Radomír Staš
La Gomera 2024
Naše poznávání a putování po ostrově La Gomera který je součástí Kanárských ostrovů. V únoru jsme zde strávili nezapomenutelné dva a půl dne. Určitě stojí za návštěvu a my se zde jistě ještě vrátíme.
00:00 Úvod
05:47 Mirador de Igualero
06:16 Mirador de Igualero
07:05 El Faro

Rumunsko 2023 4k - naše týdenní pánská jízda, 35 top míst (hlavně vidět medvědy)
Rumunsko 2023 Náš týdenní okruh po střední části Rumunska. Nádherná příroda, příjemní lidé, krásné kostely, hrady a mnoho dalších věcí. Vyjeli jsme v sobotu z Ostravy přes Slovensko, Maďarsko až k místu bahenní sopky v Berce a zpět. Nevšední zážitky s medvědy, krmení lišek a psů. Natočeno na Canon eos r a dron. Místa která jsme navštívili: 0:00 Úvod 0:17 Tarn of Megyer-hegy Maďarsko (cesta) 1:1...
Balaton 4k
Dovolená v roce 2023 nás mimo jiné zavedla do Maďarska. Balaton a okolí bylo našim cílem na začátku prázdnin. Tak snad někomu poslouží jako inspirace a nám jako hezká vzpomínka. 0.05 Keszthely 4.15 Festetics Palace 5.15 Sümeg 8.35 Hévíz 9.25 Zalaszántói Sztupa 11.35 Tapolca 13.40 Bazaltorgonák 14.40 Óvári rom és kilátó 15.25 Balatongyöröki Strand 15.50 Tihany 18.50 Balatonfüred 20.00 Church rui...
Pisa a Cinque Terre
Náš velikonoční výlet se blížil ke konci a na cestě zpět jsme se ještě zastavili na dopoledne prohlédnout si tu nejznámější šikmou věž světa, tedy po našem kostele v Karviné..... Odpoledne a večer byl vyhrazen cestováním a poznáváním nádherných městeček na pobřeží s názvem Cinque Terre.
Montepulciano a Arezzo
Toscany 4k , San Quirico d'Orcia, Pienza, Montalcino,
Náš třetí den začal výjezdem do městečka na kopci Montalcino, bohužel podle předpovědi a noční bouřce se mělo vyjasnit až okolo 10h a předpověď dokonale vyšla. Nahoře nás nemile překvapilo větrné a deštivé počasí které se ale začalo pomalu trhat a my si mohli užívat nádherné výhledy. Další zastávkou bylo městečko San Quirico d'Orcia a mezi tím i potom několik zastávek, filmování dronem, kochání...
San Gimignano, Monteriggioni, Siena 2023
Náš druhý den v Itálii začal nedaleko Florencie kde jsme strávili noc v příjemném venkovském hotelu. Po vydatné snídani nás čekala cesta do středověkého městečka San Gimignano. To je proslulé vysokými věžemi, kdy se jednotlivé rodiny překonávaly čí stavba bude vyšší. Další cesta nás zavedla do pevnosti Monteriggioni která byla založena v roce 1213 obyvateli Sieny proti nepřátelům z Florencie. O...
Bologna and Firenze 2023
Boloňa a Florencie 2023, velikonoční cesta po severu Itálie Po nočním přejezdu jsme se rozhodli pro zastávku v Bologni. Toto krásné, historické město by stálo za delší návštěvu, ale my měli vyhrazeno pouze jedno dopoledne. Ale i přesto že jsme si prošli hlavně centrum města se skvostnými památkami jako Palazzo d'Accursio, Basilica di San Petronio, Two Towers, Basilica santuario Santo Stefano at...
Gran Canaria 1.díl
Gran Canaria Chtěl bych Vás pozvat ke sledování našeho videa z dovolené na Gran Canarii v březnu 2023. Video je zpracováno jako náš cestovatelský deník, postupně, jak jsme projížděli jednotlivá místa. První 4.dny jsme vzhledem k poloze ubytování projížděli hlavně severní polovinu ostrova. Přidávám odkaz na mapu s jednotlivými místy. mapy.cz/s/hunojadudo Jižní polovina ostrova bude v díle č.2. T...
Gran Canaria 2.díl
Gran Canaria Chtěl bych Vás pozvat ke sledování našeho videa z dovolené na Gran Canarii v březnu 2023. Video je zpracováno jako náš cestovatelský deník, postupně, jak jsme projížděli jednotlivá místa. Pátý až osmý den jsme vzhledem k poloze ubytování projížděli hlavně jižní polovinu ostrova. Přidávám odkaz na mapu s jednotlivými místy. mapy.cz/s/hunojadudo Severní polovina ostrova je v díle č.1...
London 2023
To nejlepší z Londýna za 4 dny. Únor 2023. TOP 15 míst co musíte vidět.
Slovensko 2022
Naše pánská jízda. Malá Fatra, Slovenský Ráj, Dukelský průsmyk, Pieniny
Postupim (Potsdam)
Postupim (Potsdam),Jeden a půl dne našeho cestování po Německu jsme trávili v tomto úchvatném městě. Kdo tam nebyl, mohu vřele doporučit. Určitě tomu, kdo miluje zámky a historii. Ta ho obklopuje na každém kroku, ať se zde pohnete kterýmkoliv směrem.
Dovolená Německo 2022
Schwerin, Schweriner Schloss, Reppiner Burg,Schloss Ludwigslust, Schweizerhaus, Alte Burg Neustadt-Glewe, Schloss Oranienburg, KZ Sachsenhausen
Hiddensee 2022
Rakousko 2020 část 1

