JaLaďa
S BONNIE po Valašsku
6.4.2024
Konečně nastal čas na jízdu s BONNIE. Dopoledne se věnuji instalaci nového PC. Po obědě vyrážíme, beru kamery jen na test, jak bude vypadat nové nastavení a jestli se to bude dát rychle stříhat. Rozhodli jsme se projet Valašsko. Jedu do Luhačovic přes Ludkovice, Eva ještě neviděla odstraněný most Baťovy dálnice. Pokračujeme do Bojkovic, v Přečkovicích si uděláme zastávku u kaple Panny Marie (1). Z Bojkovic mířím na Slavičín, mám v plánu jet na Vlachovice, ale uzavírka to mění a jedeme na Lipovou. Druhou zastávku dávám u křížku před Loučkou(2). Ve Vysokém Poli nejedu k rozhledně, kvůli večernímu dešti, zahýbám ke kapli Panny Marie Vysocké (3). Máme to tady rádi a pohled do kraje je fantastický. Na Valašské Klobouky to beru přes Drnovice a z nich již po hlavní na Vsetín. Na benzině před Valašskou Polankou (4) dáváme kávu a rozhodli jsme se to již ukončit a jet domů. Nejblíže to je na Bratřejov a Vizovice. Celý okruh nám udělal 123 km

