Māris Kurtiņš
VISAS GNP GAUJAS nometnes. Kura LABĀKA, kurā labāk NEPALIKT?! Salīdzināsim! [2024]
Sadarbībā ar airēšanas klubu "Putnusalas laivas" devos "medīt" visas ūdenstūristu nometnes vietas Gaujas krastā, lai saprastu kāds ir to stāvoklis, kuras ir labākās un no kurām labāk izvairīties. Šī ideja radās jau labu laiku atpakaļ, bet dēļ savas aizņemtības, to realizēt sāku jau tad, kad dienas gaisa temperatūra grozījās ap 0. Ņemot vērā manu ekipējumu, dienas garumu, veicamo distanci un ceļojuma mērķi, tas izvērtās diezgan fiziski izaicinošā 2 dienu braucienā, kurā noairēju visu Gaujas nacionālo parku gandrīz 100 km garumā.
Šis nav tik daudz piedzīvojumu video, cik informatīvs, kas kādam var noderēt plānojot savu laivu braucienu apskatītajā maršrutā.
Es centos šajā video apvienot tīri matemātiski sausu salīdzinājumu, ar savu subjektīvo viedokli. Kuram vairāk ticēt, tas izlemjams Jums pašiem.
Putnusalas laivas - akpsl.lv/
20:47 Cēsis
22:43 Kvēpene
25:03 Briedīši
26:39 dienas beigas, 2. dienas sākums.
28:55 Ķūķi
55:18 Katlapu iezis
58:22 Kopsavilkums un nobeigums
zhlédnutí: 2 844