• @michaelamacko3504
    @michaelamacko3504 Před 25 dny

Nádherné scenérie, krásne farby, veľmi profesionálne video, vďaka.

• @aleiaio
    @aleiaio Před 3 měsíci

👍 Super vďaka za inšpiráciu

• @HonzaKucera24
    @HonzaKucera24 Před 5 lety

Překrásné záběry i perfektní postprocessing, který máte zvládnutý skvěle, to jde vidět na první pohled. Jestli mohu mít dotaz? Také plánuji letos návštěvu Dolomitů a vlastním rovněž Mavic Air a zajímalo by mě, jaké nastavení používáte (zda využíváte D-cinelike a jestli máte ostrost, kontrast i saturaci v mínusových hodnotách, kdy by z toho v postprocessu, mělo pak jít vytáhnout mnohem více). Problematika ohledně rychlosti závěrky, kdy při 30fps, by správně měla být okolo 1/60s, čehož se dá samozřejmě dosáhnout pouze za pomoci ND filtrů a létat na manuál, je mi známa a v tomto ohledu budu ještě experimentovat (jsem začátečník). Ale jde mi především o to nastavení. Zda využívat ten mod D-cinelike a jaké hodnoty, co se týče ostrosti, kontrastu a saturace, nastavit. Takže, pokud by vám to nevadilo, byl bych za pár rad moc vděčný (klidně mi napiště do zprávy). Předem díky :)

• @ratol001
      @ratol001 Před 5 lety

Hezký den, jsem velice rád, že se video líbí. Narovinu řeknu, jsem spíše fotograf a filmování beru jako zpestření a jiný úhel pohledu. Během dne používám nd filtry, ale většina je točena ráno, nebo pozdě odpoledne kdy již tolik světla není. neřeším tyto spociální módy, většinou si pohraji s úpravou videa v pc, přidám kontrast, doupravím expozici, tu se snažím hlídat již v době filmování a případně koriguji manuálně. spíše je velice důležité mít rychlou kartu, aby stihla zapisovat tak velký objem dat. Jinak když takhle tétám, tak většinou jdu stranou a létám jen pár minut ať nikoho neprovokuji. Upravuji v pinacle studiu které již umožňuje korekci a upravy videa. A´t se daří a hezká videa.