PolskaZwiedza.pl
  • 1 112 504
Spacer po plaży na wyspie Ko Lanta (Tajlandia). Piękne widoki i olbrzymia meduza!
Koh Lanta nas zachwyciła. Przyjechaliśmy tutaj po AoNang i pierwsze co się rzuca od razu w oczy to... jest o wiele mniej osób! Wystarczy plażą przejść kilkaset metrów od swojego hotelu, by znaleźć miejsce, gdzie nikogo nie ma. My właśnie doszliśmy do niewielkiej zatoczki, gdzie ponad godzinę spokojnie pływaliśmy w Morzu Andamańskim aż przypłynęła olbrzymia meduza.
Tak dużej chyba w życiu nie widziałem! Nie chcieliśmy jej przeszkadzać, więc udaliśmy się w dalszy spacer. Tym razem moglibyśmy podziwiać plaże Ko Lanty z góry. Przepiękny widok!
Dwa dni na wyspie szybko minęło. Po śniadaniu w hotelu The Lazy Lodge pojechaliśmy na przystań, skąd popłynęliśmy na wyspę Phi Phi. Za ferry zapłaciliśmy 500 bahtów od osoby.
Omówienie całej podróży po Tajlandii wraz z planem zwiedzania znajdziecie w filmie: czcams.com/video/3dEcJ0mjQZw/video.html&pp=gAQBiAQB
Spacer po terenie hotelu The Lazy Lodge i pokazanie pokoju: czcams.com/video/S_8yUzn2tfM/video.html
Aktualne ceny hotelu znajdziecie na Booking.com: www.booking.com/hotel/th/the-lazy-lodge.en.html?aid=830142&no_rooms=1&group_adults=2
Przy okazji zachęcam do przeczytania mojej powieści sensacyjnej „Porachunki”. Ebook kosztuje zaledwie kilkanaście złotych. Opis książki i linki do księgarń wraz z dokładną ceną znajdziesz na stronie: polskazwiedza.pl/porachunki
Z góry dziękuję za wsparcie!
Pozdrawiam!
Wojtek z PolskaZwiedzapl
polskazwiedza.pl

