Hiking Explorers®
HIKING EXPLORERS | Κεράσοβο - Σμόλικας - Δρακόλιμνη - Βοϊδομάτης 2024
Βίντεο για την ετήσια εκδρομή μας το Μάιο του 2024. Επισκευθήκαμε το χωριό Κεράσοβο και την επόμενη ημέρα ανεβήκαμε το Σμόλικα. Πήγαμε στη Δρακόλιμνη, στην κορυφή του Σμόλικα στα 2600 μέτρα και έπειτα διανευκτερεύσαμε στη λίμνη. Την επόμενη ημέρα κάναμε μία βουτιά στον ποταμό Βοϊδομάτη.
Video by Nick Papakostas
nickpapakostas@yahoo.gr
info@ethos-productions.gr
Ευχαριστούμε θερμά τους χορηγούς μας: Ρέα, eGalaxy και Geluk.
www.reamaternity.gr
www.egalaxy.gr
www.geluk.gr
zhlédnutí: 2 416

Πεζοπορία από το χωριό Καρδαράς προς την κορυφή Μουρτζία του όρους Μαίναλο.
Μία πεζοπορική διαδρομή από το χωριό Καρδαράς προς την κορυφή Μουρτζιά. Πυκνό δάσος, χιόνι και μετά με κοντομάνικα στον ήλιο. Καταλήξαμε στο χωριό Λεβίδι όπου και φάγαμε στην καταπληκτική και φιλόξενη ταβέρνα "Ο Κουμπούρης" την οποία και συστήνουμε σε όποιον βρεθεί στην περιοχή. Βίντεο από τον Νίκο Παπακώστα και την Ethos Productions. www.ethos-productions.gr info@ethos-productions.gr
Πεζοπορία από τη Λίμνη Δόξα στην κορυφή Ντουρντουβάνα - Hiking from Lake Doksa to Dourdouvana peak
Οι Hiking Explorers σε μία πεζοπορική διαδρομή από τη Λίμνη Δόξα στην κορυφή ντουρντουβάνα με υψόμετρο 2100 μέτρων. Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, φτάσαμε στην κορυφή. Εκεί μας περίμενε μία λυσσαλέα χιονοθύελα που δυστυχώς δε μας άφησε να απολαύσουμε τη θέα. Παρόλαυτα, αποκτήσαμε μία μοναδική εμπειρία ζωής. Βίντεο από τον Νίκο Παπακώστα και την Ethos Productions. www.ethos-productions.gr ...
Hiking Explorers at Skiritida Forest | Πεζοπορία στο δάσος Σκυρίτιδας
Πεζοπορία των Hiking Explorers στο δάσος Σκυρίτιδας στις 26 Νοεμβρίου 2022. Hiking at Skiritida Forest on the 26th of November 2022. Video shoot and edit by Nick Papakostas of Ethos Productions Email: nickpapakostas@yahoo.gr
Hiking Explorers® - Olympus 2021
Ανάβαση στον Όλυμπο το διήμερο 06-08 Ιουνίου 2021 από Γκορτσιά , Πετρόστρουγκα , οροπέδιο των Μουσών. Διανυκτέρευση στο καταφύγιο Αποστολίδη και κατάβαση από κοφτό και Ε4. Η προσπάθεια για ανάβαση στο Μύτικα δεν ολοκληρώθηκε γιατί υπήρχαν ακόμα επικίνδυνες χιονούρες στο λούκι και κρίθηκε απαγορευτικό για την ασφάλεια μας. Η ανάβαση μας ολοκληρώθηκε με δεύτερη προσπάθεια το 2022
Hiking Explorers® - Olympus 2022
Ανάβαση στο Μύτικα από Κακόσκαλα μέσω Ε4. Η ανάβαση μας έγινε το διήμερο 26-28 Ιουνίου 2022 και ξεκίνησε από το μονοπάτι Ε4 στα πριόνια σε υψόμετρο 1.100 μέτρων. Διανυκτερεύσαμε στο καταφύγιο Σπήλιος Αγαπητός και την επόμενη ημέρα ανηφορίσαμε από το Ε4 και μέσω του γολγοθά προς την κορυφή Σκολιό. Στη συνέχεια μέσω κακόσκαλας έγινε η ανάβαση στο Μύτικα, και μετά την επίτευξη του στόχου μας ,από ...