Zmij4
TWITCH.TV: www.twitch.tv/zmij4_
Współpraca: zmija.stream@gmail.com
#tajlandia #wakacje #jedzenie #test

ILE KOSZTOWAŁY NAS WAKACJE W TAJLANDII? TRENING I... POWRÓT DO POLSKI (PHUKET 5/5)
Cześć! Jeżeli spodobał Ci się mój film, zostaw like, komentarz oraz subskyrbcję na kanale, dzięki 🙏👊 AIRALO (KARTA E-SIM): www.airalo.com/pl Podczas zakupu użyj kodu "DAWID9166" - daje on 3$ zniżki na pierwsze zamówienie 💸 INSTAGRAM: dejvfa TWITCH.TV: www.twitch.tv/zmij4_ Współpraca: zmija.stream@gmail.com #tajlandia #wakacje #relacja
SPRAWDZILIŚMY BANGLA ROAD! PROBLEMY Z POLICJĄ... (PHUKET 4/5)
Cześć! Jeżeli spodobał Ci się mój film, zostaw like, komentarz oraz subskyrbcję na kanale, dzięki 🙏👊 INSTAGRAM: dejvfa TWITCH.TV: www.twitch.tv/zmij4_ Współpraca: zmija.stream@gmail.com #tajlandia #wakacje #relacja
FREEDOM BEACH, BIG BUDDA I... JESTEM CHORY :( (PHUKET 3/5)
WYCIECZKA NA PHI PHI ISLANDS! (PHUKET 2/5)
WAKACJE W TAJLANDII NA WŁASNĄ RĘKĘ! ZACZYNAMY! (PHUKET 1/5)
Cześć! Jeżeli spodobał Ci się mój film, zostaw like, komentarz oraz subskrybcję na kanale, dzięki 🙏👊 INSTAGRAM: dejvfa TWITCH.TV: www.twitch.tv/zmij4_ Współpraca: zmija.stream@gmail.com #tajlandia #wakacje #relacja

@kc42033 Před 2 dny

A w sumie to mam pytanie jak leci się tak daleko to te miejsca pasażerskie są znacznie większe niż takie w Ryanair że na loty typu godzina dwie trzy cztery bo tam siedzę jak szprota zastanawiam się jak będę siedział lecę do Tajlandii a drugie pytanie miejsca obok siebie można wybrać za darmo czy też trzeba dokupić i jaki jest koszt Swoją drogą chyba w te największe upały pojechaliście😮 Ile dni byliscie Skąd wylot gdzie przesiadka i jak cena jeśli można wiedzieć😅

@Zmij4_stream Před dnem

Tak, siedzenia są zdecydowanie większe niż w samolotach które latają na krótszych trasach ;) Wybrać siedzeń za darmo nie mogliśmy ale podczas check in przypisali nam miejsca obok siebie, pewnie zależy od obłożenia samolotu. Wszystkie odpowiedzi znajdziesz na końcu ostatniego filmu z Tajlandii ;) a przesiadka była w Abu Zabi:)

@kc42033 Před dnem

@@Zmij4_stream chyba warto jak najszybciej byc w check in wtedy kobitka zobaczy czy ma mozliwosc jeszcze dac miejsca obok siebie z tych nie oplaconych

@Zmij4_stream Před dnem

​@@kc42033 Dokładnie tak jak mówisz :)

@kc42033 Před 2 dny

• @grzegorzczochra9581

Fajny filmik. Muszę iść na taki trening. Napisz proszę czy gdzieś w końcu widziałeś piwo 0,0? No my będziemy właśnie w styczniu 5 dni pełnych na Phuket i 13 dni na Krabi, tak jak mówiłeś w filmie 38:00. Łączymy to :) Myślę, że na Phuket te 5 dni wystarczy a jak nie to następnym razem poprawimy :)

@Zmij4_stream Před 2 dny

Dzięki!:) No właśnie nie udało mi się nigdzie trafić na 0%😅 Moim zdaniem 5 dni wystarczy żeby objechać wyspę i sprawdzić najważniejsze atrakcje ;)

• @daniiscotland4670
    @daniiscotland4670 Před 13 dny

Przed wyjazdem do Tajlandia w grudniu ja z synem przez 2 miesiące bralismy codziennie probiotyk który przygotował nas i żadnego problemu z zjedzeniem nie mielismy a w Tajlandii tylko street food jedliśmy i było Ok przez 3tyg . Mój syn obecnie jest 3miesiace w Tajlandii również nie ma problemu. Gdy pierwszy raz byłam w Tajlandii moja koleżanka przez tydzień była chora a jadłyśmy tylko w 5* restauracjach . Wiec nie ma reguły co jesz a jak przygotujesz swój organizm .Pozdrawiam

