JuDiscover
Tajlandia 2024 - część 2
W drugiej części filmu pokażę Wam nasze pozostałe 7 dni wyprawy :)
W filmie na początek odwiedzimy Khao Sok National Park, gdzie pierwszą noc spędziliśmy w domku na drzewie, w otoczeniu natury.
Następnego dnia jedziemy a następnie płyniemy do domków unoszących się na wodzie. Była to jedyna w pełni zorganizowana wycieczka na całym wyjeździe, gdyż bardzo zależało mi na tej atrakcji. W cenie prócz noclegu znalazły się 3 posiłki, wieczorne i poranne safari na łodzi, wyprawa po lesie deszczowym do jaskini. Każdy miał także do dyspozycji kajak do popływania na jeziorze a zaraz obok domków przyczepione były materace. Cała wycieczka kosztowała 5200 THB za dwie osoby i była to najdroższa nasza wycieczka. Mimo to było bardzo warto! Polecam każdemu bo to niezapomniane przeżycie.
Z Khao Sok pokierowaliśmy się do Surat Thani gdzie odpoczęliśmy oraz zobaczyliśmy festiwal wody Songkran (Tajski Nowy Rok). Następnego dnia rano popłynęliśmy do Koh Samui gdzie byliśmy kolejne 3 noce. Postawiliśmy wtedy na odpoczynek ale i odrobinę zwiedzania.
Ostatni nocleg odbyliśmy w Bangkoku, gdzie już bardzo intensywnie spędziliśmy dzień odwiedzając Świątynie Buddyjskie, Pałac Królewski, wodny market, oglądaliśmy cały Bangkok z najwyższego budynku King Power MahaNakhon. Na koniec odwiedziliśmy China Town i pojechaliśmy na lotnisko skąd wylecieliśmy do Pekinu w środę 17.04.
Jeśli ktoś chce wiedzieć więcej szczegółów, można do mnie pisać - chętnie odpowiem :)

