yiannis Pagkalos PhotoPagalos
Πανσέληνος Αυγούστου.Πλατειά κορυφή και Ανεφαλάκοι
Πιστοί στο ετήσιο ραντεβού μας στην κορυφή των Ανεφαλάκων για τη μαγεία της Αυγουστιάτικης πανσελήνου.Με μέλη από τον Αθηναϊκό Ορειβατικό Σύλλογο.Μουσική:Monsieur Minimal Heart Full Of Dreams

Φαράγγι του Βίκου
Η εξόρμηση του Ορειβατικού Συλλόγου Αγίου Νικολάου στο φαράγγι του Βίκου στην Ήπειρο και την γύρω περιοχή με τα γραφικά μαστοροχώρια, τα γεφύρια, τα ποτάμια και τα δάση της, την δεύτερη βδομάδα του Ιουλίου (7 - 13). Ξεκινώντας από Πειραιά περάσαμε από τη γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου με μικρή στάση στο Μεσολόγγι. Στξ συνένεια η παραμονή μας ήταν στο Μονοδένδρι και κάναμε επίσκεψη- μικρή πεζοπορία στην...
Kατηφορίζοντας από Kρούστα στο Καλό Χωριό
Μία από τις ομορφότερες διαδρομές της περιοχής μας πραγματοποιήσαμε από το παλιό μονοπάτι που ένωνε τα δύο χωριά.Σε σχετικά αρκετή καλή κατάσταση κι ανάμεσα από πεύκα με θέα το κόλπο του Μεραμπέλλου.Φτάνοντας στον Πύργο Καλού Χωριού εντυπωσιαστήκαμε από τον παλιό νερόμυλο και τον πλάτανο του.Στον Πρινιάτικο Πύργο στη συνέχεια (μια μικρή χερσόννησο) είδαμε τα απομεινάρια προ Μινωικού εργαστηρίου...
Ανάβαση στη Μεγάλη Μούρη (1179 μ.)
Με μικρή αλλά ευέλικτη ομάδα ξεκινήσαμε από τα Έξω Μουλιανά.Αρκετά ικανοποιητικά σηματοδοτημένο ήταν το μονοπάτι έως το Οροπέδιο των Λιμνών.Στη συνέχεια διασχίζοντας ΄΄δάσος'' από γαιδουράκανθα βρήκαμε τι φαραγγάκι που μας οδήγησε σχεδόν έως την κορυφή της Μεγάλης Μούρης.Η κορυφή είναι πολύ πλατιά και χρειάζεται πολύ χρόνο για να την περπατήσει κάποιος.Η Θέα είναι καταπληκτική αφού πρόκειται γι...
Ζήρος κ Ζάκρος
Την Κυριακή 26 Μαΐου, σε συνεργασία με το Γεωπάρκο Σητείας και την εξαιρετική καθοδήγηση του κ.Βαγγέλη Περάκη παρέα με τον Ορειβατικό Σύλλογο Λασιθίου, περπατήσαμε μαζί σε μία από τις πιο σημαντικές ορειβατικές διαδρομές του Γεωπάρκου της Σητείας, στο τμήμα του μονοπατιού Ε4, Ζήρος- Σκαλιά - Ζάκρος - Κάτω Ζάκρος. Μια σύντομη περιγραφή της διαδρομής… Η πεζοπορία μας ξεκίνησε από την τεχνητή λίμν...
Φαράγγι Ρίχτη
Από την παραλία ανεβήκαμε μέχρι τη γέφυρα του Λαχανά και του ΄΄Γεραλή την κουφάλα΄΄ και κατεβήκαμε θαυμάζοντας το καταπράσινι φαράγγι που στερεύει γρήγορα τα τελευταία χρόνια.
Μεγάλη Παρασκευή στο Λιμνάκαρο
Παραδοσιακά κάθε χρόνο συμμετέχουμε στην αποκαθήλωση,στον επιτάφιο θρήνο και εγκώμια στο Ι.Ναό Αγίου Πνεύματος στο Οροπέδιο Λιμνάκαρου.Μουσική :Ω Γλυκύ μου Έαρ Ειρήνη Παππά Vangelis
Nεάπολη
Με αφετηρία και τερματισμό την εντυπωσιακή πλατεία Νεάπολης,περπατήσαμε προς το εγκαταλελημένο ορυχείο αλαβάστρου στη Καβαλαρά.Περάσαμε από την Ι.Μ.Κρεμαστών,επισκεφτήκαμε την Ι.Μ.Κουφής Πέτρας αλλά και τα ιστορικά ξωκλήσια του Αγ.Κωνσταντίνου και Παναγίας Βιγλιώτισσας.Περιπλανηθήκαμε στο αλσάκι του Πασχαλίγο με τα κατάλοιπα νερόμυλων να εντυπωσιάζουν αλλά και παλιά μετόχια που κάποτε έσφυζαν α...