Ceļojums uz ITĀLIJAS Alpiem 5. daļa | Kortīna, dinozauri un nakšņošsana pie ūdenskrituma [2023]
Pēdējā sērija, kurā dodamies reiz kara pārņemtajos Laguco kalnos. Izstaigāsim tur raktos tuneļus. Brauksim skatīties dinozaurus un pilis, kā arī uzsāksim savu mājupceļu. Vēl vienu reizi paliksim kalnos pa nakti, bet kādā vietā!!! Ar šo sēriju noslēdzas šis ceļojums. Cerams, ka bija noderīgi, vai vismaz izklaidējoši.
Ceļojums uz ITĀLIJAS Alpiem 4. daļa | Piz Boe, Šnēbergas kalnu raktuves un atpūtas diena [2023]
Šī ir garākā sērija no visām un ietver sevī trīs dienas. Pēc palikšanas teltī 2500m augstumā, dodamies uz vienām no vecākajām Eiropas kalnu raktuvēm. Pēc šī gājiena notiek nelielas izmaiņas plānos un dodamies tuvāk Dolomītiem. Tiek paņemta brīvā diena, kurā gan netiek zvīļots kempingā, bet gan dodamies dažādu objektu apskatēs. Trešaā dienā dodamies uz diezgan populāro Sellas grupas kalniem, kur...
Ceļojums uz ITĀLIJAS Alpiem 3. daļa | Gavia un Stelvio pārejas, pirmie 3000m, nakts kalnos [2023]
Pēc garā pārgājiena Brentas kalnos, svaigums no ķermeņiem pazudis. Šī diena nesolās būt diži vieglāka. Lai arī daudz laika pavadīsim savā auto, tas nenozīmē, ka mūs gaida laiska diena. Pirmo reizi šajā ceļojumā uzkāpsim virs 3000m, un pirmo reizi paliksim kalnos pa nakti virs 2500m teltī.
Ceļojums uz ITĀLIJAS Alpiem 2. daļa | Brentas kalnu pārgājiens [2023]
3. diena ceļojumā un esam atspērušies garākajam vienas dienas pārgājienam kalnos šajā ceļojumā. Tuvu pie 20 kilometiem. Ceļā mums uzrodas līdzgājējs, kurš pavada mūs visas dienas garumā neatkāpjoties ne soli. Brentas kalnu grupa oficiāli neskaitās Dolomīti, taču pēc tās uzbūves noteikti pie tādiem pieskaitāmi. Mūsu plāni soreiz ir iet mazliet mazāk zināmu taku, par kuru pēc gājiena ne mirkli ne...
Ceļojums uz ITĀLIJAS Alpiem 1. daļa | Dasdanas pāreja, ūdenskritumi, vētra kalnos. [2023]
Šoreiz liekam malā šajā kanālā tik ierastās laivas un dodamies uz Itālijas Alpiem. Līdzi sieva un mans Tēvs. Pārbaudīta kompānija. Plāni lieli un diži. Aptvert salīdzinoši lielu Itālijas Austrumu Alpu reģionu. Šajā sērijā pirmās divas dienas ceļojumā. No lidostas pa taisno laižam uz kalniem, no kuriem atgriezīsimies tikai, kad pienāks laiks doties mājās. Mēģināsim nokļūt kalnu apmetnē, pirms vē...
Visa VITRUPE ar laivām (2023)
Bieži braukts garām vai, nosaukums kaut kur dzirdēts!? Te nu tā ir! Vitrupe, viena no Latvijas mazupēm, kas nav izdomājusi pievienoties kādai lielajai Latvijas upei, bet braši pati saviem spēkiem tiek līdz jūrai. Bija braukts, sen un neliels posms. Šoreiz laiks iepazīt upi visā tās garumā. Ar dažādām grūtībām sākumā, tomēr ar citu atbalstu mēs šo upi nolaivojām. Kā gāja un kas par grūtībām tās ...
Visa BRASLA ar laivām 2023
zhlédnutí 5KPřed rokem
Kad Amatā bija viens no pēdējo 10 gadu augstākajiem ūdens līmeņiem, es ar savu ceļabiedru Edgaru izlēmām mēģināt laivot Braslu no paša sākuma. Pavasaris bija tāds, ka to nācās darīt neierasti agri, jau marta beigās. Brasla zināma, kā viena no skaistākajām Latvijas mazupēm. Un tā tiešām ir! Šī nav mana pirmā reize uz Braslas, bet upes pirmā trešdaļa man vēl bija neizzināta. Tik pat izbrīnīts bij...
Nogremdētā DAUGAVA [2022]
zhlédnutí 19KPřed rokem
Stāsts par pavisam īsu Daugavas posmu no Pļaviņām līdz Koknesei. Brauciens notika laikā, kad Pļaviņu HES'a ūdenskrātuvē tika pazemināts ūdens līmenis dēļ tā remontdarbiem. Devāmies apskatīt to nelielo vēstures daļu, kas ikdienā nav apskatāma. Daugava ne vienmēr bijusi tāda, kādu mēs to pazīstam šodien - uzpūtusies upe, bez straumes. Reiz tā bija pilnīgi savādāka.
Mazliet par DROŠĪBU UZ ŪDENS [2023]
Sākoties laivošanas sezonai, ir jāparunā par drošību uz ūdens un veidiem, kā izvairīties no liekiem riskiem, kas var apdraudēt mūsu veselību un pat dzīvību. Bieži vien mēs tam nepievēršam pietiekami lielu uzmanību. Atzīšos, arī es! Tieši tāpēc es 19. martā apmeklēju Latvijas Kanu Airēšanas Biedrības rīkotu nodarbību par drošību uz ūdens. Ar Jāņa Baloža svētību paķēru līdzi kameras un iemūžināju...
Uz KOLOVESI , Somija [2022. 2. daļa] (Kolovesi, Finland, part 2)
zhlédnutí 1KPřed rokem
2022. gada vasarā izlēmām, ka beidzot vajadzētu doties ar laivām ārpus Latvijas robežām. Izvēle krita uz Somijas ezeriem, jeb precīzāk - Kolovesi nacionālo parku. Stutējām laivas uz mašīnām un devāmies ceļā. Laivošana pa Kolovesi ir tikai puse no ceļojuma. Pārējās dienas izmantojām dažādu objektu apskatei pa ceļam uz laivošanas vietu. Filma sastāvēs no divām daļām. Šī ir otrā daļa. 1. Daļa šeit...
Uz KOLOVESI , Somija [2022. 1. daļa] (Kolovesi, Finland, part 1)
2022. gada vasarā izlēmām, ka beidzot vajadzētu doties ar laivām ārpus Latvijas robežām. Izvēle krita uz Somijas ezeriem, jeb precīzāk - Kolovesi nacionālo parku. Stutējām laivas uz mašīnām un devāmies ceļā. Laivošana pa Kolovesi ir tikai puse no ceļojuma. Pārējās dienas izmantojām dažādu objektu apskatei pa ceļam uz laivošanas vietu. Filma sastāvēs no divām daļām. Šī ir pirmā. Šis ceļojums sāk...
Visa VAIDAVA ar laivām (2022)
Otrā upe, ko veicam 2022. gada pavasara sesijā. Daudzi mēdz šo upi jaukt ar Strīķupi, kas iztek no Vaidavas ezera. Lai arī šai upei ir savs Vaidavas ezers, tomēr tā ir pavisam cita, 5 reizes garāka, kas sākas uz LV/EST robežas, lielāko daļu tek pa Latviju, bet nobeigums Mustjogi, Igaunijā. Par upi, no laivošanas perspektīvas zināms salīdzinoši maz, tāpēc dodamies to pētīt, bet tautā mēļo, ka es...
RAUZA ar laivām (2022) 31KM Launkalne - Rauza
Šoreiz izmēģinām mazliet savādāk. Brauksim mazupes un pirmā no tām ir Rauzas upe. Upe, par kuru nekas nav zināms. Neesmu dzirdējis, ka tur kāds būtu laivojis. Noteikti jau, ka kāds ir to darījis, bet informācijas par to nav nekādas. Izpētītās augstuma līknes liek domāk, ka braukšanai vajadzētu būt gana interesantai. Pēc salīdzinoši sakarīgas ziemas Ziemeļvidzemē ūdens līmeņi vēl aprīļa vidū ir ...
AĢE ar laivu (2019) [ lejteces 16km ]
RAUNA ar laivu (2020) [lejteces 23km]
Usmas ezers - Jūra, ar laivām (Engure, Rinda, Irbe) 2020
Visa ABAVA ar laivām (2020)
Zelta rudens ar laivām - SALACA (2019)
Visa Loja - solo brauciens ar laivu (09.11.2019.)
Amata - Rudens laivošana (110cm) 2.11.2019.
Visa OGRE ar laivām 4/4 (2019)
Visa OGRE ar laivām 3/4 (2019)
Visa OGRE ar laivām 2/4 (2019)
Visa OGRE ar laivām 1/4 (2019)
Visa Gauja ar laivām (2018) 10/10