Tajlandia 2024 - część 1
W filmie zobaczycie pierwszą część naszej wyprawy do Tajlandii. Wyjazd zorganizowałam na własną rękę - na miejscu byliśmy dwa tygodnie, z czego film przedstawia pierwszy tydzień. Drugi tydzień obejrzycie w części 2 :) Kwatery kupowane były na Booking.com. Kierowaliśmy się klimatyzacją, bliskością do morza, czasami basenem, śniadaniami w cenie. Chcieliśmy żeby standard był w miarę ok, ale nie mi...
Przesiadka w Pekinie i wycieczka na Wielki Mur Chiński
Filmik opowiada o tym jak podczas 19-godzinowej przesiadki dostać się na Wielki Mur Chiński z Lotniska w Pekinie. 1. Lotnisko - Stacja Metra Dongzhimen 2. Dongzhimen - Xizhimen 3. Xizhimen - Dworzec Kolejowy BeijingBei 4. Beijing Bei - Badaling 70 Eur (550 CNY) - Całość wycieczki plus trochę jedzenia, picia i pamiątka - kubek z Muru Chińskiego ;)
Zugspitze 2962 m n.p.m. wejście przez dolinę Höllental.
Cała wyprawa do Niemiec trwa 4 dni ale z tego dwa dni spędzamy w podróży. 15 września podchodzimy na schronisko w dolinie Höllental - Höllentalangerhütte. Początek prowadzi szeroką drogą przez las. Następnie wchodzimy do wąwozu Höllentalklamm, pełnego tuneli i wodospadów, gdzie zewsząd płynie woda i jest naprawdę pięknie. Później 200 metrów w górę i jesteśmy na schronisku, gdzie spędzamy resztę...
Mięguszowiecki Szczyt Wielki 2439 m n.p.m.
Na najbardziej honorny szczyt Wielkiej Korony Tatr czekaliśmy najdłużej, wielokrotnie czytając i obmyślając jak będzie wyglądało to wyjście. Finalnie na dwa dni przed 10 września 2023 padł pomysł wypadu w Tatry w celu zdobycia Mięguszowieckiego Szczytu Wielkiego, górującego nad słynnym Morskim Okiem. Wyprawę rozpoczynamy o 6 rano z Palenicy Białczańskiej (bilety na parking kupiliśmy dzień wcześ...
Jaworowy Szczyt
W niedzielę 13.08 wybieramy się na kolejny pozaszlak, na którym jeszcze nas nie było. Startujemy dość późno, bo dopiero koło 8, ze Starego Smokowca w kierunku Hrebienoka. Jest nas całkiem sporo ale później w miarę drogi każdy idzie swoim temtem i trochę się rozdzielamy, by kolejny raz znów spotkać się na szczycie :) Z Hrebienoka idziemy dosłownie kawałek Magistralą w stronę Reinerowej Chaty, ab...
Andaluzja - wakacje 2023, część 2
Zapraszam do pierwszej części filmu na moim kanale @JudyNivra Druga część to w głównej mierze zwiedzanie Gibraltaru a dokładnie The Upper Rock, gdzie spędzamy praktycznie cały dzień licząc dojazd. Baliśmy się, że będzie ciężko z miejscem parkingowym, a właściwie większym problemem okazał się kosmiczny upał, który nie pozwala nam iść kilka godzin w górę i w końcu decydujemy się na wagonik - kole...
Andaluzja - wakacje 2023 - część 1
Pod koniec czerwca tego roku spontanicznie wybieramy się do Andaluzji. Nie zabrakło oczywiście planu miejsc, które chciałam odwiedzić i plan ten został zrealizowany. Było również kilka dni na odpoczynek :) Mieszkamy w mieście Calahondzie, ok 30km na południu od Malagi, ale Malaga to również naprawdę ładne miasto! Zwiedzamy miejscowość Nerja, jaskinie, plaże i Balcon de Europa. Następnie wybiera...
Morocco Expedition 17.04.-27.04.2023, part 1 - Jebel Toubkal 4167 m
Wyprawa do Maroko 17.04.2023-27.04.2023, część 1 16.04 - Mediolan 17.04 - Droga z lotniska w Agadirze do Imlil 18.04 - Wyjście na schronisko CAF 19.04 - Zdobycie szczytu Jebel Toubkal, powrót do Imlil, przejazd do Marakeszu Link do części 2: czcams.com/video/bdfL6BwwZ80/video.html
Morocco Expedition 17.04.-27.04.2023, part 2
Wyprawa do Maroko 17.04.2023-27.04.2023, część 2 20.04 - Marakesz 21.04 - Wodospady Ouzoud i droga do Ait Ben Haddou 22.04 - Ait Ben Haddou Link do części 3: czcams.com/video/9MOYtwjuxlo/video.html
Morocco Expedition 17.04.-27.04.2023, part 3
Wyprawa do Maroko 17.04.2023-27.04.2023, część 3 22.04 - Droga z Ait Ben Haddou do Warzazat, wizyta w Cinema Museum i droga do Dades, nocleg w Dades 23.04 - Wąwóz Dades, droga na pustynię Saharę, obok Merzougi, wydmy i nocleg w Oasis Luxury Camp 24.04 - Droga z pustyni nad ocean do Taghazout 25.04 - Taghazout 26.04 - Taghazout
Mała Fatra 28-30.10.2022
Pierwszy wypad na Małą Fatrę i decydujemy się z Asią na Małą Fatrę :) Piękne, nie zbyt wysokie ale bardzo rozmaite pasmo słowackie. Na filmiku piątek spędzony na przejściu przez Janosikowe Diery, na Wielki Rozsutec a następnie Mały Rozsutec i powrót do parkingu. Opłacało się tym razem podejść na chillu i obejrzeć w górach zachód słońca. Morze chmur zrobiło na nas ogromne wrażenie! Drugiego dnia...
Korfu Wakacje 2022
Wrzesień 2022 - Korfu, Grecja Podczas naszego pobytu na Korfu zdołaliśmy zwiedzić wiele fantastycznych miejsc oraz zróżnicowanych plaż :) W filmie skrót punktów, które uważamy za warte odwiedzenia: 1. Apotripiti beach 2. Cape Drastis 3. Agios Gordios 3. Paleokastritsa 4. La Grotta 5. Porto Timoni 6. Logas Beach 7. Angelokastro 8. Canal D'Amour Fortune Of Life - Tobjan soundcloud.com/tobjanmusic...
Szatan lipiec 2022
Spontaniczny wypad na łatwy, pozaszlakowy szczyt Szatan 2422 m n.p.m. Mocno oznaczone zejście ze szlaku, na szczyt prawie cały czas prowadzi nas wydeptana ścieżka lub kopczyki. Wchodzimy doliną Młynicką, po lewej podziwiamy grań Soliska, Furkot, Hruby Wierch, na wprost Szczyrbski Szczyt a po prawej mamy brań Baszt i nasz cel. Szczyt jest dwuwierzchołkowy, więc wchodzimy na oba. Na jednym z nich...
Grossglockner 3798 m n.p.m. 28-29.07.2022
Po nieudanej próbie wejścia na Grossglockner 5 lat temu, wydawało nam się, że może już nie udać nam się na niego wrócić. Wypad w tym roku wypadł całkowicie spontanicznie, zaplanowałam go dosłownie miesiąc wcześniej a dwa tygodnie przed wyjazdem dograliśmy ekipę i zarezerwowaliśmy schronisko i kwaterki. Niestety na kilka dni przed wyjazdem pogoda znacznie się zmieniła na gorszą. Miało być napraw...
Madera 2022
Niznie Rysy film
Fuerteventura 2020
Gerlach 2655 m n.p.m. Drogą Tatarki (Gerlachowską Próbą) 12/09/2020
Mała Wysoka 2429 m n.p.m. zimą (Vychodna Vysoka, 15.02.2020).
Trzy Korony 982 m n.p.m. wejście w Sylwestra 31.12.2019

