Czech Samurais - Dakar
🏃‍♀️tým 12 běžců
🤒36 úseků
🤢nespíš
🚙celou noc se přesouváš ať už v autě nebo na trati
❌málo jídla
🫣psychické vypětí
💯startujeme 11.5. 2024
“Existují příběhy, které nás děsí. Bojíme se jich, pretože jsou jiné než to, co známe. Život se může z minuty na minutu změnit. A proto do přípravy na Dakar Classic 2025 dávám maximum. Těším se na etapový závod s naší bandou běžců. Budeme psát novou kapitolu do které vtáhneme i vás, naše fanoušky. Prostřednictvím Instagramu, společně proběhneme celým závodem.” - Ollie
1. úsek má Ollie za sebou 🌡️
“V mracích hledáš obrazce, rámuješ do větví stromů rozesetých po loukách a pak věříš na zvlněné linky horizontu 🛤️ Tahle galerie se jmenuje Vltava run… 🔮 Mám za sebou první úsek, nohy mám ještě roztřesené 👣 eufórie se střídá s nervozitou 🤗 náš tým Pohodáci jsou banda neskutečná 🥰 V noci vyrážíme na druhou rotaci. Tu nejdůležitější 💡 Myslete na nás prosím 🙏 A pokud máte alespoň špetku navíc, pošlete nám trochu energie 🧨
Výzvy nám pomáhají najít směr v životě
P.S.: Chodidla se hlásej o slovo, ale naštěstí to je jen bolest 🥵 Neodráží se to na běhu, večer do druhé rotace dám maximum🫀I taky trochu proto, že se v noci bojim😂 ” - Ollie
2. úsek Ollie potrápil, nohy už nedrží
“Vltava run nezměnís, on změní tebe.” Až v druhé polovině závodu tomu začínám rozumět ❤️‍🔥 V každém zákutí trasy zůstávají moje vzpomínky 🗯️ Jsou to drsné etapy, belhám se jako indiánská babička, klopýtám, potkávám neskutečně pozitivní lidi, a co na to, že náš tým nepatří k profi běžcům 🏁 Snad mohu říct za všechny, že cítíme vítr v srdci a slzy v očích…. A to je víc než dost 🏆” - Ollie
3. úsek byl poslední tečkou pro Ollie
“Rozbíhám se do mého posledního úseku, snažím se dopřát si čas, ale taky hnát co nejrychleji umím... ⏰ Všechno vnímám intenzivněji, všechno mě bolí, brutálně se hádám s hlavou, je to velké sebezapření 🌪️7 km do kopce 🤯 Vy fanoušci u tratě, ale i na sockách děláte za závodu velkolepý zážitek 💫 Tato masívní podpora, prevyšuje předchozí projekty 🌟☀️☄️ Děkuju ‼️ Jsem ráda, že už nepoběžím, ale ještě nás čeká přesun autem do cíle 🛻 Ale taky ještě 2 kluci z naší Toyotky, mají před sebou své poslední úseky 🏃🏻🏃🏻‍♂️ Jsem s váma chaláni 🫵🏻 vím, že to ještě bude bolet, ale dáme to 🗽 a v cíli dáme dobře vychlazený 🍻” - Ollie
Finish - tým Pohodáci je v cíli s časem 35 hodin 19 minut 🏁
“Každé dobrodružství má svůj začátek a konec. Bez toho by to nebylo dobrodružství. Vltava run nebyl obyčejný, byl to závod plný emocí a nezopakovatelných příběhů. Nohy mám na hadry, spát budu minimálně 3 dny, ale stálo to za to. Jsem na celej náš tým pyšná‼️ Všichni makali jak uměli💥 Během závodu jsem potkala tolik super běžců, všem díky za pokec, a gratulace za dokončení❤️ Pro mě jste všichni super hrdinové, protože tenhke etapový závod je opravdu monstrózní 🔋🔋🔋” - Ollie
🚨Hudba ve videu: czcams.com/video/utztKhcHe_0/video.htmlsi=lEXfZ2hBZOv4qnDH
🚨🚨 Vltava run: www.vltavarun.cz

