Cinn’s World
DE LEUKSTE MARKTEN VAN MALLORCA, CAP DE FORMENTOR & MAXIMAAL GENIETEN ☀️| Cinn's World
Lieve allemaal,
Wat leuk dat je kijkt naar deze video. Wij zijn als gezin op vliegvakantie naar Mallorca. Wij verblijven in hotel Calimera Fido Gardens (voorheen Cala Dor Gardens), een familie hotel in het plaatsje Cala Egos (naast Cala Dor). In deze video neem ik jullie mee met ons op vakantie. We bezoeken de 2 leukste markten van Mallorca (Santanyi & Alcudia), gaan naar Cap de Formentor, Porto Petro en nog meer leuke plekjes. & we gaan samen ontbijten op het strand!
Heel veel kijk plezier!
Liefs, Cindy
O V E R M I J ❤️
⇢ Mijn naam is Cindy, ik ben 33 jaar en woon samen met Mike, Noé en ons hondje Lux. Inmiddels ben ik bevallen van ons eerste kindje. Ik vind het onwijs leuk om herinneringen vast te leggen. Ik maak o.a. video's over mijn zwangerschap, shoplogs, vakanties, vlogmas, kerstmis, reizen, huishouden en vanaf nu ook het leven als mama van een klein meisje. Mocht je leuke tips hebben, laat ze dan vooral weten.
A B O N N E R E N ❤️
⇢ Up to date blijven van mijn video's? Klik hier om je te abonneren op mijn kanaal! czcams.com/users/cinnsworld
U P L O A D S C H E M A ❤️
⇢ Elke zondag komt er om 06:00 uur een video/vlog online. Wil je op de hoogte blijven? klik dan op het belletje naast de abonneer knop om geen video te missen.
S O C I A L M E D I A ❤️
⇢ SHOPLOG: czcams.com/video/SLql0JzwNFc/video.html
⇢ BEAUTY: czcams.com/video/G7qa_LlsVSE/video.html
⇢ DAG VLOG (MODESHOW): czcams.com/video/63Gmh9Kp3ko/video.html
#newbornmama #mamavlog #mallorca #vakantievlogs #calimerafidogardens #caladorgardens