• @katashynka
    @katashynka Před 5 dny

które to lotnisko?

@JudyNivra Před 5 dny

@@katashynka Pekin Capital 🙂

• @AnnaMos-gn7ch
    @AnnaMos-gn7ch Před 20 dny

Jesteście niesamowici. Dla mnie to kompletnie coś nieosiągalnego. Podziwiam odwagę, sprawność fizyczną, wytrzymałość i pogodę ducha. Super wyprawa i cudowne widoki.

@JudyNivra Před 20 dny

@@AnnaMos-gn7ch Bardzo dziękujemy! ☺️ Proszę nie myśleć, że to coś nieosiągalnego, ja parę lat temu również tak myślałam, a jednak z powodu determinacji i ogromnych chęci udało się spełnić marzenie 💗

• @martabylina7231
    @martabylina7231 Před 2 měsíci

Świetny plan. Mam pytanie techniczne😂czy można zrealizować ten plan spakowana w walizkę czy potrzebny jest jednak plecak?

@JudyNivra Před 2 měsíci

Hej Marta! Oczywiście, że możesz zrealizować taki plan będąc spakowana w walizkę. My też mieliśmy walizki i nie żałujemy, bo jednak często ciągnąć walizkę na kółkach przy 40 stopniach upału jest prościej niż targanie ciężkiego plecaka na plecach 🙂 Przy zorganizowanych wycieczkach łódkami organizatorzy też często pomagają z walizkami 🙂

• @martabylina7231
      @martabylina7231 Před 2 měsíci

@@JudyNivra dzięki.

@andrzejmisiak3202 Před 2 měsíci

Super miejsca, dużo i wyczerpująco ale tyle jest do zobaczenia. Zazdraszczam ❤️

• @pyrlik6968
    @pyrlik6968 Před 2 měsíci

Taa, w paru momentach film umiejetnie uciety, bo by byl hejt w komenterzach. Zycze tyle zejsc co wejsc 😕

@JudyNivra Před 2 měsíci

W jakich na przykład? Film nie był kręcony przez cały czas wejścia, tylko fragmentami bo nie wystarczyło by ani baterii ani karty pamięci. Hejtu w żadnym przypadku się nie uniknie, ale na szczęście można się do niego zdystansować i robić swoje 🙂 Pozdrawiam i również życzę powodzenia.

@andrzejmisiak3202 Před 3 měsíci

Gorąca Tajlandia, bambu island i inne super miejscówki! 🤔😍 Must see. Małpiszony, kociambery, meduzy i plażowe pchełki dodają atrakcji 😂 ale kurka ten upał 😢. Fajny filmek

A plażowe pchełki to my? 😀 Może się skusicie następnym razem jednak też 😉💗

@jolantamisiak4163 Před 3 měsíci

Świetny film , dużo miejsc odwiedziliście . I doskonale opracowałaś cały plan wyjazdu!

@JudyNivra Před 3 měsíci

Dziękuję ☺️ każdy następny wyjazd uczy czegoś nowego i plany wychodzą coraz lepiej dopracowane. A może ktoś będzie chciał skorzystać z kilku moich pomysłów ☺️🥳

• @blizniaki006
    @blizniaki006 Před 3 měsíci

Bardzo pomocny film. O której wylądowaliście w Pekinie i o której wylatywaliście z Pekinu? Był problem z otrzymaniem wizy?