• @user-db2kq4uk8h
    @user-db2kq4uk8h Před 7 dny

labai idomus keliones brasla video . galejau daugiau pazinti jusu grazia tevyne. linkiu jums sekmes jusu puikiame darbe .aciu uz idomiai pralesta laika

• @eliina_g
    @eliina_g Před 13 dny

Liels paldies par tik informatīvu, kvalitatīvu, saturīgu pārgājienu seriālu! Bija jānoskatās uzreiz visas 5 epizodes, jo pārāk interesanti un skaisti! 👏🏻👏🏻👏🏻

Cik forši, ka nejauši uzdūros Jūsu video, youtube plašumos! Ļoti skaisti, kvalitatīvi un saturīgi! 🙌🏻 Un suncis piestāv stāstam! 🐾

• @geniegb
    @geniegb Před 16 dny

10:24 igauņiem šis burts õ ir ļoti tāls no mūsu o, tā ir Kirgeperve Vairāk uz krievu Ы pusi vai uz mūsu i no vārda "tirgus": tam ir vienas saknes ar igauņu/līvu "tõrg"

• @janiskar7892
    @janiskar7892 Před 17 dny

Paldies par video veiksmi 👍👍👍👍👍

• @geniegb
    @geniegb Před 18 dny

11:54 vai varat padalīties ar lociju?

• @VicisandPRO
    @VicisandPRO Před měsícem

Žēl ka tieši to saražoto elektroenerģiju nelietojam Mēs Latvijas pilsoņi :(

• @foznook
    @foznook Před měsícem

wow, tik kruti! Vienīgais kā pietrūkst karte, kur tieši jūs apstājaties. Grafiski apzīmējot, būtu vieglāk "sajūst" ceļa ilgumu. Bet kopumā wow! apsveicu, labs ceļojums.

