Adventure Trail Run
Faethon skyrace 2024 23k +1800
Faethon 2024 23k +1800
O αγώνας ξεκινά από την Κεντρική Πλατεία Κοκκινοπλού στα 1115μ υψόμετρο, ακολουθεί για 800μ άσφαλτό μέχρι να βρούμε στο δεξί μας χέρι το μονοπάτι Ε4. Ακολουθούμε το μονοπάτι που κάνει τραβέρσες μπαίνοντας σιγά-σιγά στο δάσος, βρίσκουμε μπροστά μας το πρώτο Cp «Κιόσκι» στα 2,2 χιλ (υψ.1350μ), συνεχίζουμε ευθεία ακολουθώντας ελαφρώς κατηφορική πορεία και μπαίνουμε στο Ρέμα της Σταλαματιάς. Το μονοπάτι συνεχίζει πλέον στο δάσος με ελαφρώς ανηφορική κλίση μέχρι το 5,3 χλμ (υψ.1650μ), όπου στρίβει απότομα δεξιά και συνεχίζει στην πλαγιά του Σμέου σε τραβέρσα μέχρι το Σμέο 8,2 χλμ (υψ.2100μ). Εκεί, πάνω σε χωματόδρομο βρίσκεται Σημείο Ελέγχου και Σταθμός Ανεφοδιασμού.
Αφήνοντας το Σταθμό ακολουθούμε πλέον αλπική ράχη με απίστευτη θέα μέχρι τον Χότζα 12,0 χλμ (υψ.2586μ) (το ψηλότερο σημείο του αγώνα, εκεί βρίσκεται Σημείο Ελέγχου. Από τον Χότζα στρίβουμε αριστερά προς την ράχη Κανάκη τρέχοντας σε αλπικά Λιβάδια μέχρι το Διάσελο Καρδαρά στο 13,8 χλμ (υψ.2340μ), και πάλι σε χωματόδρομο, εκεί υπάρχει Cp και ο δεύτερος Σταθμός Ανεφοδιασμού!
Μπαίνουμε στις αλπικές κόψεις του δυτικού Ολύμπου, ένα μοναδικό μονοπάτι που κινείται για τουλάχιστον 4χιλ στις κόψεις των κορυφών Καρδαράς 2420μ, Φλάμπουρο 2460μ, Κίτρος 2430μ. Από την τρίτη κορυφή στη σειρά, αυτήν του Κίτρους, στρίβουμε αριστερά και κατηφορίζουμε απότομα με δυτική κατεύθυνση. Είμαστε στη μεγάλη κατάβαση του αγώνα από τα 2400μ στα 1120μ (1300μ σε 6 χλμ) μέχρι την πλατεία του Κοκκινοπλού.
Ακολουθούμε το κατηφορικό μονοπάτι μέχρι τη βρύση Ρούδι 20,3 χλμ 1740μ, εκεί υπάρχει Cp και σταθμός με νερό! Μετά τη βρύση Ρούδι με ελαφρώς αριστερή πορεία μπαίνουμε στο Δάσος, τελευταίο κομμάτι της διαδρομής που κατηφορίζει μέχρι το Κιόσκι 21,5 χλμ, (υψ.1350μ), όπου και στρίβουμε αριστερά και συνεχίζουμε πάλι στο Ε4 μέχρι να βρούμε τον άσφαλτο και την είσοδο στον Κοκκινοπλό, από εκεί συνεχίζουμε μέσα στο χωριό μέχρι τον τερματισμό στα 23,3 χιλιόμετρα διαδρομής.
Video : xatzivironas
Music : copyright
Belik boom - Avada kadabra (Harry potter)
Το Μαργούδι - ΚΩΣΤΑΝΤΗΣ ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ & ΕΙΡΗΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
#lesvosevents

Faethonaki 2024
zhlédnutí 25Před dnem
1o Faethonaki 2024 Video : xatzivironas Music : copyright Σε αυτό το κανάλι μπορείτε να δείτε διάφορες εκδηλώσεις που αφορούν την Λέσβο . Αθλητικού , Πολιτιστικού και άλλων εκδηλώσεων. Η λέσβος είναι ενα απο τα ομορφότερα νησιά της Ελλάδας . Ακολουθήστε μας κάνοντας εγγραφή στο κανάλι μας (follow us as Subscriber) Our Media #lesvosguide #aegenaevents #PhileasLesvosguides #lesvosevents
90 Πανελλήνιο πρωτάθλημα κωπηλασίας
Hardstone Trail Chios Running 2024
Chios
Ergometric Test by thebiohackproject
PLOMARI CARNIVAL 2024
Salt Mines Krakow Day Trip
Salt Mines Krakow Day Trip The Wieliczka Salt Mine is on UNESCO's 1st World List of Cultural and Natural Heritage due to its' importance in the history of mining. The mine is also notable for a long tradition of tourism. This famous breath-taking site has been visited over the centuries by Nicolaus Copernicus, Johann Wolfgang von Goethe, Alexander von Humboldt, Dimitri Mendeleev, Boleslaw Prus,...
Auschwitz Day Trip 2023
Auschwitz Day Trips Video : xatzivironas Music : copyright Σε αυτό το κανάλι μπορείτε να δείτε διάφορες εκδηλώσεις που αφορούν την Λέσβο . Αθλητικού , Πολιτιστικού και άλλων εκδηλώσεων. Η λέσβος είναι ενα απο τα ομορφότερα νησιά της Ελλάδας . Ακολουθήστε μας κάνοντας εγγραφή στο κανάλι μας (follow us as Subscriber) Our Media #lesvosguide #aegenaevents #PhileasLesvosguides #lesvosevents
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΣ ΕΝΙΠΕΑΣ 2023 (Xeimerinos Enipeas 2023)