Compare Bikes
Alba Carolina Bike Race 2024 - Am pedalat cu spatele - tura lunga 70 km
Suferinta maxima! Probabil una dintre cele mai proaste curse din ultimii ani. Iar aici nu ma refer la traseu, ci la modul in care am mers si cum m-am simtit.
Nota 10 pentru organizare. Biciclim face an de an unul dintre cele mai bune concursuri din tara.
Traseul pe strava:
Zoom H1
Rode SmartLav Plus

Triada MTB Paltinis 2024 - Epopeea stomacului
Din 2011 concurez la Triada MTB si tot de pe atunci visam la un podium. Desi devin tot mai puternic la competitii, cumva ghinionul imi pune piedica tot la cele 2 competitii de la Triada. Respectiv Triada MTB Avrig si Triada MTB Paltinis. Ultimii 4 ani au fost cei mai ciudati ani cand vine vorba de Paltinis. In 2021 am avut probleme cu bicicleta, in 2022 am facut 2 pene fiind primul meu abandon ...
"Semi" Recunoastere Triada MTB 2024
O incercare de recunoastere a traseului Rosu de la Triada MTB Paltinis. Din pacate am fost prinsi de furtuna. Traseul pe strava: www.strava.com/activities/11720454929 Bicicletele mele: Orbea OIZ M-Pro 2024 ROSE Pro CGF 2018 Facebook Compare Bikes: bit.ly/2BYdn0e Instagram: bit.ly/2Ziqth8 Filmez cu: GoPro HERO 11 Canon M6 Mark II Inregistrez audio cu: Zoom H1 Rode SmartLav Plus
Maratonul Tarnavei 2024 - Uite noroiul, nu este noroiul
Daca anul trecut am facut tratament cu noroi la Maratonul Tarnavei, anul acesta traseul s-a prezentat mult mai bine chiar daca a plouat destul de mult in ultimele zile. Inca o cursa rapida pe care o recomand oricarui fan curselor de MTB. Clasament: maratonultarnavei.ro/rezultate/ Traseul pe strava: www.strava.com/activities/11655837587 Bicicletele mele: Orbea OIZ M-Pro 2024 ROSE Pro CGF 2018 Fa...
Bikeathon Tara Fagarasului 2024 - Urmarirea si munca in echipa
Bikeathon Tara Fagarasului 2024. O cursa rapida pe un traseu care nu necesita prea multa tehnica, ci multa forta. Clasament: time-it.go.ro/2024/bikeathon/ Traseul pe strava: www.strava.com/activities/11601144476 Bicicletele mele: Orbea OIZ M-Pro 2024 ROSE Pro CGF 2018 Facebook Compare Bikes: bit.ly/2BYdn0e Instagram: bit.ly/2Ziqth8 Filmez cu: GoPro HERO 11 Canon M6 Mark II Inregistrez audio cu:...
Macin Mountain Fun 2024 - Cea mai grea cursa pe cel mai mic munte
Unul dintre cele mai incredibile trasee pe care le-am facut in 13 ani de competitii de MTB! Muntii Macin, pe cat de mici sunt ei, ofera trasee extrem de animate si complexe. Recomand competita! Jos palaria organizatorilor si voluntarilor! Bicicleta folosita la concurs: Whistle B-Rush C7.2S 2023 Traseul pe strava: www.strava.com/activities/11545884975 Bicicletele mele: Orbea OIZ M-Pro 2024 ROSE ...
Intorsi de ploaie si opriti de copaci - Paltinis
Situatia padurii din jurul statiunii Paltinis nu arata prea roz. Au cazut foarte multi copaci, iar potecile sunt blocate. Va mai dura putin pana se vor elibera. Pentru moment nu recomand coborarea din Gaujoara pana in Paltinis pe bicicleta. Traseul pe strava: www.strava.com/activities/11345453948 Bicicletele mele: Orbea OIZ M-Pro 2024 ROSE Pro CGF 2018 Facebook Compare Bikes: bit.ly/2BYdn0e Ins...
Orbea OIZ M-PRO 2024 la test pe Oncesti
Traseul de enduro de la Vf. Oncesti, Paltinis, Sibiu. Inca nu m-am obisnuit cu bicicleta. Turele facute pe ea pana acum au fost la un nivel de "parc". Bicicleta a suferit cateva modificari si cu siguranta vor mai urma pana ma voi simti comod. Voi reveni in alt video cu prezentarea bicicletei. Detalii despre bicicleta se pot gasi aici: shorturl.at/5cIpV Traseul pe strava: www.strava.com/activiti...