• @Raivo_Skuburs
    @Raivo_Skuburs Před měsícem

Palies, lieliska atskaite par vietām. Super 👍

• @RaivisZarins
    @RaivisZarins Před 2 měsíci

Mana opja draugam pieder tas hess

• @upeivis2212
    @upeivis2212 Před 2 měsíci

Greetings from Lietuva! Is it possible to sail your route at the begining of June? I'm planning to do it next summer

@mariskurtins Před 2 měsíci

Hello! 1. From where we started - NO! Only, if end of May or begining of June will be a lot of rain. 2. You can try from Taurene, it ~15km down to stream. BUT, if there will no be a rain for longer period, it might be a challenge. By the way, next 50km are full of dambs. And if you will be at time, when they collect water for power, you will hate this river, because after dambs will be a ''desert''. 3. For 100% sure, you can start from Lejasciems. Overall - if you want adventures - Taurene. If you want enjoyable ride - Lejasciems. Good luck, Brother!

• @janispilmanis7329
    @janispilmanis7329 Před 2 měsíci

Ļoti labi piedzīvojumi, brīžos kad atrodies uz dīvāna, tā turpināt

@elizina1 Před 2 měsíci

Lielisks saturs un milzīgs darbs ielikts...gan laivojot, gan filmējot, gan montējot. Lūgums pēc pieredzes, nedaudz par loģistiku. Kā Jūs organizējiet laivu transportēšanu? Vai ir kāds, kas Jūs aizved un savāc galapunktā? Kā laivas? Uz mašīnas vai piekabe?

@mariskurtins Před 2 měsíci

Sveiki. Loģistika ir ļoti atkarīga no veicamā maršruta. Bet galvenokārt izmantojam savas mašīnas, kurām laivas ir uzkrāmētas uz jumta reliņiem. Mēs parasti dodamies tikai divatā, tāpēc pietiek ar vienu mašīnu. Ja dabūjam šoferi, tad tas mūs aizved, un pēc tam savāc. Ja šoferi nav, tad vienu mašīnu noliekam beigu punktā un ar otru aizbraucam uz sākumu, kur atstājam otru mašīnu. Šis ir pinķerīgāk, jo pēc brauciena, kad vairs nav spēks, gribās lai kāds aizvizina visus mājās, nevis pašiem vēl ne tikai jāaizbrauc mājās, bet vēl jāsavāc mašīna, kas nolikta sākuma punktā.

@elizina1 Před 2 měsíci

@@mariskurtinsLabs! Shēma ar 2 auto baigi forša. It kā neliela neērtība pēc finiša, bet situācjā, kad nav šofera, baigi labs. Paldies par ideju!👍

• @janekivanov4361
    @janekivanov4361 Před 2 měsíci

Super,tās stāvās klintis dolomīta tika berniba izlēkātas,kas tik netika tur darits,atminjas👍

• @laivotajs
    @laivotajs Před 2 měsíci

Paldies par ieguldīto laiku, ļoti labs vietu apskats!

@elizina1 Před 2 měsíci

Pats lieliskākais saturs par laivošanas tēmu. Interesanti un strukturēti! Visu cieņu! Skatos kā labu seriālu😊

•  Před 2 měsíci

Ļoti kvalitatīvs video! Vējupītē gan ir parādījusies pievesta malka. Tur arī jārēķinās, ka garām iet Mežtaka, vietējais velomaršruts un cilvēku satiksme var būt gana liela, ja nakšņo pie izkāpšanas vietas. Kaķīškalna vietas ekstra - bezmaksas izkāpšana.