Koh Lanta : The Lazy Lodge Hotel - piękne miejsce na relaks w Tajlandii (Ko Lanta District)
zhlédnutí 51Před dnem
Po intensywnym Bangkoku, a następnie przelocie do Krabi i spędzeniu kilku dniu w Ao Nang nasz kolejny przystanek to Koh Lanta. Spokojna wyspa na Morzu Andamańskim, która ma piękne plaże, jest mniej oblegana prze turystów, a więc jest idealnym miejscem na relaks i wyciszenie. Szczególnie przed naszym następnym punktem - imprezową wyspą Phi Phi ;) Na Ko Lanta zdecydowaliśmy się zrobić upgrade na ...
Hong Island 360 View Point : spacer na samą górę. Piękny punkt widokowy (Tajlandia 2024)
zhlédnutí 36Před 14 dny
Tak wygląda Hong Island 360 View Point. Wchodzi się na wysokość 109 metrów n.p.m. Wspinaczka zajmuje kilkadziesiąt minut. Do pokonania jest sporo schodów :-) Ale widok z góry - przepiękny. Naprawdę warto się wybrać na ten view point, gdy zdecydujecie się wybrać na Hong Island. Oto krótki filmik pokazujący jak niesamowite jest to miejsce. Plan podróży po Tajlandii omawiam w filmie: czcams.com/vi...
Tajlandia: Ao Nang Landmark Night Market (krótki spacer po okolicy)
Cztery lata temu Night Market w Ao Nang (Tajlandia, prowincja Krabi) wyglądał tak: czcams.com/video/03QPhyDeGAY/video.html Teraz to zupełnie inne miejsce! Oto krótki spacer po terenie Nocnego Marketu, które oficjalna nazwa brzmi Ao Nang Landmark Night Market. Jest tutaj również okazja do obejrzenia walk tajskiego boksu. Bilet wstępu kosztuje 1200 batów. Byliśmy 4 lata temu i wrażenia były niesa...
Tajlandia, Bangkok: Dzielnica murali Talat (Talad) Noi blisko China Town. Super miejsce na spacer
Talat Noi lub Talad Noi to najstarsza dzielnica Bangkoku, która mieści się obok China Town. Obecnie znajduje się tutaj mnóstwo warsztatów samochodowych, sklepów z częściami motoryzacyjnymi, jak również wiele knajp, barów i restauracji. Dzielnica słynie z murali, które można podziwiać spacerując niespiesznie to tu, to tam :-) Dlatego planując zwiedzanie Bangkoku weźcie pod uwagę również to miejs...
Big Buddha i Szklana Pagoda (Wat Paknam, Bangkok, Tajlandia). Piękne, nowe miejsce na mapie Bangkoku
Prace nad The Big Buddha trwały od 2017 roku do 2021, więc dopiero od niedawno można podziwiać to miejsce w całej okazałości. I powiem Wam od razu - warto! Na terenie świątyni Wat Paknam znajduje się bowiem nie tylko Wielki Budda, ale również pięciopiętrowa Pagoda, w której znajduje się bogaty zbiór przedmiotów związanych z Buddhą, jak również - na ostatnim piętrze - niesamowita szklana pagoda!...
Bangkok: Wat Saket and the Golden Mount (pokonujemy 344 stopnie, by podziwiać miasto z góry!)
Świątynia buddyjska Wat Saket, zwana Golden Mount, czyli Złota Góra, to piękne miejsce samo w sobie, ale również jest polecane ze względu na swoje położenie, gdyż stąd można podziwiać Bangkok z góry. Warto tutaj przyjść szczególnie w porze zachodzącego słońca. Do pokonania są 344 stopnie, ale warto! Cena biletu wstępu wynosi 50 bathów od osoby. Oto krótki spacer po terenie Świątyni. Cały plan z...
Bangkok: Nocny rejs po rzece Menam. Podziwianie widoków i kolacja na statku (zwiedzanie Tajlandii)
Oto kolejna atrakcja z naszego planu zwiedzania Bangkoku. Po spacerze po Iconsiam, oglądaniu Bangkoku z bezpłatnych tarasów tego centrum handlowego oraz po multimedialnym pokazie fontann (relacja: czcams.com/video/0ZvzexQSch8/video.html) zdecydowaliśmy się na wieczorny rejs po rzece Menam. Mieliśmy okazję podziwiać Bangkok nocą z poziomu wody i muszę przyznać, widoki zachwycające, szczególnie W...
ICONSIAM piękne centrum handlowe w Bangkoku! Foodcourt, tarasy widokowe i POKAZ FONTAN
Iconsiam to świetne centrum handlowe w Bangkoku. Znajduje się tu elegancko urządzony foodcourt, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Nam długo zajął wybór :-) Na piętrze znajdziecie również stanowiska mistrzów w robieniu pitnej czekolady. Skusiliśmy się i powiem Wam - czekolada była przepyszna! Są również restauracje na górnych piętrach, więc do wyboru, do koloru. :-) Przyjechaliśmy tutaj nie t...
Wat Pho, czyli Świątynia Odpoczywającego Buddy (Bangkok, Tajlandia) Podziwiamy Leżącego Buddę