Criteriul Primaverii 2024
Imaginile sunt de pe bicicleta lui Nemes Cristian din echipa Bulls pROject Sibiu. Cronometraj: www.cronometraj.ro/rezultate-live/ Traseul pe strava: www.strava.com/activities/11390161084 Bicicletele mele: Orbea OIZ M-Pro 2024 ROSE Pro CGF 2018 Facebook Compare Bikes: bit.ly/2BYdn0e Instagram: bit.ly/2Ziqth8 Filmez cu: GoPro HERO 11 GoPro HERO 8 Canon M6 Mark II Inregistrez audio cu: Zoom H1 Rod...
Toamna pe Două Roți - Pe Bătrâna în Număr Mare
O tură de toamnă neașteptat de numeroasă. Traseul pe Strava: www.strava.com/activities/10125858325 Bicicletele mele: Canyon Lux CF SL 7.0 Race 2019 ROSE Pro CGF 2018 Facebook Compare Bikes: bit.ly/2BYdn0e Instagram: bit.ly/2Ziqth8 Filmez cu: GoPro HERO 11 GoPro HERO 8 Canon M6 Mark II Inregistrez audio cu: Zoom H1 Rode SmartLav Plus
Prezentare e-bike Whistle B-Rush C7.2S 2023
Whistle B-Rush C7.2S. O bicicleta surprinzator de capabila cu o autonomie foarte buna. Bicicleta din video: www.whistlebikes.com/en/product/b-rush-c7-2-s/ Bicicletele mele: Canyon Lux CF SL 7.0 Race 2019 ROSE Pro CGF 2018 Facebook Compare Bikes: bit.ly/2BYdn0e Instagram: bit.ly/2Ziqth8 Muzica o iau de pe: www.epidemicsound.com Filmez cu: GoPro HERO 11 GoPro HERO 8 Canon M6 Mark II Inregistrez a...
Casuta MGS pe e-Bike si canapeaua sălbatică
Am avut ocazia sa testez un e-bike de la Whistle, asa ca l-am dus direct la munte. Bicicleta din video: www.whistlebikes.com/en/product/b-rush-c7-2-s/ Traseul pe Strava: www.strava.com/activities/10077070025 Bicicletele mele: Canyon Lux CF SL 7.0 Race 2019 ROSE Pro CGF 2018 Facebook Compare Bikes: bit.ly/2BYdn0e Instagram: bit.ly/2Ziqth8 Filmez cu: GoPro HERO 11 GoPro HERO 8 Canon M6 Mark II In...
Toamna pe Două Roți - Explorăm Cindrelul
Pentru ca nu am avut ocazia pana acum sa ajung pe Varful Cindrel, am decis ca la final de sezon sa fortez putin vremea si sa ajung acolo. Decizia luata s-a adeverit a fi una foarte buna. Vremea de afara a fost incredibil de frumoasa pentru o zi de 14 octombrie. Traseul pe Strava: www.strava.com/activities/10036939790 Bicicletele mele: Canyon Lux CF SL 7.0 Race 2019 ROSE Pro CGF 2018 Facebook Co...
Pe electrica in Brasov 2.0
O postare cu intarziere din luna iunie. A doua zi de eBike prin Brasov. Multumesc Irinei pentru bicicleta si lui Dragos pentru tura nebuna! Canalele lor de CZcams: @TudorIrina @StanciuDragos01 Bicicleta din video: www.greyp.com/en/emtb/g6/g64/ Traseul pe Strava: www.strava.com/activities/9193804918 Bicicletele mele: Canyon Lux CF SL 7.0 Race 2019 ROSE Pro CGF 2018 Facebook Compare Bikes: bit.ly...
Criteriul Toamnei 2023
Camera a fost predata coechipierului Nemes Cristian din echipa Bulls pROject Sibiu. Cronometraj: cronometraj.racetecresults.com/myresults.aspx?uid=16648-337-1-116753 Traseul pe strava: www.strava.com/activities/9997555719 Bicicletele mele: Canyon Lux CF SL 7.0 Race 2019 ROSE Pro CGF 2018 Facebook Compare Bikes: bit.ly/2BYdn0e Instagram: bit.ly/2Ziqth8 Filmez cu: GoPro HERO 11 GoPro HERO 8 Canon...
Borovets Bike Park - A doua zi - Cea mai GRAVA CAZATURA de pana acum
Ride Along MTB - Incerc sa-mi bat recordul din 2015
Criteriul Primaverii 2023
Road Ride - O zi perfecta pentru un GRAN FONDO
O zi normală de antrenament