@mariskurtins Před 2 měsíci

Paldies. Mežataka un velomaršruti iet caur daudzām nometnēm, un ir cilvēku noslogotas. Jā, Siguldas tuvums iedod tur ekstra cilvēkus, tas tiesa. Bet, manuprāt, tas nedod tiesības nometnei būt sliktai. Tādā gadījumā, to nevajadzētu iekļaut kā ūdenstūristu apmetnes vietu, lai nečakarētu smadzenes tiem, kas nepārzin Gaujas nometnes. Velomaršruti un taka iet tieši caur nometnei šajā gadījumā, bet tur ir iespējas, kaut vienu nojumi, galdu un ugusnkura vietu uzcelt 200m tālāk (lejpus tagadējai) un tu jau daļēji jūties kā uz vientuļas salas, jo tur vair neviena taka neiet. Ja kāds iebilst par izkāpšanu - nometiet pa krauju trepītes un lieta darīta. Ja kāds saka ka tas nav mormāli, aizsūtiet uz Skaļupes nometni. 🙂 Tā sāpe ir tāda, ka Siguldas pusē vai nu speciāli, vai ļoti nepārdomāti ir uztaisītas nometnes, lai tur neviens nepaliktu. Par Kaķīškalnu piekrītu. Bezmaksas izkāpšanas faktoru neesmu pieminējis, bet to var izdarīt arī pie Gaujas tilta. Jā, sanāk stiepiens uz augšu, bet īsāks kā pie Kaķīškalna.

• @TujasNami
    @TujasNami Před 2 měsíci

Liels paldies par video!

• @sandrisjansons1515
    @sandrisjansons1515 Před 2 měsíci

Toreiz neviens nejautāja tautai vai viņi grib vai negrib HES - aizbēra , uzspridzināja , aizbetonēja.

@mariskurtins Před 2 měsíci

Tajā laikā tika vākti paraksti un pat bija savākti diezgan daudz, bet tie visi nonāca nevis dzirdīgās ausīs, bet VDK kantoros.

• @jogmanY
    @jogmanY Před 2 měsíci

Paslavas ir arī man top3.

• @saivaliepina5057
    @saivaliepina5057 Před 2 měsíci

🥰 Paldies par darbu! Lieliski noderīga informācija! Paaaldies!!!

• @lamapost
    @lamapost Před 2 měsíci

Liels paldies par ieguldīto darbu. Gandrīz visās nometnēs esu nakšņojis, un braukšu vēl, Gauja ir burvīga.

• @kristapsdanilevics89
    @kristapsdanilevics89 Před 2 měsíci

labs video ☁

• @IevaRasa-i9d
    @IevaRasa-i9d Před 2 měsíci

Paldies par apskatu! Lielisks! Palikām Skaļupēs 2023. gada augustā pirmdienā. Tā miskaste, kas tur bija pēc brīvdienām bija neparakstāma. Gadījās lapseņu laiks un visi arbūzi, šašliki, izlietie dzērieni, nomestās vīnogas utt bija murgs - mežonīgs daudzums lapseņu līda mutē, matos, visur. Pat sēdēšana tiešos ugunskura dūmos viņas nebiedēja. Tieši bija atbraucis savācējvīriņš, kurš izvāca tikai miskastes. WC ar kaudzi un visur apkārt. Tā jau vieta skaista :)

@mariskurtins Před 2 měsíci

Jā, tā var gadīties. Diemžēl, bet joprojām nemākam aiz sevis savākt sevis izlietoto. Un pēc būtības tā jau nav nometnes vaina, bet cilvēku. Tāpēc parasti izvēlos Gauju braukt, maijā, vai septembrī, kad ļaudis tur ir DAAAAUUUUDZ mazāk un ir pietiekami silts. Ieteiktu darīt tieši tā pat, jo tad var vairāk pievērst uzmanību apkārt esošajam, nevis notiekošajam.

• @alexa2233
    @alexa2233 Před 2 měsíci

Liels paldies, bija ļoti informatīvi un interesanti uzzināt kaut ko jaunu)! Vēlos piebilst, ka Grīvinos ir 4 ugunskura vietas un 4 galdi ar soliem; tur augšā, uzkāpjot pa smilšainu ceļu ir vēl viens atpūtas stūris. Vienīgais mīnuss, pat divi, ir tās kā augšā ir izveidots ceļš, pa kuru ik pa laiku brauka ar mašīnām un močiem. Un šī vieta ir diezgan populāra starp laivotajiem , kā sākas punkts). Ar to pašu, tiem kam patīk ilgāk pagulēt, jārēķinās ka jāceļas būs agri))