@Zmij4_stream Před 13 dny

Gdzieś od połowy marca przyjmowałem leki + probiotyk z racji odbudowy mikrobiomu jelit zleconej przez gastrologa. Mimo tego udało mi się zachrować

• @kristofkristof1666
    @kristofkristof1666 Před 17 dny

Ja wybrałem Bangkok właśnie wróciłem i nie żałuję 😊

• @ann31m56
    @ann31m56 Před 18 dny

Nigdy przenigdy nie korzystajcie z taxi uslug przy wyjsciu z lotniska na Phuket, trzeba sobie przed wylotem ogarnac appke GRAB lub bolt i wtedy wiadomo ile tak naprawde zaplacicie za jazde, kawalek dalej w kierunku domestic jest pick up point dla Graba i tam mozna sie udac. Jezeli zas o te taxi przy wyjsciu z international to oni tam ostro ludzi naciagaja, gdyz znaja temat i ze tutysci z reguly sa pogubieni. Polecam wynajecie wlasniego autka z tego drugiego budynku jakim jest Domestic Arrivals (znajdziecie na google maps), tam macie kilka obcji firm do wyboru. Wychodzi duzo taniej i mobilosc macie jak znalazl. Ja wzielam auto z sixta i jedzilam doslownie wszedzie,. Dodatkowym plusem jest to ze nie trzeba placic za parking, hotele zas czesto maja parking za darmoszke wiec jest to mega udogodnienie. Taxowki zerzra Wam mnostwo Bhatow gdyz takowkarze w Phuket slyna z krecenia i podejrzanych cen!

@Zmij4_stream Před 18 dny

@@ann31m56 dzięki za komentarz :) tak, później korzystaliśmy już tylko z graba oraz wynajętego skuterka. Aczkolwiek jeżeli chodzi o ceny transferu z lotniska to cena między grabem, a tym co zapłaciliśmy taxi wynosiła „tylko” 100THB. Także koniec końców nie wyszło tak źle 😅

• @ann31m56
      @ann31m56 Před 18 dny

@@Zmij4_streamCi ludzie od taxi którzy tam stoją i nawołują to mają tam niezły biznes z turystów dlatego że te ceny które oni oferują często są zawyżone. Poza tym to lotnisko na Phuket nie jest takim jakie zwyklibyśmy widzieć w Europejskich miastach, panuje tam trochę chaos, ludzie którzy już trochę to miejsce znają wiedzą że np. punkt odbioru przez taksówki zamówione online znajduje się kawałek dalej od lotniska, koło ronda, około 5 min drogi, gdzie znajduje się wjazd na lotnisko i tam też jest taki punkt orientacyjny (ślepa uliczka), więc nie za bardzo wygodnie szczególnie jeżeli ktoś ma walizki, dodatkowo jeszcze upał nie pomaga. 😢

• @halinahalina4953
    @halinahalina4953 Před 27 dny

Jakie szczepienia trzeba zrobić jadąc do Tajlandii bo jest tam bardzo pięknie

@Zmij4_stream Před 27 dny

@@halinahalina4953 Cześć, zgodnie z informacją ze strony GOV „Osoby podróżujące do Tajlandii nie mają obowiązku wykonania żadnych szczepień. Dla własnego zdrowia zadbaj o odpowiednie szczepienia. Rozważ szczepienie przeciwko: błonicy, tężcowi i krztuścowi (DTaP), durowi brzusznemu, WZW A i B, wściekliźnie czy żółtej febrze.”. My natomiast żadnych szczepień nie wykonywaliśmy

• @halinahalina4953
      @halinahalina4953 Před 27 dny

@@Zmij4_stream dziękuję bardzo pozdrawiam

• @lukaszczuprynski777
    @lukaszczuprynski777 Před 29 dny

Miło powspominać 😍 i doszliśmy do wniosku , że trzeba będzie tam wrócić 🔥🙂 dzięki Waszym odcinkom mogliśmy choć na chwilę się tam przenieść, spoko odcinek 🙂 dzięki, pozdrawiam

