибу.
    Тому мораль цієї історії така, що якщо не вмієш ловити рибу, але є мотивація її дістати, то ти полюбому її дотягнеш хоча б до берега 😂

• @ivanburlakov3858
    @ivanburlakov3858 Před 2 měsíci

Дякую за відео! Дуже класна риболовля! Колись була одна ситуація...приїхали на водойму і при розкладанні, виявилося, що забули вдома м'ясо для шашлику і "кока колу" 😅 прийшлося їхати за 20 кілометрів додому))

• @user-yh4qz2zk9j
    @user-yh4qz2zk9j Před 2 měsíci

Привіт. Забрали корабель з То і вирішили одразу без тестів на 2 суток поїхати на Кунку. Були дуже розчаровані, коли корабель не відкривав бункер. Вирішили кормити ракетою. Щастя було не довгим, коли вона зламалася на 30-му киданні. В підсумку провели 2 доби на рибалці, де ловили на одні стіки. Палки не для закидів, ліска 0.32, грузила аби рахувались. Пара рибок з середини все таки зайшла в підсак

• @somsom1973
    @somsom1973 Před 2 měsíci

Дякую за класні відео)
    По весні вирвався на довгоочікувану риболовлю на притоку річки , добирався пішком з усими принадами хвилин 40, пересік два струмки по підозлілим переправам(навіть пришлося снасті кидати через струмок на той берег бо із за ваги провалювався) , нарешті прийшом на місце почав його готувати до риболовлі .
    Але доки чичтив комиш підсковзнувся на колоді та провалився в воду по груди(
    Добре що була гарна погода й я залишився сидіти голий в комишах та рибалити)

• @kovalkov7505
    @kovalkov7505 Před 2 měsíci

Дуже дякую за таке чудове відео! Одного разу поїхав на рибалку за 50км від дому приїжджаю на рибалку розкладаю вудлища іду до машини по сумку з катушками а її немає😢😅

• @user-wn9le6lh6r
    @user-wn9le6lh6r Před 2 měsíci

Дякую за прекрасне відео , за всю свою рибалку я забув тільки декілька разів підхват та сітку для риби )

• @user-hj3ug4is1d
    @user-hj3ug4is1d Před 2 měsíci

29:36 Добрий день. Якось поїхали на риболовлю на річку, знайомий забув котушки вдома а ранком дружини приїхали до нас, та він каже,, дайте хоч якусь котушку щоб хтось дружина бачила що вудка в воді, хтось одна.

• @user-er7fe2pp9g
    @user-er7fe2pp9g Před 2 měsíci

Колись окли перші рази я починав їздити з батьками на риболовлю ми за були саме головне це вудочки , все було наживка , прикормка , прям все все було для гарної рибалки а ось саме головного не було прийшлось їхати до дому забирати вудки , дуже смішна ситуація вийшла 😂

• @phantomlies
    @phantomlies Před 2 měsíci +1

Їхали ми на рибалку, спакували повну машину. Пакували все на цілих 3 дні. Там і дрова були, і алкоголь і шашлики і купа кілограм корму, наживок, палатки, кресла і навіть зонт від сонцю. І як ви думаєте, що я не назвав?) Правильно! Вудки. Ми приїхали на водойму і забули вудки. Звичайно, довелося повертатись. Коли повернувся, виявилося що ще й підсак теж виклав, коли трамбував все щільно в машину, тож вже не дерма з'їздив за вудками. А взагалі - часто щось забувалось. І забутий вдома підсак - це стандартна тема))

• @salaam-
    @salaam- Před 2 měsíci

Дуже круті відео🔥🔥🔥. Поїхали якось з дружиною на нічну риболовлю, сіли вечеряти і тут як завжди покльовка, я тяну рибу,дружина із підсаком біжить мені допомагати, підскользнулась впала на підсак і поломила ручку підсаки,при цьому ще впала у воду. Риба зійшла,підсака поломана,дружина вся мокра. Сміялись ми потім ще дуже довго 😂😂😂😂