Wat Pho to jedna z największych i najstarszych świątyń buddyjskich, które znajdują się w Bangkoku. Znajduje się tutaj Leżący Budda albo Odpoczywający Budda. Komplet świątynny jest przepiękny, budynki zachwycają zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Oto krótki spacer po terenie Świątyni. W Tajlandii byliśmy po raz drugi, tym razem zaczęliśmy od zwiedzania Bangkoku. Dokładny plan dwutygodniowej pod...
Aonang Viva Resort w Tajlandii: dobry hotel w prowincji Krabi (z basenem!)
Tajlandia : W miejscowości AoNang w prowincji Krabi spędziliśmy 5 nocy i na hotel wybraliśmy Aonang Viva Resort. Przestronne pokoje, sprawnie działająca klimatyzacja, pyszne i różnorodne śniadania, wygodne łóżko i basen do dyspozycji - te elementy sprawiły, że pobyt w Viva Resort był udany :-) Oto krótka prezentacja jak wygląda pokój oraz otoczenie. Zapraszam. A podsumowanie naszego dwutygodnio...
Darmowe pole biwakowe przy jeziorze! Woda, prąd, miejsce na ognisko (RADZIOCHY, kujawsko-pomorskie)
Super miejsce w województwie kujawsko-pomorskim! Pole biwakowe obok miejscowości Radziochy. Widok na Jezioro Sarnowskie, okolica zadbana, pole biwakowe olbrzymie, bezpłatna woda, prąd, jest miejsce na ognisko. Dla mnie rewelacyjna miejscówka :-) I o dziwo, w sobotni wieczór byliśmy tutaj sami :) Dzielę się miejscem, bo chyba jest jeszcze mało znane, a wydaje mi się, że warto tutaj przyjechać, b...
Kujawsko-pomorskie, Nadleśnictwo Brodnica, parking przy plaży i jeziorze SOSNO (można nocować!)
Kolejne miejsce do spania na dziko na łonie przyrody w nadleśnictwie Brodnica :-) Województwo kujawsko-pomorskie pod tym względem bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, w okolicy Brodnickiego Parku Krajobrazowego jest sporo parkingów, miejsc postoju, gdzie możecie - zgodnie z regulaminem - przyjechać samochodem, czyli także busem czy kamperem, i spędzić tutaj do 24 godzin. Ze wszystkich miejsc dale...
Plaża Łąki w kujawsko-pomorskim. Nocleg na dziko blisko jeziora. Kolejna noc w lesie! Podróże vanem
Kolejna noc w lesie! Z czwartku na piątek spaliśmy przy Jeziorze Robotno w Brodnickim Parku Narodowym: czcams.com/video/jwaGpe02NE4/video.html A teraz, po przejechaniu 11 kilometrów, zatrzymaliśmy się tuż przy ulicy Plażowej, gdzie znajduje się plaża i jezioro Łąki :-) Dalej zwiedzamy województwo kujawsko-pomorskie i decydujemy się na noclegi na dziko, bo dźwięki lasu są niesamowite. Oto krótki...
Plaża Robotno w Brodnickim Parku Krajobrazowym (woj. kujawsko-pomorskie) Nocleg na dziko w lesie!
Drugi raz korzystamy z gościnności Nadleśnictwa Brodnica podróżując naszym vanem po okolicy. Najpierw był parking przy Jeziorze Wielkim Partęczyny w województwie warmińsko-mazurskim: czcams.com/video/fmuV28GvuFQ/video.html , a teraz plaża Robotno w Brodnickim Parku Krajobrazowym już na terenie województwa kujawsko-pomorskiego :-) Piękne miejsce w środku lasu, najlepszy dojazd jest z miejscowośc...
Bank energii Jackery Explorer z kontrolerem MPPT i panel solarny Dokio 80W = ładowanie 60W (TESTY)
Jedzenie w China Town w Bangkoku (pierwszy posiłek w Tajlandii: Tom Yum, Morning Glory, krewetki)
The Krungkasem Srikrung Hotel (China Town, Bangkok) : pyszne śniadania, super widoki. Tak wygląda
Dwa tygodnie w Tajlandii - plan podróży (Bangkok - Krabi - Ao Nang - Koh Lanta - Phi Phi - Phuket)
Przydatne w podróży: Powerbank Veger T100 do zasilania laptopa przez USB-C Moc 100W, poj. 20000 mAh
Brodnicki Park Krajobrazowy to super miejsce na spanie w lesie (za darmo)
Zaskakujący spacer z Ponta Delgata przez tunel i górę do Boaventura (Madera w listopadzie i grudniu)
Nawet, gdy pada Madera jest spektakularna! Odwiedzamy Camara de Lobos, a potem wracamy na północ
Madera: Taras widokowy na północy wyspy, czyli Miradouro da Beira da Quinta
Levada do Rei PR18, przyjemny szlak na Maderze (długość 5,3 km), ale trzeba przejść pod wodospadem!
Madera: zwiedzamy Półwysep Świętego Wawrzyńca. Przepiękne widoki!
Lava pools na Maderze, czyli kąpiemy się w naturalnych basenach w Oceanie Atlantyckim!
Peugeot 208 GT, czyli wynajęliśmy auto do zwiedzania Madery (i jedziemy na czarną plażę Seixal)
Madera Monte Mar Palace Hotel 4-gwiazdkowy (Spacer po terenie hotelu, wygląd pokoju, podsumowanie)
Park 45, czyli camping nad polskim morzem, tuż przy plaży (wejście Sopot 45) Weekend w Gdańsku