CALIMERA FIDO GARDENS, ROOMTOUR & HOTELTOUR - VAKANTIE MALLORCA 2024 ☀️| Cinn's World
zhlédnutí 658Před dnem
Lieve allemaal, Wat leuk dat je kijkt naar deze video. Wij gaan op vliegvakantie als gezin naar Mallorca. Wij verblijven in hotel Calimera Fido Gardens (voorheen Cala Dor Gardens), een familie hotel in het plaatsje Cala Egos (naast Cala Dor). In deze video laat ik je het hotel zien, maar gaan we ook op pad met de auto naar Cala Ratjada, Paguera, Cala Pi en Palma. Heel veel kijk plezier! Liefs, ...
EEN MAAND NA DE MISKRAAM💔 HOE GAAT HET NU?
zhlédnutí 489Před 14 dny
Lieve allemaal, Zoals je wellicht in de vorige video hebt gezien, heb ik een miskraam gehad. Voor mij een hele spannende en persoonlijke video om te plaatsen, maar het heeft mij zo geholpen om het te delen. Daarnaast wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve berichtjes, steun en herkenbare verhalen. Ik vond het belangrijk, voordat de vakantie vlogs en de normale vlogs weer beginn...
VAN ZWANGERSCHAPSTEST TOT MISKRAAM 💔
zhlédnutí 15KPřed měsícem
Lieve allemaal, Begin mei waren we ontzettend blij dat ik weer zwanger mocht zijn, helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam. In deze video neem ik jullie mee in deze rollercoaster. Ik deel het moment dat ik erachter kwam dat ik zwanger was van ons tweede kindje, een extra zwangerschapstest om zeker te weten dat ik echt zwanger was, het bloedverlies, de dagen van de miskraam, of ik merk...
HEMA & WIBRA KINDERKLEDING SHOPLOG EN WANDELEN BIJ DE RHODODENDRONLAAN ❤️ | MAMAVLOG | Cinn's World
Lieve allemaal, Leuk dat je kijkt naar deze nieuwe weekvlog. In deze video gaan we heel fijn wandelen bij de Rhododendronlaan waar de Rhododendrons mooi in bloei staan. Koop ik leuke zomerkleding voor Noé bij de Wibra en de Hema en spelen Noé en ik samen een spelletje. Veel plezier met kijken! Liefs, Cindy O V E R M I J ❤️ ⇢ Mijn naam is Cindy, ik ben 33 jaar en woon samen met Mike, Noé en ons ...
OP DE CAMPING, NAAR DE MOLEN & MOEDERDAG ❤️ | MAMAVLOG | Cinn's World
Lieve allemaal, Leuk dat je kijkt naar deze nieuwe weekvlog. In deze video gaan we een dagje op bezoek bij Mike zijn ouders op de camping. Vieren we moederdag met een bezoekje aan de molen en gaan we lekker BBQen. Laat ik gezonde en makkelijke lunch inspiratie zien, heb ik een team uitje en gaan we met de e-chopper over de Sallandse Heuvelrug. Veel plezier met kijken! Liefs, Cindy O V E R M I J...
GROTE ACTION SHOPLOG & GEEN MIDDAGSLAAPJE MEER? | MAMAVLOG | Cinn's World
Lieve allemaal, Leuk dat je kijkt naar deze nieuwe weekvlog. In deze video laat ik je duurzaam en educatief speelgoed zien wat wij hebben mogen ontvangen van Lovevery*. Het is een speelbox gericht op de leeftijd van je kindje. De vorige box hebben we ook mogen ontvangen en daar waren we ook razend enthousiast over. Daarnaast zie je een Action Haul, spelen we lekker buiten, maken we hapjes voor ...
VERRASSINGSDAG VOOR MIKE ZIJN VERJAARDAG ❤️ | MAMAVLOG | Cinn's World
Lieve allemaal, Leuk dat je kijkt naar deze nieuwe weekvlog. In deze video vieren wij Koningsdag en starten we de dag met lekkere oranje tompoucen en dansen we lekker op dabadie dabada. Doen we het huishouden, gaan we naar de kinderboerderij en laat ik je zien wat ik voor Noé en mij gekocht heb bij de Zeeman. Verder is Mike jarig en heb ik een gezellig dag voor ons gepland. We gaan naar van der...
ONZE EERSTE HALVE MARATHON + NOÉ MOET WENNEN AAN DE PEUTERGROEP ❤️ | MAMAVLOG | Cinn's World
Lieve allemaal, Leuk dat je kijkt naar deze nieuwe weekvlog. Voor ons een hele bijzonder week, want na 12 weken trainen was het eindelijk zover... Mike en ik liepen onze eerste halve marathon (Enschede). Verder hadden we een paar verjaardagen, maakten Noé en ik tekeningen, maakten Mike en ik de keuken goed schoon en moet Noé nog heel erg wennen in de peutergroep. Veel plezier met kijken! Liefs,...
HOERA NOÉ 2 JAAR 🎂 ZELF NIJNTJE TAART MAKEN EN NAAR HET CONSULTATIEBUREAU | MAMAVLOG | Cinn's World
