Mane Fishing by Marian Tacutu
  • 6 343 061
Pescuit SOMN la spinning ADRENALINA (partea a doua)
Urmeaza a doua parte din partida de pescuit la spinning dupa somn, o partida in care am avut parte de adrenalina maxima. Am avut parte de un drill cum nu am mai avut niciodata pana acum, somnul aproape ca mi-a luat tot firul de pe mulineta si am fost la limita sa il pierd insa dupa o lupta apriga am reusit sa il aduc la mal. In videoclip am folosit noua mea lanseta ZECK Cat-Attack Spin, o lanseta foarte puternica dupa cum se vede. Vizionare placuta si Hai cu Mane la pescuit!🎣
Prima parte👉czcams.com/video/94f2ch1UWqo/video.html
Lanseta ZECK Cat-Attack Spin pe care o gasiti aici👇
👉 tinyurl.com/3wcswt5b
Mulineta (2) Shimano Spheros SW marimea 6000 cu PowerPro 0,41mm
Naluca Rapala Jointed 13cm
Produse pentru pescuit la somn puteti achizitiona de aici👇
👉tinyurl.com/43u24ekn
Apasa butonul 🔥SUBSCRIBE🔥 si 🔥CLOPOTELUL🔥pentru a primi in timp real tot ceea ce postez. Don't forget to SUBSCRIBE, and hit the notification BELL. 🎣🎣 🎣
Aboneaza-te aici👉👉 czcams.com/channels/R2kcsitVC9x5oeU5-m3zNw.html
Aici poti sprijini canalul 👉👉www.paypal.me/ManeFishing
Email contact 👉👉 manefishing@gmail.com
► SOCIAL MEDIA
INSTAGRAM 👉👉 mane_fishing_by_marian_tacutu
FACEBOOK 👉👉 ManeFishing
Eu sunt Marian "Mane" si pasiunea mea e pescuitul.
Canalul acesta naste din dorinta de a impartasi cu voi emotiile de care am parte in timpul partidelor mele de pescuit.
Pescuit SOMN la spinning ADRENALINA
#ManeFishing #spinninglasomn #prindesielibereaza
zhlédnutí: 13 693

Pescuit SOMN la spinning ADRENALINA (prima parte)
zhlédnutí 7KPřed rokem
Urmeaza o partida la pescuit de somn la spinning in care am parte de multa adrenalina, am pescuit cu noua mea lanseta ZECK Cat-Attack Spin, o lanseta foarte puternica dupa cum o sa o vedeti si in video. Partida am facut-o impreuna cu un prieten, Emil caruia ii multumesc frumos pentru poza cu somnul. Initial mi-a intrat un somn mare care dupa un scurt drill a decis sa se elibereze inainte insa i...
Pescuit SOMN la spinning ARE PESTE 2 METRI 💪
zhlédnutí 12KPřed rokem
Am pescuit lsomn la spinning pe timpul noptii si am reusit sa prind un peste peste 2 metri. Partida de pescuit la spinning am inceput-o cand inca afara era lumina dar de obicei pescuiesc noaptea dupa somn. Am pescuit atat cu voblere cat si cu gume si pana la urma am reusit sa scot pe mal la poza un somn superb de 2,06m. In acelasi loc👇 👉czcams.com/video/PDRGCGaH8Yc/video.html 👉czcams.com/video/...
Pescuit AVAT la VOBLER
zhlédnutí 11KPřed rokem
Urmeaza o partida de pescuit de avat la vobler, am inceput partida de diminieata devreme si primul avat am reusit sa il prind cand inca nu se luminase prea bine afara. Partida de pescuit la avat a durat decat cateva ore dar am reusit intr-un final sa prind si un avat superb la vobler (Salmo Thrill 7cm) Lanseta👉ZECK Swift 225cm 8-28g pe care o gasesti aici👇 👉tinyurl.com/39xcj9rr Shimano Stradic ...
Spinning la SOMN Pescuit Noaptea
zhlédnutí 9KPřed rokem
Am pescuit la spinning la somn noaptea sub un baraj, un loc pe care am inceput sa il cunosc destul de bine. Am pescuit putin cat inca mai era lumina afara insa marea majoritate a partidei a fost una pe timpul noptii, am cautat somnul la spinning cu tot felul de naluci insa naluca castigatoare a ramas tot Rapala Jointed 13cm. In videoclip puteti vedea cum se comporta si noua mea lanseta Zeck Bli...
PESCUIT la Spinning dupa SOMN noaptea
zhlédnutí 16KPřed rokem
Urmeaza o noua partida de pescuit la spinning dupa somn partida ce am facut-o noaptea. Am pescuit circa o ora cand inca mai era lumina afara insa a trebuit sa insist sa pescuiesc multe ore pe timpul noptii ca sa reusesc sa scot un somn la poza. Pescuitul noaptea la spinning dupa somn are ceva special si e un stil de pescuit care imi place...Am reusit sa prind un somn foarte frumos de 1,76m cu n...