• @user-ds1hj1tl2o
    @user-ds1hj1tl2o Před 2 měsíci

Перші мої рибалки були з поплавочком і "вбивцею карася". Одного разу поїхав на рибалку, все зібрав і приїхав на озеро. Все би було добре якби не одне але... В чемоданчику не було ні одного крючка. Прийшлося знімати один з трьох крючків з "вбивці карася" і чіпляти на поплавочок))

• @user-nh9ef2vb2w
    @user-nh9ef2vb2w Před 2 měsíci

Саме прикольно коли забуваеш насадки.і бачеш це коли приїжаеш на ставок.і наченаеш ловити на черв'яка,якого знайдеш біля водойми,а підсак це не страшне можно взяти у сосіда поряд.

• @user-jw2jg3mn1r
    @user-jw2jg3mn1r Před 2 měsíci

Історія у мене була така, попав на риболовлі " Південий буг " під грозу з дружиною палатка протикла, геть протикла води сантиметрів 5 було вній , ми мокрі ніч, приїхали туда мотоциклом і мені прийшлось палити багаття метра півтора у висоту горіло щоб висохнуть і зігріться😂 дякуючи місцевим за дрова хтось нарізав я їх за ніч спалив😂

• @user-yc6od5dq5x
    @user-yc6od5dq5x Před 2 měsíci +1

Усі щось забувають їдучи на риболовлю!!! А ось я, забув жінку забрати з риболовлі😂😂😂 Правда нам прийшлось переїзджати на іншу водойму, по дорозі сміялися з полускладених палаток на задньому сидінні.....і тут раптом😂😂😂 пипець)) кажу палатки взяли, а мою жінку то забули😂😂😂 Звісно прийшлось вертатись!))) Ой хлопці, о то вислухав за все, і за рибалку, і за рибу😂😂😂 Якось так!)) Усім добра!!!

• @user-hj9wf7ul2s
    @user-hj9wf7ul2s Před 2 měsíci +1

Природа просто казка🌳🐳
    Забув сигналізатори з свінгерами😊

• @kostyaivanenko7148
    @kostyaivanenko7148 Před 2 měsíci

Я забув вдома род под з сигналізаторами! Треба було шукати вихід з ситуації. Виходом стала новинка англійського ринку - одиночні стійки з верби ( Handmade прямо на місці ловлі). Рекомендую!!

• @Maksym_Shyhskovskyi
    @Maksym_Shyhskovskyi Před 2 měsíci

Цього року поїхали на риболовлю, намотали новий шнур на спод, в перший день на 3 закид обірвався спомб і в нас залишався лише один спомб тому вирішили вже на наступний день кормити. Наступного дня вечером починаємо кормити і знову на 3 закид обрив. 😂 Як виявилось шнур поганий. Так ми кормили по 3 спомба в сутки 😂

• @user-xe5ji6hz7e
    @user-xe5ji6hz7e Před 2 měsíci

цікаво. пізнавально.траплялось все,що тільки можливо

• @dimon0drive
    @dimon0drive Před 2 měsíci

Я на свою першу коропову рибалку забув сумку з котушками!
    Розставив родпод, зібрав підсау, замішав прикормку, розклав палатку, а коли почав збирати вудки виявилось, що котушки остались дома :)
    Прийшлось повертатись за котушками.

• @dimon0drive
      @dimon0drive Před 2 měsíci

Після цього випадку, на кожну рибалку складаю чекліст.
      Перевіряю по ньому коли завантажую автомобіль і коли розвантажую.

• @user-vv3ps9hs7x
    @user-vv3ps9hs7x Před 2 měsíci +1

Їхав на рибалку забув відро з наживками ходив всіх рибаків які були на водоймі то шо може дати готь якогось чирвяка або опариш ото вмене була рибалка 😊😅😅😅

• @viktorzakharenko9049
    @viktorzakharenko9049 Před 2 měsíci

Пригода вийшла трохи сумна, бо прийшлось насправді рибалити. Зібрались компанією на рибалку, та відсвяткувати день рибака. Зустрілись, приїхали на водойму, розклали вудки,закормили все як потрібно, достали закуску,накрили стіл, ти дивились один на одного, бо горілки ніхто не взяв. Прийшлось по справжньому рибалити. День рибака на суху. Хоть риби зловили.