@damiandobrzycki Před měsícem

A Bangkok warto, pod warunkiem, że tam się ląduje. Faktycznie dla Was to by była strata czasu. Ja miałem przylot/wylot BKK., więc 2 i 3 noce tam spędziłem. Miałem też tydzień czasu więcej na Tajlandię. Jednak tak, żeby coś zobaczyć to trzeba mieć te 3 dni. Polecam wycieczkę do Ayutthaya, wieżowiec Mahanakhon, park Lumpini i oczywiście Wat Pho, Arun, Grand Palace w rejonie Khaosan. To akurat 3 dni 😅

@Zmij4_stream Před měsícem

@@damiandobrzycki Mamy nadzieję, że w przyszłości się uda zobaczyć Bangkok;) Właśnie opcja zwiedzenia Wietnamu z międzylądowaniem w Bangkoku by nas najbardziej urządzała. Aczkolwiek przed powrotem do Azji chcemy zobaczyć coś w stanach ;)

@damiandobrzycki Před měsícem

@@Zmij4_stream Wietnam dobry pomysł, mam nadzieję że polecicie. Też planuję, ale poczekam na wasza relacje 🤣

@Zmij4_stream Před měsícem

@@damiandobrzycki Takowa na pewno się pojawi!😁 Ale przed nią jeszcze sporo więcej 😅

@damiandobrzycki Před měsícem

Gekony są super ;) na phi Phi miałem jednego w pokoju i mnóstwo na ścianie werandy. Są pożyteczne, bo jedzą komary i inne paskudztwa. Więc nie należy ich zabijać, inna sprawa, że nie wiem kto by dał radę, są bardzo szybkie. A phi phi fajne, ale zdecydowanie za długo tam byłem (4 noce). Polecam tylko wycieczkę, lub lepiej 1-2 noce, chyba że ktoś nurkuje. P.S. z tej samej przystani płynąłem na wycieczkę James Bond 6 Islands, ale 2 dni wcześniej niż Wy 🤣

Na Patongu 22:00 to środek zabawy. bez problemu o 2 w nocy coś zjesz, wypijesz, zapalisz, czy inne rozrywki 😁 zależy od dnia ale nawet do 4. Co do tych pań z baru, to różny jest zakres ich uslug. Natomiast łatwo zauważyć tzw freelancerki, które kręcą się po Bangla lub stoją w kilku ogólnie znanych punktach np koło Celebrity Ink. Wszystkie mają dogadane pokoje np w Seadragon guesthouse. Biorą klienta i prowadzą tam, płaci się portierowi ok 500thb za pokój na godzinę.

@damiandobrzycki Před měsícem

W Tajlandii na skuter trzeba mieć międzynarodowe A. To dość znany fakt, z tego powodu nie bralem tam skutera. O ile groszowe mandaty mnie nie przerażają, o tyle gorzej jesli trafi sie wypadek/stłuczka. A o to tam nie trudno. Tajowie slabo jeżdżą, w Patong w ciągu jednego dnia widzialem 4 wypadki. Jesli nie masz prawka kategorii A to w takim przypadku ubezpieczenie moze odmówić pokrycia kosztów. A raczej zawsze odmowi, chyba ze uda sie cos ściemnić co do okoliczności.

@Zmij4_stream Před měsícem

@@damiandobrzycki Wzięliśmy to ryzyko na siebie, całe szczęście obyło się bez niespodzianek ;) Co do wypadków to właśnie rozmawialiśmy na miejscu z właścicielką restauracji o tym, że mimo iż widzimy jak odbywa się tam ruch, to jesteśmy zadziwieni faktem, że nie widzieliśmy tam żadnego wypadku. Powiedziała, że mamy duże szczęście bo wypadków jest multum, a samo Phuket należy do jednego z najniebezpieczniejszych miejsc pod tym względem. Przypnę twój komentarz bo trafna uwaga odnośnie tego ubezpieczenia 👏

@damiandobrzycki Před měsícem

Byłem 2.05-20.05 w TH, więc nie wykluczone że gdzieś się minęliśmy 😂 Tajlandia zajebista ale w tym okresie temperatura, a szczególnie wilgotność daje w dupę. Pozdrawiam.

@Zmij4_stream Před měsícem

@@damiandobrzycki być może!😅 Mimo, że temperatury były wysokie, to po naszej polskiej zimie w ogóle nie narzekaliśmy haha, pozdro👊

@damiandobrzycki Před měsícem

@@Zmij4_stream bardziej wilgotność, ale kraj przezajebisty, więc nie ma co marudzić. Zresztą dużym plusem, który to rekompensuje jest dużo mniejsza ilość turystów i niższe ceny.

