Žvejybos reikmenys LT
Arvydai PERCHLAKE atidarymas ir ešerių žūklė - Žvejybosreikmenys.lt
Turėjome galimybę sudalyvauti Arvydų Perch Lake tvenkinio atidaryme. Perspektyvus tvenkinys, nors žvejybos dieną buvo ir ganėtinai įnoringas, bet visus žvejus palepino gražiais dryžuotais priešininkais. Pradžioje ešeriai buvo ganėtinai aktyvūs ir prasidėjus tvenkinio atidarymui, pirmąjį pavyko pagauti iškart už 1,5 minutės. Pirmą dienos dalį ešeriai kibo įvairiais spiningavimo būdais, antrąją - tik labai pasyviu ir lėtu džigo pravedimu. Turėjome galimybę pasikalbinti ir šio tvenkinio idėjos įgyvendintoją Konstantiną, kuris papasakojo, kaip gimė ši mintis, kokios yra žvejybos taisyklės ir kaip teisingai elgtis su laimikiais. Taip pat turime puikią naujieną, prie mūsų spiningavimo temos turinio kūrėjo prisideda visiems gerai žinomas meškeriotojas ir turinio kūrėjas Andrius Dirmantas!
Kaip ir minėjome laidoje, šią žvejybą mus lydėjo Asso Valai, Crazy Fish kotai ir Ka Lures masalai!
Nepamirškite prenumeruoti mūsų kanalo, komentuoti bei dalyvauti konkurse :)
Šioje žūklėje naudojome:
Taip pat pasekite mūsų puslapį FB - zvejybosreikmenys.lt
Instagram - zvejybosreikmenys.lt
TikTok - www.tiktok.com/@fishing_lt
Bei apsilankykite mūsų naujai atidarytoje parduotuvėje Kaune, adresu Birželio 23-iosios gatvė 1.
zvejybosreikmenys.lt - iš žvejų žvejams!
zhlédnutí: 3 540

Bemasalinės A B C - Žvejybosreikmenys.lt
Poledinė žūklė bemasaline aviža, labai sparčiai populiarėjantis žvejybos būdas. Greitas, patogus ir labai efektyvus. Šiai žūklei nereikia naudoti gyvo masalo, o tik žvejo rankos judesiais, bei bemasale avižėle suviliojami laimikiai. Apie šios žūklės niuansus tikriausiai kalbėti būtų galima ištisas valandas, tad šiame vaizdo įraše pasidalinome savo pagrindiniais dalykais, ką vertėtų žinoti prade...
Lydekų žvejyba rudenį su Evaldu Bubuliu - Žvejybosreikmenys.lt
Šalna, giedra, pilnatis ir nėra vėjo - “geriausios” sąlygos lydekų žūklei. O jeigu valtyje dar sėdi ir operatorius, tai kaip taisyklė, kibimas sumažės bent jau du kartus. Ši laida ir bus apie realistišką lydekų žūklę, kai netinkamos sąlygos ir visos kortos atrodo verčiasi ne į tavo pusę. Bet oro žvejybai nepasirinksi. Ir šį kart bandėm suktis iš padėties, atmėtėm tikrai nuoširdžiai ir šiaip ne ...
Street fishing in Kaunas - Žvejybosreikmenys.lt
Streetfishingas - žūklės būdas, kurį jau labai senai norėjau išbandyti, o Kaunas, miestas tarp dviejų didžiausių Lietuvos upių, tam puikiai tiko. Pasivaikščiojom upių pakrantėmis, pasigrožėjom vaizdais, aplink miesto gyvenimas bėga sava tėkme, o mes savo masalus metam į upės vagą ir tikimės sulaukt kibimo. Žvejyba nebuvo lengva, reikėjo ieškoti žuvies, o ją suradus, dar nereiškia, kad sulauksim...
Ar pavyks pagauti plačiakaktį? Žvejybosreikmenys.lt
Pasiskaitęs bei peržiūrėjęs vaizdo įrašus apie plačiakakčių žvejyba, sukauptas žinias nusprendžiau išbandyti ir praktikoje. Juolab, kad labai norėjosi išmėginti masalus, įrankius bei sistemas ir šiuo nauju žūklės būdu pagauti labai įdomią žuvį. Na, o gavosi, kaip gavosi :D Reikia prisitaikyti prie situacijos. O kaip visada, patikimas Method Feeder žūklės būdas išgelbėjo mūsų dieną. Galbūt jums ...
Method Feeder žvejyba ir Top Mix produkcijos testavimas - Žvejybosreikmenys.lt
Pradėjome dirbti su dar vienu Vengrijos sportininkų sukurtu prekės ženklu Top Mix. Galbūt kažkam jau girdėtas, bandytas, o kitiems bus naujiena. Daug patirties su šia produkcija neturėjome ir mes, tad gavę krovinį, pasigrožėję spalvomis ir kvapais, nusprendėme išbandyti įrankius ir žvejyboje, bei pažiūrėti, kaip jie veikia Lietuvos vandenyse. Pusdieniui nulekėme į Pykaičių telkinius ir sėdomė p...
Karšių žvejyba Nemune + KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
Greita ir smagi karšių žvejyba Nemune. Kibimas tikrai nebuvo labai aktyvus, orų permaina manau taip pat prie jo pagerinimo neprisidėjo. Bet vieną kitą plačiašonį pavyko suvilioti. Per žūklę teko pakeisti kelias vietas, nes kai pakrantėje likome vieni ir visi kiti žvejai išvažiavo namo, supratome, kad tai nėra pats geriausias ženklas :D Nors dieną prieš, šioje vietoje kibimas buvo tiesiog puikus...