Na vodní dílo Gabčíkovo
2.9.2023 Na dnešek jsem měl dvě možnosti. Motosraz Triumph Hradec Králové nebo Slovensko. Po zhlédnutí předpovědi počasí vyhrálo jižní Slovensko. Při plánování jsem se trochu rozšoupl, nezbylo než si přivstat a v 6 hodin vyrazit. Cestou do Uherského Brodu jezdím tak brzy hodně opatrně. A opět se to vyplatilo, srnky pořád neví, jestli do lesa nebo pod kolo. Ve Veliké nad Veličkou tankuji doplna ...
Zahájení sezóny na Motosalonu v Brně
1.3.2024 Dneska máme domluvené setkání ze skupiny FB na Motosalonu v Brně. Po včerejším ověření oblečení udělám ráno jen drobné vylepšení a na hrudník si dám noviny. Bylo to to nejlepší co jsem udělal. Cestou nebyla zima ani horko. Vyjíždím o půl deváté a kamery zapínám až v Uherském Hradišti. Nenatočit průjezd Buchláky by byl hřích. A k tomu to vyšlo s auty úplně na jedničku. Dělám zastávku ve...
Za podzimními barvami na Veselský Chlum
7.10.2022 Dnešní den jedem s Evou, vyjíždíme v 9 hodin, kdy je již teplota snesitelná. Máme naplánována tři body. První mnohokrát navštívený a dva nové. Protože mi nešlo přihlášení do MyDrive na PC, plánoval jsem cestu přes mobil, i když do Tišnova cestu znám. Dal jsem jeden průjezdný bod v Račicích, ale v mobilu mi nešlo zadat přímé souřadnice a to byla chyba. Všiml jsem si po průjezdu, že mě ...
Nahoru dolů u Banské Bystrice
4.8.2022 V práci pilno, ale co naděláš, když svítí sluníčko. Beru dovolenou a vyrážíme na Slovensko na pěší vycházky. Chvíli nám trvalo, než jsme si našli místa na tento den. Jsou trochu dál, je potřeba vstávat dříve. V šest vyrážíme, jen se ještě zastavuji na levný benzín 41,90,- v Zádveřicích. Musím až do Uherského Brodu, hranici překračujeme za Starým Hrozenkovem. I když vím, že kolem Bánovc...
Nakouknutí pod Orlické hory
24.6.2022 Hlásí bouřky, kontrolujeme to v "Aladinovi" a na naší trase nic není. Ta je dána, chceme totiž zajet k rodičům. To znamená ranní vstávání, ve výletu máme i výšlap na rozhlednu. Vyrážíme přesně v 7 hodin a hodně kopírujeme trasu ze 17.6. až do Moravské Třebové, kde dáváme kávu na OMW. První zastavení jsme ale měli již v Konici, až tam jsem totiž nachystal kamery. Po kávě a 9 hodině by ...
Vodopád na Poľaně přes super motorkářské trasy
16.7.20023 Opět vyrážíme na Slovensko a to za drobnou turistikou doplněnou motorkářskými cestami. Místo nám bylo doporučeno loni slovenským motorkářem. Cestu plánuji opět jako okruh s vědomím, že ráno a pozdě odpoledne pojedu proti slunci. Pro ranní urychlení to bude až do Partyzanského po hlavní. Vyrážíme v 5:45 a jedeme stejnou trasu jak 8.7. jen v opačném směru. V Turčanské Turé máme již odz...
Přes Hřebeč s přistáním na Měsíci do Poličky
17.6.2022 Tož nám hlásí tropická vedra na víkend :-D Beru tedy v pátek dovolenou, kdy má být ještě chladněji. Jako vždy naplánuji trasu a ráno o půl osmé vyrážíme. První část vede hodně podobně jako sólo jízda z 22.5. Jen přidávám "kapli sv. Antonína Paduánského" v Krakovci . Je kousek od soukromého zámku, kde jsme již byli. Na kapli jsme zase přišli při výletu na rozhlednu na Velký Kosíř, odku...
Na pizzu pod hrad Pernštejn
8.5.2022 Když jsme se rozhodovali, kam pojedeme a co navštívíme, napadla nás jedna myšlenka. Co si dát pizzu, kterou jsme již dlouho neměli. První plánování bylo v Boskovicích, jen jsem byl upozorněn, že to chce rezervaci. To jsem odmítl. Druhé plánování bylo do vzdálenější "Pizzerie", ale hodnocení na webu měla ještě lepší, jak v Boskovicích. Zbytek trasy zůstal nezměněn. Vstávali jsme na poho...
Pod Velkou Fatru, jak jsem nezaznamenal havárii
20.5.2022 Na víkend hlásí zhoršení počasí, tak nelením a beru v pátek dovolenou. Po dvou letech půstu na Slovensku, je směr jistý, jen určit body zájmu. Prioritou se stala "Obří lavička" a k tomu pár dalších míst. Vytvořil jsem několik návrhů, které se postupně vytříbily v danou trasu. Průnik na Slovensko provádíme Vlárským průsmykem a v Dubnici nad Váhom děláme první technickou zastávku. Insta...
Motojízda, kterou jsem nejel
1.5.2023 A protože počasí je opět perfektní nasedám na BONNIE a jedu jen tak na potulku po Moravě. Eva se rozhodla pro domácí práce. Vyrážím přesně o 9 hodině. Byl jsem pozvám kamarádem z FB na sraz do Hranic ve 12:30. Času tedy hromada a mohu si jezdit kudy se mi zrovna chce. Zamířím do Fryštáku ke kapličce Na skalkách. Je to jen na fotku, mám ji totiž se SUZUCATI. Do Bystřice pod Hostýnem je ...
Sólo na Vysočinu
15.8.2022 Na tento den jsem si bral dovolenou, že s Evou vyjedeme. Jenže to Evě nevyšlo. Proto plánuji sólovou jízdu. Využil jsem již kdysi naplánované a části projeté trasy (uvízli jsme v Poličce), kterou jsem trochu upravil přidáním pár bodů na začátek. Budík jsem nechal na čas, jak vstávám do práce. Jenže tělo bylo proti a vstal jsem o hodinu dříve. Vyrážím za šera v 5:15 hodin. Protože prvn...
Sólo do Orlických hor
2.9.2022 Blíží se víkend a počasí, i když chladnější, vybízí k delšímu výletu. Beru dovolenou a ráno si přivstaneme, jenže Eva na tom není dobře. Domluvíme se, že pojedu sám. Nic neměním na plánech a vyrážím před sedmou hodinou. Abych to trochu urychlil, nejedu klikaté cesty. Využívám hlavních tahů a dálnice k objetí Přerova a Olomouce, až do Zábřehu. Za ním mám už v navigaci povícero průjezdní...
S BONNIE na Vidnavsko
18.7.2022 Prodlužuji víkend a přemýšlíme, kam pojedeme. Měl jsem v plánu Orlické hory, ale Eva odmítla tak brzy vstávat (ve 4hod). Protože na Vidnavsku se nám líbí, bylo to jednoduché rozhodování. I cestu mám dosti projetou, nebude potřeba navigace a drobné chyby dořeším mobilem. Vstáváme tedy až o půl šesté a před sedmou se již proplétáme Zlínem. S BONNIE se snažíme jet jen po slušných cestách...
Malá Fatra Martinské Hole
24.7.2022 Po sobotním rozježdění jsem se již těšil na další návštěvu Slovenska. Měli jsme jen jeden bod a nebylo třeba vstávat moc brzy, stačilo o 6 hodině. Ježdění na Slovensko má jednu nevýhodu, jede se pořád se sluncem v očích. Ve Slavičíně naberu benzín za 45,90. Dále cestu volím přes Iľavu na Bojnici, je to příjemná jízda. V navigaci tentokrát mám rychlou trasu a do Martina se dostávám v k...
K historickému mostu u Mikulova
S Evou třemi okresy
S BONNIE do Triumph Olomouc
Přes Jeseníky pod Rychlebské hory
A long day in the Vysočina region