Lieve allemaal, Leuk dat je kijkt naar deze nieuwe weekvlog. Hoera Noé is 2 jaar en in deze blog vieren we haar verjaardag, maak ik een Nijntje taart voor haar, zie je de cadeautjes, versieren we het huis en gaan we naar het consultatiebureau. Verder gaan we bezig in de tuin, gaat Noé voor het eerst naar de peutergroep op de opvang en koop ik HK living dupe mokken. Veel plezier met kijken! Lief...
TRAKTATIE MAKEN VOOR OP DE OPVANG EN ALWEER EEN ACTION SHOPLOG 🛍 | MAMAVLOG | Cinn's World
Lieve allemaal, Leuk dat je kijkt naar deze nieuwe weekvlog. In deze video halen we een mega groot toogoodtogo pakket op, waar we het hele weekend van kunnen eten. Gaan we wandelen bij het Lutterzand, trainen we voor de halve marathon en zijn we druk met de voorbereidingen van de Nijntje traktatie voor Noé op de opvang. Ook mag ze proefdraaien bij de peuters. Veel plezier met kijken! Liefs, Cin...
SAMEN PASEN VIEREN, ZARA KIDS KLEDING EN BINNEN VERMAKEN MET SLECHT WEER🌧️ | MAMAVLOG | Cinn's World
Lieve allemaal, Leuk dat je kijkt naar deze nieuwe weekvlog. In deze video vieren wij met onze families Pasen. Kopen we leuke kinderkleding voor Noé bij Zara en voor mij komt er leuke kleding binnen van de Asos Try-on. We gaan naar Emsflower, een leuke aanrader om naar toe te gaan met slecht weer voor de kids. Daarnaast vermaken wij ons in de regen ook prima binnen. We trainen voor de halve mar...
NOÉ HEEFT DE WATERPOKKEN, NIEUWE BUGGY & WIBRA KIDS SHOPLOG | MAMAVLOG | Cinn's World
Lieve allemaal, Leuk dat je kijkt naar deze nieuwe weekvlog. In deze video ga ik met Darcy naar de musical Legally Blonde, gaan we spontaan gourmetten, trainen we weer voor de halve marathon, hebben we onze nieuwe buggy (maxi cosy Lara 2) en koop ik allerlei benodigdheden voor de Nijntje taart die ik wil gaan maken voor Noé haar verjaardag. Heeft Noé de waterpokken, moet ik naar de tandarts en ...
WINKELEN MET HAAR EIGEN KAR & VOOR HET EERST MET NOÉ NAAR DE MCDONALDS 🍟🍔| MAMAVLOG | Cinn's World
Lieve allemaal, Leuk dat je kijkt naar deze nieuwe weekvlog. In deze video moeten we de huisartsenpost bellen omdat Noé een ongelukje heeft gehad, ga ik weer naar de musical Mamma Mia, trainen we lekker verder voor de halve marathon, heb ik een hele drukke week. Het kan dus een wat rommelige vlog zijn, maar zo was mijn week toevallig ook, haha. Veel plezier met kijken! Liefs, Cindy O V E R M I ...
ACTION SHOPLOG, VOOR HET EERST OP HET POTJE & DE TUIN LENTE KLAARMAKEN ✨🌷 | MAMAVLOG | Cinn's World
Lieve allemaal, Leuk dat je kijkt naar deze nieuwe weekvlog. In deze video laat ik jullie zien wat we bij de Action hebben gekocht, maken we een lekkere en gezonde cake, hebben we onze vakantie naar Mallorca geboekt en trainen we weer voor de halve marathon. Verder maken we een begin aan het klaarmaken van de tuin voordat het mooie weer begint, zetten we de eerste stappen richting het zindelijk...
WIJ ZIJN VERLOOFD 💍❤️ & NAAR DE EFTELING MET ONZE DREUMES 🎠| MAMAVLOG | Cinn's World
EDUCATIEF SPEELGOED & NACHTJE UTRECHT MET MIKE ❤️| MAMAVLOG | Cinn's World
PRIMARK SHOPLOG EN SAMEN UITETEN (KIDS-TIP) ❤️| MAMAVLOG | Cinn's World
CARNAVAL LOSSER 2024 & TRAINEN VOOR DE HALVE MARATHON ❤️| MAMAVLOG | Cinn's World
VERLICHT CARNAVALSOPTOCHT ENSCHEDE, STAPSTENEN ALIEXPRESS & MONKEY TOWN ❤️| MAMAVLOG | Cinn's World
GEZONDE (ONTBIJT) TAART, ACTION & DM SHOPLOG & SKIEN IN BOTTROP ❄️❤️| MAMAVLOG | Cinn's World
HEEL VEEL SNEEUWPRET MET HET GEZIN IN WINTERBERG ❄️❤️ | MAMAVLOG | Cinn's World
GEZONDE LOTUS APPEL CAKE MAKEN & EEN FIJNE WANDELING IN DE SNEEUW ❤️| MAMAVLOG | Cinn's World
TRAPKAST/VOORRAADKAST OPNIEUW INRICHTEN & BEGINNEN MET AFVALLEN ❤️| MAMAVLOG | Cinn's World
EEN VERRASSINGSWEEKEND WEG & MIJN 33E VERJAARDAG ❤️| MAMAVLOG | Cinn's World
KERST VIEREN MET DE FAMILIE🎄❤️| MAMAVLOG | Cinn's World
CITYTRIP NEW YORK, EEN DROOM DIE UITKOMT 🗽🇺🇸 | VAKANTIEVLOG | Cinn's World
WEEKEND CENTER PARCS DE HAAN EN NAAR DE KERSTMARKT IN BRUGGE & GENT🎄| MAMAVLOG | Cinn's World
SINTERKLAAS VIEREN, CADEAU INSPIRATIE VOOR DE FEESTDAGEN & KERSTKNUTSELEN🎄| MAMAVLOG | Cinn's World
EIGEN ADVENTSKALENDER MAKEN + NAAR KERSTMARKT BIJ CENTRO OBERHAUSEN🎄| MAMAVLOG | Cinn's World
EIGEN ADVENTSKALENDER MAKEN NAAR KERSTMARKT BIJ CENTRO OBERHAUSEN🎄| MAMAVLOG | Cinn's World