Dakar Classic 2023
Tak tohle byly naše etapy #2024 #bike #bikefamily #bikelife #dakar #dakarclassic #classic #dakarmobilem #nataceni #czechsamurais
MTB For Bikes 2024
Musíme začít hodně dupat do pedálů!!!! Ale mám radost, že jsem se nevzdala a bojovala co to šlo! Sice jsem závodila jen sama se sebou, a to ze zadních řad, ale máme oddupané Km, které se budou hodit. Velký respekt ke všem závodníkům!!!!! #MTB #Letnany #kola #cyklistika #cyklista #forbikes #praha #2024 #závody #slapani #pedaly
Motosalon 2024 - sobota
Czech Samurais team představuje takovou normální sobotu na Motosalonu 2024 v Brně s Mechanickým Academy II. ve spolupráci se SŠTŘ Nový Bydžov. Děkujeme všem za návštěvu, spolupráci a neskutečné emoce!!!!! #brno #motosalon #2024 #motorky #motorcycle #motos #quad #bike #bikefamily #bikelive #bikelife #dakar #czechsamurais #samurai #sstr #sstrnovybydzov #novybydzov
Motosalon 2024 - Repráky hír
Motosalon 2024 - zahájení
Za zvuků klaksonu a burácení motoru přijeli do pavilonu F účastníci spanilé jízdy z řad známých osobností, závodníků i kaskadérů 🦸‍♀️ U pódia čekaly průvod motocyklů davy návštěvníků, kteří přišli na slavnostní zahájení veletrhu Motosalon 🚘 Na pódiu všechny přivítal moderátor Standa Berkovec a pozval k sobě zástupce pořadatelů i významné hosty 🤩🥸🧐 Motorkářskou sezonu požehnali faráři... Celé že...
Trasování výletů ve Španělsku
Jak hledám výlety po okolí? Pomocí Google Map! Otevřu aplikaci a hledám zajímavá místa. Někdo používá Artura nebo jiné aplikace, mě baví hledat v mapách a objevovat. My se nacházíme ve Španělsku, u městečka Pucol. Kde je možnost parkování s obytňákem na divoko hned u několika pláží. Kempaři tu stojí samostatně nebo ve velkém obytňákovém městečku. Je jen na vás co si vyberete. Místo je dobře umí...
Ztracená ve Španělsku
Asi všichni víte, že touhle dobou ve Španělsku není rušno. My jsme spojili vyzvednutí techniky z Dakaru s malou dovolenou. A zatímco jsou kluci už s technikou v ČR, my prozkoumáváme Španělsko, parkujeme poblíž Valencie. Dnes jsme se vydali prozkoumat předměstí Valencie na kolech, prozkoumali jsme památky, ale hlavně ptačí rezervaci, která je hodně unikátní. A jak to tak bývá, jako na potvoru mi...
Dakar 2024 - Vyzvedli jsme techniku
Kachní rodinko - Kachničky už jsou na cestě dom 😍 A kde holky potkáte ❓ to se dozvíte ve videu 📺 A už jsme nalodili i naše fotografy 👉 se kterými dnes courneme po Barceloně 👣👀 Užijte si s námi nakládku. A zítra do Barcelony :)
Dakar 2024 - jedeme do Barcelony pro techniku
Zítra spolu proběhneme přístavem 🚍🛳🚥 🤜Technika už na náš čeká ❗ Jak je na tom Medvěd, co Kachnička a foto auto 🫣 A kde máme zbytek týmu ❓To všechny až zítra...
Dakar 2024 - The end
Pojďte se s námi podívat na poslední střípky z balení, odletu a odevzdávání techniky. Kterou uvidíme za necelý měsíc ve Francii. Tímto děkujeme Tomáš Neruda - Neruda Servis za reportáže z Dakaru Classic 2024!!!!!
Podium Dakar 2024
Pojďte s námi nasát atmosféru podia na Dakaru 2024.
Finish Dakar Classic - 2CV, DKR24
Celou noc jsme nespali❗ Naše holky čekala poslední etapa… Pro ročník 2024 opravdu poslední. Za ty tvrdé KM napříč celým Dakarem Classic toho bylo moc krásného, a na ty drobnosti se zapomíná. Častokrát holky uronily slzu, mnohdy byly tratě Classic nad síly 2CV. A my jsme to prožívali s nimi. Emoce k závodění patří! Crazzy 2 CV má duši a to ukázala celému světu. Děkujeme Vám za podporu, za možnos...
Bonus Jsme zpátky v Yanbu, 2CV - DKR24
I tohle je součást závodního dne Kachniček. Tomáš Neruda je nejen, že nejlepší mechanik na 2CV, ale jako zpravodaj nám letos přinášel absolutně nejlepší videa. Děkujeme Neruda Servis!!!!
11 etapa - zhodnocení, 2CV - DKR24
Bonus - Fotografové sou na roztrhání