@JudyNivra Před 3 měsíci

Dziękuję! 😊 w Pekinie wylądowaliśmy o 7 rano, a wylot był kolejnego dnia o 2:50 w nocy. Z otrzymaniem wizy nie mieliśmy żadnego problemu, chociaż słyszałam różne opinie o tym, że wszystko zależy od nastroju osoby obsługującej w okienku. Z tego co jednak zaobserwowaliśmy to nikt nie miał problemu z otrzymaniem wizy 🙂

@andrzejmisiak3202 Před 3 měsíci

Pierwszy raz najtrudniej rozpoznać gdzie co i jak dochodzi stres żeby zdążyć żeby wrócić żeby nie zabłądzić także podziwiam. Starał się bardziej rozpoznanie zrobić wcześniej ale wiem że tam większość popularnych aplikacji z których korzystamy po prostu nie działa także trzeba samemu zrobić research ❤️

• @tappvlogs
    @tappvlogs Před 3 měsíci

jak sie Chiny podobaja?? Bezpiecznie sie tam czujecie?? Pozdro od kolegi i kolezanki youtuberkow z Chicago

@JudyNivra Před 3 měsíci

Hej! Była to tylko całodniowa przesiadka w Pekinie, ale od razu widać, że to kraj dość komunistyczny i byliśmy w tym mieście raczej sensacją 😉 Z pewnością jednak jest tam sporo pięknych miejsc do zobaczenia 🙂

@adamsbkat Před 6 měsíci

To poza szlakami można sobie ta po prostu chodzić ?

@JudyNivra Před 6 měsíci

To jest zależne od wielu czynników 😉

@adamsbkat Před 6 měsíci

@@JudyNivra Kiedy wolno ?

• @alianta2
      @alianta2 Před 6 měsíci

Po wpisie do księgi wyjść taternickich, która znajduje się w schronisku nad Morskim Okiem. Ewentualnie przez internet.

@JudyNivra Před 6 měsíci

@@adamsbkat portaltatrzanski.pl/publicystyka/wywiady/jak-legalnie-chodzic-poza-szlakiem,314

@adamsbkat Před 6 měsíci

@@JudyNivra dzięki, myślałem, że na trasy taternickie mogą chodzić tylko członkowie klubu wysokogórskiego po szkoleniu.

• @maciejmieloszynski3028
    @maciejmieloszynski3028 Před 8 měsíci

Ceprostrada to właśnie ta ścieżka, na której mówiłaś, że nie ma co jej kręcić

• @iwanou
    @iwanou Před 8 měsíci

Wow, super przejscie, propsy za muzyke. Zostaje na dluzej!

@JudyNivra Před 8 měsíci

Dziękuję! 🙂 Niestety do nowych filmów nie dodaję już muzyki, której słucham a jedynie, którą akceptuję, z powodu praw autorskich. Ale cieszę się, że się podoba ☺

• @ferrantear4608
    @ferrantear4608 Před 8 měsíci

Congrats for the video, I ve enjoy it a lot! :) We re looking for going there this year. We don't know if the 1st week of May is a good idea or there will be snow... what do you think? Ty

@JudyNivra Před 8 měsíci

Thank you so much! 💖 To be honest based on statistics when I was looking for the information on the blogs and based on my experience with visiting mountains in May, there will be snow in 1st week of may. However, it can still be nice 😊 You just need to have an ice ax and crampons.

• @funtastic3800
      @funtastic3800 Před 2 měsíci

There will be snow 1st week of june also...go end of june ,july,august

• @podolski7777
    @podolski7777 Před 8 měsíci

Pozytywna osoba z Ciebie. A ma może koleżanka zapis przebiegu trasy? 🙂

@JudyNivra Před 8 měsíci

Mam niestety gpx tylko na. górę, później telefon zerwał połączenie. Przesłać? 🙂

• @podolski7777
      @podolski7777 Před 8 měsíci

@@JudyNivra A fajnie by było jak jest taka możliwość. ☺

• @pavelsvoboda9319
    @pavelsvoboda9319 Před 9 měsíci

Nice trip, I love the view from the the top of the peak.👍👏

@JudyNivra Před 9 měsíci

Thank you! There were some scary moments on the way but the view from the top compensate all hardships 😊

• @pavelsvoboda9319
      @pavelsvoboda9319 Před 9 měsíci

@@JudyNivra Next time the whole ridge 😉😀

@ukasztaradejna859 Před 9 měsíci

Pani w białym kasku: co to za model plecaka?