@mariskurtins Před 2 měsíci

Liels paldies, par labojumu. Grīviņos esmu bijis kādas 3 reizes, vienmēr kā ūdens tūrists no Gaujas puses. Pat ejot meklēt malku, nekad nebija sanācis "uzziet " Jūsu minēto galdiņu. Tāpēc biju pārliecināts, ka par šo vietu visu zinu. Bet redz kā! Arī ierobežotais laiks katrā nometnē neļāva tur nodarboties ar paplidus padziļināto izpēti. Es nebrīnīšos, ja kādā nometnē vēl būšu ko palaidis garām. Bet es domāju, ka.pasniegtajā kopbildē, tas pārāk daudz nemaina. Bet vēlreiz, paldies par labojumu.

• @AlvisŠics
    @AlvisŠics Před 2 měsíci

Pie Raunas iztekas neieteikšu apmesties.. palikām', bet kaimiņiem laivas un citas mantas aizstiepa.. Liepas apkārtnē neiesaku palikt... vietejiem tas ir asinīs paaudzēs

@mariskurtins Před 2 měsíci

Paldies, par brīdinājumu. Kādreiz bija laiki, kad bija jāguļ bez maz ar laivu kopā, tagad palicis ir daudz drošāk, bet, jā, pa reizei nākas dzirdēt par šādām situācijām.

• @andrisurbanovics9051
    @andrisurbanovics9051 Před 2 měsíci

Paldies par video!!! sen nav laivots bērni paaugsies laivošu atkal

• @aleksandrsss986
    @aleksandrsss986 Před 2 měsíci

Paldies, ļoti laba ideja, bet labak to darit vasaras laikā kad ir cits udens līmenis un var ieraudzet cik ir aizaugušas vietas ar zāli .

@mariskurtins Před 2 měsíci

Ūdens līmenis šajā gadījumā nespēlē pārāk lielu lomu. Jā, nedaudz mainās izkāpšanas vietas, bet nav tā, ka brauktu tur pirmo reizi. Vairāk vai mazāk tendences ir tādas pašas. Gaujas nometnes nemaz tik aizaugušas ar zāli nav, ja salīdzina citam Latvijas populārāko upju nometnēm. Pie tam, vasarā visas nometnes ir pilnas un tur. lienot ar kameru, ātrāk varēs atgrābt pa purnu nekā kaut ko nofilmēt.

• @kristapszs1
    @kristapszs1 Před 2 měsíci

Labs info. Es visbiežāk guļu hamokā, tapēc nometnes un kempingus bieži vien laižu garām, jo ir gadijies ka nav normāla vieta kur iekārt hamoku (blakus efekts sakoptai teritorijai). Tapēc video labi pastīties kā ir citur. Otrkart, parasti nometnēs baigais tusiņš, es labak palieku mežā kur ir klusums, bet tas protams domāts vairāk pieredzējušiem tūristiem. Ceru uz līdzīgu video par citām upēm! P.S Noderētu koordinātes pie nometnes apraksta. Vai arī varbūt zini kur meklēt sarakstu ar nometnēm , tai skaitā priekšcitām upēm. LVMGEO nerāda šīs nometnes (viņiem atzimētas tikai atpūtas vietas)?

@mariskurtins Před 2 měsíci

Protams, hamoks, dod savas priekšrocības. Bet ir reizes, jo sevišķi ceļojot pa upēm, kad esi nonācis situācijās, kur ugunskurs ir vitāla nepieciešamība. Lieki atgādināt, ka GNP ārpus oficiālajām nometnēm ir AIZLIEGTS kurināt ugunskurus. Tā kā ne vienmēr hamoks tev 100% garantē izvairīšanos no nometnes. GNP nav nekādas vajadzības pēc nometņu koordinātām. Izņemot dažas nometnes ir jābūt baigi mūli aizlējušam, lai kaut ko palaistu garām. Pie tam, bieži vien nometnēs ir stendi ar visu (gandrīz) nometņu sarakstu un attālumiem, starp tām. LVMGEO - tur ir praktiski visas nometnes izņemot Lenčus, Katrīnas (iezīmēta Gūdu vietā) Paslavas un Katlapi. Gaujā šī infrastruktūra ar atrāvienu ir labākā Latvijā. Citām upēm ir čābīgi, un es diezvai taisīšu kaut ko tādu par vēl kādu upi. Iemesli ir daudz bet neuzskaitīšu.