• @Fletfeder
    @Fletfeder Před 2 měsíci

Була ситуація, їхали з другом на 7 днів на рибалку в Італію на річку Танаро та та річку По , загрузили 2 автомобіля мої 4 карпові палки , і тільки коли приїхали на місце і почали розгружатися , я зрозумів ,що сумка з усіма катушками, лишилася в квартир,і з новою жилкою яку я намотував до 2 години ночі перед виїздом, щоб не займатися цим на риболовлі, добре що існує багато риболовних магазинів, і були гроші щоб придбати нові😂

• @igarunyamateus444
    @igarunyamateus444 Před 2 měsíci

Привіт.На риболовлі одного разу рибалили з другом,ловили десь так пів дня на платнику,рибу у садок кидаєм,приблизно підраховуєм про себе шо десь так під 20 штук зловили.В кінці риболовлі витягаєм а там 2 штуки,Виявилось садок був дірявим)

• @helloli7iy276
    @helloli7iy276 Před 2 měsíci

Поїхали до знайомого на водойму(але там чисто все під розведення і на продаж тай вона знаходиться в полі), охоронець був відсутній, ну ми розклались, закормили точки, випили навіть по пивку і наступив вечір. Звідки не візьмись приїхав охоронець на ниві, і без питань почав шмаляти з мисливської рушниці то в повітря то по камишах, ми так драпали полем, що свої крокси я шукав пів ночі, вже не кажучи про переломлену кукурудзу на нашому шляху 😂
    p.s. Як виявилось знайомий забув попередити охоронця, що ми там будемо, а для охоронця це звичайна справа, то він так бракошів-дідів ганяє😂

• @user-ef1rp2ew4z
    @user-ef1rp2ew4z Před 2 měsíci

Тільки приїхавши на риболовлю розклався, закинув спінінги і сів чекати клювання і тут дуже прикортіло по великому, ну пішов тільки сів і тут клювання ну хвилини дві слухав крики сигналізатора, прибігаю починаю тягнути, дотягую до берега і розумію що підсак залишився в машині за 5 метрів від берега то добре що був садок зі стійкою то пробував заводити в задок і як на диво вийшло!)

• @user-kt1tj3od4w
    @user-kt1tj3od4w Před 2 měsíci

Класна риба, ти молодець

• @user-lj3um6pt2v
    @user-lj3um6pt2v Před 2 měsíci

Дякую за відео,забув катушкі і їхали на зад за ними

• @Obe1-1
    @Obe1-1 Před 2 měsíci

Мій казус в тому, що на нічну риболовлю забувся "кока колу"😅 , а до найблищого магазину 15 км. Тому тепер возю в багажнику 1л. " Коли" про запас. На всяк пожежний❤😂🎉

• @user-hz4vv5qf3n
    @user-hz4vv5qf3n Před 2 měsíci

Поїхав якось на рибалку за 120 км, приїхав розклався, а род-под залишився дома, не повірите, прийшлося різати дерева і застосовувати як підставки. Але покльовок тоді небуло, все почалося з невдачі.

• @user-zk2ne2se3l
    @user-zk2ne2se3l Před 2 měsíci

Доброго дня. Сім'єю приїхав,одразу закормився. Почав готувати снасті,розпалювати мангал. Приходить власник водойми і каже щоб збирались. Пропонував більше грошей,але не хоче. Каже це вже росплідник.

• @user-ng7op5tx4c
    @user-ng7op5tx4c Před 2 měsíci

Доброго дня рибалка супер їздив раз на рибалку і забув катушки добре шо найшов вихід з ситуації

• @user-cs5xl8qs6o
    @user-cs5xl8qs6o Před 2 měsíci

Риболовля як зазвичай супер. Одного разу я поїхав на рибалку готувався мав завозити оснастка на човні але я забув сам човен та вудлища і я придумав рішення я купив звичайні крокодили 2,10 метри самі дешеві намотав 0,45 жилку і так і ловив це була сама цікава та незабутня риболовля в моєму житті я там спіймав самого більшого трофея на 24 кг

• @user-wo8od6xg6g
    @user-wo8od6xg6g Před 2 měsíci

Саме більший казус коли звичайну кока колу взяв, А кока колу zero забув,а батя вже картоплю посмажив....😉😉😉👍👍👍Привіт від Ізюмчан....👋👏👍.Так тримати👍👍👍.