@JudyNivra Před 9 měsíci

Hej, rozumiem że mowa o moim szarym kasku Petzla 😀 plecak to Deuter Guide 30+ SL

@ukasztaradejna859 Před 9 měsíci

@@JudyNivra tak, zgadza się, dziękuję bardzo za odpowiedź 💪

• @user-yc1oj6lx7e
    @user-yc1oj6lx7e Před 9 měsíci

Witam a która z wysp greckich na których byliście jest najladniejsza? Pozdrawiam

@JudyNivra Před 9 měsíci

To zależy co kto lubi 🙂 niektórzy mogliby powiedzieć, że Santorini bo jest oryginalna, inni lubią Kretę, ale dla mnie jest trochę zbyt duża. Ja właśnie kocham Zakynthos bo są wielkie klify przy turkusowej wodzie, a do tego wyspę można zwiedzić całą w dwa tygodnie 😊

• @TheMariodeblas
    @TheMariodeblas Před 10 měsíci

🇪🇸👑🥇

• @rysik77
    @rysik77 Před 10 měsíci

Piękna trasa ❤ 😊

@ukasztaradejna859 Před 11 měsíci

Czy mieliście jakiś śnieg na ferracie między lodowcem a szczytem ??

@JudyNivra Před 11 měsíci

Między lodowcem a szczytem nie było ani płatka śniegu. Nie było nawet ślisko 🙂 ale był to 15-16 września i było jeszcze naprawdę ciepło, sytuacja może dynamicznie się zmienić.

@andrzejmisiak3202 Před 11 měsíci

Pięknie, pięknie Dla mnie część wodospadowa niesamowita. Ścieżka po szczebelkach jedyna 👌 Komentarze Kama dołączyły i dobrze!! 😊 No i ten krzyż "ze złota"!!

@JudyNivra Před 11 měsíci

Tak! Dla mnie w tym filmiku dopiero wszystko gra 😀 Może jest trochę za długi ale ciężko mi było gdzieś jeszcze uciąć 🤭

@jolantamisiak4163 Před 11 měsíci

Piękne widoki!

• @przemekm.9298
    @przemekm.9298 Před 11 měsíci

Gdzie można załatwić przewodnika by można znim tam wejść? Dzięki z góry za informację 😊

@JudyNivra Před 11 měsíci

Hej! Szliśmy bez przewodnika, ale jestem pewna, że jest sporo ogłoszeń przewodników w internecie :)

• @tomekfifo1490
      @tomekfifo1490 Před 5 měsíci

Jaki poziom trudności na wejście na Mięguszowiecki Szczyt Wielki??, Czy nie było w planach jakieś asekuracji, np lotnej. Jest porównanie czy łatwiej wejść czy zejść??. Co jest najgorsze?, Nie baliście się że ktoś może odpaść zginąć itp?. Do oficjalnej WKT niestety nie zalicza się nie ma go w książeczce tak samo jak Cubryny. Powinien być zrobiony szlak moim zdaniem. Wydaje mi się że od Słowacji jest łatwiej wejść, byliście pod Hinczowym Stawem?. Po jakich szczytach była decyzja na wejście na Mięgusza

@tomekfifo1490 Před 4 měsíci

​@@JudyNivraHej sorry bo pisałem komentarz i nie dostałem odpowiedzi, jaka jest trudność wejścia wg ciebie na ten szczyt. Ja dopiero zdobywam 2tysieczniki, chce w tym roku trochę przejść. Byliście tam bez liny???. Widziałem wejście od kazalnicy na Mięgusza Czarnego. Są podobno różne drogi, tak jak na Cubryne abgarowiczem, lub od hinczowej przełęczy i trochę zejście w stronę hinczowego stawu. Na MSW też można wchodzić od strony słowackiej, od przełęczy Chłopka lub Hinczowej przełęczy 🤔. Może kiedyś mi się uda, to są szlaki nieoznakowane czyli ich tam nie ma. Dobrze że macie swoją grupę, ciężko jest komuś kto nie ma z kim iść, i ja myślę o lotnej asekuracji