• @StoianOvidiu
    @StoianOvidiu Před dnem

La minutul 2:10 ai fi putut sa treci dacă nu mai erau pietoni.

• @vlad-ionutursache7917

Bravo! Felicitari!

• @cosminandrei6456
    @cosminandrei6456 Před 8 dny

pe ce cauciucuri te dai?

@CompareBikes Před 8 dny

acum am un Vittoria Barzo pe fata de 2.35 si un maxxis Rekon Race de 2.4 pe spate. Am 2 seturi de roti si le tot rotesc in functie de nevoie. Un set cu Vittoria si un set cu Maxxis

• @cosminandrei6456
      @cosminandrei6456 Před 7 dny

@@CompareBikes si eu tot cu 2 seturi sunt si mi se paruse ca la tine e ceva mai exotic pe fata - cred ca datorita peretului ;)) . Eu m-am gandit sa incerc tufo si le-am pus pe carboanele usoare dar nu stiu ce sa zic, venind de la rocket ron-uri, astea parca mi se par mai putin precise....

• @petcumihai6409
    @petcumihai6409 Před 8 dny

Bravo !💪👍 Felicitări!

• @horatius1440
    @horatius1440 Před 8 dny

Și traseul e bombardat efectiv. Eu nu mai servesc. FS și mi-am rupt dinții anul Felicitări 🎉

• @emilarmulescu5236

Super, ne vedem sâmbătă

• @Laur_Iancu
    @Laur_Iancu Před měsícem

O cursa foarte buna date fiind si conditiile de sanatate. Am trecut si eu prin ceva similar si imi pot da seama cat de mult te-a tinut pe loc treaba asta, dar cu toate astea ai mers excelent. Stiu ca ai facut test cu noua bicicleta dar ar fi fain daca ai avea timp sa ne faci o prezentare detaliata la ea si ce modificari i-ai adus. Succes!

• @florianradu4010
    @florianradu4010 Před měsícem

ever heard of french lines :D?

• @GeorgeBuzi
    @GeorgeBuzi Před 2 měsíci

3:19 e ok să meargă cu șaua așa ridicată? întreb doar, nu sunt ironic...

@CompareBikes Před měsícem

Saua era ridicata perfect pt inaltimea ei. Este concurs de XC Marathon. Se castiga pe urcare, nu pe coborari. Atunci nu avea dropper sa o poata lasa jos pe coborari.

• @sergiuchertes5915
    @sergiuchertes5915 Před 2 měsíci

N-ai avut milă deloc... nici de tine, nici de oiz. Ej bun!

• @horiaica2438
    @horiaica2438 Před 2 měsíci

foarte fain se aude suspensia

@TothAkos09 Před 2 měsíci

Bravo! Fain traseu,a fost cu de toate😅. Ar fi fain daca ai face un fel de review despre traseu,eventual organizare la inceputul sau sfarsitul clipului,gen cum ai facut la Tarnaveni anul trecut.

@CompareBikes Před 2 měsíci

mersi! Stiu ce spui dar nu este mereu timp de asa ceva :)

• @petcumihai6409
    @petcumihai6409 Před 2 měsíci

Bravo! Mișto!te dai mult mai bine la vale față de mine. Doar dacă alimentația nu a fost ce trebuie înainte de concurs poate din acest motiv să-ți fie nasol la burtă

• @csabadns
    @csabadns Před 2 měsíci

Bravo Cosmin, felicitari. Sper ca esti mai bine. Tine-o tot asa.