• @ksandersadventures
    @ksandersadventures Před 2 měsíci

😮 Paldies par informatīvu video! Bija interesanti! 😊

• @kustībasspēks
    @kustībasspēks Před 2 měsíci

Visām nometnēm mīnuss , nav malkas Kas būtu parka uzturetājam jasarūpē Tā viss skaisti 👌

@mariskurtins Před 2 měsíci

Jā, tas nu tiesa, bet pavisam vai pat daļēji sagatavotu malku tur nevar vest. Ideālā variantā atved 3m garus kokus/baļķus, lai cilvēki paši uz vietas zāģē un darās, jo pretējā gadījumā tur katrs dedzinās 1m3 pa nakti. Cilvēks ir pietiekami slinks, lai darītu vairāk kā nepieciešamo minimumu.

• @b_bestija4500
    @b_bestija4500 Před 2 měsíci

Paldies. Šis ir ļoti vērtīgs un labs ieguldījums priekš visiem Gaujas braucējiem.

@gludeklis Před 2 měsíci

Paldies par apskatu! Ļoti informatīvi!

Ņem par labu. Tieši tāpēc taisīju 🙂

• @istepkans
    @istepkans Před 2 měsíci

Šodien atklāju jūsu kanālu un vēlējos jums izteikt pateicību! Paldies, ka dalaties ar piedzīvoto skaistumu ar citiem. Vienīgi vēlos ieteikt kartē uz tumša fona neizmantot tumši zilu ceļa līniju. (Ja tas ir iespējams.) Parakstos uz šo kanālu un noskatīšos visus video. Lai jums labs ceļa vējš un patīkamiem piedzīvojumiem pilns ceļš!

• @andriszukovskis653
    @andriszukovskis653 Před 2 měsíci

Gan jau iemācīsimies iegūt enerģiju kodolsintēzes vai kādā citā ceļā un HESi izzudīs, kā kādreizējās vēja sudmalas!

• @dzidrinas
    @dzidrinas Před 2 měsíci

Я не могу понять всю эту боль по даугаву..Давайте откроем 3 ГЭС и вернём уровень воды на прежнее место,.И staburags вернётся и водопад Perses Un Koknese замок.,в чём проблема? Всё вернётся так открывайте водозабор и жизнь вернётся в тридцатые годы,чё вы пузыри пускает.А не хотите,электрика ваяг.тогда не хрен трындеть

@mariskurtins Před 2 měsíci

Es tomēr nevaru saprast, kā cilvēki var rakstīt viedokļa komentārus, par lietām ko pavirši apgrāpstījuši, nemēģinot iedziļināties būtībā un video jēgā. Ja gribēsiet saprast, atradīsiet atbildes citos komentāros. Man sāk apnikt atkārtoties. Bet, paldies, par viedokli. Ceru atradīsiet meklētās atbildes. Bet ja nu nē, tad iedošu stulbu analoģiju. Mēs uz kapiem ejam, lai godinātu un atcerētos, nevis lai izraktu zārku. Varbūt šis palīdzēs, jo tā tomēr ir tuvāka tēma jebkuram.

• @inarastira1668
      @inarastira1668 Před měsícem

Конечно вам непонят. Вас с 1917 года ростили чтобы небыло у вас не рода не племени. Конечно есть русские которие поймут, у них есть своя боль - город Молог.

@mariskurtins Před 2 měsíci

Vispār jau video doma nav par skaistā atgriešanu, bet pazaudēto.

• @helmets6113
    @helmets6113 Před 2 měsíci

Skaisti....😓 , bet vai HES spridzinātāji varēs saražot elektrību no zirņu putras pārstrādes gāzītēm? 😎

• @janis1
    @janis1 Před 3 měsíci

Kur suņuks palika? 12:36

@mariskurtins Před 3 měsíci

Ar mums līdz galam godam nogāja. Vienkārši vairs netrāpījās pa kadram. Bet suņukam viss labi. Aizvedām līdz vietai, kur viņš mums pievienojās un tad devās mājās.