@JudyNivra Před 4 měsíci

@@tomekfifo1490 Mięguszowiecki Szczyt Wielki nie należy do najłatwiejszych. Są spore trudności orientacyjne, można zabłądzić w trudnym terenie. My oczywiście mieliśmy linę, warto także mieć kilka kostek czy friendów aby w razie czego założyć przelot. Jeśli dopiero zaczynasz zdobywać góry powyżej 2k i nie masz doświadczenia z "pozaszlakami" to zdecydowanie polecam coś łatwiejszego na początek. Po słowackiej stronie jest tego sporo, lub chociażby Mięgusz Czarny jest sporo łatwiejszy. Ja mam za sobą całą Wielką Koronę Tatr i gdybym na start wybrała Mięgusza Wielkiego, byłabym przerażona. Trzymam kciuki za Twój rozwój górski i pamiętaj, że bezpieczeństwo jest najważniejsze 😊

• @kashacz
    @kashacz Před rokem

Ciężka trasa, aż patrzeć się nie da 😱

@JudyNivra Před rokem

Nie było żadnych szczególnych utrudnień :) jedynie trochę orientacyjnie trzeba było poszukać najlepszej drogi.

• @kashacz
      @kashacz Před rokem

@@JudyNivra 7:33 ta kamienista ścieżka nad urwiskiem przeraża 😰

@JudyNivra Před rokem

​@@kashaczto prawda, było tam troszkę przepaści, ale wbrew pozorom ścieżka była bezpieczna i można było podtrzymać się skał po prawej 😊

@jolantamisiak4163 Před rokem

Dobrze że pogoda dopisała i kamienie nie były śliskie bo nie dałoby się wejść❤

@andrzejmisiak3202 Před rokem

Z filmu wygląda że łatwizna a jednak mówisz że wcale nie tak łatwo. Pogoda dopisała. Ale ja nie widziałem tam żadnego drzewa jaworowego 🤭🥰

• @annamisiak5810
    @annamisiak5810 Před rokem

Widoki piękne! Dziękuję!

• @annapomietlak6395
    @annapomietlak6395 Před rokem

Piękne miejsce! jak wygląda zejście? Stromo?

@JudyNivra Před rokem

Dziękuję! ☺️ Zejście to już nie ferrata tylko zwykły szlak, zakosami, miejscami jest dość stromo i jest bardzo dużo luźnych kamieni, żwirku, trzeba uważać by nie zjechać.

@andrzejmisiak3202 Před rokem

Bardzo fajny podkład muzyczny i nie zakłóca dialogów miło się słucha😊😊

@JudyNivra Před rokem

Dziękuję! Lepiej by mi to wyszło, gdybym korzystała z programów Premium, ale wtedy mój komputerek tego nie udźwignie 🙈

@andrzejmisiak3202 Před rokem

Caminito del Rey! Ta ścieżka zawsze mnie korci ażeby ją zobaczyć i chociaż chyba nie jest taka długa to wrażenia chyba są nieziemskie😮

I po co ten film? Teraz będę musiał tam pojechać 😂❤ jak zwykle fajna przygoda

@JudyNivra Před rokem

No musisz, nie ma zmiłuj 😁

@jolantamisiak4163 Před rokem

Pięknie tam bardzo!

• @hannabrzoza6988
    @hannabrzoza6988 Před rokem

Mozecie napisać skąd lecieliście, jakimi liniami lotniczymi, gdzie się zatrzymalisci- spaliście - i co polecacie, ile was wyniósł taki wyjazd itp.

@JudyNivra Před rokem

Hej, ciężko jest mi oszacować koszt całkowity wyjazdu, gdyż organizowaliśmy go na własną rękę a kosztów całkowitych nie zliczaliśmy, ale tak po krótce: - loty ok. 900 zł od osoby w dwie strony z dodatkowym bagażem 10kg - 9 nocy ok. 2200 zł za 2 osoby, mieszkaliśmy w miejscowości Calahonda, jest w opisie filmu :) - auto 530 zł z pełnym ubezpieczeniem - wstęp na Caminito Del Rey i jaskinie Nerja 25 Euro - kolejka linowa i wstęp na atrakcje Gibraltaru 34 Funty Jeśli chodzi o polecenia to wszystkie miejsca z filmów warte były zobaczenia. Gdyby było więcej czasu to z pewnością znalazłoby się ich więcej, ale trzeba było coś wybrać :)

• @shramikrawal9632
    @shramikrawal9632 Před rokem

The view from up top is exceptional

• @SirMountainpass
    @SirMountainpass Před rokem

Amazing effort! I always wonder how challenging it must be to descend from the summit, after climbing for hours🥵🥵

@JudyNivra Před rokem

Thanks very much Roger☺️ Descent is the most boring part of climbing but it doesn't hurt that much because you have the awereness that you were on the top 💪

• @SirMountainpass
      @SirMountainpass Před rokem

@@JudyNivra Right! But I was also thinking about the effort required to remain fully focused in order to avoid a potentially fatal accident 😉

• @agnieszkaadamczyk7845

Pięknie 😍

Dlaczego za pierwszym razem się nie udało?