• @catzeuSe
    @catzeuSe Před 2 měsíci

Очень интересно тебя смотреть)

• @romankylymnyk4979
    @romankylymnyk4979 Před 2 měsíci

Одного разу поїхали на рибалку з кумом. приїхали розклались, і я йду до нього за прикормкою, а він до мене. Він думав що я взяв, а я що він взяв, а сумка залишилась в під'їзді. 😂 Вийшли з ситуації, походили по ставку, по колядували, трошки нас забезпечили рибацюги

• @rkeeperreca
    @rkeeperreca Před 2 měsíci

Від радощів, що їду на рибалку, забув розум - вернув його, коли повернувся додому, але не був задоволений, що розум до мене повернувся) краще б ще декілька діб був без нього. А так все було: і катушки і підсак і т.д.

• @user-tf5tn6wd4l
    @user-tf5tn6wd4l Před 2 měsíci

В мас також біло багато казусів але найбільший казус який я запам’ятав це коли ми їхали на трофейну рибу і забули підсак😅

• @user-bd9mr7su7d
    @user-bd9mr7su7d Před 2 měsíci

Доброго дня, дуже гарне відео,а казус такий що приїхали на рибалку за 70 км від дому(харківська область) порибалили двое суток,а коли треба було їхати додому зламалася машина на ставку ні кого не було да ще й зв'язок поганий,попождали поки поміч під'їде.

• @user-hg5tj1qr3q
    @user-hg5tj1qr3q Před 2 měsíci

В минулому році купив новий підсак і він зламався при першій рибі, я ловив всю риболовлю без підсака! То сусіда зліва позву, то справа))) А от як сусід справа закінчив рибалку і поїхав, в мене сталося клювання з сусідом зліва в один час, о то було весело з одною підсакою)))

• @sailorhor
    @sailorhor Před 2 měsíci

Привіт, Братуха по пьяні закинув на протилежний берег і вночі піймав чіюсь собаку за ошейник. Перетащів її через залив, думав короп, коли почало з темноти гарчати, трохи кірпідона кинув у штани.

• @sashazhidenko9791
    @sashazhidenko9791 Před 2 měsíci +1

Привіт,Хочу спочатку сказати що в тебе дуже круті відео,завжди всі нові відео дивлюсь, не пропускаю не одно!А тепер Історія, яка була два тижні тому.
    Як завжди я ходжу на рибалку з братом, і так як ми новочки з братом ми завжди їдемо на рибалку з емоціями як би спіймати чим більше рибки і чим крупніше, за день до рибалки не спимо, рибалка сниться 😂 і тут таке,приїжаємо ми на озеро з ранку в 7 годин і бачемо що майже всі сектори зайняті і йдемо просити в людей номер власника що б дізнатись на який сектор можна піти, знайшли номер я звоню питаю можна нам на сектор 8 стати?Він каже так, я добре, все окей!
    Вже обід приходить Власник і каже а ви що тут стоїте, ми дивимось на нього🧐кажемо ми ж вас рано питали!Ви сказали так !Він погодився вже все ок! Тут вже вечір 11 годин вже людей нема тому що це було з неділі на понеділок і знов він приходить і каже а ви до скольки годин будет тут, ми кажемо ну десь до 12-1 як би на добу, а він нє нє нє так не можна і просто начинає нас виганяти, я з братом в шокови як так,порибачили короче супер 👍🏻 а власник подумав що ми чисто до ночі і все, такий кіпіш підняв що то просто було , я вже почти вудки склав був, але в кінці якось брат з ним домовився і вони порозумілись, ми остались до ранку нормально як і планували, ну ще з нас взяли більше грошей як з других людей!👍🏻😂вот так вот історія получилась прикольна!

