Pamiątka po szlaku
Pieniny- Trzy Korony-Sokolica
Trzy Korony i Sokolica.
Wybraliśmy szlak niebieski prowadzący ze Szczawnicy. Po przeprawie tratwą przez Dunajec idziemy cały czas niebiesko znakowanym szlakiem. Można nim dojść na sam szczyt, ale my na Przełęczy Wyrobek odbiliśmy na szlak żółty, aby po dojściu na Przełęcz Szopka wrócić z powrotem na szlak niebieski. Po dojściu i nacieszeniu się widokami z platformy widokowej na Okrąglicy wracamy niebieskim szlakiem. W drodze powrotnej wchodzimy na Sokolice i wracamy do przeprawy tratwą.
------------------------------
Muzyka
Madis - Desert Of Lost Souls Live Performance at Bdowska Desert
Jean-Michel Jarre - Oxygene 8 Madis Remix 2018

Beskid Śląski - Barania Góra 1220m n.p.m.
30.05.2024 Cześć, Barania Góra z Wisły Czarne. Auto zostawiliśmy na bezpłatnym parkingu nadleśnictwa. Współrzędne parkingu 49.6194826, 18.9388525. Na szczyt wybieramy szlak niebieski, który prowadzi przez dolinę Białej Wisełki i doprowadzi nas do samego Szczytu. Przed szczytem szlak niebieski łączy się z zielonym i czerwonym. I właśnie te szlaki wybieramy do zejścia ze szczytu, dochodzimy nimi ...
Klimczok, Szyndzielnia - Beskid Śląski
Cześć, Niedzielny spacer po Beskidzie Śląskim. Autko zostawiamy na parkingu w Szczyrku przy pętli autobusowej. Żółtym szlakiem dochodzimy do Przełęczy Karkoszczonka, odtąd idziemy szlakiem niebieskim do połączenia się ze szlakiem żółtym. Następnie żółtym szlakiem na Klimczok przez Trzy Kopce. Z Klimczoka idziemy na Szyndzielnię. Powrót na Klimczok tą samą trasą. Z Klimczoka schodzimy szlakiem c...
Pilsko - Beskid Żywiecki
Beskid Żywiecki- Pilsko 1557 m n.p.m. Drugi co do wysokości szczyt w Beskidzie Żywieckim.Naszą wędrówkę rozpoczęliśmy w Korbielowie. Auto zostawiliśmy na płatnym parkingu przy ul. Leśnej. Szlaki którymi szliśmy: Start: Korbielów-Hala Miziowa-Góra Pięciu Kopców szlak żółty. Góra Pięciu Pięciu Kopców-Pilsko szlak zielony. Powrót: Pilsko-Góra Pięciu Kopców szlak zielony. Góra Pięciu Kopców-Hala Mi...
Tatry Zachodnie - Grześ, Rakoń, Wołowiec
Beskid Śląski Zimą - Skrzyczne
Krótki wypad na Skrzyczne. Start Szczyrk Solisko kierunek Malinowska Skała, następnie Skrzyczne i zejście do centrum Szczyrku. …….……………………………………………………………………………… Music: Pepper Candy Musician: EnjoyMusic Site: enjoymusic.ai Music: Paradise Musician: @iksonmusic
Tatry Słowackie zimą- Zielony Staw Kieżmarski 19.11.2023
Zielony Staw Kieżmarski zimą. Piękne i widoki i dobra zabawa. Muzyka: Kartel-Riviera
Tatry Słowackie: Zielony Staw Kieżmarski 04.11.2023
Szybki wypad w Tatry Słowackie nad Zielony Staw Kieżmarski. Auto zostawiliśmy na parkingu Biela Voda: 537, 059 60 Vysoké Tatry, Słowacja, cena parkingu to 10 euro. Nam cała wycieczka zajęła około 6h z kilkoma przerwami. Muzyka Maxamillion-Power Of My Melodies (feat. Kalina)
Tatry zachodnie: Czerwone Wierchy 21.07.2023
Lipcowe Czerwone Wierchy 21.07.2023 Start z Kuźnic szlakiem niebieskim do schroniska na Hali Kondratowej. Następnie zielonym szlakiem na Przełęcz pod Kopą Kondracką, a stamtąd już czerwonym szlakiem przez wszystkie szczyty Czerwonych, aż do Chudej Przełączki. Tam decydujemy, że udamy się do schroniska na hali Ornak, więc wchodzimy na szlak zielony, którego z resztą trzymamy się do samego końca ...
Nosal 19.07.2023
Nosal 19.07.2023 Trasa jaką pokonaliśmy: Kuźnicka Polana - Nosal - Nosalowa Przełęcz - Przełęcz między Kopami( przez Boczań) - Schronisko Murowaniec - powrót przez dolinę Jaworzynki do Kuźnic. Pokonaliśmy około 11km, czas całej wycieczki około 6h bez pośpiechu i z przerwami na podziwianie widoków🙂 Muzyka: Tropic Muzyk: Jeff Kaale Muzyka: Beach Muzyk: Jeff Kaale
TATRY Rusinowa Polana-Gęsia Szyja 17.07.2023
Wierch Poroniec - Rusinowa Polana - Gęsia Szyja - Rówień Waksmundzka - Psia Trawka - Toporowa Cyrhla. Miało być trochę inaczej, ale deszcz pokrzyżował plany:/ Pokonany dystans to około 12km, czas przejścia około 4h. Muzyka: Views Muzyk: @iksonmusic Muzyka: uppbeat.io/track/zayner/falling Muzyka: Rain Muzyk: @iksonmusic
Czerwone Wierchy 17.09.2023
Kuźnice - Hala Kondratowa - Przełęcz pod Kopą Kondracką - Kondracka Kopa - Małołączniak - Krzesanica - Ciemniak - Schronisko na Hali Ornak - Kiry
Szpiglasowy Wierch
Palenica - D5SP - Szpiglasowy Wierch - Morskie Oko - Dolina Roztoki - Parking Pokonany dystans około 24km Muzyka czcams.com/video/nRNMIhq6jHE/video.htmlsi=0zN5RX7og5huY2tq
Rysy 18/07/2023 , Tatry Wysokie (Całe przejście z parkingu na Palenicy)
Rysy Start Palenica parking 04:00 rano, na szczycie byliśmy 09:20. Cała wycieczka zajęła nam około 13h bez pośpiechu z przerwami na jedzenie i podziwianie widoków. Dystans jaki pokonaliśmy to około 26km. Muzyka: uppbeat.io/?ps=backgroundmusicwithoutlimitations Piosenka ze szczytu: Wykonawca: Lady Pank Tytuł: Wspinaczka Prawa autorskie: Lady Pank
Adršpašské Skalne Miasto (Skalne Miasto Czechy)
12.08.2022 Kuźnice, Hala Gąsienicowa, Przełęcz Zawrat, D5SP
Kuźnice-Hala Gąsienicowa-Przełęcz Liliowe-Beskid-Kasprowy Wierch Kuźnice 11.2022
Babia Góra 15.03.2023
Dolina Kościeliska,Wąwóz Kraków Smocza Jama,Okno Pawlikowskiego,Schronisko na Hali Ornak