Guntis Viļums
2024 gada aktivitates_13.epizode_velo tūrisma inventāra testēšana
Izbrīvēju nepilnas trīs dienas (7,8 un 9 augustu), lai notestētu jauno tūrisma inventāru (pamatā jau jauno dūnu guļammaisu… made in China). Sadraudzējos atkal ar savu veco (tagad jau uzlaboto… paldies Andim L🤗) velospēdu Gazelle, uz kura tika izvietotas četras lielākas un četras mazākas somas. Visi eksperimenti izdevās un esmu pilnībā apmierināts. Lai gan maršruta Smiltene-Strenči-Valmiera-Cēsis-Vecpiebalga-Jaunpiebalga-Ūdrupe-Smiltene garums tikai nedaudz virs 200. km

2024.gada aktivitates _12 epizode_ viena diena uz velosipēda
zhlédnutí 64Před 21 hodinou
Nelielis ieskats vienas dienas veloizbraucienā pa Latviju un Igauniju. Brauciena maršruts Smiltene-Strenči-Valga-Moniste-Ape-Vireši-Smiltene ar kopējo garumu 180.km....
2024. gada aktivitātes 11. epizode_Velonometne Šauļos
zhlédnutí 200Před 21 dnem
Kopā ar aktīvu sportistu, Ilgvaru no Smiltenes, 2024. gada jūlijā izplānojām kopīgu velonometni Lietuvas pilsētiņā Šauļi. Tur pabijām pilnas četras dienas, kuru laikā veicām vairāk kā 500 km uz velosipēdiem. Brīvajā laikā arī pastaigājām ar kājiņām, lai tuvāk iepazītu pilsētu. Mums paveicās gan ar labu laiku, gan labi saplānotajiem velo maršrutiem. Velomaršrutu plānošanā izmantojām Komoot...
2024. gada aktivitātes_10. epizode_ZK Eiropas tūre 3 daļa_ceļs no Parīzes līdz Amsterdamai
Mūsu " ZK" Eiropas tūres 3. daļa, kas arī ir noslēdzošā. Tajā redzēsim ceļu no Parīzes caur Beļģiju uz Amsterdama. Parīzē ar kuģīti braucām pa Sēnu..skaisti. Pabijām Briselē pie " čurājošā puisēna", ēdām beļģu gardumus. Iepazināmies tuvāk ar Amsterdamu un tajā esošajiem velosipēdiem...un protams izslīdējām cauri arī " sarkano lukturu" kvartālam...
2024. gada aktivitātes_10. epizode_ZK Eiropas tūre 2 dala_Parīze un Versaļa
"ZK" Eiropas ceļojuma otrā daļa. Tajā varēsim redzēt ceļu līdz Parīzei un tās apskati. Pēcpusdienā apmeklējām Versaļu, kur pastaigājāmies par tās brīnišķīgajiem parkiem. Dienas izskaņā uzkāpām "mocekļu" kalnā un redzējām Parīzi vakara stundā no augšas. Brīnišķīga diena, kas ilgi paliks atmiņā!!!
2024. gada aktivitātes_10.epizode_"ZK" Eiropas tūre_1. daļa_ceļš uz Berlīni
Izmantojot tūrisma firmas "Interlux" pakalpojumus, 2024. gada 27. jūnijā sākām astoņu dienu ceļojumu pa Eiropu (Vācija, Francija un Holande). Ceļojuma pirmajā daļā varēs redzēt ceļu uz Vāciju (ar tūrisma firmas autobusu) un iepazīšanās ar Berlīni. Visvairāk laika tika pavadīts Berlīnes zoodārzā. Daudzas vietas Berlīnē, piemēram Brandenburgas vārti bija slēgti...arī citas vietas...un tas viss sa...
2024. gada aktivitātes_ 9.epizode_ velotūre kopā ar Ilgvaru uz Pelvu un Voru Igaunijā
2024. gada 20. un 21. jūnijā kopā ar Ilgvaru P izlēmām ar velosipēdiem doties ceļojumā uz Igauniju. Sanāca tāds sportisks pasākums ar mērķi apmeklēt vienu Baltijas čempionāta posmu riteņbraukšanā, kas notika Igaunijas pilsētiņā Voru. 21. jūnijā tur startēja mums pazīstami amatieri riteņbraukšanā Egils S un Agnis A. Egils M60-64 grupā, bet Agnis M50-54 grupā. Arī mēs ar Ilgvaru uz velosipēdiem š...