• @jaromirsvejda3415
    @jaromirsvejda3415 Před 3 měsíci

Olli to má ráda do čerta

• @catlainamerola8462
    @catlainamerola8462 Před 3 měsíci

Promo>SM

• @ondra7830
    @ondra7830 Před 4 měsíci

Je to ostuda že se holky zúčastnily této buranské zábavy při níže si vozí líná pozadí a ničí přírodu smradem, kraválem, oleji atd atd... Akorát ukazují mladým jak nesportovat. Je to smutné a ostudné. Takže holky - příště po svých nebo na kole aby za Vás nemusel makat motor, lenošky. Přírodu máme co? Chránit... A ne jí co? Ničit...

• @user-ss3oq1po9n
    @user-ss3oq1po9n Před 4 měsíci

Felicitaciones chicas!!.....no saben la emocion que tengo, me crie entre esas nobles maquinas, te llevan a cualquier lado con pequeño motorcito, aca en Argentina le lamamos citroen 3cv

• @evelinaanaschulman7852
    @evelinaanaschulman7852 Před 4 měsíci

🎉🎉🎉🎉 maravilloso

• @henktulp4400
    @henktulp4400 Před 4 měsíci

WOW!!!! This is legendary!!!! It is more than 80 Years ago this car was designed!!! To finish an exhausting competition among modern, expensive and highly prepared competitors… and THEM being supported with EVERYTHING money can buy….. IT MAKES YOU THE WINNERS OF THE RACE!!!! CONGRATULATIONS!!!! YOU ARE FABULOUS!!!!!!! (well…. for me anyway….. ) Best wishes, thank you ever so much for picking up the challenge!!!!… it is people like you that inspire so many others!!! Specially those living on a smal budget too…. GOOD ON YOU!!!! Greetings,Henk, the Netherlands!!

• @yannickgaudin1539
    @yannickgaudin1539 Před 4 měsíci

Félicitations mesdames , un grand merci les filles, vous m'avez fait rêver . J'ai une question technique, je vois que le filtre à huile de votre moteur est plus gros que celui d'origine, quel est sa référence ? Cdlt Yannick

• @witosarlawadventureride
    @witosarlawadventureride Před 4 měsíci

mantap bang

• @Hades-qy6wm
    @Hades-qy6wm Před 4 měsíci

epické výkon, klobouček... kdosi toho nevšiml nejspíš mu zdegradovaly senzory

• @bimaria7883
    @bimaria7883 Před 4 měsíci

Fue una gran competicion! Felicitaciones!

• @stephanievegter5438
    @stephanievegter5438 Před 4 měsíci

Baie geluk!,🇿🇦👏🏻‼️🏅

• @iridiusjicchak7088
    @iridiusjicchak7088 Před 4 měsíci

Byli jste nejlepší! Celé roky vím, že Dakar je zajímavá soutěž, tak nějak okrajově jsem ji sledoval, ale až vy jste mě přivedli k tomu to sledovat aktivně a fandit. Rozhodně si myslím, že degradace téhle rallye to nebyla. Naopak, posunuli jste to spíš dál a výš. Machrovat s megamoderní nadupanou károu za bambilion peněz není to ryzí, co jste předvedli vy. Jezdím trabantem a Uazem, kamarádi o mě říkají, že jsem "shitty car lover" Takže i proto jste byli první a jediný tým kterému jsem na Dakaru kdy fandil a sledoval ho od začátku do konce. A pro mě jste vyhráli! Holky byly skvělé. Díky.

• @Faffel
    @Faffel Před 4 měsíci

Came here from the Red Bull interviews cuz I had to know if they made it. Congratulations on completing the whole thing.

• @heryd
    @heryd Před 4 měsíci

Gratulace holkám, jsou super, statečný a odvážný! 🥳 Jen příště by mohl autor videa použít aspoň kousek mozku a nemluvit Ondrovi do videa, který zrovna natáčí 🤦🤦🤦 Zvlášť když je to pro něj tak zásadní moment, kdy se loučí se Škodovkou a možná i s celým Dakarem po tolika letech.

• @user-hn6un2vo1d
    @user-hn6un2vo1d Před 4 měsíci

Que alegría Chicas !!!! Felicitaciones ❤ 2cv !!!!