@mtrzonkowski Před 5 dny

Jak zwykle przystojny i zwinny ;-) Super odcinek.

• @poldek17
    @poldek17 Před 5 dny

KohLanta kojarzy mi sie właśnie z brudnymi plażami i kamienistym zejściem do plaży, na plus to fajny targ ze street fodem tam był, coprawda trafiłem na końcówke ale jedzonko było smaczne

@PolskaZwiedzapl Před 5 dny

Mi też właśnie kojarzyła się z brudnymi plażami, dlatego tam nie pojechaliśmy cztery lata temu. Ale teraz postanowiliśmy dać jej szansę i plaże super, przynajmniej tam, gdzie my byliśmy, czyli okolice hotelu The Lazy Lodge. A jedzenie - fakt, smaczne. Każde danie :-)

@marekjozwiak5390 Před 8 dny

Plynalem kolo Szerokiego Ostrowia kajakiem w czerwcu 04r. i znam te klimaty... Ostatnia miejscowka jest naprawde super. W czerwcu 08 i 12r biwakowalismy na polu namiotowym w Okartowie i nigdy tego miejsca i mazurskich zapachow nie zapomne... Niestety, zmienia sie... Pozdrawiam serdecznie Zagorzaly kibic pilkarzy Warty w 3 pokoleniu

@PolskaZwiedzapl Před 8 dny

Dzięki za komentarz!

@marekjozwiak5390 Před 8 dny

@@PolskaZwiedzapl Nie ma za co. Jesli ewentualnie moglbym Ciebie zainteresowac sprawa utworzenia Mazurskiego Parku Narodowego i wstrzymania budowy S-16-ki to cieszylbym sie jako fan unikalnej mazurskiej przyrody... Lawina od tego bieg zmienia po jakich toczy sie kamieniach. Sztama

@PolskaZwiedzapl Před 6 dny

@@marekjozwiak5390 Jasne, dzięki, poczytam o tym więcej!

@mtrzonkowski Před 11 dny

Pięknie.

Piękna Relacja. Pozdrawiam.

@mtrzonkowski Před 11 dny

Kolejna super relacja.

Aż chce się tam jechać. Pozdrawiam.

• @Krzysztof.79
    @Krzysztof.79 Před 12 dny

Proste ale jak przydatne

• @monikar7316
    @monikar7316 Před 15 dny

Dziekuje za super video

Czytalam gdzies komentarz,ze jedzenie bylo okropne.Co Pan powie na ten temat?

@PolskaZwiedzapl Před 13 dny

Lubię dobrze zjeść i w tym hotelu nie zawiodłem się :-). Kuchnia była różnorodna i wszystko mi smakowało, więc nie wiem na jakiej podstawie był tamten komentarz. Jedynie kawa do śniadania była słaba (z automatu), ale przy basenach znajdują się bary zaopatrzone w ciśnieniowy ekspres do kawy i tam kawy były przepyszne (kawa bez dodatkowej opłaty w opcji all in).

• @monikar7316
    @monikar7316 Před 15 dny

super filmik, Ile jest basenow dostepnych dla wszystki?

@PolskaZwiedzapl Před 13 dny

Dziękuję. Basenów dostępnych dla wszystkich jest na pewno minimum trzy. Z tylu korzystaliśmy, chociaż głównie spędzaliśmy czas przy tym, który był najbliżej naszego pokoju :-)

• @HenrykRzeka-qo4ce
    @HenrykRzeka-qo4ce Před 18 dny

Ciekaw jestem czy warto dopłacać do tego systemu tłokowego w thetford 365+ ? czy brać xgl?

@PolskaZwiedzapl Před 13 dny

Cześć, nie korzystałem z systemu tłokowego, więc mogę tylko powiedzieć, że pompka mieszkowa daję radę i jest wygodna w użyciu :-)

• @lusi4938
    @lusi4938 Před 20 dny

Jestem nowa i przeglądam wszystkie filmy 😊 super kanał i fajnie inspiracje. Kupię z Twojego polecenia prysznic 😀 . Sunskrybcja wleciała, pozdrawiam 😊

• @Segir10
    @Segir10 Před 23 dny

Dzięki. Bez twojej pomocy by mi się chyba nie udało tego zlożyć. Włączyłem ten filmik i mi się udało.

@PolskaZwiedzapl Před 23 dny

Super! Dzięki za informację i cieszę się, że mogłem pomóc :-)

• @danielwysocki.bydgoszcz

Mocno zimno było ?