• @kasiakieek881
    @kasiakieek881 Před měsícem

Fajne filmiki z Phuket :) Czy można jeździć z dzieckiem na jednym skuterze 2+1? Czy zrobiłeś Międzynarodowe Prawko czy pokazałeś europejskie?

@Zmij4_stream Před měsícem

@@kasiakieek881 Dzięki! 🙂 Maksymalna ilość jaką udało mi się zaobserwować na jednym skuterze to aż 5 osób 😅 Widywaliśmy rodziny 2+1, 2+2 itd. Zgaduję, że skoro tak jeżdżą to raczej nie obawiają się o mandaty, natomiast warto pamiętać, że jesteśmy turystami, wyglądamy inaczej, a co za tym idzie policja może być bardziej na nas wyczulona 😕 Do prowadzenia pojazdów w Tajlandii wymaga się od nas międzynarodowego prawa jazdy. Natomiast jeżeli nie masz w Polsce wyrobionej kategorii A, to na samym B w Tajlandii wg przepisów nie pojeździsz. My przez brak właśnie kategorii B w papierach zapłaciliśmy mandat o równowartości 100PLN 😅

• @kasiakieek881
      @kasiakieek881 Před měsícem

@@Zmij4_stream Dzięki za informację. My wybieramy się właśnie do Phuket (dokładnie na południe - blisko Nai Harn Beach) rodziną 2+1. Mąż ma kat A i B, ja natomiast samo B i zastanawialiśmy się czy w 3 osoby będziemy mogli wspólnie jeździć 🙂. Dużo dowiedziałam się z Twoich filmików. Na pewno chcemy możliwie jak najwięcej zwiedzić, stąd właśnie myśl o wynajęciu skutera, a później może jeszcze jakieś wyspy.

@Zmij4_stream Před měsícem

@@kasiakieek881 Dzięki piękne za opinię! 😁 będziecie mieć dużo frajdy z tego skuteru, gwarantuję ;) udanego wyjazdu!

@alinasobczynska9365 Před měsícem

👍

@Zmij4_stream Před 2 měsíci

❗UPDATE❗ Otrzymałem od ubezpieczyciela zwrot za lekarzy :) Finalna kwota została przeliczona na PLN po kursie z dni w których dane wizyty odbywałem.

• @mrwhite4life
    @mrwhite4life Před 2 měsíci

Co do Rosjan to nie gadaj bzdur z tym "ponoć", bo jest wręcz odwrotnie Ruskie napisy na sklepach i restauracjach a sprzedawcy uczą się rozmawiać po rusku. Wiele razy pytali nas czy jesteśmy z Rosji i próbowali rozmawiać po rusku. Ruscy mają kasę

@Zmij4_stream Před 2 měsíci

Wyobrażasz sobie, że inni mogą mieć inne doświadczenia niż ty, czy może to co spotkało ciebie jest regułą? Z resztą na filmie mówię, że na szyldach można napotkać napisy rosyjskie XD "ponoć" używam dlatego, że nie jestem miejscowym, co za tym idzie nie stwierdzę czy na pewno Tajom to stuprocentowo przeszkadza. Nas przez 12 dni pobytu tylko jeden sprzedawca zapytał czy jesteśmy z Rosji, ale nikt nie próbował z nami w tym języku rozmawiać.

@alinasobczynska9365 Před 2 měsíci

Pięknie, woda turkusowa, marzenie

Z rudymi włosami Ci było do twarzy🤣

@alinasobczynska9365 Před 2 měsíci

Hej. Zamiast robić gołąbki oglądam Wasze wojaże

Hejka Dawid. Miło popatrzeć na Was, no i na Tajlandię. 🙂👍👋

• @turef5513
    @turef5513 Před 2 měsíci

Nie przypominam sobie sytuacji z bezdomnymi we Florencji coś mi tu nie gra

@Zmij4_stream Před 2 měsíci

W takim razie masz turbo słabą pamięć

• @turef5513
    @turef5513 Před 2 měsíci

Te koszuleczki to chyba z bangladeszu sprowadzane

• @czarnyjudasz8668
    @czarnyjudasz8668 Před 2 měsíci

Tajlandia zajebista ale w sumie te Czechy wyszły lepiej pozdrawiam z rodzinką ze strony stryja ciotecznego