• @ugartv1874
    @ugartv1874 Před 2 měsíci +1

Був на рибалці,скрутило живіт,пішов по великому в туалет,сижу і чую сигналізатор,я зрадів що це перша покльовка за добу,а потом поняв що,я не можу так бистро вийти з туалету,коли вийшов то риба зійшла з гачка 😅😅😅

• @user-iy6cq4fi1c
    @user-iy6cq4fi1c Před 2 měsíci

Супер, рибалка

• @user-co1fy8xn4d
    @user-co1fy8xn4d Před 2 měsíci

Привет,я всегда ездил на рыбалку с двумя подсказками для леща и карповым и также с двумя садками под рыбу.но 14 .04 2024 приехал на рыбалку и оказалось что совсем нечего нет не подсаков не садков.Пришлося заняться спортивной рыбалкой,когда ловил Вас вспоминал как Вы отпускаете рыбу .

• @user-rm7ou2vr5p
    @user-rm7ou2vr5p Před 2 měsíci

Привіт Дяня того сезону поїхали на риболовлю, на платнік клювання коропа було, паравоз такий сідаю в лодку пвх підсаку забув ,повертаємся, короп тягне хвилин 8 катався з ним по озері я нажу до сестри греби на середину на чисте вона ще не дуже вміла керувати лодкую, на веслах дий вітер дунув нас як понесло в стіну очерету я кажу ми в якісь сраці сестра каже я в курсі 🤣 ну коропа побачили сазан на кіл 10 був

• @igor_pelikh91
    @igor_pelikh91 Před 2 měsíci

"Так виявилося, що моя рибалка сьогодні була не лише про великого улову, але й про спробу зібрати всі риболовні приналежності. Дійшовши до водойми, зрозумів, що забув усе на кухні, включаючи навіть вудку. Мабуть, це мій мозок намагається відпочити, але на щастя, додому не довелося йти далеко." 😂😂😂😂

• @oleg-ator
    @oleg-ator Před 2 měsíci

Привіт, у мене міг бути казус😅
    Субота,вихідний день,планував на декілька годин поїхати порибалити,але підїхавши до водойми місцевої,зупинився обрати місце,підїхали "ХЛОПЦІ НА БУСІ"😂😂😂,та внесли колектив,я розвернувся та поїхав додому,готуватись до відкриття сезону косіння трави😅😅😅

• @maksymgapachilo9507
    @maksymgapachilo9507 Před 2 měsíci

Вітаю. одного разу поїхали з другои на рибалку на добову. Закинули вудлища. та й пішли їсти. І тут лунає звук сигналізаторів. Друг дивився відео в теелфоні. і зразу після звуку сигналізаторів побіг тримаючи в руках телефон. тільки підбігаючи до вудлища ( а це був такий мостик ) , то телефон з рук вилітає в водойму, і замість вудлища, занурився у водойму за телефоном. а це якраз була пізна осінь холодно). телефон то віз зловив. А в кінці я рибу то витягнув) і рибу зловили і телефон). Хоча в телефоні фейс ід перестало робити)

• @user-nz7pm2qk9c
    @user-nz7pm2qk9c Před 2 měsíci

Вітаю. Гарне відео. Заїхали на 7 сектор зразу після Вас. З трофеями не пощастило, але від 1 до 5кг до 25 штук на двох взяли))).
    Поїхав я минулого року на озеро рибачити сам. З власником домовився звечора, він там пояснив як доїхати і кинув локацію. Приїжджаю, розкладаюсь, рибачу все добре, ні власник ні охорона не підходить по кошти за квиток. Зловив трохи карасів, два коропа до 2кг. 16:00 Збираюсь їхати до дому, телефонує власник ставка і починає сваритись типу чому не попередив що мене не буде, він тримав мені місце і т.д. Як виявилось я приїхав не на те озеро. В теорії на цьому озері де рибачив і риби не повинно було бути. Дякую за увагу)

• @serzhyk1414
      @serzhyk1414 Před 2 měsíci

Яка ціна риболовлі?