• @florinellu
    @florinellu Před 2 měsíci

frumos traseul, abia astept, e prima data pentru mine

• @horiaica2438
    @horiaica2438 Před 2 měsíci

urat

• @cristinamanaila4545
    @cristinamanaila4545 Před 2 měsíci

au au ..ma doare cand aud si vad ascuteala aia pe cauciucuri, chapeau u did it anyway!:) macin =macel

• @horatius1440
    @horatius1440 Před 2 měsíci

Felicitari, forta💪🦾. Mergi super bine cu racheta. OIZ si la mine, dar mai veche 😏

@TothAkos09 Před 2 měsíci

Felicitari,tare abordarea de la 17:18😄.

@CompareBikes Před 2 měsíci

Pe camera nu s’a vazut dar eu ii vazusem pe cei 2 din fata mea ca au luat’o drept. Asa ca am abordat si eu linia lor desi nu stiam ce e acolo 😅

@@CompareBikes Fain👌

• @popaiulian3039
    @popaiulian3039 Před 2 měsíci

Felicitări! Super cursa! Cobori ca un animal! 🐆💨

• @adriancojocaru8147
    @adriancojocaru8147 Před 2 měsíci

Salut, ai vre-un sfat pentru folosirea suspensiei pe coborare si urcare? De ex eu sunt incepator si am un full suspension. Pe urcare il tin complet inchis iar pe coborare complet deschis dar din cate imi dau seama din video nu la toata lumea e inchis complet pe urcare (?)

@CompareBikes Před 2 měsíci

depinde ce amortizoare ai. Eu am 3 trepte. Tin pe intermediar cand sunt urcari cu denivelari, pietre, radacini, etc. Dar daca este curat si destul de drept, atunci blocat complet. Complet deschis mereu pe coborare. Daca drumul este destul de drept, gen poteci sau drum forestier, atunci tin pe intermediar.

• @adriancojocaru8147
      @adriancojocaru8147 Před 2 měsíci

@@CompareBikes La fel si la suspensia fata pe urcare?

@CompareBikes Před 2 měsíci

@@adriancojocaru8147 pai atat furca cat si amortizorul sunt actionate de aceeasi maneta. Nu sunt independente una de alta.

• @ionutzro22
    @ionutzro22 Před 2 měsíci

Pe coborarea de la min 18:15 am rupt schimbatorul (am prins o bucata de lemn) și a fost DNF pentru mine… prima participare aici, traseul ii dragut… și organizarea foarte buna 👌

@CompareBikes Před 2 měsíci

nasol rau de tot. Nu imi aduc aminte sa fi fost lemne pe acolo.

• @mchereja
    @mchereja Před 2 měsíci

Felicitări, frumos traseul anul ăsta, eu am terminat pe 25, la vreo 10 minute după tine 😉.

• @ionutzro22
    @ionutzro22 Před 2 měsíci

👍 pe coborâre beaverele lu’ Paul il tin inloc 😊

• @stefandorustan5659
    @stefandorustan5659 Před 2 měsíci

Cam cat slabesti pe o cursa? La un moment dat am crezut ca ploua, dar erau doar stropi de transpiratie

@CompareBikes Před 2 měsíci

in jur de 1 kg :))). Dar la ture foarte lungi am scos si 3 kg :)))

• @popaiulian3039

Sa o stăpânești sănătos

• @attentioncore
    @attentioncore Před 2 měsíci

Legenda spune ca si acum daca invarti roata inca sara nori 🤣 Frumoasa cursa si frumos video, bravo!

• @cristispy127
    @cristispy127 Před 2 měsíci

Aia cu roata a fost tare . Ai avut mega noroc cu schimbul de bateria la gopro .

@CompareBikes Před 2 měsíci

Noroc ca mi-am facut obiceiul de a verifica rotile de fiecare data cand ma opresc. Indiferent ca sunt la o tura sau la un concurs.

• @stamateneamturobert8182
    @stamateneamturobert8182 Před 2 měsíci

Salut! Cum ti se pare Orbea comparativ cu Canyon?

@CompareBikes Před 2 měsíci

Sunt diferente destul de mari. Orbea este mai lunga, are cursa mai mare la amortizoare si se simte foarte bine inchegata pe urcari. Canyon fiind model din 2019, are geometria destul de vechiuta. XC-urile noi au geometria la fostele biciclete de trail. Astea fiind spuse, sunt 2 biciclete total diferite.