@KlokanJack Před měsícem

Ahoj, bylo by to fajn video, ale tentokrát musím vytáhnout trochu kritiky. Na tyto videa koukám kvůli inspiraci na body zájmu, ale bohužel ve videu žádný odkaz a ani v popisku třeba aktivní odkaz do map nebo aspoň GPS. Koně sem po dlouhém googleni našel, ale žebřík nebo lavičku ne. Popisek videa končí nějakou 4kou a víc nic. V tomto případě pro mě inspirativní video to určitě není. 🤷‍♂️

@Zlivido Před měsícem

v popisu je uveden ZDROJ a tam vše najdeš, proto nedávám do videa. V google mi to "rebrík do neba " našlo ihned a dalo na první místo. Když dělám komentář, už ty popisky omezuji. To je na vysvětlenou. Jinak mě těší, že se na ně koukáš a inspirují Tě.

• @midomokomido
    @midomokomido Před 2 měsíci

Zase prima výlet, některá místa jsem si uložil 😉 díky, ať to valí 😅

Jsem rád, že se Ti místa líbí. ✌️

• @filiptrojan3116
    @filiptrojan3116 Před 2 měsíci

Moravsky kras a sever Brna znam z dob sveho mladi, takze tohle video velka nostalgie. Projel jsem to tam krizem krazem na kole. Ted bydlime v Beroune, ale ja i manzelka pochazime z Brna. A jako konec sezony bych to urcite nevidel. Podivej treba na Red Velc jak mu to jezdi sezona nesezona.😂

@Zlivido Před 2 měsíci

Pro mne to byl konec. Marodil jsem. Jinak Brno se špatně objíždí jihem. Severem je to zábavnější. ☺️

• @milanpacas4658
    @milanpacas4658 Před 2 měsíci

Partizánske- Velké Pole- Žarnovica To je super trasa- a v Žarnovici sa treba napravo od tej križovatky zastavit na kávu a zmrzlinu a potom to dať na Hodruša 4:46 Hámre atď.... 5:06

@Zlivido Před 2 měsíci

Díky za tip na dobrou cestu. Zkusím to někdy vmačknout do výletu.

• @filiptrojan3116
    @filiptrojan3116 Před 3 měsíci

Jestli hledate hezkou rozhlednu pred rekonstrukci, tak prijedte k nam do Berouna na rozhlednu Ded. Musite to ale stihnout letos, pry ma rekonstrukce zacit uz tento rok. Tak nohama dolu a pokracuj v nataceni techto hezkych videi.

@Zlivido Před 3 měsíci

Mohla by být zajímavá, jenže je mimo náš akční rádius. Ve videích budu pokračovat určitě. Pořád mám materiál z roku 2022. A děkuji, že se videa líbí.

• @majkldol454
    @majkldol454 Před 3 měsíci

Ahoj! Pěkně jste probrouzdali můj kraj. Znám ty cesty jak svoje boty. A na Veselský Chlum jsem chodíval pěšky z Borače pozorovat východ slunka. Nezapomenutelná podívaná. Mívali jsme tam v Borači chatu. 😃👍

@milanpalenik7500 Před 3 měsíci

Zdarec, pěkná jízda, podzim je krasnej. 👍😁👍

@Zlivido Před 3 měsíci

Je a na Veselský se vracíme již několik let. Jednou jsem tam měl hustou mlhu.