@PolskaZwiedzapl Před 26 dny

Szczególnie dość mocno na początku wieje. Na pewno należy mieć jakąś kurtkę. A jak masz pod ręką czapkę, to ją weź :-)

• @Łukasz-n6s
    @Łukasz-n6s Před měsícem

Kozacki filmik 👍 Dzięki :)

• @jacekkleban5jl116
    @jacekkleban5jl116 Před měsícem

Pomysł z filcem super ale do wykonania trzeba było się bardziej przyłożyć.

@PolskaZwiedzapl Před měsícem

Dzięki. Starałem się, naprawdę :-) To był mój pierwszy raz i liczę, że kolejne podejście, gdy może będę robił kiedyś kolejnego vana, będzie lepsze :-)

• @jt-servicetomaszzalewski5099

Śniardwy- jedno z naszych ulubionych miejsc. Jesteśmy tam co rok. Niedaleko od Waszego miejsca mianowicie w Nowych Gutach. Co rok zabieramy ze sobą rowery. Często rowerem jeżdżę przez to właśnie miejsce. W tym roku objechałem rowerkiem Śniardwy dookoła - jadąc leśnymi ścieżkami. Polecam.

@PolskaZwiedzapl Před měsícem

Dzięki. Rowerem dookoła jeziora to super pomysł!

@marekjozwiak5390 Před 8 dny

@@PolskaZwiedzapl Tak ale kajakiem lepiej. Z tym ze na Sniardwach trzeba naprawde uwazac i plywac tylko przy " pewnej " pogodzie. I nie " gazowac " na wodzie.

• @user-vg8dz8vf2u
    @user-vg8dz8vf2u Před měsícem

Dzięki wielkie, od razu się udało, bardzo pomogłeś ❤🎉

@PolskaZwiedzapl Před měsícem

Dzięki za miłe słowa i super, że się udało :-)

• @g0si4k.88
    @g0si4k.88 Před měsícem

Dziękuję! ❤ bo już myślałam, że mnie szlag z tym składaniem trafi 😂

• @pz8345
    @pz8345 Před měsícem

Czy do wynajęcia była wymagana kaucja albo posiadanie karty kredytowej?

@PolskaZwiedzapl Před měsícem

Nie, wystarczyła karta debetowa. Ale trzeba przekazać dane karty, by ewentualnie mogli nas obciążyć, jeśli np. nie oddamy auta z odpowiednim poziomem paliwa.

• @znosnie
    @znosnie Před měsícem

super! jak pogoda?

@PolskaZwiedzapl Před měsícem

W lutym było tak gorąco, jak teraz w Polsce :)

• @szymczakpk
    @szymczakpk Před měsícem

Sztos

• @sokoltdmsokoltdm3497
    @sokoltdmsokoltdm3497 Před měsícem

pomogło 🤣 sam nie wiem jak ale złożyłem , dzięki

• @Pinezko-Vanie
    @Pinezko-Vanie Před měsícem

Super miejsce i filmik subek i łapka dla zasięgu 👍👍👍

• @barbara8639-r1v
    @barbara8639-r1v Před měsícem

Czy bieżnia ma kąt nachylenia.

• @aleksanderbonar4319
    @aleksanderbonar4319 Před měsícem

Recenzja po uju

• @versys5192
    @versys5192 Před měsícem

witam a masz namiary na ta miejscowke?

Cześć, proszę, oto dokładna pinezka: maps.app.goo.gl/sDLzM3Zgm4e5xCoBA

• @MiniCamperMaxiLife
    @MiniCamperMaxiLife Před měsícem

Siemanko, cześć i czołem. :) Pozdrawiam i dobrego wieczoru życzę!

@PolskaZwiedzapl Před měsícem

Dzięki wielkie i wzajemnie! :-) Wszystkiego dobrego!

• @elzbieta2022
    @elzbieta2022 Před měsícem

Dzięki za piękne pokazanie naszego regionu. Bydgoszkie jest piękne.

• @czarny7501

@JoannaSyzdek Před 2 měsíci

Po co mówić to całej Polsce 😢

@PolskaZwiedzapl Před 2 měsíci

Wychodzę z założenia, że osoby śledzące mój kanał potrafią uszanować ogólnodostępne miejsce, zabiorą swoje śmieci, nie zdewastują okolicy. Dlatego mam nadzieję, że przyjadą, zachwycą się widokiem, spędzą miło czas, a potem wyjeżdżając zostawią teren w takim samym stanie, w jakim go zastali.