• @vizyamad2900
    @vizyamad2900 Před 2 měsíci

Гарний контент

• @andrii3003
    @andrii3003 Před 2 měsíci +1

Приймаю участь в розіграші. Розказую історію-майже 1рік тому я готувався до риболовлі на 4доби готувався майже 5днів приїжаю на сектор ставлю род под витягаю карповики і шукаю свою сумку з котушками перерив в машині все немає ніде. приїжаю до дому шукаю нема я вже не знаю що робити шукаю в гаражі в підсобці немає ніде. Виявляється що я положив їх під седінням машини знайшов я ту коробку з котушками майже через тиждень. І саме смішне що я нетільки забув де коробка з котушками я в той день забув дома кораблик і крісло. Таким чином я провалив довго очікувану рибалку😂😂😂

• @user-hw5nd5qh6p
    @user-hw5nd5qh6p Před 2 měsíci

Приїхав на водойму і там отримав повістку, дуже крута риболовля вийшла. Додому не приносили, а на рибалці отримав.😂працюємо!

• @user-nw3kv8cb6l
    @user-nw3kv8cb6l Před 2 měsíci

Приїхав на рибалку, сиджу собі ловлю спокійно була десь 5 ранку.. і тут тцк приїхали двом з 6 рибалок прийшлося в воду йти, чомусь не хотілося їм з ними зустрічатися, добре що літо було, і вода тепла, а то дві години плавати в холодній воді було б не дуже приємно)

• @rogemerdjostick4199
    @rogemerdjostick4199 Před 2 měsíci

Ми мали такий казус. Зібралися приїхали на рибалку почали розкладатися, розклалися і розуміємо що забули акум для кораблика, ми в попихах не знали що робити, але слава богу що у сусідів виявилася запасний акум.

• @MultiTimuchin
    @MultiTimuchin Před měsícem

Как по моему, на рыбалку главное не забыть леску и крючки + еду и нож. А всё остальное не важно кроме того чтоб рыба в речке водилась.))

• @Vova_gres
    @Vova_gres Před 2 měsíci

Практично такий, як в тебе, але я взяв підсак, при першому клюванні мені вирішили допомогти, та зламали його, і в подальшому я користувався тільки головою від підсака!

• @RuslanM21003
    @RuslanM21003 Před 2 měsíci

Рибалка з другом в Гущенцях, поїхали по черзі всі чотири палки, ще й на першій рибі запутався гачок в підсакові, прийшлось кликати на допомогу сусідів і ще й зі своїм підсаком. В результаті три риби на маті і один сход.

• @annsgaming9488
    @annsgaming9488 Před 2 měsíci

Їдуть в автобусі на риболовлю троє рибалок: онук, батько і дід.
    Заходить діваха в колготках в клітинку.
    Онук:
    - Ось телиця зашибісь!
    Батько:
    - Усі гроші з батька, мабуть, на манатки витягнула!
    Дід:
    - Йой! Підсак забули!.

• @ju4oc
    @ju4oc Před 2 měsíci

У мене була нагода. Взимку ходив берегом, найкращої річки на планеті "Сіверський Донець". Кидав спінінг, ловив щуку. Рибалка вдалася, риба клювала. Але зайшов на край льоду і провалився. У поспіху собирався додому, та забув підсака. На той раз пощастило, навіть не захворів.

• @user-fg4dw3bh5j
    @user-fg4dw3bh5j Před 2 měsíci

В мене в тому році теж так було. Поїхав на коропа мав малого підсака а попався осетр влізлазь в підсаку тільки голова

• @sv__group
    @sv__group Před 2 měsíci

Приїхав на рибалку, ставок 20 на 10 метрів. Закинув 4 вудилища. Впіймав 4-5 коропчика по 2-3 кг і як виявилось за всю виловлену рибу треба платити. А з собою мав лише 50 гривень.