• @user-gi7ks6tm4c
    @user-gi7ks6tm4c Před 3 měsíci

Obsáhlé klidné a příjemné přesně podle mého gusta fandím 👍

@Zlivido Před 3 měsíci

Postupem doby se to mění. Starší videa byla svižná, někdy až moc. Zase to vyhovovalo jiným lidem.

• @radadracek7083
    @radadracek7083 Před 3 měsíci

Super videjko a komentář díky za prožitek❤

@Zlivido Před 3 měsíci

Moc nás těší, že se líbí. E+L

@pavelk. Před 3 měsíci

Pěkný. Už aby bylo zase teplo 👍

Dočkáme se.😎

• @robertperoutka3067
    @robertperoutka3067 Před 5 měsíci

Super video, jsem velký fanoušek. Mám jednu velkou prosbu? Můžeš prozradit odkud stahuješ hudbu na svá videa? Předem mnohokrát děkuji.

@Zlivido Před 5 měsíci

Děkuji, že se líbí. U starších videí mám odkazy na skladby. Zkuste se na to podívat.

• @iaon652
    @iaon652 Před 5 měsíci

13:47 Si minul pramen mineralky v Dubovem. A to nenazrane prasa v Bojniciach? By to povedal mne, a zazil by motorkara trochu inej kategorie.

@Zlivido Před 5 měsíci

Myslíš toto "Slatina pri Turci"? Snažím se chovat slušně, když jsem občas na cestě jako prase. 😁

• @iaon652
      @iaon652 Před 5 měsíci

@@Zlivido Ano to som myslel. Vidis! ani som nevedel ze sa to tak vola, a to som tam uz nabral ine hektolitre.

• @hruso25
    @hruso25 Před 5 měsíci

Ako vždy. Vaše videá je radosť sledovať. ❤

@KlokanJack Před 5 měsíci

Teď sem se dostal na tohle video, tak chápu, měli jsme dost společné cesty a cílů. Hezké 👍

@Zlivido Před 5 měsíci

Proto jsem si to Tvoje tak užíval.

@pavelk. Před 5 měsíci

Šrámy na egu rychle přebolí! Když se nestalo nic horšího... 👍

@Zlivido Před 5 měsíci

Trochu modřin a ztráta důvěry batůžka.

@pavelk. Před 5 měsíci

@@Zlivido ...ajaj, to už je horší! Ale nemlátíš s ní každý týden, tak to bude zase dobrý! Hlavně opatrně 👍

@Zlivido Před 5 měsíci

Každý týden ne. Ale jednou ročně asi jo. Letos si dokonce batůžek shodil Bonneville při focení.

@milanpalenik7500 Před 5 měsíci

Zdarec, pěkný výlet. 😁👍😁

• @radoz770
    @radoz770 Před 5 měsíci

Super video, vyborne navrhnuta trasa, vsetky tieto cesty mam tiez pojazdene na moto. Mimochodom suhlasim s tym odchodom z Bojnic, tam uz vazne nevedia co pytat za parkovne.

@Zlivido Před 5 měsíci

Ono u vás je spousta dobrých cest. A tady tyto trasy mám obzvláště rád. Když jsme si Bojnici procházeli, neměl jsem problém s parkováním, ale na to kafe mě to vytočilo.

@milanpalenik7500 Před 6 měsíci

Zdarec, pěkná jízda. Ať to jezdí. 😁👏👍

@Zlivido Před 6 měsíci

Děkuji. Bylo to hodně na pohodu. ✌️

@milanpalenik7500 Před 6 měsíci

Zdarec, moc pěkná cesta, sochy zajímavé, některé už jsme viděli, na ostatní se podíváme. Ať to jezdí. 😁👍😁🏍️

@Zlivido Před 6 měsíci

Děkuji. Více soch najdeš ve starším videu. U Hamroně jsem ten výlet zmínil. Jinak Vysočinu jezdíme moc rádi. I Tobě přeji hodně spokojených kilometrů v sedle.