• @dushij6279
    @dushij6279 Před dnem

Welk hotel zat je ?

• @Cristiano_Ronaldo-7-Siu

Helaas veel sterkte

• @thea907
    @thea907 Před 11 dny

Geen woorden voor😢🤍Heel veel sterkte🤍

• @liona014
    @liona014 Před 12 dny

Super leuk vraagje kan je bij het hotel een buggy lenen of hadden jullie deze mee genomen mvg 🎉❤

@CinnsWorld Před 10 dny

Wij hadden onze eigen buggy meegenomen. Vonden we ook prettig op het vliegveld.

• @souraya2546
    @souraya2546 Před 12 dny

Ontzettend genoten van deze video! En leuk, die shoplog. Kijk ik altijd graag. Ik heb van het weekend ook een supermooie linnen broek bij de Zara gescoord. 😍

• @ahsl2508
    @ahsl2508 Před 12 dny

Genoten van de vakantie vlog, we zijn 2 jaar geleden in Paquera geweest.

@xlisannu Před 13 dny

Genoten van deze vakantie vlog! Leuk om beelden te zien van het hotel en de omgeving. Wij zijn er 2 jaar geleden ook geweest met vrienden, veel herkenning. 🏝️🌸 Benieuwd naar deel 2!

@CinnsWorld Před 10 dny

Wat leuk! Is het jullie ook goed bevallen? Fijne avond! 🤍

@xlisannu Před 5 dny

⁠@@CinnsWorldJaa, absoluut! Ik zou zeker weer eens terug willen gaan. 🏝️

• @Josepihne098
    @Josepihne098 Před 13 dny

Wat hebben jullie lekker genoten, heerlijk! ❤

• @GymGalaxy-yl2ck
    @GymGalaxy-yl2ck Před 14 dny

Wat voor kamertype is dat? Lijkt op de magnus double

• @jovl1970
    @jovl1970 Před 19 dny

Wat lief dat je een update geeft Ik ben blij te horen dat het weer beter gaat Wat een goed idee om alles te bewaren en op te schrijven Ik zie uit naar de volgende vlog❤

• @irislakerveld4282
    @irislakerveld4282 Před 19 dny

♥♥

• @dorienleensen1888
    @dorienleensen1888 Před 19 dny

Super lief dat je deze update geeft! Echt fijn dat het weer goed gaat met jullie! Dat heeft even tijd nodig! Je verheugd je op nieuw leven en dan opeens is dat weg! Ik kan mij ook herinneren dat ik echt heel erg verdrietig was. Ik heb toen ook een schriftje gemaakt, waar ik alles in had opgeschreven. Ook bij mij kwam mijn menstruatie vrij snel weer gewoon opgang. Drie maanden later was ik zwanger van mijn oudste zoon. Echt fijn dat jullie met vakantie zijn geweest en even bij konden komen. Moedig om het ook op CZcams zo te delen.🫶🏼🩷