ΣΑΕΚ Τμήμα Συνοδών Βουνού 2023-24
Από τις υπάιθριες κυρίως δράσεις μας ένα δείγμα της εργασίας που γίνεται.Ευχαριστούμε τους δασκάλους μας κι ιδιαίτερα τον κ.Δημήτρη Κουλουγουσίδη υπεύθυνο του τμήματος μας και βασικό καθοδηγητή μας.
''Για το καλό μου'' Νεφέλη Φασούλη @nefelifasouli324
Από την υπέροχη @nefelifasouli324 το τραγούδι σε στίχους και σύνθεση Γιάννη Μηλιώκα ''για το καλό μου'' και το μακρινό για κάποιους 1986. Cine Studio Ηράκλειο 6/4/2024
Χρυσοπηγή Σητείας-Πατσού-Χρυσοπηγή
Μια ωραία ομάδα με πεζοπόρους από Σητεία και Άγιο Νικόλαο ξεκίνησε από τη Χρυσοπηγή Σητείας (Ρουκάκα). Αρχικά από χωματόδρομο στη συνέχεια από χαλασά και μονοπάτια ανέβηκε στα 1000 περίπου μέτρα στις Λίμνες Πατσού.Η επιστροφή ήταν πιο απαιτητική καθώς το μονοπάτι έχει εξαφανιστεί με αποτέλεσμα να χρειάζεται μεγάλη προσοχή.Μουσική:7even (GR) - Always
Πεζοπορία στην περιοχή της Άρβης
Με ΄΄προσκύνημα΄΄ στο μνημείο για τους εκτελεσθέντες από τους ναζί στην περιοχή Αμιρά της Βιάννου ξεκινήσαμε την δράση μας.Το περπάτημα ουσιαστικά έγινε από την Άρβη και περπατώντας εκατέρωθεν του διάσημου ,επιβλητικού αλλά και τεχνικού φαραγγιού της ανεβήκαμε περίπου 400 μέτρα στην περιοχή της Λυγιάς και τη Αργουλίδας και κατεβήκαμε ξανά στην Άρβη.Ιδιαιτέρως συγκινητική ήταν η επίσκεψη μας στο...
''Σιωπή΄΄ από τη Νεφέλη Φασούλη στο Cine Studio Ηράκλειο 6/4/2024
Στίχοι: - Παύλος Παυλίδης Μουσική:Ξύλινα Σπαθιά
Ελούντα-Κορυφή Οξάς-Ιερό Αφροδίτης-Λενικά
Μια σίγουρα αξέχαστη πεζοπορία λόγω του σπάνιου ατμοσφαιρικού φαινομένου την ομίχλης στο επίπεδο της θάλασσας που κάλυψε όλο τον κόλπο του Μεραμβέλλου.Ξεκινήσαμε από την Ελούντα κι από καλά σηματοδοτημένο μονοπάτι από την ΔΑΕΑΝ Αγίου Νικολάου σε δύο ώρες χαλαρά ήμασταν στην κορυφή.Απολάσαμε την υπέροχη θέα από την μία άκρη της κορυφής έως την άλλη και κατεβήκαμε απο την ΄΄ράχη΄΄ του βουνού που ...
Ανώγεια-Άγιος Υάκινθος
Ο Ορειβατικός Σύλλογος Αγίου Νικολάου πεζοπόρησε τη Κυριακή 24 Μαρτίου στη περιοχή των Ανωγείων. Η διαδρομή ξεκίνησε από την περιοχή Πάνω Αμπέλια Ανωγείων και μέσα από αγροτικούς δρόμους και στη συνέχεια στο μονοπάτι Ε4 θα κατευθυνθήκαμε δυτικά προς τον Άγιο Υάκινθο. Περπατήσαμε μέσα από το πρινόδασος στα Βρουλίδια και είδαμε την Καρχία πηγή στην ομώνυμη περιοχή. Στάση κάναμε στο Άγιο Υάκινθο κ...
Καρναβάλι Λίμνης 17 Μαρτίου 2024
Πύργος- Μεσελέροι- Πέζα-Πύργος
Ανάβαση διαμαρτυρία στην κορυφή Μ.Αφέντης (1578 μ.)
Στρούμπουλας-Αλμυρός (Λινοπεράματα)
Μόνη Αρκαδίου - Αστυρακιά - Πικρης- Αμνατος
ΣΥΜΗ - Οροπέδιο Ομαλού 2023 12 17
Οροπέδιο Ονήσιμου - Βραχάσι
Χουδέτσι-Κτήμα Λυραράκη
Φαράγγι Αποσελέμη
Νοφαλιάς-Φαράγγι Ανεμαλλιάρη-Μίλατος
Σφάκα-Οροπέδιο Μονοκαράς-Κοινοπόταμος-Τουρλωτή (Νταμάρι Μαρκάκη)