• @ondrejp411
    @ondrejp411 Před 11 měsíci

Zdravím, jako nemotorkář si užívám tyto moto-videa a když vidím ty cíle tak dávám tip>>> super kostely jsou také na severu v obcích Sudice, Kobeřice a v Ludgeřovicích 😉 Přeju spoustu dalších km bez nehody 🍀

@Zlivido Před 11 měsíci

Ondřej P - Sudice jsme dělali 22.5.2023

• @ondrejp411
      @ondrejp411 Před 11 měsíci

Ok - mrknu, díky 😉

• @midomokomido
    @midomokomido Před rokem

Dík za pár hezkých tipů na trip, ať se daří v nadcházející sezóně 😉

Děkuji. I Tobě kolama dolu ✌️

• @berta1111
    @berta1111 Před rokem

To je pravda, pěkně tu cestu opravili a jezdí se po ní dobře.

Opět pěkné video.

• @berta1111
    @berta1111 Před rokem

Pěkný vejlet.🏁

• @tomask84
    @tomask84 Před rokem

Koukám na to video v rámci zimní abstinence 😀 Krásnej stroj, nádherný trasy a moc příjemně zpracováné video, včetně komentáře 👍👍👍 super

• @radadracek7083
    @radadracek7083 Před rokem

Ahoj mám rád vaše cestovní videa jsou super a pěkný místa díky za tvorbu.

• @davidblazej6824
    @davidblazej6824 Před rokem

O5 super video 👍👍. Mala šikovna motorka zatačky kroutiš parádně 👍👍👍

• @liborhaltmar
    @liborhaltmar Před rokem

Pěkné video, rád bych se tam také podíval, jako malý kluk jsem v tom okolí Vidnavy strávil nějaký čas. Škoda, že zde není mapa do GPS, ale inspirace je super.

@Zlivido Před rokem

Možnost zjistit GPS najdete v odkazu pod videem.

• @liborhaltmar
      @liborhaltmar Před rokem

@@Zlivido Děkuji, mrknu na to. Mám V-strom 650 také a jízdu beru jako relax. Tak hledám inspirace.

Pěkný výlet 👍

Na Slovensku vždy 😉

• @CryptoRider
    @CryptoRider Před rokem

Jako vždycky super. Bonneville se mi vždycky moc líbil.

@Zlivido Před rokem

Vyhrála ve výběru tři motorek. Z900RS, W800, MG V7 Speciál, to byly konkurentky.

Zdarec, pěkný výlet. 😁👍

@Zlivido Před rokem

Děkuji. Ten kraj máme rádi a hodně tam jezdíme.

Zdarec, pěkný výlet. 👍👍👍

@pavelk. Před rokem

Plácni si svou pumpičku 🙈🤣

Proč ne když je jak "poděbradka". Zepředu i zezadu 😃😃😃😃😃

@KlokanJack Před rokem

Kostel pěknej a kostku sem taky neznal, dobrý tipy, ukladam si. Jak z toho dychlo to leto a teplo ,už aby bylo hezky.

@Zlivido Před rokem

Ten kostel byl fakt náhoda, klášter byl z TV a kostku jsme už měli v mapách. To sluníčko z obrazovky nám pomáhá přežít zimu. Za 2 1/2 měsíce už se vyjede.

@milanpalenik7500 Před rokem

Zdarec, pěkná porce kilometrů, pěkná vyjížďka. 👍👍😁

@Zlivido Před rokem

Děkuji. Byl to jeden z těch delších výletů. 547 km.

• @HarleysDinersRides
    @HarleysDinersRides Před rokem

Thanks for sharing, very good ride, Cheers Dave

@Zlivido Před rokem

Dave, thanks for the feedback.

• @jeldowitch
    @jeldowitch Před rokem

Pěkně zpracované videjko 👍 skvělý stroj

@milanpalenik7500 Před rokem

Zdarec, pěkný výlet, ať to jezdí. 👍👍👍

Zvonička dobrá 👌👌

Hezký trip, někdy tam zajedu to omrknout 👍

@Zlivido Před rokem

Další body najdeš na našem webu ;-)

@janvlach3326 Před rokem

Taky mrkni pro inspiraci na mé výlety 😉

@Zlivido Před rokem

@@janvlach3326 už jsem koukal :-)

@KlokanJack Před rokem

Jako vždy pěkné, znamenam si větrné kolo a památník . Si s těma videama nějak polevil ne? Nemám na co koukat. 😀

@Zlivido Před rokem

Díky. Nepolevil, toto jsem už měl sestřihané v září (byla zima), no a říjen se jezdilo. 8-)

• @ladislavludwig1421
    @ladislavludwig1421 Před 2 lety

Vidíš to, žiju v Bystřici a nikdy mě nenapadlo vzít někoho, kdo sem přijede k té zvoničce v Hrádku... Místa kde žijeme vnímáme tak nějak automaticky a chceme cestovat někam dál...