@JudyNivra Před rokem

Za pierwszym razem byliśmy tam 15 sierpnia 2017, co wiązało się z wolnym w wielu krajach i tłumami pod szczytem. W kolejce by dostać się na grań staliśmy 3 godziny, a kiedy już doszliśmy na Klein Glockner była godzina 16 - za późno by wchodzić na szczyt, zawróciliśmy. Była to wtedy ciężka decyzja, ale cieszę się że udało się wrócić ☺️

• @agnieszkaadamczyk7845
      @agnieszkaadamczyk7845 Před rokem

@@JudyNivra Mądra decyzja, chociaż z pewnością bardzo ciężka.

• @nicolabottoni
    @nicolabottoni Před rokem

Bella..! La vorrei fare quest'anno.

@JudyNivra Před rokem

I highly recommend it :) Good look!

• @iwonazatorska6342
    @iwonazatorska6342 Před rokem

Piękne wspomnienia, proszę napisać w jakiej miejscowości najlepiej się zatrzymać, zeby jak najwięcej można było zobaczyć zwiedzając na piechotę?

@JudyNivra Před rokem

Bardzo dziękuję 💝 My zatrzymaliśmy się w Sidari aby zobaczyć kanał Miłości oraz Cape Drastis właśnie na piechotę, ale najbardziej polecaną miejscowościach jest Paleokastritsa jeśli chodzi o esencję piękna wyspy 😊

Bardzo ładna ścieżka

Musicie się tam wybrać ☺️🥳

• @ralphfrohnweiler6277

😍

• @kasia2610
    @kasia2610 Před rokem

Miło popatrzeć na szczęśliwych ludzi w miejscu, w którym za rok i ja będę. Świetny pełen klimatu filmik <3

Bardzo dziękuję! Piękne, zielone miejsce, bardzo polecam ☺️

• @placidojr.menaje4067

Wow, you do not have any fear of heights! Congratulations!

@JudyNivra Před rokem

Thank you! I do have but I don't look back ;) And besides, there is nothing greater than overcoming your own weaknesses :)

• @mrjleszekslawek694
    @mrjleszekslawek694 Před rokem

Super ekipa Gratulacje:)PP

• @coralluscaninus8774

super film, fajna ekipa i wejście, gratulacje, a i nasz klimat 5:19 - o k...wa ;) :)

@JudyNivra Před rokem

Haha aż musiałam wrócić do 5.19 😀 telewizory leciały, reakcja nie mogła być inna 🤭 Dziękujemy bardzo!

• @smacznie-szybko-zdrowo

Fajny film z Korfu właśnie zasubskrybowałam 🙃👌

@andrzejmisiak3202 Před rokem

Plaże i plaże i plaże co jedna fajniejsza i ta blisko kwaterki, ale nazwy nie do powtórzenia 🤪 no i kanały miłości to niezła miejscówka. Trzeba zaliczyć jak inflacja pozwoli. Pozdrawiam

• @adamnowak5482
    @adamnowak5482 Před rokem

Fajny film z super widokami !!!

• @soyekwroc
    @soyekwroc Před 2 lety

@Judy skąd startowaliście? Mamy zamiar zrobić ten szczyt za 2 tygodnie.

@JudyNivra Před 2 lety

Zobacz sobie proszę opis, tam jest cała nasza trasa mniej więcej opisana :) Polecam jednak wyjść wcześniej i wejść bez kolejki, my przez późny start pierwszych wagoników wyszliśmy późno, co skutkowało powrotem w nocy, a ta góra zajmuje naprawdę dużo czasu :)

• @r.wagner5409
    @r.wagner5409 Před 2 lety

po tym filmie, nie będzie juź tam po co hodziç; i tam będą tłumy.

@JudyNivra Před rokem

Nie wydaje mi się aby mój filmik sięgał tak daleko by wszyscy zasugerowali się pójściem na ten właśnie szczyt 😀