• @mariansavikskyy9380
    @mariansavikskyy9380 Před 2 měsíci

Приїхав колись з татом на рибалку, наживку забули вдома знайшли на березі шматок пінопласту, то ловити на нього)

• @user-wi8mg5kz9t
    @user-wi8mg5kz9t Před 2 měsíci

Одного разу поїзав на риболовлю і забув род под, пришлося виломати з дерева чотирі патика до кожного примотати ізолентою сигналізатор і так рибачити. Звісно люди коли підходили не могли зрозуміти 😆😆 кажуть так начебто в тебе і вудки нормальні і все інше а чому буз бари не купиш))) я відповідав що це так потрібно це нова серія Fox )))) памятаєш коли ви були на риболовлі в Балті коли дід рибачив зі своїм саморобним міні род подом під одну вудку 😅 теж було смішно

• @EduardStronya
    @EduardStronya Před 2 měsíci

підсак це ще краща ситуація.
    А вот ми від дому їхали на водойм 40км,і при розкладанні виявив що забув сумку з катушками))і на тому риболовля закінчилася не почавшись😅

• @user-dr5mn5ev9w
    @user-dr5mn5ev9w Před 2 měsíci +5

Не повірити. Я завжди їзжю на рибалку с дружбаном своїм,,собакою,, лабрадор. Щось спішив в той день,загрузився і поіхав . Виїхав з города і дивлюсь чогось не хватає. Я забув свого дружбана. Возвращаюсь за ним, а він сидить прівязаний біля під'їзда.Закінув его в машіну ,і поіхав в магаз купляти ему вкусняжку. Пробачення просити. Я був в шоці

• @TeamAngryMiners
      @TeamAngryMiners Před 2 měsíci

Ахаха, оце так веселуха

• @user-dr5mn5ev9w
      @user-dr5mn5ev9w Před 2 měsíci +1

@@TeamAngryMiners та не дуже було мені весело. Чуть не посидів, час просив пробачення в нього Все понімає,він добрий дуже і розумний

• @armansamoilov
      @armansamoilov Před 2 měsíci

Пишеш як якась малолітка😂

• @user-pk3ge1jg3w
    @user-pk3ge1jg3w Před 2 měsíci +1

Сіли 2 крони рибалка була дуже цікава😀

• @mishaversu7908
    @mishaversu7908 Před 2 měsíci

Я в рибалці новачок,вирішив спробувати рибалку на флейт перший раз.Все вдома підготував приїхав на ставок,прикормку розробив,вудочку склав,а котушки то нема.
    Довелось вертатись,але можна було б і не вертатись,покоївки нуль,риби ноль😅

• @igor_pelikh91
    @igor_pelikh91 Před 2 měsíci

Клас 👍👍👍👍

• @user-mw2dd3fv8f
    @user-mw2dd3fv8f Před 2 měsíci

Ситуація така: я новачок в короповій ловлі, перший раз з дідусем вирішили виїхали на таку рибалку вчитися, закормила точку, і туди підійшло багато великої і середньої риби, сиджу значить думаю «та ну її цю рибалку, не вмію я ловити, не виходить нічого» і тут починає тріщати фрікцион, я з переляку хватаю ту вудку, давай тягнути, підтягнула того красеня сазанчика до помосту, на адреналіні стою, кажу давайте мені підсак, так не візьмемо, дідусь каже, що нема підсака, йооо майооо, думаю та шо там той сазан, зараз сама рукою його візьму за жабри (на хвилиночку риба на око кілограм 4-5 була), ну єстєєєствєнно у мене не вийшло і пішов той сазанчик по маму по папу, далі ще було клювання - сход, третє клювання - підтягую до помосту, там уже дідусь почав діяти, стає на коліна і давай того карпа і відром пробував, не поміщається, і садком пробував - не поміщається, бо тоді був тільки малий садок, стояв дідо так на колінах хвилин 20 поки я заморила того карпушу, але результат того вартий, витягнули, 5 кг😁😁😁 так і почалася моя любов до коропової рибалки😋😊🎣🐟🔥

• @user-vo1ub2tc5q
    @user-vo1ub2tc5q Před 2 měsíci

Років три назад приїхав до Леоніда у Гущинці на риболовлю з ночівлею і пустився сильний дощ,дорога польова і розмило.Посадив дружину за кермо і штовхав машину аж до шлагбауму.А потім в одних трусах їхав додому бо весь був у болоті і уявляв що буду говорити якщо зупинить поліція😂.