• @monikajamiolkowska
    @monikajamiolkowska Před 2 měsíci

Napiszę coś jako tubylec. To jest miejsce do spania zupełnie na dziko. Nie ma toalet, nie ma bieżącej wody, nie ma koszy na śmieci! I tu prośba, nie załatwiajcie swoich potrzeb pod każdym krzakiem. Zabierajcie ze sobą swoje śmieci. Szlag mnie trafia jak po sezonie widzę wory porozrzucanych śmieci. Miejsce jest piękne i zachwycające ale co raz bardziej zaśmiecone. Bardzo ważna informacja- tam 100 lat temu mieszkali ludzie, są tam cmentarze ukryte w zaroślach.

@PolskaZwiedzapl Před 2 měsíci

Popieram w 100%! Faktycznie to piękne, dzikie miejsce, które niektórzy kompletnie nie szanują...

@marekjozwiak5390 Před 8 dny

Turysta na jakims poziomie zabiera ze soba lopatke - saperke... Kazdy wie do czego owo " ustrojstwo " sluzy i nie chodzi o cele obronne...

Tak do 1945r - jestem historykiem in wiem.

• @radek8695
    @radek8695 Před 2 měsíci

👍

• @lidiahaczyk2877
    @lidiahaczyk2877 Před 2 měsíci

gdyby nie denny komentarz byłoby super...komentator najwyrazniej sie nie wyspal

• @patrycjarzezniczak6359
    @patrycjarzezniczak6359 Před 2 měsíci

Ogólnie miejsce fajne ale woda dramat brudna i śmierdząca jak w jakimś kanale

• @mitrzon
    @mitrzon Před 2 měsíci

I jak tu nie pojechać w to miejsce??

• @Przypowiesci_Salomona_26
    @Przypowiesci_Salomona_26 Před 2 měsíci

Czy tą wykładzinę można przekłuć widelcem?

@PolskaZwiedzapl Před 2 měsíci

Nie próbowałem :-), ale po dwóch latach używania dalej jest w bardzo dobrym stanie.

• @Danimoto3
    @Danimoto3 Před 2 měsíci

Fajne bardzo przydatne filmy. Kiedy zrobisz mapkę z tych wszystkich sprawdzonych przez Was miejsc hmmm?😊

@PolskaZwiedzapl Před 2 měsíci

Ale wyczucie czasu! :-) Akurat nad nią pracuję, wkrótce będzie :-)

• @Danimoto3
      @Danimoto3 Před 2 měsíci

@@PolskaZwiedzapl :)

@PolskaZwiedzapl Před 2 měsíci

@@Danimoto3 Zmotywowałeś mnie, by dzisiaj skończyć mapkę i proszę, oto ona :-) Dzięki! Link: www.google.com/maps/d/viewer?hl=pl&mid=1XmQP0WEsLNgFo29kvbcoqWkweZHKY8c&ll=51.909747584443586%2C21.927778010890513&z=6

• @robertzytowiecki5862
      @robertzytowiecki5862 Před měsícem

Fajna propozycja na weekend. Akurat w ten weekend chcemy gdzieś wyskoczyć na jedną nockę. Jestem z Bydgoszczy więc niedaleko. Pozdrawiam

@PolskaZwiedzapl Před měsícem

@@robertzytowiecki5862 Udanego weekendu! :-) W opisie filmu dodałem również link do mapy Polski z zaznaczonymi miejscami, które odwiedziliśmy, w tym kilka koło Ciebie :-)

@mtrzonkowski Před 2 měsíci

-Ile za postój na polu biwakowym? -Bógzapłać!

• @jjacek10
    @jjacek10 Před 2 měsíci

A nie był tam czasem postawiony znak zakaz ruchu ?

@PolskaZwiedzapl Před 2 měsíci

Hej, nie kojarzę, a tam jest również miejsce do wodowania łodzi.

• @PanLukash
    @PanLukash Před 2 měsíci

Bardzo pomogłeś

@mtrzonkowski Před 2 měsíci

Nic tylko jechać do Nadleśnictwa Brodnica ;-)

Wow!!!!!

Pięknie.

• @krzysztofju8624
    @krzysztofju8624 Před 2 měsíci

Za krótkie filmiki. Ogląda się fajnie

@mtrzonkowski Před 2 měsíci

Jak zwykle, zwięźle, merytorycznie i ciekawie. Pozdrawiam.

Aż chce się pojechać na tą miejscówkę.

• @mitrzon
    @mitrzon Před 2 měsíci

Jak zwykle, piękne okoliczności przyrody!!!