@Don-scot Před 2 měsíci

C părere ai despre Scott spark rc 900 world cup?

@CompareBikes Před 2 měsíci

niste mizerii. Au probleme la bascula. Daca iti place sa iti scartaie si sa iti pocane bascula nonstop, atunci e bicicleta pt tine :)

@Don-scot Před 2 měsíci

Ce transmisie ai pe mtb 1x12 ?

Frumos👍

Reinvie canalul!!😂😂

• @EncNicolae
    @EncNicolae Před 3 měsíci

Felicitari pentru locul 2 si pentru efortul depus! Si tu ai pierdut elicea de la ratusca? 😄

@CompareBikes Před 3 měsíci

Mersi! Dap, se pare ca a zburat. Trebuie sa caut alta

• @feryllafpv9010
    @feryllafpv9010 Před 3 měsíci

Bravo Daca vrei sa vii cu Ebike la Medias vezi ca sau facut doua trasee unul de 45 si unul de 60 Daca vii pe 60 ne concuram dar cred ca o sa fi singur in fata ca nu tin ritmul asta 😂😅

@CompareBikes Před 3 měsíci

Mersi! Interesant, nu stiam. Dar am ceva de cugetat la idee. Anul trecut am facut traseul de 100 km si mi-a placut atat de mult incat vreau sa ma chinui si anul acesta :)). Va fi o decizie grea intre ebike si bicicleta normala :)

• @feryllafpv9010
      @feryllafpv9010 Před 3 měsíci

Super ne vedem atunci la start sau finis probabil Dar daca vrei sa faci traseul inainte da un semn si pina la 60km pot veni cu Ebike cu voi in recunoastere Oricum traseul de 60 este foarte frumos

@@feryllafpv9010 ok, super! Voi anunta in caz de ceva. Iti scriu pe instagram

• @MTBIasi
    @MTBIasi Před 3 měsíci

Foarte tare cursa, felicitari. Am urmarit mai multe filmari ale cursei aparute pe YT, apreciez faptul ca ai facut filmul mai lung, ne-ai aratat si urcarile cat de dificile au fost. Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost cu un hardtail de otel pe acolo... Multa bafta!

• @pauldvlad7021
    @pauldvlad7021 Před 3 měsíci

Bravo, Cosmin!

• @yo3bob
    @yo3bob Před 3 měsíci

bravo, ardeleanule ! :)

@TM-sc2lc Před 3 měsíci

28% baterie si ai mers pe turbo incontuu? 😮😮 Ce motor + baterie ai? Eu cu un Cube Stereo Hybride cu Bosch CX Gen 4 si baterie de 750, am mers numai cu putin Auto, mare parte Tour si spre final Eco si am ajuns fix cu 1% la final

Bosch gen 4 si baterie de 750w. Diferenta o fac picioarele 😅

@TM-sc2lc Před 3 měsíci

@@CompareBikes daa și cred că și greutatea, eu am aproape 90 :))

@@TM-sc2lc garantat 🤣

• @sterpumihai
      @sterpumihai Před 3 měsíci

nu a mers pe turbo continuu, daca dai pe sarite o sa vezi ca a mers e-mtb mostly si turbo doar la cateva pante mai urate Dar daca observi are o cadenta mare aproape tot timpul iar asta se vede la consum. Plus greutatea, evident, dar si anvelopele de XC, cu crampoane mai fine. Cu niste DHR/DHF-uri de 2.6" nu ajungea la final nici cu 10% probabil.

@@sterpumihai roti carbon de 1250 grame 🤣🤣

@TM-sc2lc Před 3 měsíci

A fost o porcărie verificarea bicicletei, mie mi-a pus stickerul pe baterie, s-a uitat la controller și a zis "mda, nu știu să verific daca ai speedbox, multa bafta" 🤣 oricum nu m-am dus sa câștig, doar sa mă distrez. Video și la mine pe canal, tot ebike, doar că vreo 20-30kg mai gras decât tine 😂

• @Radu4G
    @Radu4G Před 3 měsíci

Care a fost diferenta de timp fata de loc. 1?