Osoblažsko je moc krásný zapomenutý kousek země, rád se tam vracím...

@Zlivido Před 2 lety

Laďo, návrat byl zajímavý tím, že jsme to zkoušeli přes Polsko. V předešlém výletu jsme totiž projížděli po hranicích, to byla jen polní cesta a ještě po dešti.

• @ladislavludwig1421
      @ladislavludwig1421 Před 2 lety

Jo, v příhraničí jsou nejlepší zapadlé cesty, bez ohledu, jestli je to v Polsku, nebo u nás...😉

• @jangregurek7775
    @jangregurek7775 Před 2 lety

Krásný to stroj. Ať slouží a mnoho kilometru spolem.

@Zlivido Před 2 lety

Honzo, děkujeme. Moc mě to na něm baví.

@milansvec72 Před 2 lety

Opět super Láďo,Vranov nad Dyjí a naše návštěva zámku,přehrady-Zátoka Modrá laguna kde jsme si zaplavali,hrad Cornštejn,před hrad Bítov (chytli jsme ale Pondělí-takže prohlídka nee😞/)někdy příště...a jak jste byli v Dalešicích,na jiném videu(pivovar)kousek odtud se nachází nejhlubší stejnojmenná přehrada v Česku s max.hloubkou vody 85m a 100 m vysokou sypanou hrází 2.nejvyšší ve střed. Evropě (po Rumunsku)

@Zlivido Před 2 lety

Milane, kraj kolem Dalešic se nám moc líbí, tak jej pořád navštěvujeme.

@milansvec72 Před 2 lety

Super Valašsko-nám velmi dobře známý kraj i kamarád co pořádá největší sraz skútrů ve střed.Evropě Radek Rebroš z Rožnova pod Radhoštěm...

@Zlivido Před 2 lety

Do Rožnova jezdí spolupracovník na MP3. Vždy referuje jak tam bylo.

@milansvec72 Před 2 lety

Ahoj všichni moto nadšenci!!! Toto videjko je super,Láďo poblíž našeho kraje i kousek jeho,např.rozhledna Borůvka u Hluboké (okr.Chrudim)Jsem nadšen z Tvého videa,je stručné,výstižné,poučné i zajímavé zároveň, ostatně tak jako všechny Tvoje videa...jen tak dál a pozdrav do Zlína z Litomyšle..PS. máte mj. krásné ZOO Lešná(námi navštíveno 2x v r.2012) no a mile jste mne překvapili návštěvou Mitrova,kde jsem díky kamarádovi zhlédl celou zahradu tohoto krásného zámku ač veřejnosti téměř nepřístupnou..Kamarád tam měl kdysi dávno (50.léta 20.stol)tetičku Rozálku-představenou řádovou sestru...a jezdil tam za ní od útlých mladých let na prázdniny...nyní mám jinou dimensi představ o těchto lidech.Tehdy zámek sloužil podobnému účelu jako dneska i když jako ústav pro postižené hendikepované děti.. KOUSEK od Mitrova je Dolní Podmitrov,kde je útulné údolí se zvěřincem a super restaurací-hospodou+ o prázdninách to tam funguje v další budově jako součást dětského tábora s altánkem a s chaloupkou na kuří nožce z pohádky Mrazík... Jo a závěrečný verdikt..SUPER CESTOVÁNÍ na Suzuki-Strom 650,za poznáváním naší krásné Vlasti..

@Zlivido Před 2 lety

Ahoj Milane, děkuji za pěkný komentář. Video ze ZOO mám na jiném kanále "Laďa ze Zlína", tak můžeš porovnat změny. My tam chodíme každý rok na podzim.

• @davidblazej6824
    @davidblazej6824 Před 2 lety

Parádní

@milanpalenik7500 Před 2 lety

Zdarec, pěkný výlet s batůžekem 👍😁 Oceňuji, pěkné čitelné texty. 👍👍👍

• @petrjilek8837
    @petrjilek8837 Před 2 lety

díky za tipy na moto výlety. Kde je prosím ta kavárna v Novém Městě na Moravě? Díky