• @jonisjonis8281
    @jonisjonis8281 Před 3 měsíci

ES ATVAINOJOS PAR SLIKTU RUNĀŠANU....kā johaidii Daugavas krasti var būt privātīpašums a ??? korumpētie mēsli !!

• @inarastira1668
      @inarastira1668 Před měsícem

Tagad tie ir krasti, sala, bet pirms hes - tīrumi, meži un tie nu gan arī pirmajā Latvijas Republikā bija privātīpašums. Arī Gaiziņš bija privātīpašums, nezinukā ir šodien

• @MrVaskiss
    @MrVaskiss Před 3 měsíci

PALDIES! 😊😊 idijali

• @edgarsdaskevics5439
    @edgarsdaskevics5439 Před 3 měsíci

Labdien. Uzņemsi filmu par to cik tad un tagat Pļaviņu HES nes ekanomikas pieaugumu un labumu Latviešiem ???

@mariskurtins Před 3 měsíci

Labdien! Nē, esmu laivotājs un ceļotājs. Mans uzdevums nav radīt kustību par vai pret. Vienkārši gribēju parādīt kā bija. Manas "filmas" ir par dabu un atrašanos tajā, kas ir salīdzinoši vienkāršs jautājums. Lai sarežģītās lietas paliek cilvēkiem, kas no tā kaut ko jēdz.

• @kasparsbergs
    @kasparsbergs Před 3 měsíci

10/10

• @saivaliepina5057
    @saivaliepina5057 Před 3 měsíci

Skaists Jums ceļojums! Loti patika! 👌Gaidu nākamo filmu vai seriālu.🤩

🤩 paldies!

@gludeklis Před 3 měsíci

kādus guļammaisus izmantojat? pēc somu lieluma spriežot, kaut kas ļoti kompakts un silts. (dūnu?)

@mariskurtins Před 3 měsíci

Patiesībā, nē! 2 guļaimmaisi bija Snugpak (SNUGPAK TRAVELPAK-4 un Snugpak TSB) un viens Mammut guļamaiss. Un neviens no tiem īsti ne svara, ne ietilpības ziņā neierindojas starp kaut kādiem kompaktiem vai lightweight produktiem. Kompresijas maisi dara sacu darbu :)

@gludeklis Před 3 měsíci

@@mariskurtins ok, skaidrs. man pašam ir snugpak tactical 3, kompaktuma ziņā ne tas mazākais, bet diezgan silts pat nelielos mīnusos. Snugpak Special Forces1 ir pats kompaktākais gulīts, kāds ir mēģināts, ar lielisku siltuma/izmēra attiecību. P.S Tavi Itālijas un laivošanas video ir lieliski. Paldies! Kā reiz, ar draudzeni, pagajūšajā rudenī bijām Dolomītos. Izvēlējos maršrutus, kas ved uz pašiem iespaidīgākajiem apskates objektiem - Sassolungo, Seceda, Cinque Torri, Tri Cime un Candini di Misurina. Dažbrīd varēja palikt mēms, skatoties uz to dabas varenību. Neaizmirstams ceļojums.

• @juniorsvermanis
    @juniorsvermanis Před 4 měsíci

Foršs ceļojums! Alpus arī esam krustām šķērsām izceļojuši ar daudz video safilmētiem!!! 👍👍👍

• @jogmanY
    @jogmanY Před 4 měsíci

Māri - ļoti kvalitatīvs video. Līdzīgi kā Našional Ģeografik.

@mariskurtins Před 4 měsíci

Jāni!!😀 trūkst tikai lauvas 🙂

• @janispastors769
    @janispastors769 Před 4 měsíci

Tikko noskatījāmies ar sievu visas 5 daļas vienā elpas vilcienā...Super! Laba iedvesma jauniem ceļojumiem. Paldies!

@mariskurtins Před 4 měsíci

Liels, paldies! Prieks, ka patika.