• @fritzschlagentweitt6660
    @fritzschlagentweitt6660 Před 4 měsíci

Congrarulations!!!

• @marjory229
    @marjory229 Před 4 měsíci

Jste úžasní! 💛🦆👏 ..a na blbé řeči se vykašlete, Češi brblaj a brblat budou.. Vy jste ORIGINÁL 🤗 a pro mě hvězdy! 🏅

❤❤❤paráda

• @yopisvk9492
    @yopisvk9492 Před 4 měsíci

Ešte raz gratulácia ! Teraz vytiahnut Citroën Méhari,čo je pravda založené zase na 2CV,alebo legendárnu Dune Buggy. ❤❤👍👍👍👍👍👍

• @Fred-wu9oy

❤❤❤velká gratulace

• @honzah2337
    @honzah2337 Před 4 měsíci

Co priste treba Fiat Panda 4x4, ten myslim take nedojel.

• @jzdstudio
    @jzdstudio Před 4 měsíci

Good job!!!👏👏👏

• @Hi-Tech_MiLi
    @Hi-Tech_MiLi Před 4 měsíci

Závist, nepřejícnost ... . to je přesný 😒😒👌👌🤔🤔 ale jste borci, to Vám nikdo nikdy nevezme 🌞🌞❤❤👍👍✈✈

• @user-bo7hx5bx8h
    @user-bo7hx5bx8h Před 4 měsíci

Konečně někdo ukázal depo.Novináři to asi takhle neumí,Díky Díky Díky.Jste všichni super.

• @robertovalladares481
    @robertovalladares481 Před 4 měsíci

Desde argentina. Felicitaciones!

• @ee233
    @ee233 Před 4 měsíci

Congratulations on finishing Dakar & sharing your adventure with the world.

• @kamildrahos423
    @kamildrahos423 Před 4 měsíci

💪💪💪💪👍😍

• @janjagrim4454
    @janjagrim4454 Před 4 měsíci

Jupiii parádní výkon 👍🤗🤗🤗

• @yuniergarcia6058
    @yuniergarcia6058 Před 4 měsíci

Joder, solo pase a ver que el 2cv llego a la final. Muy brutal.

• @maty101
    @maty101 Před 4 měsíci

Gratulace holkám ✌️✌️✌️ i Ondřejovi 👍. Paráda.

• @josefcihak6823
    @josefcihak6823 Před 4 měsíci

Paráda holky 🙂

• @user-hn6un2vo1d
    @user-hn6un2vo1d Před 4 měsíci

Vamosssss que emoción !!!!! Felicitaciones Chicas !!!!!! Go Go Go 2cv !!!!! Abrazos desde Argentina 🎉

• @lukaszeman6292
    @lukaszeman6292 Před 4 měsíci

Bomba,pecka,šupa.🎉To jsou autentické záběry a přesně takto mě to baví nejvíc. 😊Dámy jste nejlepší a tohle už vám nikdo nesebere. Díky ❤

• @miskob6871

Gratulace k dojetí. :)

• @petrjenicek5008
    @petrjenicek5008 Před 4 měsíci

Skvělý výkon i vzhledem k tomu, že mají v podstatě seriový motor..

• @ludekfriml4384
    @ludekfriml4384 Před 4 měsíci

👏👏👏💪💪💪

• @ladislavridel6623
    @ladislavridel6623 Před 4 měsíci

Geniální 🇨🇿 Český HOLKY první dojeli Francouzské auto Citroen KAČENKA do cíle Dakaru. Píšete dějiny to je nejvíc🏁🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇 💐💐💐💐💐💐💐💐💐 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

• @ixb1
    @ixb1 Před 4 měsíci

Gratulace k první kačeně v cíli!

• @4x4adventurecz

Congratulations ❤to all❤

• @familiascarone2466
    @familiascarone2466 Před 4 měsíci

Felicitaciones!!! A las chicas y a todo el rquipo. 🎉🎉saludos desde Argentina.

• @hynek6666
    @hynek6666 Před 4 měsíci

Velká gratulace 👍👍👍👍👍👍

• @user-jq7jp3kd9t
    @user-jq7jp3kd9t Před 4 měsíci

Поздравляю!!! Вы большие молодцы! Спасибо за подаренный позитив! :) Удачи и успехов в гонках , и во всём! :)