Haldorado Team Feeder meškerių apžvalga - Žvejybosreikmenys.lt
Sparčiai Lietuvoje populerėjantis prekės ženklas Haldorado, gali pasiūlyti tikrai kokybiškų įrankiu subalansuotų Method Feeder žvejybai! Šiome epizode apžvelgėme populiariausias jų pagamintas meškerės ir pasidalinome savo nuomone bei įžvalgomis. Tikimės turinys bus jums įdomus bei naudingas. Nuorodos į bandytus įrankius paliekame žemiau Team Feeder meškerykočiai - bit.ly/3JILZ6B Ritė naudota to...
Eršketų žvejyba - Žvejybosreikmenys.lt
Puikiai praleistas laikas ir gerai sukovota su šiais priešistoriniais "dinozaurais". Eršketas - labai stiprus ir rimtas priešininkas, kurį nėra taip lengva įparkuoti į graibšto tinklelį. Atsargūs jų kibimai ir pastovus plaukiojimas aplink masalus su šėryklomis, užkabinant valus, puikiai patikrina žvejo kantrybę ir susikaupimą. Daug neištrauktų laimikių, daug ne laiku atliktų kirtimų, lūžę graib...
Method Feeder žvejyba. Naujų produktų testavimas - Žvejybosreikmenys.lt
Labai smagiai pasportavome ir puikiai atsidarėme Method Feeder žvejybos sezoną. Savo parduotuvės asortimentą šiemet stipriai papildėme įvairia produkcija, būtent šiam žūklės būdui, todėl ir patiems labai rūpėjo išmėginti naujus jaukus, masalus bei priedus. Savo įžvalgomis bei pirmais įspūdžiais pasidalinome šiame epizode. Taip pat, išbandėme naujas Haldorado meškeres bei rites, skirtas Method F...
Žiobrių žvejyba - Žvejybosreikmenys.lt
zhlédnutí 7KPřed rokem
Smagiai pažvejojome ant Bartos upės kranto. Tai buvo pirmoji žiobrių žūklė šį sezoną, Bartos upėje taip pat lankėmės pirmą kartą. Į Latvija mus patraukė viltis sugauti didelių ir gražių žuvų. Sakyčiau planas iš dalies pavyko, kibo tikrai gražūs ir stiprūs žiobriai, na ir žinoma, didžiausi nuplaukė su kabliukais burnoje :) Puikiai veikė Marmax žiobrinis jaukas sumaišytas su Bauska Intense Vimba ...
Upėtakių žvejyba + KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
Upėtakių žvejyba žiema spiningu. Išbandyti nauji masalai, praeitas ne vienas kilometras upelio krantais, pasigrožėta nuostabia Lietuviška žiema ir pagautos vienos iš gražiausių upių žuvų. Pasidalinta savo asmenine patirtimis apie upėtakių žūklę - kur jų ieškoti, kaip kokį pravedimą atlikti, kokius masalus naudoti ir kaip pagauti šį taškuotąjį. Gero žiūrėjimo ir tikėkimės epizodas patiks, sužino...
Savage Gear spiningavimo krepšiai - Žvejybosreikmenys.lt
Savage Gear - spiningautojų pamėgtas prekės ženklas. Pasižymi puikiu kainos ir vertės santykiu. Savo asortimentą sparčiai plečiame jų produkcija. Šiame video pristatome žvejų pamėgtus Savage Gear krepšius, kuprines, meškerių dėklus ir EVA bag'us. Krepšiai patogus, talpus, platus pasirinkimas iš skirtingų dydžių bei modelių. Kai kuri produkcija iškart komplektuojama su dežutėmis bei maišeliais, ...
Drop Shot žvejyba žiemą + KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
Ką žvejoti kai žiema kvailioja? Ledo saugaus beveik niekur nėra, o upės aukštos bei purvinos. Išeitis - plėšrūnau spiningu. Oro satygos visiškai nelepino, per kaulus kiaurai lendantis šaltas vėjas, kuris neleido gerai kontroliuoti masalo ir šalantys žiedeliai. Bet vistiek labai smagi žvejyba buvo. Gerai Drop Shotu patraukta ešerių bei starkiokų Danės upėje. Šiame video parodysime, kaip pasiruoš...
Lydekų žvejyba kastingu + KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
Rudenines margašones bandėme suvilioti dideliais masalais. Pažvejojome tikrai smagiai, su kolega pagavome po dvi žuvis ir turėjome dar nemažai nerealizuotų kibimų. Dienos oras buvo permainingas - gavome ir lietaus, plaukėme per rūką, bet galiausiai vakarop sulaukėme ir oro pasitaisymo. Su kastingu didelės patirties nei aš, nei kolega neturėjome. Išties net šiek tiek gąsdino šis žvejybos būdas s...
Savage Gear spiningavimo įranga 2 - Žvejybosreikmenys.lt
Rudeninė žvejyba feederiu ežere + KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
zhlédnutí 7KPřed rokem
Rudeninė žvejyba feederiu ežere KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
Savage Gear spiningavimo įranga - Žvejybos reikmenys LT
Lynų žvejyba ir Method Feeder A B C - Žvejybosreikmenys.lt
zhlédnutí 24KPřed rokem
Žvejyba Kauno mariose su feederiu. VDE Jaukai + KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
zhlédnutí 10KPřed rokem
Žvejyba Kauno mariose su feederiu. VDE Jaukai KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
Naujieji FL Strategist ir FLX serijos feederiai | Apžvalga - Žvejybosreikmenys.lt