• @marloespeters8404
    @marloespeters8404 Před 21 dnem

❤ Heel veel sterkte met dit verlies

• @Onbekende98
    @Onbekende98 Před 23 dny

7 juni ook gehoord dat mijn embryo gestopt is met groeien met 6 weken. Helaas tot vandaag heeft mijn lichaam het niet afgestoten en moet ik morgen mijn medicatie inbrengen. Dit is mijn 1ste zwangerschap en helaas heeft het ook voor mij zo uitgepakt. Bedankt voor deze moedige video🤍

• @liliannehomborg2137
    @liliannehomborg2137 Před 24 dny

Ik klik op een duimpje maar ik stuur je alleen maar ❤❤ sterkte voor jullie

• @laurebouten3191
    @laurebouten3191 Před 25 dny

Ik heb helaas 2 miskramen gehad tussen mijn eerste en 2 de kindje heel veel sterkte ❤

• @clairefennema555
    @clairefennema555 Před měsícem

Heel sterk van jullie om dit te delen ik heb 2 miskramen gehad de eerste was zonder echo te hebben gehad was echt heel vroeg in de zwangerschap bij de andere was ik zwanger van een tweeling waarbij de eerste echo 2 kloppende hartjes gezien en 2 weken later bloed verlies en geen buikpijn bij de echo bleek er 1 kindje te zijn overleden met 9 weken en 5 dagen

• @user-jl3hi5sk1e
    @user-jl3hi5sk1e Před měsícem

Heel herkenbaar verhaal. Leven tussen hoop en vrees, wat een rollercoaster. Ik mocht de maand na de miskraam weer een positieve test in handen hebben en inmiddels 30 weken zwanger. Ik hoop dat jij ook snel weer een positieve test hebt ❤

• @THiriss
    @THiriss Před měsícem

Helaas zelf op 18 mei ook een miskraam gehad. Wat een rollercoaster is dat. Knuff

• @grietjevandenberg8291
    @grietjevandenberg8291 Před měsícem

• @Alyshaenruben
    @Alyshaenruben Před měsícem

Super veel sterkte 🥹echt heel heftig ! Maar super knap van je dat je dit durft te delen en zo rustig eronder bent je mag trots wezen!!

• @Elkemow1
    @Elkemow1 Před měsícem

Helaas heel herkenbaar... Ik was voor mn tweede vrij snel zwanger en werd ook een miskraam. Alles was daarna goed, maar toch duurde het 1.5 jaar voor ik weer zwanger raakte.. geen medische oorzaak.. uiteindelijk een mooie gezonde zoon gekregen, maar ik wist niet dat het zonder reden zo lang kon duren ..

• @RS-if5tl
    @RS-if5tl Před měsícem

Dank voor her delen! Zo puur, zo zuiver en eerlijk en MOEDIG! Ik heb nog een kinderwens, nooit precies geweten wat een miskraam emotioneel inhoud. Door jou nu wel dus kan ik anderen nu ook beter steunen! Wat verdrietig en spannend. Bedankt en veel sterkte lieverd!❤❤❤

• @lottevm3088
    @lottevm3088 Před měsícem

Deze video blijft bij mij naar voren komen terwijl ik nog nooit wat van jou heb gezien. Dus dacht ok ik klik er maar op. Maar ik snap het nu volledig. Ik mag niet klagen. Ik ben 28 weken en nu een maand met verlof ivm bloed verlies naar het werk. Mijn bekkenbodem doet non stop pijn. Ik moet alleen nog hoge bloed druk voor zwangerschaps vergiftiging. Maar als ik dit zie besef ik weer hoe blij ik hier mee moet zijn. Met de baby is niks mis. Was heftig voor jullie zeg. Ik wens je zoveel sterkte liefde en geluk toe. Bedankt voor het delen. Denk aan jullie.

• @user-pk3gb3pt4c

Sterkte ❤ goed dat je dit deelt 😘

• @melanienoteboom5030
    @melanienoteboom5030 Před měsícem

heb je daar standaard een campingbedje?