Pescuit SOMN la spinning NOAPTEA
zhlédnutí 18KPřed rokem
Am pescuit dupa somn la spinning aproape toata noaptea, initial am incercat un pescuit si la avat dar fara rezultat. Am cautat sa pescuiesc la somn atat cu voblere cat si cu gume insa momentul atacului s-a lasat destul de mult asteptat...intr-un final am reusit sa scot pe mal la poza doi somni dintre care unul frumos de 1,67m. Insist sa pescuiesc dupa somn la spinning noaptea pentru ca malurile...
Pescuit la Dunare DIN BARCA
Urmeaza o partida de pescuit la Dunare din barca in zona Divici la Zoran Wiener un prieten care are in zona o casa de vacanta si face si ghid de pescuit la somn si salau. Am pescuit pe Dunare in barca dupa salau, avat si somn si cu toate ca a fost destul de dificil pentru ca pestii nu erau deloc activi am reusit sa aducem ceva frumos la poza. Datorita lui Zoran care e un pescar desavarsit din b...
Pescuit la SPINNING dupa AVAT
Urmeaza o partida de pescuit la spinning dupa avat, l-am cautat pe rau inca de la primele ore ale diminetii. A fost o partida de pescuit la spinning destul de obositoare insa a meritat pentru ca ceva avati au iesit la poza. Am dat dupa avat cu voblere iar cele castigatoare au fost Rapala Cowntdown Elite 75 si Rapala Cowntdown de 9cm. Vizionare placuta! Gloomis Conquest 843 S SJR Shimano Stradic...
Pescuit EPIC la AVAT (partea a doua)
Pescuit epic la avat (partea a doua), aici o sa vedeti ce am reusit sa prindem in a doua parte a zilei cand am cautat sa pescuim dupa avat la spinning.Ca si in prima parte a partidei de pescuit am avut parte de multa activitate si am reusit sa scoatem la poza o gramada de avati plus ca am mai si avut o gramada de atacuri nefinalizate. Ca si in prima parte a zilei voblerele castigatoare au fost ...
Pescuit EPIC la AVAT (prima parte)
Urmeaza un pescuit epic la avat, azi la pescuit la avat suntem in doi si impreuna o sa prindem o gramada de pesti. A fost un pescuit epic la avat pentru ca am avut parte de foarte multa activitate, cu multe atacuri si multe driluri cu pesti superbi.Am pescuit dupa avat de dimineata pana aproape de seara cand am plecat catre casa foarte obositi insa si extrem de fericiti. Voblerele castigatoare ...
Pescuit la SALAU ✅
Urmeaza o partida de pescuit la salau pe lac, o locatie noua pentru mine. Am pescuit la salau de dimineata devreme cand inca nu se luminase afara si am continuat pana dupa pranz. Intr-un final am reusit sa scot un salau frumos de 72 de centimetri la poza ce mi-a intrat pe un Zeck Fishing Jack de 10 cm culoarea Green Fire. Vizionare placuta prieteni!🎣 Gloomis Conquest 843 S SJR Shimano Stradic F...
PESCUIT la avat IARNA - partea a doua
Azi continua partida de pescuit la avat iarna pe rau, e partea a doua a iesiri facuta impreuna cu amicul Catalin. In prima parte a partidei de pescuit la avat am prins sase avati impreuna iar in videoclipul de azi o sa vedeti inca alti opt avati totalul pestilor prinsi fiind paisprezece avati. A fost o partida de pescuit la avat pe timp de iarna SUPERBA iar voblerele castigatoare au fost Rapala...
Pescuit la avat IARNA - prima parte
Urmeaza o partida de pescuit la avat iarna (prima parte). Azi pescuiesc la avat pe rau impreuna cu un amic ce pescuieste la casting si anume Catalin.Partida de pescuit la avat a inceput undeva pana in ora sapte dimineata cand inca nu se luminase afara si imediat au inceput sa apara si primii avati. In episodul de azi o sa vedeti decat sase avati urmand ca restul avatilor prinsi sa ii vedeti int...
Pescuit la AVAT în 2022
Pescuit la AVAT în 2022 iarna pe râu. Urmeaza o partida de pescuit la avat pe râu in 2022, am pescuit cateva ore intr-o dupa amiaza friguroasa, avatii au fost foarte apatici insa am reusit sa scot ceva la poza intr-un final. Naluca castigatoare a fost un Kastmaster de 21 de grame. Vizionare placuta! O partida cu surpriza👇 👉czcams.com/video/xKdB3j9TYJc/video.html👈 Gloomis Conquest 843 S SJR Shim...
Pescuit la SPINNING iarna. Mane a REVENIT💥
Spinning la SOMN intr-un Loc Nou ✅
Pescuit CLEAN la Spinning cu ROTATIVA
Spinning la Somn pe un CANAL mic
Pescuit la Spinning. Am prins TREI SPECII💥
Pescuit somn la Spinning pe un RÂU mic (CASCADA CU SOMNI)
Pescuit SOMN la Spinning intr-un Râu mic💥
Pescuit la Spinning 💥SURPRIZE💥
Spinning la somn ✅✅✅
Spinning la Somn pe PLOAIE ☔️☔️☔️
Spinning la AVAT cu Surprize🤩
Pescuit la Somn 💥STATIONAR💥 (mai multe zile)