• @Vova-hs4bu
    @Vova-hs4bu Před 2 měsíci

Ездил вЧеркасы на рыбалку.Вловил приблизительно 7 карпов не больших.Кидал их кошолку.Утром дастою,а там не одного коропа не осталось.все выплыли.Так мне охранник мороженой с холодильника дал пару амуров.

• @user-iy6cq4fi1c
    @user-iy6cq4fi1c Před 2 měsíci

Якось все розпланував, поїхав на риболовлю... Напросився з знайомими за 200 км від дому ми приїхали почали вигружатись а я забув палки... Ото було. Добре що в братана були крокодили 2, то викрутився.

• @user-kt1tj3od4w
    @user-kt1tj3od4w Před 2 měsíci

Доброго дня! Садочок це ще нічого. Я збиралася вже додому наловивши карасів і нахиляючись щоб зняти садок з рибою і разом з садком падаю в воду. А це було вже пізньої осені, було дуже холодно. Так я і скупалася

• @user-xs2dz8cn8f
    @user-xs2dz8cn8f Před 2 měsíci

Я колись вудилища забув, повертався 25 км додому, а потім ще й телефон втопив. Незабутні враження від риболовлі😂

• @PIDDUBNYI_M_A
    @PIDDUBNYI_M_A Před 2 měsíci

Слава Україні 🇺🇦
    Були на Хмельниччині на р. Случ. Казус стався з нами такий, що забули сумку з кормами і з насадками. Відстань від риболовлі до місця розташування 127км.

• @_rom.annnn._
    @_rom.annnn._ Před 2 měsíci

Самый більший мій трабл це був:
    Я на рибалку їзджу з татом і в нас є сумка з оснастками, там попапи, бойли і тд. і ще мій тато любить половити карася тому там ще було хробаки і опариші, поїхали ми перший раз на водойму за +-120 км на 2 ночі, приїзжаємо на водойму, вже все розклали і ідем готуватися вже до закиду вудок, і тут нам дзвоне моя мама і каже що ми забули якусь сумку, ми з татом ідем розбиратись шо за сумку ми забули, і це виявляється сумка зі всіма насадками, і слава богу власник виявився хороший і він нам підігнав банку попапів і на них ми відловилися 2 ночі 😅

• @tomriddle3009
    @tomriddle3009 Před 2 měsíci +1

Забув катушки🤣 Їхав на коропову, а получилась поплавочна. Завжди з собою беру поплавчанку, якшо тишина буде, а тут ше краще, забув катушки. Наматував перед риболовлею ліску і забув покласти в сумку...

• @sasho29
    @sasho29 Před 2 měsíci

Вночі лисиця вкрала тапочка, вранці проснувсь і пішов шукати. Не реально повірити, але я знайшов його з сюрпризом 💩😂😂😂

• @user-em2uv2pd6c
    @user-em2uv2pd6c Před 2 měsíci

Доброго дня, поїхали якось з другом на рибалку, довго планували, обговорювали, збиралися. Їхали на 2 дні на острови із вивозом на човні. Загалом, завантажили човен на повну. Нас привезли десь о 20:00, розбили табір, почали закидати снасті і виявили, що сумку з наживкою забули в машині. Подзвонили човняреві, все розповіли та почули у відповідь, що зможу приїхати лише до 10:00 наступного дня. Капець)) Почали ходити берегом і оглядатися, знайшли в банці трохи порченої кукурудзи і горсть гороху, накопали в очереті при світлі ліхтарика трохи черв'яка. Рибалка вдалася, ця порчена кукурудза зробмла нашу риболовлю на 5+. Запам'ятав на все життя!!!

• @user-uf8jw1kx8z
    @user-uf8jw1kx8z Před 2 měsíci

Приїхав на озеро дикарь 06,04,2024.забув подсаку клюнув у мене трофей 11,400 прийшлось залазити у воду брати в рукопашну ,получив адреналіну на весь год вперед

• @user-yi3wf5by3s
    @user-yi3wf5by3s Před 2 měsíci

Коли ми приїхали з родичами на риболовлю і почали завозити корабликом.Завозим через деякий час а кораблик напевно що глючить,а я не знаю що робити.Але добре що я ним вирулив якось😂