turatiiscrise
MG3 Hybrid+ - Test Complet
Am condus noua senzatie full hybrid din clasa mica. MG3 Hybrid+ promite putere de hothatch, dar la consum de masina de oras. L-am condus 500 de kilometri din Oradea pana in Baia Mare si inapoi, pentru a vedea cat este de capabil acest hybrid de 19.500€.
Multumiri speciale MG Motor Oradea. Vizionare placuta!
(microfonul a facut figuri pe final)

BMW 520d Touring - Test Complet
zhlédnutí 2KPřed 19 hodinami
Mai este suficient motorul de 2 litri diesel pe un Seria 5? In acest test de la BMW Grup West Premium Oradea, am condus noua generatie G61, un break foarte frumos, cu un pret pe masura! Vizionare placuta!
Jeep Avenger e-hybrid - Test Complet
zhlédnutí 1,8KPřed 14 dny
Dupa ce a fost lansat initial ca model full electric si a devenit masina anului in Europa in 2023, Jeep Avenger primeste si motorizare hybrid. In testul de la Silver Motors Timisoara, am luat un Jeep Avenger e-hybrid in echipare Summit, la un test prin oras. Vizionare placuta!
Jocurile Toyota Timisoara - Înot
zhlédnutí 47Před 14 dny
Această disciplină a strâns foarte multe medalii, așa că nu putea să lipsească proba de înot. Profilul noului Toyota Prius se aseamănă cu săritura în apă a înotătorului, iar culoarea exterioară aurie, este predestinată locului 1.
Jocurile Toyota Timisoara - Ciclism
zhlédnutí 24Před 14 dny
Pentru această probă, am făcut o cursă eco! Toyota RAV4 Plug-in Hybrid a rulat complet electric, iar un ciclist a pedalat pe un traseu înjumătățit. Cine ajunge primul la destinație?
Jocurile Toyota Timisoara - Canotaj
zhlédnutí 64Před 28 dny
Aceasta proba am facut-o intr-un stil Top Gear, si anume o cursa intre un echipaj de canotori si o masina! Sportivii clubului CSU Poli Timisoara au vaslit pe Bega, iar Toyota Yaris HEV s-a confruntat cu aglomeratie si semafoare! Cine trece primul linia de sosire?
Jocurile Toyota Timisoara - Box
Am ajuns la categoria grea! Masinile acestea sunt cele mai robuste din gama, dar sunt curios cine credeti ca va castiga?
Jocurile Toyota Timisoara - Atletism
Pentru proba de atletism, am luat cele mai atletice modele din gama intr-o proba de sprint! Nu este un drag race, pentru ca aceste masini sunt identice!
Jocurile Toyota Timisoara - Fotbal
Vara aceasta e plina de competitii sportive, asa ca impreuna cu @toyotatimisoara6124 am decis sa ne facem propria noastra competitie! Modelele Toyota se vor asocia cu mai multe sporturi, in clipuri pline de adrenalina!
Lexus RZ - Test Complet
Chiar daca au fost printre primii care au avut electrificare, abia acum a aparut primul Lexus full electric! Lexus RZ este construit pe platforma electrica de la Toyota, dar ofera mai multe decat un bZ4x! Acest model este disponibil la Lexus Oradea
SsangYong Torres - Test Complet
zhlédnutí 4,1KPřed měsícem
SsangYong Torres este cel mai nou model al constructorului sud-corean! L-am testat in Timisoara si imprejurimi primavara aceasta! Model disponibil la Silver Motors Timisoara
Peugeot 2008 în Tur de Arhitectură - Conacul Mocioni din Foeni
Am ajuns la finalul turului nostru de arhitectură. Ultimul conac este în curs de renovare și o să-l vizităm cu altă ocazie. Astfel, avem timp să reflecăm asupra mașinii care ne-a purtat atâția kilometri prin Timiș: Peugeot 2008 Facelift!
Peugeot 2008 în Tur de Arhitectură - Conacul Nikolici
Dacă până acum am văzut castele și conace în administrații publice, cel de astăzi aparține unei familii private care și-a dorit un castel în Romania. E vorba de Conacul Nikolici de la Rudna, al doamnei Maria Radermacher! Vizionare plăcută! Proiectul “Peugeot 2008 în Tur de Arhitectură” este susținut de Trust Motors
Peugeot 2008 în Tur de Arhitectură - Conacul Csekonics
După episodul de la Sânnicolau Mare, ne îndreptăm spre o locație destul de aproape, la Jimbolia. Aici în centrul orașului, găsim Conacul Csekonics. Istoria familiei și a conacului, ne este povestită de Cristina Dema, muzeograf al Muzeului Presei “Sever Bocu”. Vizionare plăcută! Proiectul “Peugeot 2008 în Tur de Arhitectură” este susținut de Trust Motors
Peugeot 2008 în Tur de Arhitectură - Castelul Nako
Am ajuns în cea mai îndepărtată locație din turul nostru de arhitectură. La granița României, la Sânnicolau Mare regăsim castelul Nako. Unul dintre cele mai frumoase din Timiș, fiind renovat complet. Acesta este al treilea episod din seria noastră de documentare. Vizionare plăcută!
Peugeot 2008 în Tur de Arhitectură - Ambrozy și Ottlik
MG4 electric - Test Drive complet
MG EHS Plug-in Hybrid - Test Complet
Mașina personală: Jeep Commander Overland
“Descoperă vechea Dacia în noua Dacia” - Sarmizegetusa Ulpia Traiana cu Jogger Hybrid