2024. gada aktivitātes_8. epizode_kopīga pastaiga Gulbenes novadā
2024. gada 16. jūnijā, ar savu otro pusīti, devāmies kārtējā vienas dienas izklaides braucienā uz Gulbenes novadu. Plānojām apmeklēt divus parkus...no kuriem viens bija rekonstrukcijā (Gulbīšu parks), bet otrs Spārīšu parks bija atvērts. Apskatījām arī saules pulksteni, kas atrodas pie Gulbenes novada vidusskolas. Apmeklējām skaisto Stāmerienas pili, aizbraucām līdz Stāmerienas dzelzceļa stacij...
2024. gada aktivitātes_7. epizode_turpinam ceļot ar e-velo
Veloceļojuma otrā daļa ar elektrovelosipēdu ir noslēgsies…gāja visādi, jo nebija skaidrības ne par maršrutu ne dienu skaitu. Viss notika pēc sajūtām… vienīgi šoreiz vairāk gribējās tikai braukt un vērot apkārtni, mazāk bildēt un filmēt… bet kaut kas jau būs septītajā epizodē redzams. Gala rezultātā trīs dienās noripināju 400. km pa maršrutu Smiltene-Valmiera-Dikļi-Limbaźi-Tūja-Saulkrasti-Ādaźi-...
2024. gada aktivitātes_6. epizode_trīs dienu piedzīvojums uz elektrovelosipēda
Pēc lielām pārdomām, beidzot devos veloceļojumā ar elektrovelosipēdu "Trek Powerfly 4", lai pārliecinātos par velo akumulatora uzlādes iespējām un ērtumu ar šādu velo ceļot. Viss bija lieliski gan ar lādēšanu, gan pašu velo. Velo iet kā " tanks", un visā ceļojuma laikā nebija nekādu problēmu. Maršruts iepriekš nebija ļoti plānots, bet turpmākos lēmumus pieņēmu tikai vakaros...Tā nu sanāca, ka k...
2024. gada aktivitātes_ 5 epizode_ vilinošā Rauna
2024. gada 21. maijā atkal devāmies vienas dienas ceļojumā! Šoreiz uz apmērām 20.km netālo Raunu. Vispirms apmeklējām atjaunoto Raunas Staburagu, pēc tam pastaiga aizveda uz Raunas baznīcu, tad interaktīvo taku, un noslēgumā apskatījāmies Raunas pilsdrupas un uzkāpām pils tornī...Bija saulains laiks un kā vienmēr labs noskaņojums...
2024. gada aktivitātes_4.epizode_aizved mani uz jūru...
Dienu pirms vasaras svētkiem ( 2024. gada 18. maijā), kopā ar sieviņu izlēmām vienu dienu veltīt izbraucienam un pastaigām pie jūras. Laiks un noskaņojums bija lielisks. Izvēlētais maršruts bija Smiltene-Valmiera-Aloja-Staicele-Ainaži-Tūja-Limbaži-Smiltene....
2024. gada aktivitātes_3. epizode_es Igaunijā_Terva
Aprīļa beigās un maija sākuma bija paredzēts velo-auto ceļojums pa Igauniju...bet neparedzētu apstākļu dēļ, nācās to pārtraukt jau pirmajā dienā...Tā reizēm gadās, bet tas nozīmē, ka šo pasākumu nāksies kādreiz atkārtot...
2024. gada aktivitātes_2.epizode_Lietuvas apmeklējums_Birzai un Panevezys
2024. gada aprīļa mēnesī (13. aprīlis - 17. aprīlis) atpūtas braucienā devos uz Lietuvu! Apmeklējām pilsētu Biržai un Paņevēžys. Izbaudījam lietuviešu labestību, iepazīnāmies ar vairākiem apskates objektiem. Laika apstākļi bija ļoti mainīgi...no stipra vēja un lietus līdz saulainiem brīžiem...
Žetonu vakars ST 12 04 2024
Un ne pa jokam es esmu tāds kā nobijies Ar abām rokām pie sirdsapziņas pieķēries.” (Mārtiņš Freimanis) Šodien -12.aprīlī - plkst.15.00 Smiltenes tehnikuma zālē Kalnamuižā 10 notika 4.pavāru/konditoru, 4.viesmīlības pakalpojumu speciālistu, 4.transportbūvju būvtehniķu un 4. Būvniecības un ceļu būves mašīnu tehniķu kursa Žetonu vakars “Dzīve kā košums”.