@CinnsWorld Před měsícem

Ja, stond al klaar in onze kamer

• @marjolijn_
    @marjolijn_ Před měsícem

Sterkte❤

• @spookstequila3491
    @spookstequila3491 Před měsícem

Sterkte❤ dapper om het te vertellen . Maar wat je ook aangaf dat je het fijn vind om er over te praten. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je. / jullie

• @missaatje78
    @missaatje78 Před měsícem

• @sam0oz555
    @sam0oz555 Před měsícem

Het is heel vervelend nieuws, maar ik vind het super dat je dit deelt! Het is precies zoals je zegt dat het heel vaak voor komt. Helaas wordt er weinig over gepraat, terwijl het echt wel een groot effect heeft op de vrouw haar mentale staat. Daarom heb ik mijn laatste miskraam (2e miskraam) ook gedeeld. Er wordt zo weinig over gesproken, maar ik persoonlijk merkte wel dat erover praten mij juist een fijn gevoel gaf. Anders krop je alles maar zo op en je moet je emoties en gevoelens laten gaan om het te verwerken. Wat mij heel erg heeft geholpen is het realiseren dat een overlijden niet het einde is, want er is meer op de wereld dan alleen ons fysieke bestaan. Ik geloof er ook in dat de baby's hun ouders uitkiezen en een miskraam mogelijk gebeurd, omdat het ziel van die baby een bepaalde missie had om iets te ervaren in de zwangerschap. Die gedachtes hebben mij goed vooruit geholpen❤

• @ahsl2508
    @ahsl2508 Před měsícem

Heel veel sterkte ❤

• @ella_anna23
    @ella_anna23 Před měsícem

Heel veel knuffels!! Wat fijn dat praten helpt en dapper dat je dit deelt. Hier met 11 weken een miskraam gehad, helaas wel moeten opwekken met medicatie en ook echt wel even de tijd voor moeten nemen. Doe het rustig aan samen ❤.

• @laurakamphuis5286
    @laurakamphuis5286 Před měsícem

Sterkte❤ Hier voor onze eerste zwangerschap 3 vroege miskramen gehad. Ontzettend verdrietig, goed dat je erover praat en het hopelijk zo kan verwerken.

• @boerinnenmeisje
    @boerinnenmeisje Před měsícem

❤❤❤❤

• @keleighvaneijk2479
    @keleighvaneijk2479 Před měsícem

Ik zit dit terug te kijken. Onze dochters zijn op dezelfde dag geboren. ❤

• @athenajanssen4532
    @athenajanssen4532 Před měsícem

Jeetje wat heftig. Sterkte! Ik liep gelijk met je! Ongeveer.. 7/5 een positieve test, 29e een echo, week achteruit gezet en nu as donderdag weer een echo.. ben zo bang dat het nog mis is.. In januari een missed abortion gehad, opgewekt met medicatie, helaas niet alles eeuit gekomen en nog gecurretteerd moeten worden, daarna een sepsis (bloedvergiftiging) opgelopen..

• @Nanine1980

@lyricsofsongs1908 Před měsícem

• @laayla1806
    @laayla1806 Před měsícem

Wat verdrietig.. ik wens jullie heel veel sterkte!!!! liefs

• @marisg1546
    @marisg1546 Před měsícem

veel liefde toegestuurd <3

@xlisannu Před měsícem

• @petraholdorp9980
    @petraholdorp9980 Před měsícem

Het spijt me heel erg voor jullie heel veel sterkte ❤❤❤

• @xTessaful
    @xTessaful Před měsícem

Wat moedig en dapper van je dat je dit deelt! Ik ben een stille kijker van je, en heb bij mijn eerste zwangerschap in hetzelfde schuitje gezeten. Jou lichaam heeft het zelf afgestoten. Helaas heb ik het toen met medicijnen moeten opwekken. Ik leef heel erg met je mee met deze video, en herken veel van mezelf. Hopelijk komt je cyclus weer normaal op gang, en mag je snel weer goed nieuws delen. En ook die fase is heel onzeker, en wens ik jullie veel geluk voor de komende tijd! 🍀❤